Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπαρχει κ το clio οπου νομιζω βγαινει με κινητηρα 900cc turbo με 90 αλογα / suzuki swift 1200cc 94hp

Γενικα αν εχεις ορεξη υπαρχουν πολλες επιλογες,παρε προσφορες,δες τα απο κοντα κ κανε κανα τεστ ντραιβ 

  • Απαντ. 203
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ενα καλο στην hyundai ειναι οτι εχει χαμηλοτερο επιτόκιο στο νεο i20 σε σχεση με τις υπόλοιπες εταιρίες αν δεν κανω λάθος.Στο site της hyundai μπορείς να υπολογισεις και τις δόσεις επίσης,αν και τελικη τιμη θα παρεις απτην αντιπροσωπεία.Τα καινουρια mazda δεν εισάγονται στην Ελλάδα...

 

 

opel, fiat, seat, peugeot, citroen θα πήγαινα σίγουρα! Ωραίο και το mazda 2 που έβαλε ο Μιχάλης!

 

Ευχαριστώ. Επανέρχομαι την Κυριακή με νεότερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπαρχει κ το clio οπου νομιζω βγαινει με κινητηρα 900cc turbo με 90 αλογα / suzuki swift 1200cc 94hp

Γενικα αν εχεις ορεξη υπαρχουν πολλες επιλογες,παρε προσφορες,δες τα απο κοντα κ κανε κανα τεστ ντραιβ 

Σωστός! +ρενό, είναι και πολύ όμορφο το clio!

Δημοσ.

Oλα τα μικρα εμενα ομορφα μου φαινονται,ολες οι μαρκες εχουν κανει πολυ καλη δουλεια σε αυτην την κατηγορια(σε εμφανιση κ κινητηρες)  ακομα κ η hyundai κ η kia εχουν μπει πολυ δυνατα..Οπως ειπα ορεξη να εχει να τα γυρισει κ να παρει προσφορες κ να οδηγησει οσα ειναι προς διαθεση 

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν ειναι τα λεγομενα μου, αλλα οι επισημοι αριθμοι. Με 6 ταξινομησεις την ημερα, 365/χρονο, σε μια χρονια με cc και κριση στην κορυφωση της, ειτε σου αρεσει, ειτε οχι το αμαξι πουλαει.

Δεν ξεστοκαρει. Πουλαει.

Κάπου χάθηκες, 1700 ταξινομήσεις μέσα στο 2015 προς 365 ημέρες μας κάνει 4,65 την ημέρα, και όχι 6. Μάθε πρώτα αριθμητική, και μετά έλα να μας πεις περί "sales/marketing/finance".

 

Όσο για την "κορύφωση" της κρίσης μέσα στο 2015 όπως αναφέρεις, γελάνε και οι πέτρες. Παίζει να είσαι ο μοναδικός Έλληνας που πιστεύει κάτι τέτοιο.

 

Όσο για τα cc, μάθε πως το 2015 έκλεισε με αύξηση πωλήσεων 6,4% σε σχέση με το 2014. 75.805 οχήματα το 2015 έναντι 71.318 το 2014.

 

Το ότι μέσα στο 2015 πουλήθηκαν στην Ελλάδα 1700 fiesta δεν λέει απολύτως τίποτα, μόνο αν συγκρίνεις τις πωλήσεις των υπόλοιπων αυτοκινήτων της ίδιας κατηγορίας θα βγάλεις κάποιο συμπέρασμα. Όλα "πουλάνε", αλλά αν σκεφτείς ότι το yaris την ίδια χρονική περίοδο πούλησε 7.000 κομμάτια, το corsa 3.500, το polo 3.200 και το peugeot 208 2.550, τρίχες πωλήσεις κάνει το fiesta.

 

Επισης, ειτε σ'αρεσει , ειτε και οχι, αν πας να αγορασεις ενα fiesta, το πιθανοτερο ειναι να περιμενεις μερικους μηνες, καθως τα στοκ μοντελα ειναι λιγα . Εμεις στο ινσομνια, μαθαινουμε απο σενα οτι η ελληνικη ford ξεστοκαρει αυτα που παραγγελνει-εισαγει κατοπιν παραγγελιας πελατη :lol:

Σου διαφεύγει πως το ίδιο συμβαίνει σε ΟΛΑ τα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Εφόσον θελήσεις κάποιο συγκεκριμένο πακέτο(κινητήρα, επίπεδο εξοπλισμού, χρώμα, ταπετσαρία) που δεν είναι ετοιμοπαράδοτο ή κάποιο χαρακτηριστικό που διατίθεται μόνο κατόπιν παραγγελίας, θα περιμένεις μήνες. Αν πάλι αυτό που θέλεις είναι ετοιμοπαράδοτο, θα το πάρεις άμεσα. Καμία αντιπροσωπεία δεν έχει όλα τα πακέτα διαθέσιμα.

 

Επίσης προσφορές για ξεστοκάρισμα δεν βάζουν μόνο οι ελληνικές αντιπροσωπείες, κυρίως βάζουν τα εργοστάσια. Ξεστοκάρουν είτε γιατί βάζουν στην παραγωγή νέο μοντέλο, είτε γιατί οι γραμμές παραγωγής τους βγάζουν περισσότερα κομμάτια από όσα μπορεί να απορροφήσει η αγορά.

 

2ο hint: Δεν κανει καμια εκπτωση. ΠΑΝΤΟΤΕ στις τιμες αυτες πουλαγε. Αυτο που δεν εννοεις να καταλαβεις , ειναι οτι οι τιμες καταλογου ειναι παντα πολυ μεγαλυτερες απο τις τιμες που παιρνεις ως υποψηφιος αγοραστης. Το κανουν ολες οι εταιρειες, ξυπνα ή παψε να εκτιθεσαι.

Αμ δεν τα ξέρεις καλά... Αυτή τη στιγμή η τιμή καταλόγου για το fiesta 1.0 80ps 3door Trend είναι 12.000€, και με απόσυρση 11.294€. Τον Ιούνιο του 2013 έπαιξε πολυδιαφημισμένη προσφορά για την ίδια έκδοση 9.990€ με απόσυρση, η οποία είχε μπει κανονικά στον επίσημο τιμοκατάλογο. Οι αντιπροσωπείες έχουν πολύ μικρό περιθώριο κέρδους, άντε το πολύ να σου κάνουν έκπτωση/δώρα ύψους το πολύ 100-200€(πάνω στην όποια τιμή τιμοκαταλόγου). Ίσως πρέπει να αναθεωρήσεις για το ποιος κοιμάται/εκτίθεται.

 

Θα σου εξηγησω αμεσως. Απλουστατα δεν εχεις ιδεα τι σημαινει ο ορος best seller. Πιθανολογω οτι κανεις μεταφραση του ορου στα ελληνικα και συμπαιρενεις οτι το "best seller" στην αυτοκινητοβιομηχανια χρησιμοποιειται μονο για το 1ο αμαξι σε πωλησεις.

Πως προκύπτει ότι ο όρος "best seller" έχει άλλη χρήση "στην αυτοκινητοβιομηχανία" και άλλη σε όλα τα υπόλοιπα? Κανένα επιχείρημα έχεις για αυτό που λες, ή πρέπει να θεωρήσουμε τον λόγο σου ευαγγέλιο?

 

Ενω ας πουμε υπαρχουν λιστες best seller με 10 μοντελα.

Δεν έχει τύχει ποτέ να δω κάτι τέτοιο, αντιθέτως έχω δει πάρα πολλές φορές λίστες top 10, προφανώς έχεις μπερδευτεί.

 

ΥΓ

Τα υπόλοιπα γραφόμενα σου που είναι τίγκα στην ειρωνεία θα μείνουν ασχολίαστα

 

Καλό σου βράδυ.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο fiesta, ο κλιματισμός αποδίδει ή είναι όπως στα πρώτα μοντέλα; Το έχει κανείς να μας πει; Επίσης 100 ή 125 άλογα σε χιλιάρι κινητήρα με turbo, μακροπρόθεσμα θα μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστη χρήση τουλάχιστον μέχρι να το εξοφλήσει;

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να χρεωθείς τόσα λεφτά, από τη στιγμή που δεν θα χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο. Έχε υπόψη ότι από τη στιγμή που θα το παραλάβεις (οποιοδήποτε αυτοκίνητο) από την αντιπροσωπία, έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων σου. Επειδή δεν ξέρουμε τι μέρες έρχονται και καθώς υπάρχουν τα τεκμήρια αγοράς, ιδιοκτησίας και συντήρησης, πιστεύω ότι ίσως θα ήταν καλύτερο να στραφείς σε ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο με λιγότερα από τα μισά χρήματα, για να κάνεις τη δουλειά σου. Έχω οδηγήσει / διαχειριστεί / αλλάξει πολλά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα. Την αξιοπιστία των Ιαπωνικών και των Κορεάτικων (ναι γενικεύω, αλλά ισχύει) δεν την έχω συναντήσει σε Γερμανικά αυτοκίνητα ίδιας ή παραπλήσιας κατηγορίας. Για τα Γαλλικά δεν ξέρω, δεν είχα ποτέ και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

 

Με 3000 βρίσκεις πχ Getz του '08 από ιδιώτη. Του βάζεις, αν θέλεις, ένα υγραέριο με 700 ευρώ και κινείσαι αξιοπρεπέστατα. Εγώ με το Getz έχω πάει μέχρι και εξωτερικό (φορές), χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Σπουδαίο πράγμα να αλλάζεις μόνο λάδια και τακάκια επειδή το αυτοκίνητό σου δεν έχει φθορές ή ζημιές. 130.000 χιλιόμετρα στα Getz 1.4 που έχουμε εμείς, με μηδενικές βλάβες (εκτός από το ένα που του ρύθμισαν αυθαίρετα και λανθασμένα τις βαλβίδες ενώ δεν έπρεπε), και αστεία σε κόστος συντήρηση.  

Επεξ/σία από BritGreek
  • Like 3
Δημοσ.

Στο fiesta, ο κλιματισμός αποδίδει ή είναι όπως στα πρώτα μοντέλα; Το έχει κανείς να μας πει; Επίσης 100 ή 125 άλογα σε χιλιάρι κινητήρα με turbo, μακροπρόθεσμα θα μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστη χρήση τουλάχιστον μέχρι να το εξοφλήσει;

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να χρεωθείς τόσα λεφτά, από τη στιγμή που δεν θα χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο. Έχε υπόψη ότι από τη στιγμή που θα το παραλάβεις (οποιοδήποτε αυτοκίνητο) από την αντιπροσωπία, έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων σου. Επειδή δεν ξέρουμε τι μέρες έρχονται και καθώς υπάρχουν τα τεκμήρια αγοράς, ιδιοκτησίας και συντήρησης, πιστεύω ότι ίσως θα ήταν καλύτερο να στραφείς σε ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο με λιγότερα από τα μισά χρήματα, για να κάνεις τη δουλειά σου. Έχω οδηγήσει / διαχειριστεί / αλλάξει πολλά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα. Την αξιοπιστία των Ιαπωνικών και των Κορεάτικων (ναι γενικεύω, αλλά ισχύει) δεν την έχω συναντήσει σε Γερμανικά αυτοκίνητα ίδιας ή παραπλήσιας κατηγορίας. Για τα Γαλλικά δεν ξέρω, δεν είχα ποτέ και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

 

Με 3000 βρίσκεις πχ Getz του '08 από ιδιώτη. Του βάζεις, αν θέλεις, ένα υγραέριο με 700 ευρώ και κινείσαι αξιοπρεπέστατα. Εγώ με το Getz έχω πάει μέχρι και εξωτερικό (φορές), χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Σπουδαίο πράγμα να αλλάζεις μόνο λάδια και τακάκια επειδή το αυτοκίνητό σου δεν έχει φθορές ή ζημιές. 130.000 χιλιόμετρα στα Getz 1.4 που έχουμε εμείς, με μηδενικές βλάβες (εκτός από το ένα που του ρύθμισαν αυθαίρετα και λανθασμένα τις βαλβίδες ενώ δεν έπρεπε), και αστεία σε κόστος συντήρηση.  

Υπάρχει βίντεο στo yoytube όπου κάναν βίδες μετά τα 100 000 χλμ 1000αρι ecoboost απο focus και όλα μέσα ήταν σαν καινούρια χωρίς φθορές ο οποίο ςκινητήρας υποστηρίζουν ότι δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα .

Ο Χιλιάρης ecoboost βραβεύεται συνεχώς για τουλάχιστον 3 χρόνια στην σειρά ήταν ο κινητήρας της χρονιάς και δικαιολογημένα. Έχω φίλους με τον ecoboost ο ένας απο αυτούς έχει κάνει 80000 χλμ με το fiesta και δεν έχει το παραμικρό πρόβλημα προς το παρόν .

 

Για το aircondition γιατί να μην αποδίδει ; Σε Hyundai 2003 που έχω αποδίδει μια χαρά . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Joshua21: Αν και τα ποστ μιλανε μονα τους, θα συμπληρωσω οτι ειναι αδυνατο να απαντα κανεις σε τυπακο που πριν 3 μηνες μας ελεγε οτι ο ηλιος ανατελει απο το Βορρα, σημερα μας λεει οτι ανατελει απο το Νοτο, κι αυριο θα μας πει οτι ανατελλει απο τη Δυση.

Συγκεκριμενα. Πριν 3 μηνες ελεγες οτι το φθηνοτερο fiesta πωλειται ανω των 12.000 ευρω.

Χθες μας ειπες οτι η ford ξεπουλουσε μεσα στο 2015 για να ξεστοκαρει και γιαυτο ειχε τρελες προσφορες.

Τωρα μας ξαναλες παλι οτι το φθηνοτερο fiesta πωλειται ανω των 11.300 ευρω.

Aνικητος σε αυτον τον τομεα λοιπον.

 

Παμε στις αλλες ανακριβειες που αντιμετωπιζονται ευκολα και γρηγορα:

Το 2015 σχεδον ολα τα αμαξια της κατηγοριας fiesta σημειωσαν πτωση στις πωλησεις τους. Η αυξηση πωλησεων ειναι κατα κυριο λογο σε αλλες κατηγοριες. Εν μεσω αυτης της πτωσης το fiesta εκανε 1800 ταξινομησεις και ηρθες εσυ ο ειδικος να μας πεις οτι η ford ξεστοκαρει. Για να ξεστοκαρει λοιπον, σημαινει οτι αρχεw 2015 ειχε πανω απο 1800 fiesta (ΜΟΝΟ fiesta) σε στοκ στην Ελλαδα. Για να τελειωνει το παραμυθι αυτο λοιπον, περιμενουμε να μας πεις απο που γνωριζεις οτι η εισαγωγικη της ford ειχε ανω των 1.800 μοναδων fiesta αποθηκευμενο στοκ μεσα στην Ελλαδα, ωστε "να ξεστοκαρει". Διαφορετικα απλα αερολογεις/φανταζεσαι/νομιζεις οτι ξερεις. Απλα πραγματακια.

 

Για τον ορο best seller επειδη ζαλισες, κουρασες, επρηξες, αεροστατο:

http://www.gocar.gr/news/feed/17039,BEST_SELLERS_2015_Supermini.html

 

"Παρακάτω, μπορείτε να δείτε τα 10 best seller της κατηγορίας " . Θες να βρω καμια 10ρια αναλογες λιστες με "best sellers" μπας και σταματησεις να ζαλιζεις ;

 

Οχι οτι περιμενω να παρδεχθεις οτι λες μπουρδες (ωστοσο το ξερω οτι ξερεις πως λες). Εδω στο αλλο thread σου δειχνανε τιμες απο οσες αντιπροσωπειες ειχαν online τιμες στα μοντελα τους, και για να μη δεχθεις οτι εχεις λαθος, την μια αντιπροσωπεια την εβγαλες απατεωνες (αρα η τιμη δεν ισχυει), την αλλη οτι δεν ανανεωνει τη σελιδα της κι εχει παλιες τιμες (αρα η τιμη δεν ισχυει) και την τριτη οτι επειδη εχει την λεξη "απο 9.990 ευρω", δεν ισχυει το 9.990 κι επεμενες οτι η τιμη πωλησης στις αντιπροσωπειες ειναι αυτη που γραφει η εισαγωγικη στον καταλογο ενδεικτικων τιμων. Ανικητος απο τους λιγους.

 

 

ΥΓ. Γραφεις που γραφεις κατι εξυπναδες περι αριθμητικης και στο ιδιο ποστ δεν ξερεις πώς να κανεις στρογγυλοποιηση. Μαθαμε λοιπον οτι το 1.769 στρογγυλοποιημενο γινεται 1.700 απο εναν γνωστη της αριθμητικης...

 

Στο fiesta, ο κλιματισμός αποδίδει ή είναι όπως στα πρώτα μοντέλα; Το έχει κανείς να μας πει; Επίσης 100 ή 125 άλογα σε χιλιάρι κινητήρα με turbo, μακροπρόθεσμα θα μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστη χρήση τουλάχιστον μέχρι να το εξοφλήσει;

Το 1000ρι μοτερ εχει 3-4 χρονια στους δρομους , φοριεται σε πολυ πιο βαρια αμαξια (εως και mondeo φοριοταν μεχρι προτινος) και δεν εχει ακουστει καποιο θεμα/ελατωμα. Το πρωτο χρονο ειχαν προβλημα με μια τσιμουχα που τρυπαγε, την αντικατεστησαν με καλυτερο υλικο και εκτοτε , ενω το εχω ψαξει πολυ, δεν εχω δει σοβαρα και συνηθισμενα προβληματα. Θεωρω οτι 3-4 χρονια στην αγορα σε εναν τοσο ευρειας κυκλοφοριας κινητηρα, αν υπηρχαν κατασκευαστικα προβληματα θα ειχαν βγει ηδη στην επιφανεια. Ισως χρειαζονται 1-2 χρονια ακομα για πιο σιγουρα συμπερασματα σε θεματα αντοχης, αλλα αν ηταν να "σπανε" λογω ζορισματος/λιγα κυβικα-πολλα αλογα (οπως ανησυχουν οι περισσοτεροι) θα ειχε ηδη ακουστει. Αντιθετα, μεχρι στιγμης ειναι απροβληματιστα.

 

hint: Πλην λιγων εξαιρεσεων, τα μοτερ των περισσοτερων κατασκευαστων απο το 2010 και μετα δεν εχουν σοβαρα προβληματα, πλην φυσιολογικων φθορων. Τα ηλεκτρονικα ειναι ο βραχνας των αυτοκινητων σημερα κι εκει συγκεντρωνονται τα περισσοτερα προβληματα πλεον.

Επεξ/σία από YourTrueLegend
Δημοσ.

 

 

Mε όλο τον σεβασμό, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ορθά επιχειρηματολογείτε, μην τσακώνεστε δεν υπάρχει λόγος. πειτε τα και με PM.

 

 

Στο fiesta, ο κλιματισμός αποδίδει ή είναι όπως στα πρώτα μοντέλα; Το έχει κανείς να μας πει; Επίσης 100 ή 125 άλογα σε χιλιάρι κινητήρα με turbo, μακροπρόθεσμα θα μπορούν να βγάλουν απροβλημάτιστη χρήση τουλάχιστον μέχρι να το εξοφλήσει;

 

Γνώμη μου είναι ότι δεν πρέπει να χρεωθείς τόσα λεφτά, από τη στιγμή που δεν θα χρησιμοποιείς πολύ το αυτοκίνητο. Έχε υπόψη ότι από τη στιγμή που θα το παραλάβεις (οποιοδήποτε αυτοκίνητο) από την αντιπροσωπία, έχεις ήδη χάσει ένα σημαντικό μέρος των χρημάτων σου. Επειδή δεν ξέρουμε τι μέρες έρχονται και καθώς υπάρχουν τα τεκμήρια αγοράς, ιδιοκτησίας και συντήρησης, πιστεύω ότι ίσως θα ήταν καλύτερο να στραφείς σε ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο με λιγότερα από τα μισά χρήματα, για να κάνεις τη δουλειά σου. Έχω οδηγήσει / διαχειριστεί / αλλάξει πολλά αυτοκίνητα μέχρι σήμερα. Την αξιοπιστία των Ιαπωνικών και των Κορεάτικων (ναι γενικεύω, αλλά ισχύει) δεν την έχω συναντήσει σε Γερμανικά αυτοκίνητα ίδιας ή παραπλήσιας κατηγορίας. Για τα Γαλλικά δεν ξέρω, δεν είχα ποτέ και δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.

 

Με 3000 βρίσκεις πχ Getz του '08 από ιδιώτη. Του βάζεις, αν θέλεις, ένα υγραέριο με 700 ευρώ και κινείσαι αξιοπρεπέστατα. Εγώ με το Getz έχω πάει μέχρι και εξωτερικό (φορές), χωρίς κανένα απολύτως θέμα. Σπουδαίο πράγμα να αλλάζεις μόνο λάδια και τακάκια επειδή το αυτοκίνητό σου δεν έχει φθορές ή ζημιές. 130.000 χιλιόμετρα στα Getz 1.4 που έχουμε εμείς, με μηδενικές βλάβες (εκτός από το ένα που του ρύθμισαν αυθαίρετα και λανθασμένα τις βαλβίδες ενώ δεν έπρεπε), και αστεία σε κόστος συντήρηση.  

 

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

Δημοσ.

Mε όλο τον σεβασμό, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ορθά επιχειρηματολογείτε, μην τσακώνεστε δεν υπάρχει λόγος. πειτε τα και με PM.

"ορθή επιχειρηματολογία" τα ψεύδη και η ειρωνία? Μάλιστα...

 

Μην φοβάσαι πάντως, όπως ξαναείπα δεν πρόκειται να πέσω στο επίπεδο του άλλου. 

 

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

Ο ορισμός "ευκαιρία" σε ότι αφορά μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεν έχει και πολλά περιθώρια ερμηνείας, ευκαιρία θεωρείται οτιδήποτε σου προσφέρεται σε τιμή που δύσκολα βρίσκεις. Ένα αμάξι 5ετίας με 60.000 km για να το πεις ευκαιρία πρέπει και να το βρεις με λιγότερα χρήματα από όσα πουλιέται συνήθως, και να είναι σε καλή κατάσταση, και να μην έχει καθόλου ελλείψεις. Τα χιλιόμετρα ανά έτος είναι απλά ένα από τα πολλά στοιχεία που διαμορφώνουν την τιμή, όχι το μοναδικό.

Δημοσ.

"ορθή επιχειρηματολογία" τα ψεύδη και η ειρωνία? Μάλιστα...

 

Μην φοβάσαι πάντως, όπως ξαναείπα δεν πρόκειται να πέσω στο επίπεδο του άλλου.

Mην ανησυχεις, οποιος εχει διαβασει τα ποστς ξερει ποιος εχει δικιο κι επιχειρηματα στην ουσια της κουβεντας και ποιος αναλωνει τα επιχειρηματα του στο ποσο κανει 1700/365. Υποψιν οτι το να λες σε καθε ποστ σου οτι περιφρονεις/αγνοεις/δεν πεφτεις στο επιπεδο του αλλου/δεν ασχολεισαι κλπ, δειχνει ακριβως το αναποδο απο αυτο που δηλωνεις. Αλλα πού μυαλο.

 

Και φυσικα μοκο σε οτι θεμα ελαβες την απαντηση που ζηταγες , πχ περι ορου best seller ή πχ απο που γνωριζεις οτι η ford ειχε σε αποθηκες 1800+ fiesta αρχες του '15. Και τι να πεις κιολας δηλαδη, ενα ποστ "δεν θα πεσω στο επιπεδο του αλλου" (=οκ στριμωχτηκα πλεον) και την εβγαλες λαδι :lol:

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

Μεταχειρισμενο μονο απο γνωστο, θα ελεγα. Διαφορετικα δεν μπορεις να ξερεις τι ειναι ευκαιρια και τι οχι, ειδικα αν δεν μπορεις να μαθεις το ιστορικο του αυτοκινητου που αγοραζεις, εκτος αν κανει ολα τα σερβις του, αποδεδειγμενα, στην αντιπροσωπεια. Αρα μαθαινεις απο εκει το τι παιζει.
Δημοσ.

Mε όλο τον σεβασμό, λαμβάνοντας υπόψιν ότι ορθά επιχειρηματολογείτε, μην τσακώνεστε δεν υπάρχει λόγος. πειτε τα και με PM.

 

 

 

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

Ειναι σχετικο, ευκαιρια μπορει να ειναι ενα αμαξι που το περνεις απο γνωστο και ξερεις οτι ειναι ατρακαριστο και δεν εχει κανενα θεμα σε τιμη που το βρισκεις στο car αλλα μπορει να ειναι ταλαιπωρημενο.

Επισεις ευκαιρια ειναι να βρεις ενα αμαξι σε καλη τιμη αλλα με φουλ εξοπλισμο, η καποιο που ο χρηστης εκανε 5.000 χλμ  το χρονο. Ολα σχετικα ειναι, απλα το μεταχειρισμενο θελει πολυ ψαξιμο και χρονο για να πεις οτι βρηκα κατι καλο που αξιζει.

Δημοσ.

 

 

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

H αγορά μεταχειρισμένου θέλει ΜΕΓΑΛΗ προσοχή. Η αγορά έχει γεμίσει με αυτοκίνητα που έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα εισαγωγής ή leasing  . Δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος για να εντοπίσεις γυρισμένα χιλιόμετρα παρα μόνο κάποιες ενδείξεις .

Λίγα αμάξια είναι πραγματικές προσφορές . Να κοιτάξεις κυρίως απο ιδιώτη αν σε ενδιαφέρει μεταχειρισμένο αμάξι .

 

Ενα αμάξι 5ετίας με 60000 χλμ αν υποθέσουμε ότι είναι πραγματικά χιλιόμετρα  δεν μπορώ να σου πω αν είναι ευκαιρία γιατί ξεχνάς εναν βασικότερο παράγοντα. Τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένου όπου την συγκρίνεις με το πόσο ήταν η αρχική του αξία και πόσο κοστίζει ένα άλλο μοντέλο αυτοκινήτου καινούριο κτλ . Δεν υπάρχει κάποιος μπουσουλας για να ξέρεις αν ένα αμάξι είναι ευκαιρία . 

 

 

Δημοσ.

H αγορά μεταχειρισμένου θέλει ΜΕΓΑΛΗ προσοχή. Η αγορά έχει γεμίσει με αυτοκίνητα που έχουν γυρισμένα χιλιόμετρα εισαγωγής ή leasing  . Δεν υπάρχει σίγουρος τρόπος για να εντοπίσεις γυρισμένα χιλιόμετρα παρα μόνο κάποιες ενδείξεις .

Λίγα αμάξια είναι πραγματικές προσφορές . Να κοιτάξεις κυρίως απο ιδιώτη αν σε ενδιαφέρει μεταχειρισμένο αμάξι .

 

Ενα αμάξι 5ετίας με 60000 χλμ αν υποθέσουμε ότι είναι πραγματικά χιλιόμετρα  δεν μπορώ να σου πω αν είναι ευκαιρία γιατί ξεχνάς εναν βασικότερο παράγοντα. Τιμή πώλησης ως μεταχειρισμένου όπου την συγκρίνεις με το πόσο ήταν η αρχική του αξία και πόσο κοστίζει ένα άλλο μοντέλο αυτοκινήτου καινούριο κτλ . Δεν υπάρχει κάποιος μπουσουλας για να ξέρεις αν ένα αμάξι είναι ευκαιρία . 

 

 

 

Όντως το μεταχειρισμένο το φοβάμαι παρα πολύ διότι  έχει γεμίσει η αγορά με σαβούρες. Για τα χιλιόμετρα το γνωρίζω από πρώτο χέρι καθώς έχω ένα φίλο ο οποιος έχει rent-a-car και πληρώνει 25 euro το αμάξι για να κατεβάσει τα χιλιόμετρα.

 

Γνωστό δυστυχώς δεν έχω, και μεταχειρισμένα που έψαχνα στο car.gr έβαζα μονο από ιδιώτες. Μπορεί να μου πάρει και μήνες μέχρι να βρω ένα αμάξι που όντως να είναι ευκαιρία αλλα το πρόβλημα μου, για άλλη μια φορα, είναι ότι οι ιδιώτες θέλουν τα λεφτά ντούκου, πράγμα που εγώ δεν μπορώ να το κάνω καθώς δεν έχω λεφτά ντούκου.

 

Από την άλλη πάλι, σκεφτόμουνα να πάρω ένα δάνειο 5000 από τράπεζα και να πάρω αυτήν την ευκαιρία που "ίσως" να μου παρουσιαστεί.

 

Δεν ξέρω είμαι μπερδεμένος πολύ, άλλοι μου λένε το καινούριο είναι πεταμένα λεφτά, και αν πάρω καινούριο, που θα το παρκάρω; Αν το αφήνω έξω θα μου το γρατζουνίσουν, θα μου κάνουν ζημια, θα μου το κλέψουν και διαφορα άλλα. Δηλαδή άμα δούνε καινούριο αυτοκίνητο θα του κάνουν ζημια και αν είναι μεταχειρισμένο όχι;

 

Από την άλλη σκέφτομαι ότι το μεταχειρισμένο δεν ξέρω ποσο θα με βγάλει και είναι καιρός να πάρω και εγώ ένα αμάξι, έστω με 84 δόσεις...και αν στο μέλλον όλα πάνε καλά και έχω ένα πακέτο καλό, να το ξεχρεώσω ποιο νωρίς. Το να πάρω αμάξι με δόσεις, με 300 ευρώ το μηνα και να μην έχω λεφτά να του βάλω βενζίνη, η να πάω για ένα καφέ..ποιο το νόημα.

 

Μου έχουν πει άλλη μια φορα για αυτό το leasing. Αυτό τι φάση είναι; Αξίζει;

Τέλος πάντων, αύριο πρωί ξεκινάω εκστρατεία  στις αντιπροσωπείες, σήμερα με πήραν τηλέφωνο μάλιστα για ένα test drive του Hyundai i20 new, το οποιο θα το έχουν σε 3 εβδομάδες...

 

ίδωμεν

Δημοσ.

Δεν ξέρω είμαι μπερδεμένος πολύ, άλλοι μου λένε το καινούριο είναι πεταμένα λεφτά, και αν πάρω καινούριο, που θα το παρκάρω; Αν το αφήνω έξω θα μου το γρατζουνίσουν, θα μου κάνουν ζημια, θα μου το κλέψουν και διαφορα άλλα. Δηλαδή άμα δούνε καινούριο αυτοκίνητο θα του κάνουν ζημια και αν είναι μεταχειρισμένο όχι;

Αγοράζοντας καινούργιο με το που θα φύγεις από την αντιπροσωπεία έχεις χάσει τουλάχιστον 15% από την αξία του, το μεταχειρισμένο την επόμενη ημέρα θα πιάνει τα ίδια λεφτά. Και τα πρώτα χρόνια το ίδιο συμβαίνει, ενώ η αξία του καινούργιου κατρακυλάει η αξία του μεταχειρισμένου ελάχιστα μεταβάλλεται. Από αυτή την άποψη ναι, το καινούργιο είναι πεταμένα λεφτά, όμως το πόσο σημαντικό είναι αυτό για σένα το ξέρεις μόνο εσύ.

 

Μια γρατζουνιά σε ένα παλιό/φτηνό αυτοκίνητο δεν θα σε πολυπειράξει, στο καινούργιο όμως θα σου προκαλέσει μίνι εγκεφαλικό. Το ίδιο ισχύει και για ζημιές, κλοπές και "διάφορα άλλα". Πιστεύω πως καταλαβαίνεις πως αλλιώς είναι να αφήνεις έξω στο δρόμο ένα αυτοκίνητο που το έχεις πληρώσει 1.000, αλλιώς αν το έχεις πληρώσει 3.000, και αλλιώς αν το έχεις πληρώσει 9 ή 13.000€.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...