Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 

Προσεξε, δεν μιλαμε για ποδηλατες , απλα για ανθρωπους που κανουν bike commuting. Δεν μιλαμε για αθλητες.

 

 

Μα γι αυτό απορώ με όλο αυτό το θέμα, δεν είναι για όσους πάνε 80, 100 χιλιόμετρα, σε 1000 μέτρα υψόμετρο, που θα κάψουν αρκετές θερμίδες, αλλά για τον συνηθισμένο ποδηλάτη της πόλης, με ταχυτήτες άντε έως 20 χαω, και αποστάσεις 10-20 χιλιομέτρων την ημέρα το πολύ. Που στηρίζεται η λογική ότι αυτοί τρώνε παραπάνω από τους υπόλοιπους; Σιγά την κατανάλωση θερμίδων σε αυτά τα επίπεδα...

  • Απαντ. 146
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πάρα πολλά. Οι χομπίστες ποδηλάτες χτυπάνε άνετα 3500 θερμίδες.

Αλλη μια παραδοχη που επαναλαμβανεις.

 

Στο ΔΙΚΟ σου παραδειγμα, συνεκρινες την διαφορα θερμιδων λογω του bike commuting προς την δουλεια σε σχεση με το car/bus commuting.

Τωρα προσθετεις κ το τι θα κανει στον ελευθερο χρονο του για να δικαιολογησεις το λανθασμενο συμπερασμα σου.

 

Στο ανεφερα αλλες 2 φορες, αλλα συνεχιζεις κ κανεις το ιδιο λαθος που δεν εκανες στο αρχικο σου παραδειγμα:

 

Κανεις κι αλλη παραδοχη οτι θα εχει καποιος το συνηθειο να κανει ποδηλατο ασχετα απο το commuting του για δουλεια, ψωνια κλπ.

 

Και εδω το προβλημα σου δεν ειναι λοιπον οτι καποιος χρησιμοποιει το ποδηλατο για να παει δουλεια, αλλα το οτι επιλεγει να γυμναζεται αντι να καθεται ακινητος σπιτι.

 

Εσυ συγκρινεις αν το bike commuting ειναι πιο οικολογικο απο το αυτοκινητο και τα ΜΜΜ(οχι για το αν κανει καποιος ποδηλατο κ εκτος του commuting ή ειναι αθλητης) κ εφθασες λογω λανθασμενων κ αβασιμων παραδοχων στο λανθασμενο συμπερασμα:

 

Δημοσ.

Πάρα πολλά. Οι χομπίστες ποδηλάτες χτυπάνε άνετα 3500 θερμίδες.

 

@haha νομίζω κολλάς σε ασήμαντα σημεία αυτών που έχω πει.

 

Ναι αυτοί χτυπάνε, κι εγώ έχω χτυπήσει πάνω από 2000 θερμίδες κάποιες φορές, χωρίς να είμαι αθλητής, αλλά μετά από αρκετά χιλιόμετρα και ανηφορικά. Αλλά αυτό δεν είναι το καθημερινό commuting που έχει σχέση με το θέμα της σύγκρισης με το αυτοκίνητο. Να πούμε δηλαδή πόσες θερμίδες καίνε τα αυτοκίνητα στα ραλύ ή στη F1, για σύγκριση;

Δημοσ.
 

Τελικά, Ποιος βοηθάει πιο πολυ το περιβάλλον?....ενας Vegan με αυτοκίνητο?...ή ένας Κρεατοφάγος ποδηλάτης?

 

Το ανάποδο :P

 

 

Αλλη μια παραδοχη που επαναλαμβανεις.

 

Στο ΔΙΚΟ σου παραδειγμα, συνεκρινες την διαφορα θερμιδων λογω του bike commuting προς την δουλεια σε σχεση με το car/bus commuting.

Τωρα προσθετεις κ το τι θα κανει στον ελευθερο χρονο του για να δικαιολογησεις το λανθασμενο συμπερασμα σου.

 

Στο ανεφερα αλλες 2 φορες, αλλα συνεχιζεις κ κανεις το ιδιο λαθος που δεν εκανες στο αρχικο σου παραδειγμα:

 

Όταν μιλάμε για bike commuting, εννοούμε για bike commuting παντού. Έστω δεν καίνε όσο οι χομπίστες, κάτι παραπάνω καίνε όμως από αυτούς που οδηγούν/ κάθονται στο λεωφορείο. Ούτως ή άλλως τον πρόχειρο υπολογισμό τον έκανα ανά χλμ.

Δημοσ.

Τελικά, Ποιος βοηθάει πιο πολυ το περιβάλλον?....ενας Vegan με αυτοκίνητο?...ή ένας Κρεατοφάγος ποδηλάτης?

 

Ένας ποδηλατοφάγος μέλος φόρουμ! :D

Δημοσ.

 

 

 

Το ανάποδο :P

 

 

Όταν μιλάμε για bike commuting, εννοούμε για bike commuting παντού. Έστω δεν καίνε όσο οι χομπίστες, κάτι παραπάνω καίνε όμως από αυτούς που οδηγούν/ κάθονται στο λεωφορείο.

 

 

Πως την εννοείς τελικά την έννοια του commuting; Το να πάω μία βόλτα 70 χιλιομέτρων κάπου στο πουθενά (χωρίς ιδιαίτερο άλλο σκοπό δηλαδή), θεωρείται commuting;

Δημοσ.

Όταν μιλάμε για bike commuting, εννοούμε για bike commuting παντού. Έστω δεν καίνε όσο οι χομπίστες, κάτι παραπάνω καίνε όμως από αυτούς που οδηγούν/ κάθονται στο λεωφορείο. Ούτως ή άλλως τον πρόχειρο υπολογισμό τον έκανα ανά χλμ.

Μαζι σου.

Bike commuting παντου σε σχεση με car/bus commuting παντου.(δηλαδη κ επισκεψεις κ βολτα για καφε κλπ)

 

 

Επισης, ξεχνας να υπολογισεις τα παραπανω χιλιομετρα που κανουν τα λεωφορεια(δεν πανε απο την διαδρομη που θελεις ακριβως) και τα αυτοκινητα(βολτες για παρκινγκ κ επισης δεν πανε απο την πιο συντομη διαδρομη).

 

Καινε(οχι τρωνε απαραιτητα) λοιπον παραπανω θερμιδες οι bike commuters κατα τη διαρκεια του commute τους σε σχεση με το να χρησιμοποιουσαν MMM/αυτοκινητο κ σε αυτο συμφωνουμε.

Εκει που διαφωνουμε ειναι στις παραδοχες που εχεις κανει:

α) θεωρεις στους υπολογισμους σου οτι καιει καποιος ΜΗΔΕΝ θερμιδες για να παει στην σταση του λεωφορειου με τα ποδια, να περιμενει το λεωφορειο, να κατσει ή να στεκεται ορθιος μεσα στο λεωφορειο και τελος να περπατησει απο την σταση του λεωφορειου προς την δουλεια σου ή να οδηγησει, να παρκαρει και να παει απο το παρκινγκ στη δουλεια σου.

β) εκανες την παραδοχη οτι επειδη εκαψε παραπανω θερμιδες, θα φαει και παραπανω. Μπορει να μην ισχυει αυτο, δεν ειναι τυχαιο οτι οι bike commuters ειναι πιο σπανια υπερβαροι κλπ.

γ) εκανες την παραδοχη οτι θα γινεται carpooling (θα χρησιμοποιουν το αυτοκινητο 4 ατομα) , κατι που δεν ειναι συνηθες, αντιθετα ειναι σπανιο. Επισης 5-7 λιτρα/100χλμ δεν ειναι συνηθης καταναλωση, ειδικα για rush hours και μικρες αποστασεις με κρυα μηχανη.(πχ ενα απλο 1400αρι, καει ~9λιτρα/100χλμ με κρυα μηχανη για αποσταση 5χλμ που ισα που προλαβαινει να ζεσταθει)

δ) καποιοι εντασσουν το commuting σαν μερος της ασκησης τους. Ετσι το απογευμα πχ δεν θα πανε στο γυμναστηριο, οπως μπορει να πηγαινε αυτος που το πρωι πηγε με αυτοκινητο στη δουλεια και θα ξαναχρησιμοποιησει το αυτοκινητο(αρα ξανα καυσιμο) για να παει γυμναστηριο και θα καψει και εξτρα θερμιδες, αρα συμφωνα με το σκεπτικο σου θα φαει κ παραπανω...

ε) κανεις την λανθασμενη παραδοχη οτι θα κανουν ιδια χιλιομετρα για μια διαδρομη το ποδηλατο με ενα αυτοκινητο(δεν παει απο την συντομοτερη διαρομη κ πρεπει να ψαξει κ για παρκινγκ) ή με ενα λεωφορειο που δεν ακολουθει την διαδρομη που θελεις εσυ ακριβως, αλλα κανει περισσοτερα χιλιομετρα γιατι προσπαθει να βολεψει πολυ κοσμο, παει απο κεντρικους δρομους κλπ.

  • Like 2
Δημοσ.

Πως την εννοείς τελικά την έννοια του commuting; Το να πάω μία βόλτα 70 χιλιομέτρων κάπου στο πουθενά (χωρίς ιδιαίτερο άλλο σκοπό δηλαδή), θεωρείται commuting;

 

Πφφ  :P Όχι δεν θεωρείται commuting, αλλά δεν έχει σημασία πραγματικά. Και μόνο 2-3 χλμ να κάνεις την ημέρα κάτι παραπάνω θα κάψεις σε μια περίοδο μερικών μηνών. 1st law of thermodynamics :P

Δημοσ.

Μάλιστα...

 

Και πόσα υπολογίζεις τελικά ότι θα κάψεις (ως μέσος ποδηλάτης commuter) και σε πόσο χρόνο, για να ξεπεράσεις τις θερμίδες που καταναλώνει ένα (μέσο) αυτοκίνητο και οι επιβάτες του (ακόμα κι αν αποδεχθούμε δηλαδή την απιθανη περίπτωση όλα τα αμάξια να κυκλοφορούν με 4 επιβάτες μέσα, πάντα); :huh:

Δημοσ.

Πφφ  :P Όχι δεν θεωρείται commuting, αλλά δεν έχει σημασία πραγματικά. Και μόνο 2-3 χλμ να κάνεις την ημέρα κάτι παραπάνω θα κάψεις σε μια περίοδο μερικών μηνών. 1st law of thermodynamics :P

 

Για αυτο ακριβως ηταν ακαιρα αυτα τα επιχειρηματα που εγραψες για να υποστηριξεις τον αρχικο, λανθασμενο σου συμπερασμα:
 

Πάρα πολλά. Οι χομπίστες ποδηλάτες χτυπάνε άνετα 3500 θερμίδες.

 

 

Αν κάποιος θέλει να κάνει εντατική ποδηλασία με γεια του, αλλά να μην υποστηρίζει ότι βοηθάει το περιβάλλον. Οι αθλητές-ποδηλάτες τρώνε μέχρι σκασμού.

 

Μιλαμε για commuting, οχι για "αθλητες-ποδηλατες που τρωνε μεχρι σκασμου" ή "χτυπανε ανετα 3500 θερμιδες".

Αυτες οι θερμιδες κλπ δεν προκυπτουν απο το commuting τους(εκτος απο μερικες ελαχιστες εξαιρεσεις φανταζομαι), αλλα απο αλλες δραστηριοτητες.

Δημοσ.

Μαζι σου.

Bike commuting παντου σε σχεση με car/bus commuting παντου.(δηλαδη κ επισκεψεις κ βολτα για καφε κλπ)

 

 

Επισης, ξεχνας να υπολογισεις τα παραπανω χιλιομετρα που κανουν τα λεωφορεια(δεν πανε απο την διαδρομη που θελεις ακριβως) και τα αυτοκινητα(βολτες για παρκινγκ κ επισης δεν πανε απο την πιο συντομη διαδρομη).

 

Καινε(οχι τρωνε απαραιτητα) λοιπον παραπανω θερμιδες οι bike commuters κατα τη διαρκεια του commute τους σε σχεση με το να χρησιμοποιουσαν MMM/αυτοκινητο κ σε αυτο συμφωνουμε.

Εκει που διαφωνουμε ειναι στις παραδοχες που εχεις κανει:

α) θεωρεις στους υπολογισμους σου οτι καιει καποιος ΜΗΔΕΝ θερμιδες για να παει στην σταση του λεωφορειου με τα ποδια, να περιμενει το λεωφορειο, να κατσει ή να στεκεται ορθιος μεσα στο λεωφορειο και τελος να περπατησει απο την σταση του λεωφορειου προς την δουλεια σου ή να οδηγησει, να παρκαρει και να παει απο το παρκινγκ στη δουλεια σου.

β) εκανες την παραδοχη οτι επειδη εκαψε παραπανω θερμιδες, θα φαει και παραπανω. Μπορει να μην ισχυει αυτο, δεν ειναι τυχαιο οτι οι bike commuters ειναι πιο σπανια υπερβαροι κλπ.

γ) εκανες την παραδοχη οτι θα γινεται carpooling (θα χρησιμοποιουν το αυτοκινητο 4 ατομα) , κατι που δεν ειναι συνηθες, αντιθετα ειναι σπανιο. Επισης 5-7 λιτρα/100χλμ δεν ειναι συνηθης καταναλωση, ειδικα για rush hours και μικρες αποστασεις με κρυα μηχανη.(πχ ενα απλο 1400αρι, καει ~9λιτρα/100χλμ με κρυα μηχανη για αποσταση 5χλμ που ισα που προλαβαινει να ζεσταθει)

δ) καποιοι εντασσουν το commuting σαν μερος της ασκησης τους. Ετσι το απογευμα πχ δεν θα πανε στο γυμναστηριο, οπως μπορει να πηγαινε αυτος που το πρωι πηγε με αυτοκινητο στη δουλεια και θα ξαναχρησιμοποιησει το αυτοκινητο(αρα ξανα καυσιμο) για να παει γυμναστηριο και θα καψει και εξτρα θερμιδες, αρα συμφωνα με το σκεπτικο σου θα φαει κ παραπανω...

ε) κανεις την λανθασμενη παραδοχη οτι θα κανουν ιδια χιλιομετρα για μια διαδρομη το ποδηλατο με ενα αυτοκινητο(δεν παει απο την συντομοτερη διαρομη κ πρεπει να ψαξει κ για παρκινγκ) ή με ενα λεωφορειο που δεν ακολουθει την διαδρομη που θελεις εσυ ακριβως, αλλα κανει περισσοτερα χιλιομετρα γιατι προσπαθει να βολεψει πολυ κοσμο, παει απο κεντρικους δρομους κλπ.

 

α) Ναι είναι μηδαμινές οι θερμίδες αυτές. Δεν συγκρίνονται με την ποδηλασία.

β) Ναι αν είχε ισοθερμιδική διατροφή, ή θα φάει παραπάνω ή θα χάσει κιλά. Δεν γίνεται να συμβεί κάτι άλλο.

γ) Το carpooling το ανέφερα σαν παράδειγμα, εκεί που στάθηκα πιο πολύ ήταν στα ΜΜΜ.

δ&ε) fair points

 

Νομίζω το κουράζεις πολύ για κάτι μπακάλικους υπολογισμούς που έκανα για να περάσω ένα point.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

α) Ναι είναι μηδαμινές οι θερμίδες αυτές. Δεν συγκρίνονται με την ποδηλασία.

β) Ναι αν είχε ισοθερμιδική διατροφή, ή θα φάει παραπάνω ή θα χάσει κιλά. Δεν γίνεται να συμβεί κάτι άλλο.

γ) Το carpooling το ανέφερα σαν παράδειγμα, εκεί που στάθηκα πιο πολύ ήταν στα ΜΜΜ.

α) Οχι δεν ειναι μηδαμινες οι θερμιδες, κανεις λαθος.

Και μονο 20-30% των θερμιδων ενος bike commute να καινε αυτοι με αυτοκινητο/λεωφορειο(+περπατημα για τη δουλεια) για το ιδιο commute ειναι σημαντικο ποσοστο που μαζι με τις αλλες λανθασμενες παραδοχες που εχεις κανει σε οδηγει σε λαθος συμπερασμα.

β) Οπως σου ειπα, κανεις την παραδοχη οτι οι bike commuters εχουν παρομοιο βαρος με αυτους που πανε στην δουλεια τους με αυτοκινητο/λεωφορειο, οταν η πραγματικοτητα δειχνει οτι ειναι συνηθως λεπτοτεροι.

γ) Στο αρχικο σου μηνυμα σταθηκες λανθασμενα εξισου και στα 2.

 

Επισης, στο αρχικο σου μηνυμα κ στις πραξεις που εκανες κ κατεληξες σε συμπερασμα, υπολογισες κοστος μεταφορας κ παραγωγης του φαγητου, αλλα δεν υπολογισες το αντιστοιχο κοστος μεταφορας κ παραγωγης του καυσιμου. 

Τελος, ξεχασες να υπολογισεις τη συντηρηση κ τα αναλωσιμα των αυτοκινητων/λεωφορειων., που ειναι αισθητα υψηλοτερα απο τα αντιστοιχα του ποδηλατου.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

 

Νομίζω το κουράζεις πολύ για κάτι μπακάλικους υπολογισμούς που έκανα για να περάσω ένα point.

 

Αυτο το point ειναι λαθος:

Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του.

 
Αυτο ειναι σωστο:

 Το point μου είναι πως η ποδηλασία δεν είναι carbon neutral ...

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Δηλαδή έχουν λύσει όλα τα αλλά τους προβλήματα σαν χώρα;

Χαχαχαα. Οι Νορβηγοί σε βιοτικό επίπεδο και κράτος πρόνοια είναι παραδειγμα για όλη την Ευρώπη . Προφανώς είναι πρωτοποροι σε πολλά προφανώς είναι αιώνες μπροστά απο μάς προφανώς και εσύ τώρα διαβάζεις για αυτό το πραγμα και σου φαίνεται υπερβολή γιατί έχεις μάθει να ζεις σε μια χώρα όπου η λέξη πρόνοια και άλλες είναι υπερβολή .

  • Like 1
Δημοσ.

παίζει εδώ μέσα να μην χετε να κάνετε ποδήλατο απ' τα 10 σας. εγώ μικρός σε camping με ένα bmx και σε ψιλοκατηφόρα έπιανα 40km/h (είχα ηλεκτρονικό κοντέρ). τώρα με trekking ideal megisto πιάνω 60 για πλάκα σε κατηφόρα και 50 σε ισιάδι. 30-40km/h είναι το νορμαλ μου. πιο κάτω αν πηγαίνεις, απλά είσαι επικίνδυνος και καλύτερα να μην βγαίνεις στους δρόμους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...