Dare-Devil Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Για το rio ελεγα που μ'αρεσει αρκετα κι αισθητικα και σε εξοπλισμο. Θελει ενα μοτερ για να δωσει αλλο αερα σε ολο το συνολο, οπως κανει ο ecoboost η ο αναλογος της opel. Το i20 δεν μ'αρεσει , προσωπικα παντα. Το μοτερ της hyundai που σου λέω θα το πάρει και το rio . Θέμα χρόνου είναι . Εγώ συγγνώμη Μιχάλιες, Δεν είδα ότι είχες ρωτήσει παραπάνω. Μετά από αρκετή συζητηση με κάποιους μηχανικούς και φίλους που έχουν περάσει αρκετά αμάξια από τα χερια τους, όλοι μου πρότειναν να κινηθώ σε αυτές τις μάρκες. Αυτό γιατί τα σικγεκριμενα αμάξια δύσκολα παρουσιάζου προβλήματα και είναι "γερά". Από την στιγμή που θα πάρω αμάξι 10 αιτίας, μου είπαν ότι αυτές οι μάρκες ακόμη και σε αυτά τα χρονια δεν παρουσιάζουν προβλήματα. Αν έπαιρνα καινούριο τότε ναι να κοιτάξω και άλλες μάρκες αλλα αν διαχρονικά αμάξια θεωρούνται αυτές οι μάρκες θεωρώ ότι πρέπει να κινηθώ εκεί. Τώρα βεβαια για αυτό είμαι εδώ και έχω λυσσάξει και γράφω, για να ακούσω και άλλες απόψεις Αν δεν ανεβάσεις το budget πάνω απο 5000 δεν βρίσκεις κάτι απο ιδιώτη αυτή την στιγμή σε μεταχειρισμένα . Το μόνο που βρίσκω που είναι αξιοπρεπές για τα λεφτά του από ιδιωτη προσεγμένο με λάστιχα και καινούρια αμορτισερ και λίγα χιλιόμετρα είναι αυτό . http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7735274/ Κατα την δικιά μου άποψη και πάνω απ όλα η αξιοπιστία και τα φθηνά σερβις ανταλλακτικα . Σου προτείνω accent Getz Rio Ceed Swift . Η άλλη λύση είναι να πας σε ακόμα πιο παλιό π.χ accent 2003 όπυο θα βρεις πιο φθηνά . . Βασικά ότι κοιτούσα κοιτούσα γι αμοντέλα απο 2006 και μετά και μέχρι 70000 χλμ αντε 80000χλμ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Ε μολις το παρει το ξανασυζηταμε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thephotoshoped Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Φανταζομαι οτι μιλας για τη βασικη εκδοση του rio, σωστα; Η βασικη εκδοση του fiesta εχει 10.000 με το κλειδι στο χερι. Στις 11.500 περιπου βγαινει το ecoboost με βασικο πακετο εξοπλισμου. 13χιλιαρικα παει το ecoboost φορτωμενο με διαφορα μπιχλιμπιδια σε εξοπλισμο (οχι ομως τον τοπ εξοπλισμο , καθως αυτον τον εχουν το titanium και το sport). Δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα καθως η ford φημιζεται για τις decent τιμες στα ανταλλακτικα της. Εχεις καποιο παραδειγμα; Οπως και να εχει, ωραιο αυτοκινητο το rio, απο τα πιο ομορφα της κατηγοριας (αλματα προοδου οι Κορεατες σε αυτο το κομματι τελευταια), καλοριζικο και καλοταξιδο. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι καπως αργο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλιως αν ειχε μοτερ σε στυλ ecoboost ή το αλλο του corsa, ανετα θα το χτυπαγα. Γενικα αν οι Κορεατες βγαλουν μαχιμο μοτερ και το ριξουν πανω στο Rio (με ανταγωνιστικη τιμη) νομιζω οτι θα αρχισουν πολλοι να χανουν τον υπνο τους απο Γερμανια και Ιαπωνια μερια! Για να καταλάβω.. το Fiesta με τον ecoboost, 5θυρο, βασικο εξοπλισμο έχει 11.500;; Αν ναι, που; Έχω πολλούς γνωστούς με ford και όλοι παραπονιούνται για τιμές ανταλλακτικών π.χ. ένα ειδικό δοχείο βενζίνης 50€, αλλαγή δίσκο - πλατώ και πολλά άλλα. Σε αντίθεση με τη Ford δεν έχω ακούσει κάτοχο κορεάτικου να παραπονιέται για τιμές. Αν πιάσουμε το vag group θα θέλουμε κουβάδες για τα δάκρυα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Για να καταλάβω.. το Fiesta με τον ecoboost, 5θυρο, βασικο εξοπλισμο έχει 11.500;; Αν ναι, που; Έχω πολλούς γνωστούς με ford και όλοι παραπονιούνται για τιμές ανταλλακτικών π.χ. ένα ειδικό δοχείο βενζίνης 50€, αλλαγή δίσκο - πλατώ και πολλά άλλα. Σε αντίθεση με τη Ford δεν έχω ακούσει κάτοχο κορεάτικου να παραπονιέται για τιμές. Αν πιάσουμε το vag group θα θέλουμε κουβάδες για τα δάκρυα. Γενικά καλά έκανες και πήρες το rio, είναι όμορφο μέσα - έξω, αξιόπιστο λογικά και δεν κυκλοφορούνε τόσα πολλά όσα fiesta Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Liverpool89 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Στα 4000 και 1,100€ τρεις επιλογες υπαρχουν Fiat panda Hyundai getz Mitsubishi colt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thephotoshoped Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Γενικά καλά έκανες και πήρες το rio, είναι όμορφο μέσα - έξω, αξιόπιστο λογικά και δεν κυκλοφορούνε τόσα πολλά όσα fiesta Αν διέκρινα κάποια ειρωνεία θα ήθελα να είναι ξεκάθαρο ειδάλλως πρόκειται για παρεξήγηση. Ρώτησα απλά εάν στα ~11k βγαίνει η έκδοση του fiesta που ανέφερα και εννοείται πως κυκλοφορούν περισσότερα Fiesta. Δεν έγινα fan της Kia ούτε προσπαθώ να πω - πείσω ότι η επιλογή μου είναι η καλύτερη. Το fiesta είναι ανώτερο αυτοκίνητο (το ανέφερα) και αν είχα την ελαφρώς παραπάνω οικονομική άνεση θα το επέλεγα δίχως δεύτερη σκέψη. Ακόμη περιμένω απάντηση από τον φίλο που μίλησε για τιμή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Καμία ειρωνεία φίλε μου! Δεν ξέρω γιατί το πήρες έτσι! Σοβαρά τα γράφω και τα εννοώ! Το ότι κυκλοφορούν λιγότερα επίσης για καλό το είπα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thephotoshoped Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Κανένα πρόβλημα, είχα και εγώ τις αμφιβολίες μου όπως το έγραψα.. Δική μου παρεξήγηση Στην ενότητα αυτή έχουμε πετύχει πολλούς και διάφορους που όμως εσύ δεν συγκαταλέγεσαι σε καμία περίπτωση με τους ίδιους. Καλή Σαρακοστή εύχομαι! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Να 'σαι καλά, επίσης! Και καλοτάξιδο! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Για να καταλάβω.. το Fiesta με τον ecoboost, 5θυρο, βασικο εξοπλισμο έχει 11.500;; Αν ναι, που;Κριμα που δεν πατησες καν σε αντιπροσωπεια της ford. 3θυρο ecoboost 11.500 με το κλειδι στο χερι, 5θυρο ecoboost 12.000 με το κλειδι στο χερι, εκδοση trend, μη μεταλλικο χρωμα, κατοπιν προσφορας-εκπτωσης για πληρωμη τοις μετρητοις. Και η sport με τα 125 αλογατακια, το bodykit, τη χαμηλωμενη αναρτηση, τις 16ρες ζαντες, LED φωτα ημερας και τα διαφορα αλλα καλουδια, 13,800. Έχω πολλούς γνωστούς με ford και όλοι παραπονιούνται για τιμές ανταλλακτικών π.χ. ένα ειδικό δοχείο βενζίνης 50€, αλλαγή δίσκο - πλατώ και πολλά άλλα. Σε αντίθεση με τη Ford δεν έχω ακούσει κάτοχο κορεάτικου να παραπονιέται για τιμές. Αν πιάσουμε το vag group θα θέλουμε κουβάδες για τα δάκρυα.Παραδειγμα ζητησα, οχι "τι λενε οι γνωστοι σου" που εχουν ford και τι δε λενε αυτοι που εχουν κορεατικα. Εχεις καποιο παραδειγμα να δουμε οτι οντως τα ανταλλακτικα του rio ειναι 50% κατω απο του fiesta ή ειναι συμπερασμα απο τις λαικες ρησεις των γνωστων σου; Και τελος παντων, ακομα και να πιστεψουμε "τους γνωστους" σου, το 50% διαφορα πώς το συμπερανες; Απο τα παραπονα τους; Να πεις "στους γνωστους σου" λοιπον οτι δεν ξερουν την τυφλα τους, μαζι και οποιος μιλαει για 50% φθηνοτερα ανταλλακτικα στο rio: http://www.autogreeknews.gr/times-kostos-service-se-dimofili-autokinita/2225-times-service-ford-fiesta-10-ecoboost-fiesta-16-tdci http://www.autogreeknews.gr/times-kostos-service-se-dimofili-autokinita/2223-times-service-kia-rio-125-rio-11-crdi Oπως βλεπουμε απο τα παραπανω link, το rio στα 90.000 χιλιομετρα θα σου φαει σε σερβις οσα λεφτα θα φαει το fiesta για να κανει αλλα 30.000 χιλιομετρα, δηλαδη 120.000. Αν συνυπολογισουμε και τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνει το καθε αμαξι, υπαρχει ξεκαθαρος νικητης στο κοστος συντηρησης και μαλιστα με μεγαλη διαφορα (και δεν βαζω καν την καταναλωση, αλλη ιστορια εκει). Οποτε πες στους "πολλους γνωστους σου με fiesta" που διαμαρτυρονται για το κοστος συντηρησης οτι δεν ξερουν την τυφλα τους, μαζι και οποιος βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα και παραπληροφορει μεσα στα φορουμς. Ειπαμε, καλο, χρυσο το rio, μολις παρει και σοβαρο κινητηρα θα ειναι εξαιρετικοτατη επιλογη αναμφισβητητα, αλλα δε θα κανουμε και το ασπρο-μαυρο για να βαυκαλιστουμε για την επιλογη μας. Εξαλλου σου λεω και σου λεμε, οτι ειναι εξαιρετικο το αμαξι που πηρες (και πανεμορφο), συνεπως περιττευουν τετοιου τυπου ανακριβειες. ΥΓ. Οποιαδηποτε αποπειρα απαντησης, θα παρακαλεσω να ειναι με στοιχεια αυτη τη φορα κι οχι με το τι σου ειπε ο μπατζανακης σου-κατοχος ecoboost. Για να γινει και ουσιαστικη κουβεντα-πληροφορηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BritGreek Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Όλα αυτά που έγραψες, καλά και σωστά, με μόνη προϋπόθεση τα service να γίνονται στην αντιπροσωπεία. Αν κάποιος επιλέξει να μην πηγαίνει στην αντιπροσωπεία, αλλά σε πτυχιούχο μηχανικό (για να ισχύει η εγγύηση, όπως λέει ο νόμος), εκει τα δεδομένα αλλάζουν άρδην πιστεύω. Το πρόβλημα της αντιπροσωπείας δεν είναι τόσο η τιμή των ανταλλακτικών, όσο η τιμή της εργατώρας, δηλαδή της εργασίας. Για παράδειγμα, έχω πληρώσει σε matiz 500άρες για service, γιατί δεν είχα βρει την άκρη να το φτιάχνω καλά και φτηνά. Στα Κορεάτικα, μπορείς να βρεις ανταλλακτικά original στη μισή (και περισσότερο) τιμή, σε σχέση με την αντιπροσωπεία. Σε ένα καινούργιο ford, υπάρχει τέτοια "υποδομή" στην Ελλάδα; Ρωτάω για να μάθω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Εγώ πιστεύω ότι από τη στιγμή που ο άνθρωπος διάλεξε αυτοκίνητο και δεν είναι στο ψάξιμο δεν έχει νόημα να του λέμε γιατί πήρες αυτό και όχι το άλλο...απλά καλορίζικο και να το χαρεί το ωραίο αυτοκίνητο που διάλεξε 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 16 Μαρτίου 2016 Κριμα που δεν πατησες καν σε αντιπροσωπεια της ford. 3θυρο ecoboost 11.500 με το κλειδι στο χερι, 5θυρο ecoboost 12.000 με το κλειδι στο χερι, εκδοση trend, μη μεταλλικο χρωμα, κατοπιν προσφορας-εκπτωσης για πληρωμη τοις μετρητοις. Και η sport με τα 125 αλογατακια, το bodykit, τη χαμηλωμενη αναρτηση, τις 16ρες ζαντες, LED φωτα ημερας και τα διαφορα αλλα καλουδια, 13,800. Παραδειγμα ζητησα, οχι "τι λενε οι γνωστοι σου" που εχουν ford και τι δε λενε αυτοι που εχουν κορεατικα. Εχεις καποιο παραδειγμα να δουμε οτι οντως τα ανταλλακτικα του rio ειναι 50% κατω απο του fiesta ή ειναι συμπερασμα απο τις λαικες ρησεις των γνωστων σου; Και τελος παντων, ακομα και να πιστεψουμε "τους γνωστους" σου, το 50% διαφορα πώς το συμπερανες; Απο τα παραπονα τους; Να πεις "στους γνωστους σου" λοιπον οτι δεν ξερουν την τυφλα τους, μαζι και οποιος μιλαει για 50% φθηνοτερα ανταλλακτικα στο rio: http://www.autogreeknews.gr/times-kostos-service-se-dimofili-autokinita/2225-times-service-ford-fiesta-10-ecoboost-fiesta-16-tdci http://www.autogreeknews.gr/times-kostos-service-se-dimofili-autokinita/2223-times-service-kia-rio-125-rio-11-crdi Oπως βλεπουμε απο τα παραπανω link, το rio στα 90.000 χιλιομετρα θα σου φαει σε σερβις οσα λεφτα θα φαει το fiesta για να κανει αλλα 30.000 χιλιομετρα, δηλαδη 120.000. Αν συνυπολογισουμε και τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνει το καθε αμαξι, υπαρχει ξεκαθαρος νικητης στο κοστος συντηρησης και μαλιστα με μεγαλη διαφορα (και δεν βαζω καν την καταναλωση, αλλη ιστορια εκει). Οποτε πες στους "πολλους γνωστους σου με fiesta" που διαμαρτυρονται για το κοστος συντηρησης οτι δεν ξερουν την τυφλα τους, μαζι και οποιος βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα και παραπληροφορει μεσα στα φορουμς. Ειπαμε, καλο, χρυσο το rio, μολις παρει και σοβαρο κινητηρα θα ειναι εξαιρετικοτατη επιλογη αναμφισβητητα, αλλα δε θα κανουμε και το ασπρο-μαυρο για να βαυκαλιστουμε για την επιλογη μας. Εξαλλου σου λεω και σου λεμε, οτι ειναι εξαιρετικο το αμαξι που πηρες (και πανεμορφο), συνεπως περιττευουν τετοιου τυπου ανακριβειες. ΥΓ. Οποιαδηποτε αποπειρα απαντησης, θα παρακαλεσω να ειναι με στοιχεια αυτη τη φορα κι οχι με το τι σου ειπε ο μπατζανακης σου-κατοχος ecoboost. Για να γινει και ουσιαστικη κουβεντα-πληροφορηση. Όσον αφορά το κόστος service που αυτές είναι ενδεικτικές τιμές αν υποθέσουμε ότι αυτές είναι οι σωστές τιμές τότε το ποιο αμάξι έχει φθηνότερα service αυτό δεν είναι ξεκάθαρο κα θα σου πώ το γιατί . Το ford είναι ανα 20000 χλμ ή κάθε έτος όποιο συμπληρωθεί πρώτο . Το Kia ανά 15000 χλμ ή ανα έτος . Αν κάποιος κάνει μέχρι 15000 χλμ το ετος (που είναι πολύ αυτοί που κάνουν το πολύ 15000 χλμ ) τότε συμφέρει το KIA . Οπότε δεν είναι όπως τα λές στην πραγματικότητα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Όλα αυτά που έγραψες, καλά και σωστά, με μόνη προϋπόθεση τα service να γίνονται στην αντιπροσωπεία. Αν κάποιος επιλέξει να μην πηγαίνει στην αντιπροσωπεία, αλλά σε πτυχιούχο μηχανικό (για να ισχύει η εγγύηση, όπως λέει ο νόμος), εκει τα δεδομένα αλλάζουν άρδην πιστεύω. Το πρόβλημα της αντιπροσωπείας δεν είναι τόσο η τιμή των ανταλλακτικών, όσο η τιμή της εργατώρας, δηλαδή της εργασίας. Για παράδειγμα, έχω πληρώσει σε matiz 500άρες για service, γιατί δεν είχα βρει την άκρη να το φτιάχνω καλά και φτηνά. Στα Κορεάτικα, μπορείς να βρεις ανταλλακτικά original στη μισή (και περισσότερο) τιμή, σε σχέση με την αντιπροσωπεία. Σε ένα καινούργιο ford, υπάρχει τέτοια "υποδομή" στην Ελλάδα; Ρωτάω για να μάθω. Σε τιμες εκτος αντιπροσωπειας, ο καθενας βρισκει ή ισχυριζεται οτι βρισκει οτι τιμη θελει. Επειδη ομως μιλαμε για kia με 7 χρονια εγγυηση, συμφωνεις φανταζομαι οτι θα πρεπει να μιλαμε για τιμες αντιπροσωπειας κι οχι για του ξαδερφου του ναυτικου που μπαρκαρει για Κορεα κι εχει ακρες και πιανει ανταλλακτικα 500% κατω. Όσον αφορά το κόστος service που αυτές είναι ενδεικτικές τιμές αν υποθέσουμε ότι αυτές είναι οι σωστές τιμές τότε το ποιο αμάξι έχει φθηνότερα service αυτό δεν είναι ξεκάθαρο κα θα σου πώ το γιατί . Το ford είναι ανα 20000 χλμ ή κάθε έτος όποιο συμπληρωθεί πρώτο . Το Kia ανά 15000 χλμ ή ανα έτος . Αν κάποιος κάνει μέχρι 15000 χλμ το ετος (που είναι πολύ αυτοί που κάνουν το πολύ 15000 χλμ ) τότε συμφέρει το KIA . Οπότε δεν είναι όπως τα λές στην πραγματικότητα.Ναι ειναι ενδεικτικες τιμες. Υπαρχει καποιο αλλο σημειο αναφορας περα απο αυτο, για να γινει σοβαρη συζητηση; Θεωρεις πχ σημαντικοτερη βαση το "τι του λενε οι γνωστοι του" και στεκεσαι στις "ενδεικτικες" τιμες; Θεωρεις οτι η kia εχει τασεις αυτοκτονιας και δινει υψηλες "ενδεικτικες τιμες" για να απωθησει υποψηφιους αγοραστες, ενω μπορει να δωσει χαμηλοτερες και να εκτοπισει τον ανταγωνισμο με το επιχειρημα του χαμηλοτερου κοστους συντηρησης; Απο κει και περα μπορεις να μου εξηγησεις πώς συμφερει το kia για καποιον που κανει 15.000χλμ/ετος; Γιατι εγω βλεπω ακριβως το αναποδο! Πχ: Στα 2 ετη, αν και τα 2 αμαξια κανουν 30.000 χιλιομετρα (15.000/ετος), το kia βγαινει και παλι ακριβοτερο στην τακτικη συντηρηση (και συγκεκριμενα 270ευρω εναντι 256ευρω). Το ιδιο και στα 4ετη (628 εναντι 596). Φθηνοτερο βγαινει μονο στα μονά ετη (1ο, 3ο), αλλα εδω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το επιχειρημα "και ποιος κραταει το αμαξι του ζυγο αριθμο ετων;" οπως πχ για τα χιλιομετρα που ειπωθηκε το "και ποιος κανει 20.000", οποτε καταληγουμε στο οτι με κανενα τροπο δε βγαινει φθηνοτερο το rio απο το fiesta στη συντηρηση στις αντιπροσωπειες, ποσο δε μαλλον 50% φθηνοτερο! Κι ολα αυτα χωρις να υπολογιζουμε τελη κυκλοφοριας. Οπως ειπα εξ'αρχης η ford φημιζεται χρονια τωρα για το σχετικα χαμηλο κοστος συντηρησης , το ιδιο και η kia που οπως βλεπουμε στα σχετικα link οι τιμες δεν εχουν τεραστιες διαφορες. Συνεπως, τα "50% φθηνοτερο το kia" ειναι περιττες φανφαρες, ειδικα απο τη στιγμη που φαινεται πως ειναι ... ακριβοτερο. Καλο το rio, ομορφοτατο, πλουσιοτερος εξοπλισμος στη βασικη εκδοση απο τους περισσοτερους ανταγωνιστες, καλη τιμη, 7χρονια εγγυηση, απο τα χαμηλα κοστη συντηρησης, αυτα. Ως εκει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dare-Devil Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Share Δημοσ. 17 Μαρτίου 2016 Σε τιμες εκτος αντιπροσωπειας, ο καθενας βρισκει ή ισχυριζεται οτι βρισκει οτι τιμη θελει. Επειδη ομως μιλαμε για kia με 7 χρονια εγγυηση, συμφωνεις φανταζομαι οτι θα πρεπει να μιλαμε για τιμες αντιπροσωπειας κι οχι για του ξαδερφου του ναυτικου που μπαρκαρει για Κορεα κι εχει ακρες και πιανει ανταλλακτικα 500% κατω. Ναι ειναι ενδεικτικες τιμες. Υπαρχει καποιο αλλο σημειο αναφορας περα απο αυτο, για να γινει σοβαρη συζητηση; Θεωρεις πχ σημαντικοτερη βαση το "τι του λενε οι γνωστοι του" και στεκεσαι στις "ενδεικτικες" τιμες; Θεωρεις οτι η kia εχει τασεις αυτοκτονιας και δινει υψηλες "ενδεικτικες τιμες" για να απωθησει υποψηφιους αγοραστες, ενω μπορει να δωσει χαμηλοτερες και να εκτοπισει τον ανταγωνισμο με το επιχειρημα του χαμηλοτερου κοστους συντηρησης; Απο κει και περα μπορεις να μου εξηγησεις πώς συμφερει το kia για καποιον που κανει 15.000χλμ/ετος; Γιατι εγω βλεπω ακριβως το αναποδο! Πχ: Στα 2 ετη, αν και τα 2 αμαξια κανουν 30.000 χιλιομετρα (15.000/ετος), το kia βγαινει και παλι ακριβοτερο στην τακτικη συντηρηση (και συγκεκριμενα 270ευρω εναντι 256ευρω). Το ιδιο και στα 4ετη (628 εναντι 596). Φθηνοτερο βγαινει μονο στα μονά ετη (1ο, 3ο), αλλα εδω δεν μπορεις να χρησιμοποιησεις το επιχειρημα "και ποιος κραταει το αμαξι του ζυγο αριθμο ετων;" οπως πχ για τα χιλιομετρα που ειπωθηκε το "και ποιος κανει 20.000", οποτε καταληγουμε στο οτι με κανενα τροπο δε βγαινει φθηνοτερο το rio απο το fiesta στη συντηρηση στις αντιπροσωπειες, ποσο δε μαλλον 50% φθηνοτερο! Κι ολα αυτα χωρις να υπολογιζουμε τελη κυκλοφοριας. Οπως ειπα εξ'αρχης η ford φημιζεται χρονια τωρα για το σχετικα χαμηλο κοστος συντηρησης , το ιδιο και η kia που οπως βλεπουμε στα σχετικα link οι τιμες δεν εχουν τεραστιες διαφορες. Συνεπως, τα "50% φθηνοτερο το kia" ειναι περιττες φανφαρες, ειδικα απο τη στιγμη που φαινεται πως ειναι ... ακριβοτερο. Καλο το rio, ομορφοτατο, πλουσιοτερος εξοπλισμος στη βασικη εκδοση απο τους περισσοτερους ανταγωνιστες, καλη τιμη, 7χρονια εγγυηση, απο τα χαμηλα κοστη συντηρησης, αυτα. Ως εκει. Kαταρχάς δεν αναφέρθηκα καν σε αυτό που ειπώθηκε για το κατα πολύ φθηνά ανταλλακτικά των ΚΙΑ . Δεν εκφέρω καν άποψη σε αυτό γιατί όλα είναι σχετικά . Εγώ σου λέω το εξής . Συμφωνα με τα λινκς σου στην 6ετία τα κόστη συντήρησης του KIA είναι φθηνότερα ΜΟΝΟ στην περίπτωση όπου κάνεις μέχρι 15000 χλμ ανα έτος . Αν κάνεις πολλά περισσότερα τότε συμφέρει το fiesta. Γιατί το κοιτάζεις μεμονωμένα ανα συντήρηση και όχι σε βάθος 6ετίας ; Εκτός και αν κάποιος έχει σκοπό να το κρατήσει για λιγότερα έτη οπότε το συζητάμε και πάλι η διαφορά στα κόστη συντήρησης είναι μικρή . Δεν μιλάμε για σπουδαία διαφορά τιμής . Συγκρίνω τα μοτέρ βενζίνης . Όχι τα πετρελαίου . Για τα τέλη κυκλοφορίας συμφωνώ μαζί σου . Για τα κόστη ανταλλακτικών και εργασία επισκευής δεν συμφωνώ ούτε διαφωνώ γιατί δεν έχουμε κάποια επίσημη λίστα για αυτό το κομμάτι . Στην τελική όμως καλοί οι αριθμοί αλλά ένα αμάξι το επιλέγεις για πολλού και διάφορους λόγους . Για μένα η 7ετής εγγύηση και μάλιστα εργοστασιακή και το τονίζω αυτό είναι σημαντικός παράγοντας επιλογής αυτοκινήτου αλλα όχι ο μοναδικός . Μεταξύ KIA RIO και fiesta θα επέλεγα fiesta κυρίως λόγο μοτέρ . Όταν με το καλό κουμπώσει η KIA τον καινούριο χιλιάρη turbo στο rio τότε πολύ πιθανόν να προτιμήσω Rio . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα