pcos Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 τα λεφτα αυτα θα τα βγαλουν απο τη μειωση των ασφαλιστικων και ιατρικων εξοδων εφοσον η κινηση δινει υγεια ενω η ακινησια ειναι αρρωστια και εδω που τα λεμε οι σοβαρες ασφαλιστικες υγειας θα επρεπενα σου κανουν με το ζορι ενα ετησιο checkup και αναλογα με την κατασταση σου να σε χρεωνουν 4
Vagos_46 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Ένα χιλιόμετρο ποδηλασίας καίει περίπου 30 θερμίδες. Το κόστος μεταφοράς του φαγητού είναι το 10% του βάρους σε πετρέλαιο, δηλαδή πάμε στο ελάχιστο στις 33 θερμίδες (αν η τροφή είναι αποξηραμένη και δεν έχει νερό). Το 30% των θερμίδων αυτών συνήθως είναι κρέας/ γαλακτοκομικά, οπότε οι θερμίδες αυτές 20πλασιάζονται, καθώς για την παραγωγή ενός κιλού κρέατος σπαταλούνται 20 κιλά φυτικών ζωοτροφών. Συνεπώς πάμε στις 33*20/3 + 33*2/3 = 220 + 22 = 242 θερμίδες ανά χλμ. Ένα λίτρο πετρελαίου είναι 9000 θερμίδες. Ένα αμάξι χρησιμοποιεί 5-7 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 630 θερμίδες ανά χλμ. Εάν είναι 4 οι επιβάτες του αμαξιού το κόστος πέφτει στις 157 θερμίδες! Ένα λεωφορείο καίει 40-50 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 4500 θερμίδες ανά χλμ. Συνήθως έχει 30-100 επιβάτες. Δηλαδή κατανάλωση 45-150 θερμίδες ανά χλμ ανά επιβάτη. Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του. Έτσι, απο αύριο όλοι με Audi, κάψτε τους διαβόλους με τα πετάλια. Κάτι λέει μια παροιμία, για δέντρο και δάσος... 6
V for Vagelis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 [...] και οι νέοι ποδηλατόδρομοι υψηλής ταχύτητας θα κατασκευαστούν σε ορεινές τοποθεσίες που επικρατεί κρύο αλλά και σκοτάδι. Πλάκα έχουν, σε ψυχος και σκοτάδι περιμένουν να κάνουν ποδήλατο. Ούτε για βόλτα δεν θα το έκανα! Το ορίτζιναλ άρθρο πάντως αλλιώς τα λέει. Το κρύο και το σκοτάδι αναφέρονται ως μειονεκτήματα για τις βόρειες περιοχές της χώρας (λογικά για χειμώνα κυρίως, γιατί το καλοκαίρι είναι σχεδόν μόνο μέρα), όχι για ορεινές. Απλά στη συνέχεια συμπληρώνει ότι η χώρα γενικότερα είναι σε μεγάλο βαθμό ορεινή και ότι ενώ πολλές πόλεις είναι επίπεδες, τα προάστια τους συχνά έχουν ανηφόρες και λόφους. Δε λέει όμως που ακριβώς θα κατασκευαστούν οι ποδηλατόδρομοι ή ότι θα είναι απαραίτητα μέσα στο σκοτάδι χωρίς φωταγώγηση (η οποία προφανώς και θα υπάρχει, μιλάμε κυρίως για πόλεις εξάλλου).
Razor333 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Ένα χιλιόμετρο ποδηλασίας καίει περίπου 30 θερμίδες. Το κόστος μεταφοράς του φαγητού είναι το 10% του βάρους σε πετρέλαιο, δηλαδή πάμε στο ελάχιστο στις 33 θερμίδες (αν η τροφή είναι αποξηραμένη και δεν έχει νερό). Το 30% των θερμίδων αυτών συνήθως είναι κρέας/ γαλακτοκομικά, οπότε οι θερμίδες αυτές 20πλασιάζονται, καθώς για την παραγωγή ενός κιλού κρέατος σπαταλούνται 20 κιλά φυτικών ζωοτροφών. Συνεπώς πάμε στις 33*20/3 + 33*2/3 = 220 + 22 = 242 θερμίδες ανά χλμ. Ένα λίτρο πετρελαίου είναι 9000 θερμίδες. Ένα αμάξι χρησιμοποιεί 5-7 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 630 θερμίδες ανά χλμ. Εάν είναι 4 οι επιβάτες του αμαξιού το κόστος πέφτει στις 157 θερμίδες! Ένα λεωφορείο καίει 40-50 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 4500 θερμίδες ανά χλμ. Συνήθως έχει 30-100 επιβάτες. Δηλαδή κατανάλωση 45-150 θερμίδες ανά χλμ ανά επιβάτη. Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του. Ξεχασες να υπολογισεις ποσο διοξειδιο του ανθρακα εκπεμπει ενας ποδηλατης. 20
LongTom Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Το προβλημα τους οσον αφορα το ποδηλατο δεν ειναι οι δρομοι τους (οι οποιοι ειναι πολυ καλοι) αλλα το κλιμα τους. Οι ποδηλατες στη Νορβηγια και στις αλλες σκανδιναβικες χωρες ειναι πολυ λιγοι, καθως δεν βοηθαει καθολου το κλιμα. Πως φαίνεται ότι δεν έχεις πατήσει ποτέ στην Σκανδιναβία. Το 1/3 των καθημερινών commuters πάει στην δουλειά/σχολείο με το ποδήλατο εδώ. 9
michael92 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Έτσι, απο αύριο όλοι με Audi, κάψτε τους διαβόλους με τα πετάλια. Κάτι λέει μια παροιμία, για δέντρο και δάσος... Οι αστικές συγκοινωνίες είναι πιο αποδοτικές από το περπάτημα και την ποδηλασία, τι να κάνουμε; Αν κάποιος θέλει να κάνει εντατική ποδηλασία με γεια του, αλλά να μην υποστηρίζει ότι βοηθάει το περιβάλλον. Οι αθλητές-ποδηλάτες τρώνε μέχρι σκασμού. Ξεχασες να υπολογισεις ποσο διοξειδιο του ανθρακα εκπεμπει ενας ποδηλατης. Όσο τρώει.
LongTom Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Οι αστικές συγκοινωνίες είναι πιο αποδοτικές από το περπάτημα και την ποδηλασία, τι να κάνουμε; Αν κάποιος θέλει να κάνει εντατική ποδηλασία με γεια του, αλλά να μην υποστηρίζει ότι βοηθάει το περιβάλλον. Οι αθλητές-ποδηλάτες τρώνε μέχρι σκασμού. Είσαι άρχων του τρόλινγκ. 7
Chocobo Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Ένα χιλιόμετρο ποδηλασίας καίει περίπου 30 θερμίδες. Το κόστος μεταφοράς του φαγητού είναι το 10% του βάρους σε πετρέλαιο, δηλαδή πάμε στο ελάχιστο στις 33 θερμίδες (αν η τροφή είναι αποξηραμένη και δεν έχει νερό). Το 30% των θερμίδων αυτών συνήθως είναι κρέας/ γαλακτοκομικά, οπότε οι θερμίδες αυτές 20πλασιάζονται, καθώς για την παραγωγή ενός κιλού κρέατος σπαταλούνται 20 κιλά φυτικών ζωοτροφών. Συνεπώς πάμε στις 33*20/3 + 33*2/3 = 220 + 22 = 242 θερμίδες ανά χλμ. Ένα λίτρο πετρελαίου είναι 9000 θερμίδες. Ένα αμάξι χρησιμοποιεί 5-7 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 630 θερμίδες ανά χλμ. Εάν είναι 4 οι επιβάτες του αμαξιού το κόστος πέφτει στις 157 θερμίδες! Ένα λεωφορείο καίει 40-50 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 4500 θερμίδες ανά χλμ. Συνήθως έχει 30-100 επιβάτες. Δηλαδή κατανάλωση 45-150 θερμίδες ανά χλμ ανά επιβάτη. Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του. 8
V for Vagelis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δηλαδή έχουν λύσει όλα τα αλλά τους προβλήματα σαν χώρα; Η ρύπανση και το περιβάλλον δηλαδή είναι ασήμαντα προβλήματα για να ασχοληθεί κανείς μαζί τους; Επίσης εμείς έχουμε λύσει όλα τα άλλα μας προβλήματα για να επενδύουμε σε νέες γραμμές τραίνων, Μετρό κλπ; 3
hakunamatata Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 40kmh ειναι οντως μεγαλη ταχυτητα, ομως τα 25-30χαω δεν ειναι υπερβολη για εναν χομπιστα ποδηλατη που απλα θελει να κανει ποδηλατο, ας πουμε 1κατι ωρα την ημερα...επισης η υπαρξη ποδηλατοδρομων, ωθει πολυ κοσμο στο ποδηλατο...ας πουμε αν υπηρχαν ποδηλατοδρομοι στην αθηνα, πολυς κοσμος θα εκανε συστηματικα, κατι που αυτη τη στιγμη με την κινηση και τους στραβους οδηγους, ειναι απλα αδυνατο... πολυ καλο νεο, οπως και να χει, οχι για την προσπασια του περιβαλλοντος, αλλα για την ενθαρυνση των πολιτων σε εναν πιο υγειινο τροπο ζωης... 4
michael92 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Είσαι άρχων του τρόλινγκ. Nope, seriously not trolling. Μέχρι να βρεθεί τρόπος να παράγεται κρέας και γαλακτοκομικά πιο αποδοτικά (πχ. in vitro meat) η παραγωγή φαγητού θα είναι υπερβολικά σπάταλη και ρυπογόνα. Εγώ το κρέας δεν το αφήνω οπότε δεν λέω ότι βοηθάω το περιβάλλον. Αν κάποιος μη vegan ποδηλάτης τρώει 4000 θερμίδες την μέρα και νομίζει ότι βοηθάει το περιβάλλον κοροιδεύει τον εαυτό του. 1
hakunamatata Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 ρε michael92 σταματα να λες κοτσανες...δηλαδη οι ανθρωποι αρχισαν να τρωνε κρεας και 4000καλ την ημερα τα τελευταια 50 χρονια? μερικοι εχετε γιαουρτι στο κεφαλι σας μου φαινεται... 1
michael92 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Πρακτικά ναι, οι παππούδες σου έτρωγαν κρέας κάθε μέρα; Γιατί εσύ σήμερα μπορείς να τρως. 1
V for Vagelis Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Ένα χιλιόμετρο ποδηλασίας καίει περίπου 30 θερμίδες. Το κόστος μεταφοράς του φαγητού είναι το 10% του βάρους σε πετρέλαιο, δηλαδή πάμε στο ελάχιστο στις 33 θερμίδες (αν η τροφή είναι αποξηραμένη και δεν έχει νερό). Το 30% των θερμίδων αυτών συνήθως είναι κρέας/ γαλακτοκομικά, οπότε οι θερμίδες αυτές 20πλασιάζονται, καθώς για την παραγωγή ενός κιλού κρέατος σπαταλούνται 20 κιλά φυτικών ζωοτροφών. Συνεπώς πάμε στις 33*20/3 + 33*2/3 = 220 + 22 = 242 θερμίδες ανά χλμ. Ένα λίτρο πετρελαίου είναι 9000 θερμίδες. Ένα αμάξι χρησιμοποιεί 5-7 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 630 θερμίδες ανά χλμ. Εάν είναι 4 οι επιβάτες του αμαξιού το κόστος πέφτει στις 157 θερμίδες! Ένα λεωφορείο καίει 40-50 λίτρα ανά 100χλμ, δηλαδή 4500 θερμίδες ανά χλμ. Συνήθως έχει 30-100 επιβάτες. Δηλαδή κατανάλωση 45-150 θερμίδες ανά χλμ ανά επιβάτη. Το συμπέρασμα; Η ποδηλασία βοηθάει το περιβάλλον μόνο όταν ο ποδηλάτης είναι vegan και πολύ αυστηρός για το από που λαμβάνει το φαγητό του. Κάνεις το λάθος να θεωρείς πως κάποιος θα φάει απαραίτητα επιπλέον εάν κάνει ποδήλατο. Συχνά δεν ισχύει αυτό, όπως στη δική μου περίπτωση. Μπορεί πλέον ως ποδηλάτης απλά να καις περισσότερες θερμίδες από αυτές που ήδη κατανάλωνες. Ετσι και αλλιώς ως άνθρωποι έχουμε την ανάγκη να ασκούμε το σώμα μας. Και η ποδηλασία είναι ένας από τους πιο οικολογικούς τρόπους να γυμναστεί κανείς. Οπότε στις εξισώσεις σου ξέχασες να υπολογίσεις και τι κατανάλωση αναλογεί σε αυτούς που αντί για το ποδήλατο επέλεξαν να γυμναστούν σε γυμναστήρια, κολυμβητήρια και άλλους κλειστούς χώρους που καίνε ρεύμα, θέρμανση, απαιτούν προσωπικό κλπ. 6
hakunamatata Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2016 δηλαδη εσυ λες οτι η μολυνση του περιβαλλοντος εχει να κανει με την κτηνοτροφια, και οχι με τους ρυπους των εργοστασιων, και τη μη ελεγχωμενη μολυνση αερος, εδαφους και υδατων απο τις βιομηχανικες διαδικασιες...οκ ενταξει... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα