stevchrly Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 το ότι από έναν ποδηλατόδρομο στη Νορβηγία θα μάθαινα τόσα πολλά από τα γραφόμενα δεν το περίμενα 2
brotrainer Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δηλαδή έχουν λύσει όλα τα αλλά τους προβλήματα σαν χώρα; Ναι
bubu Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Οι ποδηλάτες (όπως και όλοι οι αθλητές) είναι μικρές μηχανές που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κρέατος και μικρές ποσότητες υδατανθράκων. Οι επαγγελματίες είναι αδύνατοι γιατί το κάθε γραμμάτιο που κουβαλάνε τους στοιχίζει δευτερόλεπτα. Και μην ξεχνάμε οτι με τον αθλητισμό αλλάζει ο μεταβολισμός, ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες ακόμα και σε στάση. Αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό εντατικά, δεν έχουν έναν υγιή οργανισμό καθώς πρέπει να καταναλώσουν και να κάψουν μεγάλες ποσότητες τροφής που φθείρει γενικά τον οργανισμό και μειώνει το προσδόκιμο ζωής. Τα αμάξια καταναλώνουν βενζίνη κλπ, αυτά τα ξέρουμε. Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει είναι οτι όλη η πράσινη ανάπτυξη είναι ένα μεγάλο ψέμα. Δεν το λέω εγώ, έχουν γίνει έρευνες πλέον πάνω σε αυτό. Και μόνο αν αναλογιστεί κανείς πως οι εταιρίες πράσινης ανάπτυξης είναι εταιρίες και σαν εταιρίες έχουν στόχο τα κέρδη. Και κέρδη σημαίνει καταστροφή του περιβάλλοντος. Και συχνά είναι πολυεθνικές οι εταιρίες αυτές. Αντί λοιπόν να φτιάξουν ποδηλατόδρομους, εργοστάσια ποδηλάτων, εργοστάσια ελαστικών και αναλωσίμων, θέσεις σταθμεύσεις ποδηλάτων, ανθρώπους-μηχανές ποδηλάτων που καταναλώνουν τροφή και παράγουν απόβλητα κλπ κλπ, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν μαθαίνοντας στα σχολεία, κάθε χρόνο σε όλες τις τάξεις οτι ο μόνος τρόπος για να "σωθεί" το περιβάλλον είναι να μειώσουμε την κατανάλλωση ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ.
visualizer Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό εντατικά, δεν έχουν έναν υγιή οργανισμό καθώς πρέπει να καταναλώσουν και να κάψουν μεγάλες ποσότητες τροφής που φθείρει γενικά τον οργανισμό και μειώνει το προσδόκιμο ζωής. Δηλαδή πιστεύεις πως ένας επαγγελματίας αθλητής έχει μειωμένο προσδόκιμο ζωής σε σχέση με κάποιον που κάνει γυμναστική μια φορά τον χρόνο ;
bubu Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Ακριβώς αυτό. Πολύ χαμηλότερο μάλιστα. Θα μπορούσαμε να τον χαρακτηρίσουμε και σακάτη. Τα νευρά του έχουν πάθει ζημιά όπως και το συκώτι. Όλο το πεπτικό έχει δουλέψει υπερωρίες. Οι μύες και οι αρθρώσεις το ίδιο. Μόλις σταματήσει τον επαγγελματικό αθλητισμό λόγο ηλικίας, θα έχει πρόβλημα με μέση, αυχένα, γώνατα στάνταρ. Αυτό θα έχει σαν επακόλουθο να μην μπορεί πλέον να γυμναστεί καθόλου. Θα βάλει κιλά γιατί δεν θα προσαρμοστεί αμέσως στην νέα του κατάσταση και θα τρώει όπως έτρωγε. Οι πιθανότητες να πάθει έμφραγμα ανεβαίνουν κατακόρυφα. Οι αδύνατοι και μικρόσωμοι άνθρωποι που γυμνάζονται πολύ χαλαρά αλλά σταθερά, έχουν μεγαλύτερο προσδόκιμο και πιο ποιοτική ζωή στα γεράματα.
visualizer Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Σίγουρα η έντονη και λάθος άσκηση μπορεί να μειώσει το προσδόκιμο ζωής ..οποιαδήποτε μορφή "κατάχρησης" έχει αρνητικά αποτελέσματα .Η κατάσταση που περιγράφεις δεν είναι αναγκαία για κάθε αθλητή , υπάρχουν αθλητές που συνεχίζουν μέχρι τα βαθιά γεράματα και δεν είναι λίγοι !! Δεν μπορώ να πιστέψω πως κάποιος που ασκείται εντατικά έχει μειωμένο προσδόκιμο ζωής σε σχέση με κάποιον που ασκείται μία φορά τον χρόνο .
Rpanagos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Αυτο το θεμα ειναι μια μικρογραφια της Ελλαδας για το bike vs car.Δεν περιμμενα ποτε να ακουσω οτι το αυτοκινητο ειναι ποιο "οικολογικο" απο ενα ποδηλατο...ΠΟΤΕ ομως!!Την θεωρια του οτι γεμιζω το αμαξι 5 ατομα και παω στην δουλεια μου..οκ την απορριπτουμε..ειτε προκειτε για την Ελλαδα ειτε για το εξωτερικο.Εδω βολτα θελει να παει μια παρεα και ο καθενας ειναι με ξεχωριστο αμαξι.Περι κτηνοτροφιας και ζοωτροφες που καταναλωνουν κτλπ ....και εδω γελαμε....Ειναι ασυγκριτα με την κατασκευη αμαξιου..και αν θελετε να μιλησουμε ρεαλιστικα βαλτε 10.000 κοτοπουλα και 10.000 απλα οικογενειακα αυτοκινητα...δειτε το κοστος....δειτε και τους ρυπους κατα την κατασκευη και κατα την χρηση και μετα πειτε ελευθερα για το οικολογικο σας αμαξι...Οπως επισης με 1 αμαξι αντι για 3 στο σπιτι ζεις.Χωρις φαι δεν νομιζω να ζεις. 1
bubu Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τι σχέση έχει αυτό που λες με τον τίτλο της είδησης; Η Νορβηγία θα ξοδέψει σχεδόν 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ! Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Μιλάμε για τσιμέντο και πίσσα. Πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να κάνουμε οικολογική απόσβεση του κόστους αυτού ακόμα και αν θεωρήσουμε οτι οι ποδηλάτες δεν θα καταναλώνουν παραπάνω τροφή; Μπορώ να σου απαντήσω εύκολα. Ποτέ. Θα χρειαστεί και ανακαίνιση ο δρόμος αυτός μετά από κάποια χρόνια. Ακριβώς το ίδιο δηλαδή με τα ηλιακά πάνελ που για να παραχθούν έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον που δεν μπορούν να το αποσβέσουν στα 10-15max χρόνια που είναι ο κύκλος ζωής τους.
Rpanagos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τι σχέση έχει αυτό που λες με τον τίτλο της είδησης; Η Νορβηγία θα ξοδέψει σχεδόν 1 ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ! Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Μιλάμε για τσιμέντο και πίσσα. Πόσα χρόνια θα χρειαστούν για να κάνουμε οικολογική απόσβεση του κόστους αυτού ακόμα και αν θεωρήσουμε οτι οι ποδηλάτες δεν θα καταναλώνουν παραπάνω τροφή; Μπορώ να σου απαντήσω εύκολα. Ποτέ. Θα χρειαστεί και ανακαίνιση ο δρόμος αυτός μετά από κάποια χρόνια. Ακριβώς το ίδιο δηλαδή με τα ηλιακά πάνελ που για να παραχθούν έχουν τόσο μεγάλο αντίκτυπο στο περιβάλλον που δεν μπορούν να το αποσβέσουν στα 10-15max χρόνια που είναι ο κύκλος ζωής τους. Απαντησα σε αυτους που ειναι επισης off topic.
NT1G Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Είναι δεδομένο οτι ο Έλληνας ξέρει πάντα καλύτερα, ακόμα και από την Νορβηγία άσχετα που είναι σε μια χρεοκοπημένη χώρα, για αυτό χρησιμοποιεί συνέχεια οχήματα αντι π.χ. για ποδήλατο, για να κάνει και οικονομία στην κατανάλωση κοτόπουλου και ενέργειας. Τι και αν οι Ελληνικές πόλεις έχουν high score στην ρύπανση του αέρα ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πόλεις, αυτά είναι δευτερεύοντα πράματα... 3
HadesGR Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Οι ποδηλάτες (όπως και όλοι οι αθλητές) είναι μικρές μηχανές που καταναλώνουν μεγάλες ποσότητες κρέατος και μικρές ποσότητες υδατανθράκων. Οι επαγγελματίες είναι αδύνατοι γιατί το κάθε γραμμάτιο που κουβαλάνε τους στοιχίζει δευτερόλεπτα. Και μην ξεχνάμε οτι με τον αθλητισμό αλλάζει ο μεταβολισμός, ο οργανισμός καίει περισσότερες θερμίδες ακόμα και σε στάση. Αυτοί που ασχολούνται με τον αθλητισμό εντατικά, δεν έχουν έναν υγιή οργανισμό καθώς πρέπει να καταναλώσουν και να κάψουν μεγάλες ποσότητες τροφής που φθείρει γενικά τον οργανισμό και μειώνει το προσδόκιμο ζωής. Τα αμάξια καταναλώνουν βενζίνη κλπ, αυτά τα ξέρουμε. Αυτό που δεν έχουμε καταλάβει είναι οτι όλη η πράσινη ανάπτυξη είναι ένα μεγάλο ψέμα. Δεν το λέω εγώ, έχουν γίνει έρευνες πλέον πάνω σε αυτό. Και μόνο αν αναλογιστεί κανείς πως οι εταιρίες πράσινης ανάπτυξης είναι εταιρίες και σαν εταιρίες έχουν στόχο τα κέρδη. Και κέρδη σημαίνει καταστροφή του περιβάλλοντος. Και συχνά είναι πολυεθνικές οι εταιρίες αυτές. Αντί λοιπόν να φτιάξουν ποδηλατόδρομους, εργοστάσια ποδηλάτων, εργοστάσια ελαστικών και αναλωσίμων, θέσεις σταθμεύσεις ποδηλάτων, ανθρώπους-μηχανές ποδηλάτων που καταναλώνουν τροφή και παράγουν απόβλητα κλπ κλπ, θα μπορούσαν να ξεκινήσουν μαθαίνοντας στα σχολεία, κάθε χρόνο σε όλες τις τάξεις οτι ο μόνος τρόπος για να "σωθεί" το περιβάλλον είναι να μειώσουμε την κατανάλλωση ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. Και να γυρίσουμε στην ανταλλακτική οικονομία ή να επιστρέψουμε στα κάρα. Μάλιστα Είναι δεδομένο οτι ο Έλληνας ξέρει πάντα καλύτερα, ακόμα και από την Νορβηγία άσχετα που είναι σε μια χρεοκοπημένη χώρα, για αυτό χρησιμοποιεί συνέχεια οχήματα αντι π.χ. για ποδήλατο, για να κάνει και οικονομία στην κατανάλωση κοτόπουλου και ενέργειας. Τι και αν οι Ελληνικές πόλεις έχουν high score στην ρύπανση του αέρα ανάμεσα στις ευρωπαϊκές πόλεις, αυτά είναι δευτερεύοντα πράματα... Ο Έλληνας έχει πάντα άποψη για όλα, αυτό μην το ξεχνάς !
bubu Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Και επίσης μην ξεχνάμε οτι υπάρχουν και τα μηχανάκια που είναι πολύ πιο πράσινα και εξίσου επικίνδυνα με τα ποδήλατα. Πουλήσαμε μηχανάκια όμως, καιρός να πουλήσουμε και ποδήλατα. Θα τους πούμε οτι είναι οικολογικά και πως κάνουν καλό στην υγεία και θα ψαρώσουν. Και θα αγοράσουν ποδήλατο με δισκόφρενα, των 500ευρώ. Θα τα στύψουμε τα γίδια με όποιο τρόπο μπορούμε. Είναι θέμα μάρκετινγκ.
Alx1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Και επίσης μην ξεχνάμε οτι υπάρχουν και τα μηχανάκια που είναι πολύ πιο πράσινα και εξίσου επικίνδυνα με τα ποδήλατα. Πουλήσαμε μηχανάκια όμως, καιρός να πουλήσουμε και ποδήλατα. Θα τους πούμε οτι είναι οικολογικά και πως κάνουν καλό στην υγεία και θα ψαρώσουν. Και θα αγοράσουν ποδήλατο με δισκόφρενα, των 500ευρώ. Θα τα στύψουμε τα γίδια με όποιο τρόπο μπορούμε. Είναι θέμα μάρκετινγκ. Είναι γεγονός ότι στην αγορά του ποδηλάτου παίζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ παπάτζα και τρίχες κατσαρές κοστολογούνται στους περισσότερους έμπορους σαν το εκλεκτότερο μετάξι. Επίσης είναι γεγονός ότι το ποδήλατο σαν μέσο προωθείται και γιατί εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα. Αυτό όμως είναι άσχετο με την οικολογικότητα ή μη του μέσου. Επειδή θα σου πουλήσουν την δισκόπλακα ακριβότερα από ό,τι αν ήταν δισκόπλακα για χαγιαμπούσα (που λέει ο λόγος) δεν σημαίνει ότι έπαψε να είναι οικολογικό, σημαίνει απλά ότι κάποιοι αγοραστές είναι βόδια.
Rpanagos Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Είναι γεγονός ότι στην αγορά του ποδηλάτου παίζει ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ παπάτζα και τρίχες κατσαρές κοστολογούνται στους περισσότερους έμπορους σαν το εκλεκτότερο μετάξι. Επίσης είναι γεγονός ότι το ποδήλατο σαν μέσο προωθείται και γιατί εξυπηρετούνται κάποια συμφέροντα. Αυτό όμως είναι άσχετο με την οικολογικότητα ή μη του μέσου. Επειδή θα σου πουλήσουν την δισκόπλακα ακριβότερα από ό,τι αν ήταν δισκόπλακα για χαγιαμπούσα (που λέει ο λόγος) δεν σημαίνει ότι έπαψε να είναι οικολογικό, σημαίνει απλά ότι κάποιοι αγοραστές είναι βόδια. Τι συμφεροντα επυπηρετουνται? Αυτο με την δισκοπλακα και τα ανταλλακτικα ποδηλατου που ειναι ποιο ακριβα απο μια "χαγιαμπουσα" να ξερεις δεν ισχυει. Αυτη η δισκοπλακα που λες για να μπορεσω να σε κανω να το καταλαβεις ειναι σαν να περνεις δισκοπλακα αγωνιστκου αυτοκινητου. Πηγαινε παρε μια τετραδα να δουμε τιμες Ειναι το αντιστοιχο πραγμα με το ποδηλατο. Κανεις δεν σου ειπε ομως να παρεις ποδηλατο με δισκοφρενα!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα