Γιάννης Platano Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2017 Χαιρομαι που βρηκα αυτο το θεμα. Γιατι κι εγω ψαχνομαι με το aygo για αγορά. Γιαννη το πηρατε τελικα το aygo? Με το συναγερμο τι εμπειρια αποκομισες; Οταν μιλησω με την αντιπροσωπεια, θελω να ειμαι καπως 'διαβασμενος'. Το πηραμε το Aygo αλλα ...εγινε C1σε λιγους μηνες για να εχει αυτοματο κιβωτιο και εχει δικο του συναγερμο . Απο αυτο τον μηνα και στα 4 αμαξια της οικογενειας βαλαμε ασφαλεια κλοπης. 1
mentoras99 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Το πηραμε το Aygo αλλα ...εγινε C1σε λιγους μηνες για να εχει αυτοματο κιβωτιο και εχει δικο του συναγερμο . Απο αυτο τον μηνα και στα 4 αμαξια της οικογενειας βαλαμε ασφαλεια κλοπης. Αφησες το aygo για να παρετε το c1???? Για το συναγερμο τι εχεις να πεις, εχεις να προτεινεις κατι να προσεξω αν παρω αμαξι και πω να βαλουν στην αντιπροσωπεια συναγερμο; Οταν λες 'ασφαλεια κλοπης', εννοεις την καλυψη 'ολικη κλοπη' στο ασφαλιστηριο;
Γιάννης Platano Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 19 Ιουλίου 2017 Αφησες το aygo για να παρετε το c1???? Για το συναγερμο τι εχεις να πεις, εχεις να προτεινεις κατι να προσεξω αν παρω αμαξι και πω να βαλουν στην αντιπροσωπεια συναγερμο; Οταν λες 'ασφαλεια κλοπης', εννοεις την καλυψη 'ολικη κλοπη' στο ασφαλιστηριο; Ναι εινιαι ολοϊδιο αμαξι οπως και το 107 της Peygeot . Κινητηρα toyota και 90% ιδιο αμαξωμα .Ναι αυτο εννοω για 5500 ευρω το εκτιμησε η εθνικη Ασφαλιστικη.Συαγερμο επωνυμο εκτος αντιπροσωπειας εκτος και αν το παρεις καινουργιο . 1
mentoras99 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 ALL-IN-ONE ή ΞΕΧΩΡΙΣΤΟ ΚΟΝΤΡΟΛΑΚΙ??? Ερωτηση για περιπτωση αγορας αυτοκινητου και παραγγελια τοποθετησης συναγερμου απο την αντιπροσωπεια: Συναγερμος 'ενσωματωμενος' στο κλειδι του αυτοκινητου και να ενεργοποιειται αυτοματα με το κλειδωμα ή σε ξεχωριστο κοντρολάκι; Ειμαι οπαδος του all-in-one, αλλα το 2ο εφεδρικο κλειδι που δινουν, δεν εχει συναγερμο. Και οχι μονο αυτο, αλλα δεν δινουν καν κοντρολακι, αν πας στην 1η λυση του 'συναγερμος-με τσιπακι στο κλειδι'. Αποτελεσμα; Αν εχεις κλειδωσει με το κανονικο κλειδι-και συνεπως εχει μπει και συναγερμος, και τυχει και χαλασει ή το χασεις ή οτιδηποτε--->> και χρειαστει να κανεις χρηση του 2ου εφεδρικου κλειδιου του αυτοκινητου, ο συναγερμος θα αρχισει να χτυπαει με ολα τα συναφη. Μου ειπαν βεβαια, οτι δινονται οδηγιες στον κατοχο, ωστε σε αυτη την περιπτωση να μπορει μονος του να απενεργοποιησει το συναγερμο, και να εχει ξανα ενα χρηστικο αυτοκινητο. Η άλλη λυση ειναι ως γνωστον, το ξεχωριστο τηλεχειριστηριο του συναγερμου. Αν πας σε αυτη την περιπτωση, σου δινουν 2 κοντρολακια, οποτε ακομη και αν χασεις το 1ο σετ κλειδιων, εχεις το 2ο ΜΕ κοντρολακι συναγερμου, και ξεκλειδωνεις κανονικα και κανενα προβλημα. Ομως, το θεωρω χαζο να πρεπει πρωτα να κλειδωσεις τις πορτες και μετα με ξεχωριστο κοντρολ να βαλεις συναγερμο. Ή να βασιζεσαι στο κλειδωμα/ξεκλειδωμα μονο στο κοντρολακι του συναγερμου. Αρα πιστευα παντα, οτι το ολα σε ενα, ειναι η ιδεατη λυση. Τελικα ομως, εσεις τι πιστευετε ειναι καλυτερο; Αν οντως κατι γινει με το 1ο σετ κλειδιου-συναγερμου, οντως ευκολα ο χρηστης με το 2ο απλο κλειδι μπορει να απενεργοποιησει το συναγερμο; Εχει λετε νοημα το παλιο-κλασικο στυλ με το ξεχωριστο κοντρολακι;
Γιάννης Platano Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2017 Μου εδωαν το Honda CRV το 2008 με συναγερμο gt autoalarm που εβαλαν αυτοι και στα δυο κλειδια εσωματωμενο . Δεν ειχα κανενα προβλημα μεχρι τωρα . Οι εγκαταστατες σναγερμων δεν ξερω γιατι λενε οτι ειναι καλυτερη η λυση του ξεχωριστου συναγερμου οπως εχω σε αλλα 3 αμαξια στην οικογενεια που αγοραστηκαν μεταχειρισμενα . Η πρωτη λυση ειναι σαφως πιο εξυπηρετικη 1
mentoras99 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 4 Αυγούστου 2017 Την μαρκα συναγερμων 'meta' που βαζει η toyota στα αυτοκινητα της στην Ελλαδα αν το ζητησεις, την γνωριζει κανείς αν ειναι καλή και αξιόπιστη;
mentoras99 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Ελεγξα σημερα το φυλλαδιο του συναγερμου που μου ειχαν δωσει οταν ειχα αγορασει το opel μου. Ειχαν περασει τοσα χρονια....το ειχα εντελως ξεχασει. Ήταν μαρκας...meta! Φανταζομαι, για να τους βαζουν 2 επισημες αντιπροσωπειες, ως official συναγερμους, θα ειναι καλη μαρκα. Και για να ειμαι ειλικρινης, και με το opel τοσα χρονια με meta(σημερα ανακαλυψα τη μαρκα!), δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα.
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Οι εγκαταστατες σναγερμων δεν ξερω γιατι λενε οτι ειναι καλυτερη η λυση του ξεχωριστου συναγερμου οπως εχω σε αλλα 3 αμαξια στην οικογενεια που αγοραστηκαν μεταχειρισμενα .Διοτι ο "βολικος" συναγερμος παει και κουμπωνει σε εργοστασιακη θυρα του αυτοκινητου την οποια οι κλεφτες ειναι συνηθως ετοιμοι να αντιμετωπισουν, απο πριν, καθως ξερουν και σε ποιο σημειο βρισκεται αλλα και πώς απενεργοποιειται (ηλεκτρονικα στα νεοτερα μοντελα). Αντιθετως αν ο συναγερμος στηθει ξεχωριστα απο τη συγκεκριμενη θυρα, το εργο τους γινεται δυσκολοτερο και στον εντοπισμο του και στην ηλεκτρονικη απενεργοποιηση του. Και για να ειμαι ειλικρινης, και με το opel τοσα χρονια με meta(σημερα ανακαλυψα τη μαρκα!), δεν ειχα ποτε καποιο προβλημα.Θεωρουνται καλοι οι meta, παρ'ολα αυτα ενας συναγερμος κρινεται απο το αν σε προστατευει οταν γινει η αποπειρα κλοπης κι οχι απο το να ηταν οκ επι 10 χρονια που δεν δοκιμασαν να στο κλεψουν οπου ολοι οι συναγερμοι τα πανε περιφημα... Επισης περα απο την μαρκα, μεγαλο ρολο παιζουν τα χαρακτηριστικα. Υπαρχουν meta που εχουν τα κλασσικα "ματακια" για το εσωτερικο του αυτοκινητου, αρα η προστασια που παρεχουν ειναι μονο στα σημεια που βλεπουν τα "ματακια" και υπαρχουν και meta με αντικραδασμικο sensor, tilt sensor , gps κλπ που προσφερουν σαφως μεγαλυτερη προστασια απο τους πρωτους. Μαρκες και μοντελα υπαρχουν πολλα, αναλογως την τσεπη του καθενος. 2
mentoras99 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Διοτι ο "βολικος" συναγερμος παει και κουμπωνει σε εργοστασιακη θυρα του αυτοκινητου την οποια οι κλεφτες ειναι συνηθως ετοιμοι να αντιμετωπισουν, απο πριν, καθως ξερουν και σε ποιο σημειο βρισκεται αλλα και πώς απενεργοποιειται (ηλεκτρονικα στα νεοτερα μοντελα). Αντιθετως αν ο συναγερμος στηθει ξεχωριστα απο τη συγκεκριμενη θυρα, το εργο τους γινεται δυσκολοτερο και στον εντοπισμο του και στην ηλεκτρονικη απενεργοποιηση του. Θεωρουνται καλοι οι meta, παρ'ολα αυτα ενας συναγερμος κρινεται απο το αν σε προστατευει οταν γινει η αποπειρα κλοπης κι οχι απο το να ηταν οκ επι 10 χρονια που δεν δοκιμασαν να στο κλεψουν. Σε τετοια περιπτωσοι συνηθως ολοι οι συναγερμοι ειναι εξαισιοι. Επισης περα απο την μαρκα, μεγαλο ρολο παιζουν τα χαρακτηριστικα. Υπαρχουν meta που εχουν τα κλασσικα "ματακια" για το εσωτερικο του αυτοκινητου, αρα η προστασια που παρεχουν ειναι μονο στα σημεια που βλεπουν τα "ματακια" και υπαρχουν και meta με αντικραδασμικο sensor, tilt sensor , gps κλπ που προσφερουν σαφως μεγαλυτερη προστασια απο τους πρωτους. Α ωραια, thanks για την αποψη οτι οι meta θεωρουνται καλοί συναγερμοι. Ο meta για τον οποιον μου ειπαν, θα εχει ογκομετρικο και κραδασμικο, ματακια, απομονωση μηχανης, και φυσικα σειρηνα και φανταζομαι και αλλα. Σιγουρα δεν θα εχει τα πιο high tech οπως το gps που λες, αλλα πιστευω να παρεχει ενα ικανοποιητικο επιπεδο προστασιας. Γι'αυτο που ειχε πει ο Γιαννης με τον ξεχωριστο συναγερμο, μπερδευτηκα. Τι εστι 'ξεχωριστος', ποια ειναι η εναλλακτικη, και τι ειναι τελικα καλυτερο; Εχει και σχεση με το αν ενσωματωθει στο κλειδι του αυτοκινητου, και τι αποψη εχεις ετσι κι αλλιως γι'αυτο σε σχεση με τα ξεχωριστα κοντρολακια;
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Γι'αυτο που ειχε πει ο Γιαννης με τον ξεχωριστο συναγερμο, μπερδευτηκα. Τι εστι 'ξεχωριστος', ποια ειναι η εναλλακτικη, και τι ειναι τελικα καλυτερο; Εχει και σχεση με το αν ενσωματωθει στο κλειδι του αυτοκινητου, και τι αποψη εχεις ετσι κι αλλιως γι'αυτο σε σχεση με τα ξεχωριστα κοντρολακια; Στα νεοτερα μοντελα αυτοκινητων υπαρχει μια ειδικη θυρα στην οποια κουμπωνουν ευκολα καποιοι aftermarket συναγερμοι. Το πλεονεκτημα αυτης της υλοποιησης ειναι οτι μπορεις να τους χειριζεσαι με το εργοστασιακο κλειδι του αυτοκινητου, δεν χρειαζεσαι extra control. Αλλο πλεονεκτημα ειναι πως ο συναγερμος αποκτα αυτοματως προσβαση σε σημαντικους αισθητηρες (πχ καπω, πορτ παγκαζ, κλειδαριες). Το μειονεκτημα ειναι πως αυτη η θυρα σε καθε μοντελο ειναι γνωστο σε ποιο σημειο βρισκεται, αρα οι κλεφτες μπορουν πολυ ευκολα και γρηγορα να τον θεσουν εκτος λειτουργιας, με την απαραιτητη τεχνογνωσια παντα. Οι "ξεχωριστοι" ειναι τελειως ανεξαρτητοι, δεν κουμπωνουν πανω στην συγκεκριμενη θυρα, τοποθετουνται οπου επιθυμει ο μαστορας και γενικα ειναι πιο custom κατασταση, κανοντας το εργο των κλεφτων δυσκολοτερο. Θελουν ξεχωριστο control, θελουν περισσοτερη δουλεια απο τον μαστορα κλπ, αλλα κατ'εμε οντως προσφερουν περισσοτερη ασφαλεια. Παντως, αν αυτο που σας ενδιαφερει ειναι να προστατευτειτε απο ολικη κλοπη, το gps δεν πρεπει να το αγνοησετε ως λυση. Υπαρχουν και φθηνες stand-alone λυσεις, ιδιαιτερα αποτελεσματικες. Για μερικη κλοπη, τυπου να σας σπαζουν τζαμι για να παρουν καποιο αντικειμενο, ή να παρουν πχ ζαντολαστιχα κλπ, shock/tilt sensor ειναι απαραιτητα. 1
mentoras99 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Στα νεοτερα μοντελα αυτοκινητων υπαρχει μια ειδικη θυρα στην οποια κουμπωνουν ευκολα καποιοι aftermarket συναγερμοι. Το πλεονεκτημα αυτης της υλοποιησης ειναι οτι μπορεις να τους χειριζεσαι με το εργοστασιακο κλειδι του αυτοκινητου, δεν χρειαζεσαι extra control. Αλλο πλεονεκτημα ειναι πως ο συναγερμος αποκτα αυτοματως προσβαση σε σημαντικους αισθητηρες (πχ καπω, πορτ παγκαζ, κλειδαριες). Το μειονεκτημα ειναι πως αυτη η θυρα σε καθε μοντελο ειναι γνωστο σε ποιο σημειο βρισκεται, αρα οι κλεφτες μπορουν πολυ ευκολα και γρηγορα να τον θεσουν εκτος λειτουργιας, με την απαραιτητη τεχνογνωσια παντα. Οι "ξεχωριστοι" ειναι τελειως ανεξαρτητοι, δεν κουμπωνουν πανω στην συγκεκριμενη θυρα, τοποθετουνται οπου επιθυμει ο μαστορας και γενικα ειναι πιο custom κατασταση, κανοντας το εργο των κλεφτων δυσκολοτερο. Θελουν ξεχωριστο control, θελουν περισσοτερη δουλεια απο τον μαστορα κλπ, αλλα κατ'εμε οντως προσφερουν περισσοτερη ασφαλεια. Παντως, αν αυτο που σας ενδιαφερει ειναι να προστατευτειτε απο ολικη κλοπη, το gps δεν πρεπει να το αγνοησετε ως λυση. Υπαρχουν και φθηνες stand-alone λυσεις, ιδιαιτερα αποτελεσματικες. Για μερικη κλοπη, τυπου να σας σπαζουν τζαμι για να παρουν καποιο αντικειμενο, ή να παρουν πχ ζαντολαστιχα κλπ, shock/tilt sensor ειναι απαραιτητα. A μαλιστα, τωρα καταλαβα, να σαι καλα. Πιστευω οτι οπως σε ολα, κατι κερδιζεις και κατι χανεις. Ειναι σημαντικο αυτο που ειπες οτι ο συναγερμος αποκτα προσβαση σε επιπλεον αισθητηρες, και φυσικα η ευκολια οτι ολα ειναι πανω στο κλειδι. Οσο για την custom-ια, πιστευω οτι ειναι ετσι οπως τα λες, αλλα εκει παιζουν κι αλλα θεματα, πχ πιο ανεβασμενα κοστη, και επειδη και η αγορα ειναι αρκετα χαοτικη, ειναι και σε ποιον μαστορα θα πεσεις, για να μην γινει και το αυτοκινητο εσωτερικα ....ολιγον μανταρα, με της 'καστομιες' και την καλωδιωση, και την προσπαθεια να γινει οπως πρεπει.... Μπορει ολα να γινουν 'τζι-τζι', αλλα μπορει και οχι... Εγω θα επελεγα την 1η λυση της αντιπροσωπειας, για τα συν που ειπες, κι εξαλλου απολυτη ασφαλεια δεν υπαρχει...ουτε εχουμε να δωσουμε μια περιουσια σε αντικλεπτικα συστηματα, οταν μιλαμε κιολας για αυτοκινητα της σειρας.
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Στην 1η λυση, δεν ειναι αναγκη να πας με την αντιπροσωπεια. Μπορεις να πας σε μαστορα και να σου βαλει οτι μοντελο επιθυμεις. Το λεω γιατι οι αντιπροσωπειες συνηθως δινουν μικρη γκαμα επιλογων, αναλογως με ποιον συνεργαζονται. Απο κει και περα οι κλεφτες αυτοκινητα της σειρας αγαπουν να κλεβουν πλεον. Διοτι σε αυτα ειναι πιο περιζητητα τα ανταλλακτικα και πουλιουνται στο πι και φι. Ειδικα επειδη ειδα πως μιλατε για toyota θα πρεπει να ξερετε οτι πχ τα yaris ειναι απο τα πρωτα σε κλοπες στη χωρα μας, μαζι με τα smart. Για τα aygo δεν εχω εικονα, αλλα εχει τυχει να διαβασω για σπειρες που ειδικευονταν και στο συγκεκριμενο μοντελο, οποτε καταλαβαινω οτι κι αυτα προτιμωνται εξισου. 1
mentoras99 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Εκτος απο συναγερμο και ολικη ασφαλεια κλοπης, τι άλλο θα προτεινες ως μετρο 'προστασιας' ή αποτροπής, αποπειρας κλοπης;
YourTrueLegend Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Κοιταξε εχει να κανει με το πορτοφολι του καθενος. GPS + (καλα) μπουλονια ασφαλειας αν εχεις αλουμινενιες ζαντες, δινουν εξαιρετικο value for money για την προστασια που παρεχουν. Παρκαρισμα σε οσο πιο φωτεινο και μη ερημικο μερος γινεται. Σε σημειο που μπορεις να αντιδρασεις αμεσα, πχ δεν εχει νοημα να το παρκαρεις 1 τετραγωνο πιο κατω, διοτι μεχρι να αντιδρασεις αυτοι θα εχουν ηδη φυγει. Δεν αφηνεις τιποτα μικρης ή μεγαλης αξιας μεσα στο αμαξι σε εμφανες σημειο. Ακομα και κερματα των 50 cents, ειναι αιτια να σου σπασουν το παραθυρο. Να προκαλει οπτικα οσο λιγοτερο γινεται. Αυτοκολλητα, extras, ζαντολαστιχα κλπ, τραβουν το ενδιαφερον... Κι αν το προτοφολι το αντεχει, εχει συναγερμους που σε ειδοποιουν στο κινητο, συναγερμους που μπλοκαρουν την τρομπα βενζινης κλπ. Επισης, μετακινηση και κρυψιμο της OBD απο τη φυσικη της θεση και βαζεις αλλη ψευτικη στη θεση της. Mε αυτα τα μετρα, αποτρεπεις το 90% των ερασιτεχνων και ενα μεγαλο ποσοστο επαγγελματιων που απλως θα προχωρησουν στο επομενο αμαξι. Τωρα αν στο βαλουν στο ματι και F-16 να περιπολει πανω απο το αμαξι σου, θα στο κλεψουν... Το θεμα με τα μετρα προληψης ειναι ακριβως αυτο ομως. Να μην το βαλουν στο ματι επειδη θα αντιληφθουν το ρισκο και τις πιθανοτητες αποτυχιας απο πριν. Οι κλεφτες ειναι φυγοπονοι και προτιμουν παντα τις ευκολες δουλειες. Δεν θελουν να γινουν αντιληπτοι, ουτε να χανουν χρονο προσπαθωντας να κλεψουν ενα συγκεκριμενο αμαξι, προτιμουν απλως να προχωρησουν στο επομενο που κλεβεται ευκολοτερα επειδη εχει λιγοτερη προστασια. Με αυτο το σκεπτικο λοιπον παιζεις κι εσυ για να προστατεψεις το αμαξι σου. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Αυγούστου 2017 Εγω προσφατα εβαλα προσθετα ασφαλεια μερικης και ολικης κλοπης σε 4 αυτοκινητα.Εχουν και συναγερμο ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα