Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Νομιζω οτι ειναι στον ανθρωπο, καποιον στο μτχ θα τον πειραξει γιατι παλι το χει πληρωσει και γι αυτον ειναι καινουριο.

Πιστευω πως ειναι γενικοτερο το θεμα αν νοιαζεται καποιος και ποσο για το αμαξι.

 

Επισης ειμαι κατα της άποψης δε παιρνω καινουριο μη παθει κατι. Αν εχω τη δυνατοτητα παιρνω καινουριο, το χαιρομαι κι απο κει και περα ολα συμβαινουν.

Δε χτυπάνε ολοι τ αμαξια τους, εγω τοσα χρονια στο κλιο δεν ειχα το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ , και αν και παλιο σιγουρα θα με πειραζε αν πάθαινε κατι.

 

Με λιγα λογια... Δεν ειμαι υπερ της φοβίας...

  • Απαντ. 203
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οποιος εχει τα φραγκα να παει σε καινουργιο δεν εχει λογο να μην το κανει. Τα παραπανω επιχειρηματα, τυπου "αν το καινουργιο γρατζουνιστει θα παθεις εγκεφαλικο, ενω το μτχ δε θα σε νοιαζει" δεν ειναι λογοι να αποφυγει καποιος την αγορα καινουργιου, διοτι αν η γρατζουνια ή το χτυπημα κοστισουν 100-200-300 ευρω, με την ιδια λογικη μπορει να υποστηριξει καποιος οτι αυτα τα λεφτα θα τα τρωει το μεταχειρισμενο σε βλαβες λογω παλαιοτητας, χρησης, χιλιομετρων κλπ. Ασε που τη γρατζουνια αν θες τη φτιαχνεις, ενω τη βλαβη ή την φθορα τη φτιαχνεις θες δε θες-οσο κι αν κοστιζει.

 

Τα περι πτωσης αξιας παλι δεν εχουν νοημα, εκτος αν καποιος ειναι εμπορος αυτοκινητων και αγοραζοντας ενα αμαξι σκεφτεται τη μεταπωληση κι οχι τη χρηση. Ο καθημερινος ανθρωπος αγοραζει αμαξι για να κανει τη δουλεια του κι οχι για να επενδυσει πανω του για να παρει πισω λεφτα.

 

Το μεταχειρισμενο ειναι καλη επιλογη οταν ξερεις τι αγοραζεις (απο φιλο πχ) και οταν τα οικονομικα δεν επιτρεπουν την αγορα καινουργιου. Το καινουργιο ειναι καλυτερη επιλογη οταν δεν ισχυουν τα 2 παραπανω. Προσωπικη αποψη παντα. Period.

 

Τελος, ο ts στο παρον τοπικ πχ θεωρει οτι μπορει να παει σε καινουργιο με 0 ευρω προκαταβολη, ατοκες δοσεις κλπ, αλλα εγω σε αυτην την περιπτωση θα προτεινα μτχ. Ειπαμε οκ στο καινουργιο, αλλα οχι να καταχρεωνομαστε σε τετοιες εποχες για ενα αμαξι, αφενος γιατι προκυπτουν νεες αναγκες απο μερα σε μερα λογω της καταστασης κι αφεταιρου διοτι ειναι πολυ ρευστα τα πραγματα για να χρεωθει καποιος και να εχει στο κεφαλι του για τα επομενα χρονια ενα αμαξι. Το καινουργιο κατ'εμε προυποθετει μετρητα, αν οχι ολα, τουλαχιστον ενα 30-40% της αξιας αγορας. Διαφορετικα ερμηνευω σαν υπερβολικη κινηση την αγορα του, βγαλμενη απο τις προ-κρισεως εποχες.

  • Like 3
Δημοσ.

Νομιζω οτι ειναι στον ανθρωπο, καποιον στο μτχ θα τον πειραξει γιατι παλι το χει πληρωσει και γι αυτον ειναι καινουριο.

Πιστευω πως ειναι γενικοτερο το θεμα αν νοιαζεται καποιος και ποσο για το αμαξι.

 

Επισης ειμαι κατα της άποψης δε παιρνω καινουριο μη παθει κατι. Αν εχω τη δυνατοτητα παιρνω καινουριο, το χαιρομαι κι απο κει και περα ολα συμβαινουν.

Δε χτυπάνε ολοι τ αμαξια τους, εγω τοσα χρονια στο κλιο δεν ειχα το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ , και αν και παλιο σιγουρα θα με πειραζε αν πάθαινε κατι.

 

Με λιγα λογια... Δεν ειμαι υπερ της φοβίας...

 

Το παιζεις ψυχραιμη γιατι δεν ειδες το ολοκαινουριο σου αμαξι που εσκασες ενα σωρο λεφτα με την μιση πλευρα κατα-γρατζουνισμενη (το εγδαρε η μανα μου σε ενα τοιχο, πριν προλαβω να το οδηγήσω ή να το δω καν) :cry:

 

Γενικα το καινουριο με τα λεφτα φραστ το κανεις οτι θελεις, απο την αλλη ομως οταν καθε μηνα πληρωνεις δοση για να ξεχρεωσεις τοτε και το παραμικρο που θα παθει θα σε νοιαξει παραπανω. Ειναι ενα βαρος που κραταει χρονια με μονιμο αγχος, και με κινδυνο παντα να σου παρει η τραπεζα το αμαξι και να μεινεις χωρις τιποτα ενω εχεις δωσει 5-10 χιλιαρικα σε δοσεις.

Δημοσ.

Συμφωνω, η δοση ειναι αγχος ετσι κι αλλιως!!

 

Με πονεσε η ψυχη μου με τη περιγραφη.... Δε το παιζω ψυχραιμη ρε συ, δε λεω οτι δε θα πικραθώ. Απλα αυτο δε σημαινει οτι δε θα παρω κατι καινουριο γιατι ΜΠΟΡΕΙ να παθει κατι. Με την ιδια λογικη -σε μικροτερη κλιμακα βεβαια- παιρνεις κι ενα καινουριο κινητο και σου πεφτει κατω και σπαει η οθονη ας πουμε.. Αυτο λεω οτι δεν ειναι καλο ο φοβος να σ επηρεαζει και να σε κρατα πισω.

Δημοσ.

Σοβαρευτείτε . Ζούμε σε μια χώρα που όλα έιναι ρευστά .Παντού αστάθεια. Οι φόροι με το καιρό αυξάνονται . Οι μισθοί πέφτουν ή ακόμα χειρότερα χάνουμε δουλειές . Πως να πάρεις δηλαδή αμάξι με δόσεις ; Ούτε 1 χρόνο δόσεις δεν θα έβαζα σε αυτή την κατάσταση . Ασε που δεν μαρέσει να χρωστάω σε κανέναν οπότε ποτέ μου δεν έβαλα δόσεις ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου για τίποτα . Μόνο το άγχος ότι χρωστάς σε τρελαίνει . 
 

  • Like 1
Δημοσ.

Στην εποχή που ζούμε και για τον εαυτό μου και την μεγαλύτερη μερίδα του κόσμου δόσεις δεν νοούνται. Έχω τόσα αγοράζω με τόσα. Εγώ μετά από 18 αυτοκίνητα (λόγω δουλειάς) αν ήθελα να πάρω αυτοκίνητο θα έπαιρνα μεταχειρισμένο ακόμα και να υπήρχαν λεφτά στην άκρη. Αυτοκίνητο καινούργιο την στιγμή που πατά σκόνη άσφαλτο έξω από την αντιπροσωπεία έχασε μέρος της αξίας του. Θέλω ένα μεσαίο πχ οικογενειακό που έχει το 2016 τιμή 22.000 - 24.000 αρχική. Ψάχνω ατρακάριστο το ίδιο μοντέλο (ένα facelift πίσω ίσως και μερικές αλλαγές στα μοτέρ) 5 χρόνων πίσω με 9000 - 12000. Ας έχει και 100.000 χλμ έχω γλιτώσει μισό και παραπάνω αμάξι.

 

P.S Το επάνω μήνυμα δεν αφορά αυτούς που έχουν παρά πολύ καλή οικονομική κατάσταση και δεμένο το γαϊδούρι έξω στην αυλή. Αυτοί κάνουν ακόμα και στις μέρες μας ότι γουστάρουν.

Δημοσ.

Καποιοι συνεχιζουν να αγνοούν οτι δε νοιάζονται ολοι για την οποια μεταπωλητική αξια του αυτοκινήτου , αφου σκοπεύουν να το κρατήσουν πολλα χρονια.

 

Απ την αλλη καταλαβαινω κι αυτον που θελει καθε 5-6 χρονια ας πουμε ν αλλαζει αμαξι.

 

Ειναι δυο διαφορετικες φιλοσοφίες

Δημοσ.

Σοβαρευτείτε . Ζούμε σε μια χώρα που όλα έιναι ρευστά .Παντού αστάθεια. Οι φόροι με το καιρό αυξάνονται . Οι μισθοί πέφτουν ή ακόμα χειρότερα χάνουμε δουλειές . Πως να πάρεις δηλαδή αμάξι με δόσεις ; Ούτε 1 χρόνο δόσεις δεν θα έβαζα σε αυτή την κατάσταση . Ασε που δεν μαρέσει να χρωστάω σε κανέναν οπότε ποτέ μου δεν έβαλα δόσεις ούτε εγώ ούτε η οικογένεια μου για τίποτα . Μόνο το άγχος ότι χρωστάς σε τρελαίνει . 

 

 

Περί της ρευστής κατάστασης λίγο πολύ τα ξέρουμε όλοι. Το άγχος είναι σχετικό, και γενικά το πως το βλέπει ο καθένας το "χρωστάω".

 

Δυστυχώς δεν έχουν όλοι την ευχέρεια να τους δώσει ο πατέρας τους η η μητέρα τους 15 χιλιάρικα να πάρουν αμάξι. Προς θεού μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι είσαι ένας από αυτούς, απλά με τα περισσότερα παιδιά που συζητάω (συναδέλφους), λίγο πολύ  το αμαξάκι τους το πήραν οι γονείς. Και απο την στιγμή που τα έχουν τα χρήματα , καλά κάνουν, και εγώ αν τα είχα θα έπερνα ενα αμάξι στο παιδί μου.

 

Από την άλλη έτσι ρευστή όπως είναι η κατάσταση, εγώ αν είχα 10 χιλιάρικα πάλι δεν θα τα έδινα. Πάλι δάνειο θα έπαιρνα και θα τα έδινα 150 - 200. Και αν γίνει η στραβή χτυπα ξύλο, το πουλάς και ξεχρεώνεις ένα μεγάλο ποσοστό. Τα 10 χιλιάρικα άπαξ και τα δόσεις την άλλη μέρα δεν θα τα έχεις στην τσέπη σου. Και αν σου κάτσει τότε η στραβή..έχεις ένα αμάξι...χωρίς να έχεις λεφτά. ΠΡΟΦΑΝΩΣ το καλύτερο είναι να πληρώνεις ντούκου και να μην μπαίνεις σε διαδικασίες πίστωσης. Και εγώ τόσα χρονια αυτό κάνω, για αυτό άλλωστε δεν έχω και ρευστό :P

 

Νομίζω ότι αν το σχεδιάσει κάποιος σωστά μπορεί να επωφεληθεί απο δόσεις....τώρα τι σχεδιασμό σε βάθος 10 χρόνια μπορείς να κάνεις  στη Ελλάδα ... αυτό το φοβάμαι και εγώ.

 

 

Τέλος πάντων. Σήμερα έριξα ποδαρόδρομο και κατάφερα και πήγα σε 3 αντιπροσωπείες. Πείρα τις παρακάτω προσφορες:

 

Ford Fiesta Trend 1.0L 100PS Ecoboost

Βασική Τιμή: 13,760

Χρώμα: 475

Μεταφορικά: 315

Εξοδα Ταξινόμησης: 219

Επιτόκιο: 9,5%

Έκπτωση: 1100

Δώρο: Αισθητήρες Πάρκινκ

Δόσεις: 72 x 264 ευρώ

Διαθεσημότητα: 15 μέρες

 

 

KIA Rio 1.2L 5D Inmotion

Βασική Τιμή: 13,290

Χρώμα: 300

Εξοδα: 373

Έκπτωση: 1700

Επιτόκιο: 8,5%

Τελική Τιμή: 12,263

Δόσεις: 84 x 190 ευρώ

Διαθεσημότητα: 3 μήνες

 

 

Hyundai i20 New 1.2 L

Βασική Τιμή: 13,150

Έκπτωση: 1480

Χρώμα: 450

Εξοδα: 410

Τελική Τιμή: 12,120

Επιτόκιο: 5,9%

Δόσεις: 84 x 180 ευρώ

Διαθεσημότητα: 2 μήνες

 

 

 

Από ότι φαίνεται παιδιά...τα αμάξια κάνουν γύρο στα 12.000 , μέχρι να ξεχρεωθούνε θα πάνε στα 15.000, 8% επιτόκιο ο ένας, 9,5% ο άλλος. Δέσμευση 7 χρονια όλο αυτό. Aπo την άλλη το leasing που ψαχνόμουνα εχθές είναι περίπου στα 180 ευρώ το μήνα με 48 μήνες συμβόλαιο και 2000 ευρώ προκαταβολή. Από την άλλη το μεταχειρισμένο θες  4.000 ντούκου να πάρεις κάτι τις προκοπής να σε βγάλει.

 

Κρίση στην Ελλάδα.

Θα πάω να πάρω ένα ποδήλατο ή ένα σκέιτμπορτ.

 

GAME OVER

 

Δημοσ.

Καποιοι συνεχιζουν να αγνοούν οτι δε νοιάζονται ολοι για την οποια μεταπωλητική αξια του αυτοκινήτου , αφου σκοπεύουν να το κρατήσουν πολλα χρονια.

 

Απ την αλλη καταλαβαινω κι αυτον που θελει καθε 5-6 χρονια ας πουμε ν αλλαζει αμαξι.

 

Ειναι δυο διαφορετικες φιλοσοφίες

Αυτοκίνητο που δεν έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα ποτέ και αγοραστεί μεταχειρισμένο μια χαρά πολλά χρόνια κρατά και αυτό. Αν γλιτώσει κάποιος μισό αυτοκίνητο στην τιμή (5 χρόνια πίσω μοντέλο) και ελεγχθεί που το πρόβλημα. Μεταχειρισμένο δεν αγοράζουν μόνο αυτοί που αλλάζουν συχνά.

Δημοσ.

@tripialosgr: Μην παρεις καινουργιο. Γνωμη μου. Τα επιτοκια ειναι ληστρικα (και το βλεπω λογικα με 0% προκαταβολη) και ουσιαστικα υποθηκευεις ευατον και αυτοκινητο για μια 10ετια με δοση διολου ευκαταφρονητη για εποχη που παιζουν μισθοι στα 400κατι ευρω. Απλα μην αγορασεις καινουργιο!

 

Αυτοκίνητο που δεν έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα ποτέ και αγοραστεί μεταχειρισμένο μια χαρά πολλά χρόνια κρατά και αυτό. Αν γλιτώσει κάποιος μισό αυτοκίνητο στην τιμή (5 χρόνια πίσω μοντέλο) και ελεγχθεί που το πρόβλημα. Μεταχειρισμένο δεν αγοράζουν μόνο αυτοί που αλλάζουν συχνά.

Πώς το ξερεις; Αν το ιστορικο του αυτοκινητου ειναι μαυρα χαλια και ο προηγουμενος ιδιοκτητης απλα κοιταει να το ξεφορτωθει για να ησυχασει, πώς ξερεις εσυ οτι θα σε παει μια χαρα για πολλα χρονια; Και πώς θα ενημερωθεις για το ιστορικο αν δεν γνωριζεις τον ιδιοκτητη προσωπικα;

 

 

Οπως και να εχει το επιχειρημα "μην παιρνετε καινουργιο γιατι χανει γρηγορα την αξια του" δεν αφορα τον κοσμο. Αφορα τους επενδυτες (που προφανως δεν θα επενδυσουν τα λεφτα τους σε αμαξι, δεν χρειαζονταν καποιον απο εμας για να το καταλαβουν) και αφορα κι αυτους που εμπορευονται αυτοκινητα, ανταλλακτικα (που επισης ξερουν καλυτερα τι τους συμφερει και τι οχι). Ο απλος ανθρωπος που θελει αμαξι για να κανει τη δουλεια του για τα επομενα χρονια, δεν εχει διλημμα αν την επομενη της αγορας θα εχει χασει Χ% απο την αξια αγορας, εκτος αν καθε 2 χρονια θελει να εχει αλλο αμαξι, οποτε τον νοιαζει η αξια αμεσης μεταπωλησης. Αλλα σε αυτην την περιπτωση θεωρω οτι κι αυτος θα ξερει τι να κανει και πως να κινηθει, δε θελει δηλαδη να τον συμβουλεψουμε οτι αν αλλαζει αμαξι ανα 2 χρονια τον συμφερει να παιρνει μεταχειρισμενα.

 

Το παιζεις ψυχραιμη γιατι δεν ειδες το ολοκαινουριο σου αμαξι που εσκασες ενα σωρο λεφτα με την μιση πλευρα κατα-γρατζουνισμενη (το εγδαρε η μανα μου σε ενα τοιχο, πριν προλαβω να το οδηγήσω ή να το δω καν) :cry:

Και μεταχειρισμενο να ηταν, δεν θα αλλαζαν πολλα. Παλι τα ιδια κοστη επισκευων θα ειχες (μπορει και παραπανω) περαν της "συναισθηματικης καταπτωσης".
Δημοσ.

Αυτοκίνητο που δεν έχει εμπλακεί σε τρακάρισμα ποτέ και αγοραστεί μεταχειρισμένο μια χαρά πολλά χρόνια κρατά και αυτό. Αν γλιτώσει κάποιος μισό αυτοκίνητο στην τιμή (5 χρόνια πίσω μοντέλο) και ελεγχθεί που το πρόβλημα. Μεταχειρισμένο δεν αγοράζουν μόνο αυτοί που αλλάζουν συχνά.

Αναφέρθηκα σε αυτον που νοιαζεται για μεταπώληση! Επειδη ειπες οτι το αμαξι χανει αξια απ οταν το παιρνεις

Δημοσ.

@tripialosgr: Μην παρεις καινουργιο. Γνωμη μου.

 

Πώς το ξερεις; Αν το ιστορικο του αυτοκινητου ειναι μαυρα χαλια και ο προηγουμενος ιδιοκτητης απλα κοιταει να το ξεφορτωθει για να ησυχασει, πώς ξερεις εσυ οτι θα σε παει μια χαρα για πολλα χρονια;

Προφανώς γιατί το πας σε λαμαρινά και μηχανικό - ηλεκτρολόγο έμπιστο για έλεγχο.

Δημοσ.

Με την ιδια λογικη -σε μικροτερη κλιμακα βεβαια- παιρνεις κι ενα καινουριο κινητο και σου πεφτει κατω και σπαει η οθονη ας πουμε..

Το κινητό μπορείς να το προσέχεις, δεν είναι αυτοκίνητο να αναγκάζεσαι να το παρκάρεις στο δρόμο :)

Δημοσ.

Προφανώς γιατί το πας σε λαμαρινά και μηχανικό - ηλεκτρολόγο έμπιστο για έλεγχο.

Οι ελεγχοι αυτοι δεν σε διασφαλιζουν, απλως σου δινουν μια ενδειξη κυριως για τα αμεσα εξοδα που θα χρειαστεις μετα την αγορα του για επιδιορθωσεις, εκτος αν το αμαξι ειναι χρεπι, κακομεταχειρισμενο και φανερα ασυντηρητο, οποτε και θα σε αποτρεψουν.

Εδω δεν μπορεις να ξερεις τα πραγματικα του χιλιομετρα καλα-καλα, και θα ξερεις τι εχει βγαλει στον προηγουμενο ιδιοκτητη, ποσο δε μαλλον και το μελλον του σε θεματα φθορων και βλαβων; Αν ηταν ετσι οπως τα παρουσιαζεις, θα ειχε πεθανει η αγορα καινουργιου αυτοκινητου. Ακομα και οι "λεφταδες" δεν μπορει να ειναι τοσο κοροιδα, θα ειχαν παρει χαμπαρι οτι με μεταχειρισμενο εχεις τεραστια κερδη σε σχεση με καινουργιο...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...