Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το σημαντικότερο όλων είναι να έχει θέση στάθμευσης το σπίτι σου,αν δεν έχει βάζεις συναγερμό και gps,ασφάλεια κλοπής και κανείς το σταυρο σου κάθε βράδυ που το αφήνεις.

Στην οικογένεια μου έχουν κλέψει 3 αυτοκίνητα στο παρελθόν.

Ειδικά τα σμαρτακια αν μείνουν εκτός γκαράζ δεν γλιτώνουν με τίποτα.

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Και μεσα απο γκαραζ και πυλωτες κλεβουν... Ισα ισα εχουν και προστασια απο αδιακριτα βλεματα. Αν ειναι δυσκολο να παραβιασουν το γκαραζ τοτε οκ.

Δημοσ.

Καλά δεν το συζητάμε ότι μπορεί να κλαπεί και από την πυλωτη,απλά όταν πήραν το δικό μου και είχα πάει στην ασφάλεια μου έλεγαν ότι οι κλέφτες κάνουν περατζάδα από γειτονιές και χτυπάνε πάντα τους πιο εύκολους στόχους,που είναι αυτοκίνητα εκτος γκαράζ και χωρίς συναγερμό.

Μιλάω πάντα για μικρά αυτοκίνητα,σε μεγάλα και ακριβά αλλάζει το πράγμα.

Δημοσ.

Κοιταξε εχει να κανει με το πορτοφολι του καθενος.

GPS + (καλα) μπουλονια ασφαλειας αν εχεις αλουμινενιες ζαντες, δινουν εξαιρετικο value for money για την προστασια που παρεχουν.

Παρκαρισμα σε οσο πιο φωτεινο και μη ερημικο μερος γινεται.

Σε σημειο που μπορεις να αντιδρασεις αμεσα, πχ δεν εχει νοημα να το παρκαρεις 1 τετραγωνο πιο κατω, διοτι μεχρι να αντιδρασεις αυτοι θα εχουν ηδη φυγει.

Δεν αφηνεις τιποτα μικρης ή μεγαλης αξιας μεσα στο αμαξι σε εμφανες σημειο. Ακομα και κερματα των 50 cents, ειναι αιτια να σου σπασουν το παραθυρο.

 

Να προκαλει οπτικα οσο λιγοτερο γινεται. Αυτοκολλητα, extras, ζαντολαστιχα κλπ, τραβουν το ενδιαφερον...

 

Κι αν το προτοφολι το αντεχει, εχει συναγερμους που σε ειδοποιουν στο κινητο, συναγερμους που μπλοκαρουν την τρομπα βενζινης κλπ.

Επισης, μετακινηση και κρυψιμο της OBD απο τη φυσικη της θεση και βαζεις αλλη ψευτικη στη θεση της.

 

Mε αυτα τα μετρα, αποτρεπεις το 90% των ερασιτεχνων και ενα μεγαλο ποσοστο επαγγελματιων που απλως θα προχωρησουν στο επομενο αμαξι.

 

Τωρα αν στο βαλουν στο ματι και F-16 να περιπολει πανω απο το αμαξι σου, θα στο κλεψουν... Το θεμα με τα μετρα προληψης ειναι ακριβως αυτο ομως. Να μην το βαλουν στο ματι επειδη θα αντιληφθουν το ρισκο και τις πιθανοτητες αποτυχιας απο πριν. Οι κλεφτες ειναι φυγοπονοι και προτιμουν παντα τις ευκολες δουλειες. Δεν θελουν να γινουν αντιληπτοι, ουτε να χανουν χρονο προσπαθωντας να κλεψουν ενα συγκεκριμενο αμαξι, προτιμουν απλως να προχωρησουν στο επομενο που κλεβεται ευκολοτερα επειδη εχει λιγοτερη προστασια. Με αυτο το σκεπτικο λοιπον παιζεις κι εσυ για να προστατεψεις το αμαξι σου.

 

To OBD τι ειναι;

Το σημαντικότερο όλων είναι να έχει θέση στάθμευσης το σπίτι σου,αν δεν έχει βάζεις συναγερμό και gps,ασφάλεια κλοπής και κανείς το σταυρο σου κάθε βράδυ που το αφήνεις.

Στην οικογένεια μου έχουν κλέψει 3 αυτοκίνητα στο παρελθόν.

Ειδικά τα σμαρτακια αν μείνουν εκτός γκαράζ δεν γλιτώνουν με τίποτα.

 

Ναι, αυτο το φροντιζω, να υπαρχει παντα παρκιγκ στην πιλωτη.

Δημοσ.

Η θυρα στην οποια συνδεουν τον εξοπλισμο τους , απενεργοποιουν συναγερμους και immobilizer και αποκτουν ελεγχο του αυτοκινητου σε λιγοτερο απο 1 λεπτο.

https://www.youtube.com/watch?v=4bAh8LrsoAs

 

In real life ειναι θυρα στην οποια ο τεχνικος συνδεει το laptop του και παιρνει οτι πληροφοριες εχει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου , οπως επισης και κανει ρυθμισεις σε αυτον. Πλην ομως, βοηθα πολυ και τους κλεφτες αφου με συγκεκριμενες φυσσες περναν τις ρυθμισεις που θελουν (απενεργοποιηση immobilizer) μεσα σε ελαχιστα δευτερολεπτα).

Δημοσ.

Καλά δεν το συζητάμε ότι μπορεί να κλαπεί και από την πυλωτη,απλά όταν πήραν το δικό μου και είχα πάει στην ασφάλεια μου έλεγαν ότι οι κλέφτες κάνουν περατζάδα από γειτονιές και χτυπάνε πάντα τους πιο εύκολους στόχους,που είναι αυτοκίνητα εκτος γκαράζ και χωρίς συναγερμό.

Μιλάω πάντα για μικρά αυτοκίνητα,σε μεγάλα και ακριβά αλλάζει το πράγμα.

 

Μου ελεγε μαστορας αυτοκινητων με τρελη πελατεια και εμπειρια,

οτι εκλεψαν της κορης του, mini cooper.

Πως; Με αυτοκινητο 'οδικης βοηθειας'!!!!!!

Απο πιλωτη μαλιστα, αν θυμαμαι καλα.

Μου λεει 'δεν θα μπορουσαν να το παραβιασουν'(δεν ρωτησα τους λογους, αλλα για να το λεει κατι παραπανω θα ξερει), 'ειχε και συναγερμο, αλλα με την οδικη βοηθεια απλα το σηκωσαν και εφυγαν, και κανεις αν ειδε οτι ειδε, δεν αναρωτηθηκε καν'!!!!

Επαθα σοκ οταν μου το ειπε....

Δεν ξερω βεβαια αν χτυπησε συναγερμος, αν ηταν κραδασμικος, δεν θα επρεπε να χτυπησει;

Αλλα αν ηταν και καμια πολυσυχναστη γειτονια κι η κοπελα ελειπε αλλου, τι να λεει....

Η θυρα στην οποια συνδεουν τον εξοπλισμο τους , απενεργοποιουν συναγερμους και immobilizer και αποκτουν ελεγχο του αυτοκινητου σε λιγοτερο απο 1 λεπτο.

https://www.youtube.com/watch?v=4bAh8LrsoAs

 

Καλα, ουτε το immobilizer δεν δινει κατι εξτρα; Πως στην ευχη, on the go, το ξεπερνανε κι αυτο;

Δημοσ.

Το immobilizer ειναι ηλεκτρονικη λειτουργια του εγκεφαλου. Απο τη στιγμη που μεσω της OBD αποκτουν προσβαση στον εγκεφαλο, απλα το απενεργοποιουν με ειδικη φυσα που εχουν για αυτη τη δουλεια...

Οποτε αν κρυψεις την OBD και κουμπωσεις μια ψευτικη στη θεση της κανονικης, απλως θα φανε ακυρο οταν κουμπωσουν τη φυσα τους στην ψευτικη OBD...

Αν αρχισουν να ψαχνουν την κανονικη OBD θα χασουν χρονο, οποτε το πιθανοτερο ειναι απλα να φυγουν.

Τη γλυτωνεις με ενα σπασμενο παραθυρο/κλειδαρια.

Δημοσ.

Kοιταξε, αν το αμαξι σου ειναι keyless start, τοτε καλα ειναι να προσεχεις...γιατι μεσα απο την obd ουσιαστικα ενεργοποιουν και το start της μηχανης.

Αν ειναι με την κλασσικη μιζα κλειδιου, τοτε ειναι πιο δυσκολο για αυτους γιατι χρειαζονται και αντικλειδι για την μιζα ακομα κι αν παραβιασουν το immobilizer. Παιζουν πασπαρτου κλειδια φυσικα.

 

Aλλα ξεροντας την μεθοδολογια τους, ξερεις και πώς να τους αντιμετωπισεις οσο καλυτερα γινεται. Αν το βαλουν στο ματι επαγγελματιες, προφανως ειναι ματαιο οτι κι αν κανεις.

Οποτε, κανεις τα απλα βηματα που περνανε απο το χερι σου για να εισαι οσο πιο προστατευμενος μπορεις και να μην στο βαλουν στο ματι επειδη παντα θα υπαρχουν ευκολοτεροι στοχοι.

 

Για μενα το GPS και η μοντα με την OBD ανεβαζουν την προστασια ενος οχηματος πολλα level και το κοστος ειναι πραγματικα μικρο σε σχεση με την ουσιαστικη προστασια που δινουν.

Δημοσ.

Τι μπορει να κανει καποιος για να καλυψει/κρυψει την OBD?

Ακομη κι αν γινεται κατι, δεν παραβιαζει θεματα εγγυησης του αυτοκινητου-αντιπροσωπειας;

Δημοσ.

Τι μπορει να κανει καποιος για να καλυψει/κρυψει την OBD?

Ακομη κι αν γινεται κατι, δεν παραβιαζει θεματα εγγυησης του αυτοκινητου-αντιπροσωπειας;

Συνηθως ειναι κουμπωτη με κλιπσακια σε ενα συγκεκριμενο σημειο σε καθε αμαξι. Απλως την ξεκουμπωνεις και την σπρωχνεις καπου αλλου, και στη θεση της κουμπωνεις μια ψευτικη. Η μονη διαφορα τους ειναι οτι η μια εχει στο πισω μερος τα καλωδια που πανε στον εγκεφαλο ενω η αλλη δεν εχει τιποτα. Ο κλεφτης θα δει οτι η δικια του φυσα δεν δουλευει, αλλα δεν θα κατσει να κανει και troubleshoot για να βρει τι φταιει. Απλως θα το αφησει και θα παει στο επομενο.

 

Οταν το πας για σερβις, απλως βγαζεις την ψευτικη και τοποθετεις την κανονικη στη θεση της. Ακομα κι αν δεν το κανεις, δεν τιθεται θεμα εγγυησης καθως δεν επεμβαινεις σε τιποτα πανω στο αμαξι, απλως μετακινησες τη θυρα λιγο παρα διπλα, χωρις ομως να πειραξεις καλωδια κλπ. Eιναι σαν να χανεις την εγγυηση σου επειδη πχ εβγαλες απο τη θεση του ενα προσκεφαλο.

Δημοσ.

Συνηθως ειναι κουμπωτη με κλιπσακια σε ενα συγκεκριμενο σημειο σε καθε αμαξι. Απλως την ξεκουμπωνεις και την σπρωχνεις καπου αλλου, και στη θεση της κουμπωνεις μια ψευτικη. Η μονη διαφορα τους ειναι οτι η μια εχει στο πισω μερος τα καλωδια που πανε στον εγκεφαλο ενω η αλλη δεν εχει τιποτα. Ο κλεφτης θα δει οτι η δικια του φυσα δεν δουλευει, αλλα δεν θα κατσει να κανει και troubleshoot για να βρει τι φταιει. Απλως θα το αφησει και θα παει στο επομενο.

 

Οταν το πας για σερβις, απλως βγαζεις την ψευτικη και τοποθετεις την κανονικη στη θεση της. Ακομα κι αν δεν το κανεις, δεν τιθεται θεμα εγγυησης καθως δεν επεμβαινεις σε τιποτα πανω στο αμαξι, απλως μετακινησες τη θυρα λιγο παρα διπλα, χωρις ομως να πειραξεις καλωδια κλπ. Eιναι σαν να χανεις την εγγυηση σου επειδη πχ εβγαλες απο τη θεση του ενα προσκεφαλο.

 

Ok, καταλαβα τι λες.

Ομως, εγω δεν ειμαι ανθρωπος που γενικα το εχω με το κατσαβιδιασμα, και δεν εννοω για κατι απλο φυσικα, εκει οκ.

 

Το λεω, για να δινουμε τις πραγματικες διαστασεις και την εφικτοτητα του εγχειρηματος, απο....απλους θνητους!

 

Μπορω εγω, ετσι απλα, με ενα κατσαβιδι να ....σπρωχνω παραπερα την odb, να προσαρμοζω την ψευτικη,

και οταν ειναι να παω για σερβις να επανασυνδεω την σωστη; Που θα γινουν ολα αυτα, μες σε μια τρυπα, αν καταβα καλα;

Δεν ειναι pc, να ανοιξω το πλευρικο καπακι και να εχω προσβαση.

 

Εσυ καλα το λες, και κατανοητο το εξτρα επιπεδο ασφαλειας που προσφερει αλλα...

Μπορει να το κανει αυτο που λες ο μέσος άνθρωπος/οδηγος;

Δημοσ.

Eιναι πολυ πιο απλο απο οσο φανταζεσαι:

https://www.youtube.com/watch?v=K0ZaHoo9lMA

 

Σπρωχνεις αυτο το πλατυ ασπρο πισω πιεζοντας τα κλιπσακια που το κρατανε . Στη συνεχεια το κρυβεις οσο πιο μεσα μπορεις, ως εκει που φτανει το χερι σου.

Κοτσαρεις και ενα αντιστοιχο ψευτικο στη θεση του και τελειωσες.

Οταν πας για σερβις κανεις το αντιστροφο.

 

Ουτε 30 δευτερολεπτα υποθεση. Και την ψευτικη OBD μπορει να στη δωσει κανας μαστορας απο τσαμπα εως 2-3 ευρω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...