Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, διάβασα όλο το θέμα και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψη μου διότι περιμένω μέσα στη βδομάδα το νέο Kia Rio 1.2 βενζίνη Inmotion. Έψαξα αρκετά προτού καταλήξω στην συγκεκριμένη επιλογή.

 

Δε νομίζω ότι μπορεί εύκολα να τεθεί σύγκριση με fiesta διότι μιλάμε για διαφορά τιμής περίπου 2.000€. Για κάποιους αμελητέα για εμένα πολύ σημαντική. Παρήγγειλα το Rio με το κλειδί στο χέρι στα 11.000 μαζί με όλα τα διαδικαστικά έξοδα (μετρητοίς) δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και 2 χρόνια σερβις. Ήμουν ανάμεσα στο i20 και στο Rio όμως όταν είδα τη διαφορά στον εξοπλισμό εκεί κατέληξα με κλειστά τα μάτια στο Rio.

 

Η βασική έκδοση του i20 είναι κάτι παραπάνω από λειψή... Ούτε καν το τιμόνι δε μπορείς να ρυθμίσεις. Το rio έχει όλα όσα χρειάζεσαι και ακόμη παραπάνω σε σχέση πάντα με την τελική τιμή του. Για να φτάσω τον εξοπλισμό του rio στο i20 έπρεπε να δώσω περίπου 2.500 εξτρα. Έχουν κάνει μια χαζομάρα στη Hyundai και δεν φέρνουν την GL Access που είναι περίπου στα ίδια με το Rio οπότε αναγκάζεσαι να πας στην παραπάνω έκδοση. Όντως έχει καλύτερους χώρους και ορατότητα το i20 όμως ο παράγοντας τιμή είναι πολύ βασικός καθώς στο Rio χωράν άνετοτατα 2 άτομα πίσω και με λίγη προσπάθεια 3. Δηλαδή για 3 μελή οικογένεια είναι υπεραρκετό και με αξιοσέβαστο πορτ μπαγκαζ. Για 4μελη και άνω ίσως πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, όχι γιατί δεν χωράνε στα πίσω καθίσματα αλλά λόγω αποσκευών.

 

Εν τέλει, προτίμησα κορεάτικο αυτοκίνητο λόγω αξιοπιστίας, εξοπλισμού, 7ετης εγγύησης συν τα δώρα που πήρα σε μια τιμή που δεν βρήκα πουθενά αλλού. Το yaris που κοιτούσα (5θυρο, 1.3) σκότωνε σε τιμή. Το fiesta επίσης, πανέμορφο αυτοκίνητο, πάρα πολύ δυνατός κινητήρας όμως ακριβό. Επίσης βασικό κριτήριο παίζει για εμένα η τιμή των ανταλλακτικών. Δεν συγκρίνονται ανταλλακτικά Ford με Kia.. Μιλάμε για διαφορά 50-60% περίπου. 

 

ΥΓ. Μακριά από οτιδήποτε μεταχειρισμένο εκτός και αν έχεις συγγενική ή πολύ φιλική σχέση με τον προκάτοχο. Την έχω πατήσει και μιλάω εκ πείρας.

  • Απαντ. 203
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, διάβασα όλο το θέμα και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψη μου διότι περιμένω μέσα στη βδομάδα το νέο Kia Rio 1.2 βενζίνη Inmotion. Έψαξα αρκετά προτού καταλήξω στην συγκεκριμένη επιλογή.

 

Δε νομίζω ότι μπορεί εύκολα να τεθεί σύγκριση με fiesta διότι μιλάμε για διαφορά τιμής περίπου 2.000€. Για κάποιους αμελητέα για εμένα πολύ σημαντική. Παρήγγειλα το Rio με το κλειδί στο χέρι στα 11.000 μαζί με όλα τα διαδικαστικά έξοδα (μετρητοίς) δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και 2 χρόνια σερβις. Ήμουν ανάμεσα στο i20 και στο Rio όμως όταν είδα τη διαφορά στον εξοπλισμό εκεί κατέληξα με κλειστά τα μάτια στο Rio.

 

Η βασική έκδοση του i20 είναι κάτι παραπάνω από λειψή... Ούτε καν το τιμόνι δε μπορείς να ρυθμίσεις. Το rio έχει όλα όσα χρειάζεσαι και ακόμη παραπάνω σε σχέση πάντα με την τελική τιμή του. Για να φτάσω τον εξοπλισμό του rio στο i20 έπρεπε να δώσω περίπου 2.500 εξτρα. Έχουν κάνει μια χαζομάρα στη Hyundai και δεν φέρνουν την GL Access που είναι περίπου στα ίδια με το Rio οπότε αναγκάζεσαι να πας στην παραπάνω έκδοση. Όντως έχει καλύτερους χώρους και ορατότητα το i20 όμως ο παράγοντας τιμή είναι πολύ βασικός καθώς στο Rio χωράν άνετοτατα 2 άτομα πίσω και με λίγη προσπάθεια 3. Δηλαδή για 3 μελή οικογένεια είναι υπεραρκετό και με αξιοσέβαστο πορτ μπαγκαζ. Για 4μελη και άνω ίσως πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, όχι γιατί δεν χωράνε στα πίσω καθίσματα αλλά λόγω αποσκευών.

 

Εν τέλει, προτίμησα κορεάτικο αυτοκίνητο λόγω αξιοπιστίας, εξοπλισμού, 7ετης εγγύησης συν τα δώρα που πήρα σε μια τιμή που δεν βρήκα πουθενά αλλού. Το yaris που κοιτούσα (5θυρο, 1.3) σκότωνε σε τιμή. Το fiesta επίσης, πανέμορφο αυτοκίνητο, πάρα πολύ δυνατός κινητήρας όμως ακριβό. Επίσης βασικό κριτήριο παίζει για εμένα η τιμή των ανταλλακτικών. Δεν συγκρίνονται ανταλλακτικά Ford με Kia.. Μιλάμε για διαφορά 50-60% περίπου. 

 

ΥΓ. Μακριά από οτιδήποτε μεταχειρισμένο εκτός και αν έχεις συγγενική ή πολύ φιλική σχέση με τον προκάτοχο. Την έχω πατήσει και μιλάω εκ πείρας.

Ναι μεν,αλλα μην ξεχνας οτι ο ts θελει να το παρει με δοσεις οποτε λογο του χαμηλοτερου επιτοκιου της hyundai η διαφορα της τιμης χαμηλωνει.Κατα την γνωμη μου μεγαλο πλεονεκτημα του ριο ειναι οι 10 ιπποι παραπανω στην βασικη εκδοση,αλλα απτην αλλη το i20 εχει μεγαλυτερους χωρους,οποτε ειναι ισως καλυτερα για το μελλον.Γενικα ειναι λιγο δυσκολη αποφαση.Οπως και να χει καλοταξιδο το καινουριο σου ριο.  :)

  • Like 1
Δημοσ.

Ποιο μεταχειρισμένο αμάξι θεωρείτε καλή ευκαιρία?

Στα ποσα χιλιόμετρα αξίζει να πάρεις ένα μεταχειρισμένο συμπεριλαμβανομενου και τι χρονολογίας του. Για παράδειγμα ένα αμάξι 5 αιτίας με 60.000 χιλιόμετρα θεωρείτε ευκαιρία?

 

Για μικρό αυτοκίνητο που θα κινείται κυρίως σε πόλη, εγώ θα έπαιρνα μόνο Hyundai, κρίνοντας από τα αυτοκίνητα που έχω στη δουλειά. Ένα αμάξι 5ετίας με 60000 χιλιόμετρα, εξαρτάται από την κατηγορία, πόσο κοστίζει και τι επισκευές θέλει (αυτές που φαίνονται και αυτές που δεν φαίνονται). Με επαγγελματική χρήση, εγώ παρατηρώ ότι έχω ελαχιστοποιήσει τα έξοδα συντήρησης έχοντας Hyundai, και ειλικρινά τα προτείνω σε όσους με ρωτάνε. Όταν είχα ρωτήσει όλους τους μάστορες που ήξερα στην περιοχή μου, όλοι μου είχαν πει Getz. Είχαν δίκιο. Μόνο λάδια, τακάκια, φίλτρα, ιμάντες. Αυτό είναι πολύ μεγάλο πράγμα, ειδικά σήμερα. Και στο δρόμο είναι ικανοποιητικότατα, ενώ όλα δουλεύουν άψογα. Σε λίγο καιρό που θα τα αλλάξω, θα πάω για i20 diesel. Μόνο που στα diesel θέλει τεράστια προσοχή η επιλογή πρατηρίου, για να μη σου βγουν τελικά πιο ακριβά, από τις βλάβες. Μια βόλτα από τα αντίστοιχα forum της κάθε μάρκας, θα σε κάνει να καταλάβεις πολλά για τα προβλήματα, από πραγματικούς χρήστες/ιδιοκτήτες. 

Δημοσ.

Ναι μεν,αλλα μην ξεχνας οτι ο ts θελει να το παρει με δοσεις οποτε λογο του χαμηλοτερου επιτοκιου της hyundai η διαφορα της τιμης χαμηλωνει.Κατα την γνωμη μου μεγαλο πλεονεκτημα του ριο ειναι οι 10 ιπποι παραπανω στην βασικη εκδοση,αλλα απτην αλλη το i20 εχει μεγαλυτερους χωρους,οποτε ειναι ισως καλυτερα για το μελλον.Γενικα ειναι λιγο δυσκολη αποφαση.Οπως και να χει καλοταξιδο το καινουριο σου ριο.   :)

 

Σαφέστατα ξέχασα να αναφέρω τους 85 ίππους του Rio έναντι των 74 του i20 με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Σίγουρα με χρηματοδότητση είναι διαφορετικά και δεν το έψαξα για αυτό ανέφερα το μετρητοίς. Αλλά νομίζω είναι αρκετά αξιοσημείωτα πράγματα.

 

Hyundai and Kia δεν ειναι σαν να λέμε audi Volkswagen

 

Ακριβώς. Rio i20 έχουν ίδιο πάτωμα, μοιράζονται πάρα πολλά μηχανικά μέρη κλπ και ουσιαστικά είναι μια εταιρεία. Η επιλογή γίνεται καθαρά στα χρήματα και το πιο σου κάνει περισσότερο κλικ βάσει παροχών.

Δημοσ.

Έχω αρχίσει και το εγκαταλείπω το σενάριο περί καινούριου αμαξιού.

Λογικό και αναμενόμενο, αυτό δεν σου λέγαμε όλοι εδώ και μερικές σελίδες? :)

 

Οι μάντρες έχω την εντύπωση ότι δίνουν δόσεις χωρίς προκαταβολή αλλα από την μάντρα πραγματικά δεν ξέρεις τι παίρνεις.

Πιστεύω πως κάνεις λάθος και στα δύο. Οι μάντρες δίνουν δόσεις μέσω τραπεζών, και φυσικά με τους όρους που βάζουν οι τράπεζες. Πολύ σπάνια δίνουν με γραμμάτια, και αυτό προϋποθέτει γερή προκαταβολή, πώληση σε τιμή αρκετά τσιμπημένη, αυτοκίνητο που έχει κάτσει πολύ καιρό στον έμπορο, κτλ. Επίσης θα έλεγα πως γενικά στο μεταχειρισμένο ποτέ δεν ξέρεις τι παίρνεις, όχι μόνο από μάντρες, ότι πάρεις πρέπει να το ελέγξεις εξονυχιστικά άσχετα αν ο πωλητής είναι ιδιώτης ή έμπορος.

 

Έχει πολύ ψάξιμο η υπόθεση από ότι βλέπω. Άντε να μαζέψεις τις αγγελίες που σε ενδιαφέρουν και να κανονίσεις να το δεις το αμάξι, να το πας και σε μηχανικό. Και ποσα αμάξια μάλιστα θα πάω σε μηχανικό..3-4; Και όλα αυτά άντε να τα κάνεις, όταν φεύγεις από το σπίτι για δουλειά 8:30 και γυρνάς 7:30.

Όντως χρειάζεται πολύ ψάξιμο. Όσο για το πόσα θα πας στο μηχανικό μη νομίζεις, κατά κανόνα στα 10 αυτοκίνητα που θα κοιτάς ζήτημα να αξίζει το ένα από αυτά, πρέπει να δεις πολλά μέχρι να καταφέρεις να ξεδιαλέξεις 3-4. Στον μηχανικό θα πας μόνο για το τελικό ok, δεν θα τα πηγαίνεις όλα.

 

Και αυτά βέβαια μόνο όταν ψάχνεις κάτι σε λογική τιμή, αν ψάχνεις κάτι σε τιμή ευκαιρίας θα πρέπει να δεις πάαααρα πολλά.

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, διάβασα όλο το θέμα και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψη μου διότι περιμένω μέσα στη βδομάδα το νέο Kia Rio 1.2 βενζίνη Inmotion. Έψαξα αρκετά προτού καταλήξω στην συγκεκριμένη επιλογή.

 

Δε νομίζω ότι μπορεί εύκολα να τεθεί σύγκριση με fiesta διότι μιλάμε για διαφορά τιμής περίπου 2.000€. Για κάποιους αμελητέα για εμένα πολύ σημαντική. Παρήγγειλα το Rio με το κλειδί στο χέρι στα 11.000 μαζί με όλα τα διαδικαστικά έξοδα (μετρητοίς) δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και 2 χρόνια σερβις. Ήμουν ανάμεσα στο i20 και στο Rio όμως όταν είδα τη διαφορά στον εξοπλισμό εκεί κατέληξα με κλειστά τα μάτια στο Rio.

 

Η βασική έκδοση του i20 είναι κάτι παραπάνω από λειψή... Ούτε καν το τιμόνι δε μπορείς να ρυθμίσεις. Το rio έχει όλα όσα χρειάζεσαι και ακόμη παραπάνω σε σχέση πάντα με την τελική τιμή του. Για να φτάσω τον εξοπλισμό του rio στο i20 έπρεπε να δώσω περίπου 2.500 εξτρα. Έχουν κάνει μια χαζομάρα στη Hyundai και δεν φέρνουν την GL Access που είναι περίπου στα ίδια με το Rio οπότε αναγκάζεσαι να πας στην παραπάνω έκδοση. Όντως έχει καλύτερους χώρους και ορατότητα το i20 όμως ο παράγοντας τιμή είναι πολύ βασικός καθώς στο Rio χωράν άνετοτατα 2 άτομα πίσω και με λίγη προσπάθεια 3. Δηλαδή για 3 μελή οικογένεια είναι υπεραρκετό και με αξιοσέβαστο πορτ μπαγκαζ. Για 4μελη και άνω ίσως πρέπει να αλλάξεις κατηγορία, όχι γιατί δεν χωράνε στα πίσω καθίσματα αλλά λόγω αποσκευών.

 

Εν τέλει, προτίμησα κορεάτικο αυτοκίνητο λόγω αξιοπιστίας, εξοπλισμού, 7ετης εγγύησης συν τα δώρα που πήρα σε μια τιμή που δεν βρήκα πουθενά αλλού. Το yaris που κοιτούσα (5θυρο, 1.3) σκότωνε σε τιμή. Το fiesta επίσης, πανέμορφο αυτοκίνητο, πάρα πολύ δυνατός κινητήρας όμως ακριβό. Επίσης βασικό κριτήριο παίζει για εμένα η τιμή των ανταλλακτικών. Δεν συγκρίνονται ανταλλακτικά Ford με Kia.. Μιλάμε για διαφορά 50-60% περίπου. 

 

ΥΓ. Μακριά από οτιδήποτε μεταχειρισμένο εκτός και αν έχεις συγγενική ή πολύ φιλική σχέση με τον προκάτοχο. Την έχω πατήσει και μιλάω εκ πείρας.

 

 

Ακριβώς και εγώ την ίδια άποψη έχω όσο αναφορά τα δυο αυτά αμάξια. Στην αρχή είχα κατάληξη στο Hyundai i20 όμως όταν πήγα από κοντά και το είδα, ειδικά όταν μπήκα μέσα, μου φάνηκε πολύ φτωχό σε σχέση με το Rio το οποιο εκτος το ότι είχε παραπάνω εξοπλισμό στα ίδια λεφτά, μου φάνηκε και πολύ ποιο όμορφο (προσωπική άποψη). Βεβαια όλα αυτά για εμενα δεν έχουν σημασία διότι πάω πλέον για μεταχειρισμένο (κλαψ)

 

 

Για μικρό αυτοκίνητο που θα κινείται κυρίως σε πόλη, εγώ θα έπαιρνα μόνο Hyundai, κρίνοντας από τα αυτοκίνητα που έχω στη δουλειά. Ένα αμάξι 5ετίας με 60000 χιλιόμετρα, εξαρτάται από την κατηγορία, πόσο κοστίζει και τι επισκευές θέλει (αυτές που φαίνονται και αυτές που δεν φαίνονται). Με επαγγελματική χρήση, εγώ παρατηρώ ότι έχω ελαχιστοποιήσει τα έξοδα συντήρησης έχοντας Hyundai, και ειλικρινά τα προτείνω σε όσους με ρωτάνε. Όταν είχα ρωτήσει όλους τους μάστορες που ήξερα στην περιοχή μου, όλοι μου είχαν πει Getz. Είχαν δίκιο. Μόνο λάδια, τακάκια, φίλτρα, ιμάντες. Αυτό είναι πολύ μεγάλο πράγμα, ειδικά σήμερα. Και στο δρόμο είναι ικανοποιητικότατα, ενώ όλα δουλεύουν άψογα. Σε λίγο καιρό που θα τα αλλάξω, θα πάω για i20 diesel. Μόνο που στα diesel θέλει τεράστια προσοχή η επιλογή πρατηρίου, για να μη σου βγουν τελικά πιο ακριβά, από τις βλάβες. Μια βόλτα από τα αντίστοιχα forum της κάθε μάρκας, θα σε κάνει να καταλάβεις πολλά για τα προβλήματα, από πραγματικούς χρήστες/ιδιοκτήτες. 

 

Μου έχουν πει παρα πολλά άτομα για μεταχειρισμένο Hyundai Getz. Εγώ αυτά κοιτάω, Kia Picando και Hyundai απλά μου είναι δύσκολο διότι δεν ξέρω και πολλά περί αυτοκινήτων και άμα δώσω 4000 (τα οποια και αυτά από τράπεζα θα τα πάρω) να πάρω αμάξι και μου κάτσει και μούφα...εκεί θα φρικάρω.

 

Εγώ δυστυχώς/ευτηχώς δεν είμαι από την Aθηνα, έχω 5 χρονια στην Aθήνα και γνωστούς δεν έχω, τουλάχιστον γνωστούς που να πουλάνε αμάξι. Ευελπιστώ ότι θα βρω κάποιο αμάξι το οποια το είχε κάποια οικογένεια και το πρόσεχε. Όπως για παράδειγμα αυτό:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7624726/

Πιστεύετε ότι το αμάξι στον παραπάνω σύνδεσμο θεωρείτε ευκαιρία?

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, διάβασα όλο το θέμα και θα ήθελα να εκφράσω και εγώ την άποψη μου διότι περιμένω μέσα στη βδομάδα το νέο Kia Rio 1.2 βενζίνη Inmotion. Έψαξα αρκετά προτού καταλήξω στην συγκεκριμένη επιλογή.

 

Δε νομίζω ότι μπορεί εύκολα να τεθεί σύγκριση με fiesta διότι μιλάμε για διαφορά τιμής περίπου 2.000€. Για κάποιους αμελητέα για εμένα πολύ σημαντική. Παρήγγειλα το Rio με το κλειδί στο χέρι στα 11.000 μαζί με όλα τα διαδικαστικά έξοδα (μετρητοίς) δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος και 2 χρόνια σερβις.

Φανταζομαι οτι μιλας για τη βασικη εκδοση του rio, σωστα;

Η βασικη εκδοση του fiesta εχει 10.000 με το κλειδι στο χερι.

 

Στις 11.500 περιπου βγαινει το ecoboost με βασικο πακετο εξοπλισμου. 13χιλιαρικα παει το ecoboost φορτωμενο με διαφορα μπιχλιμπιδια σε εξοπλισμο (οχι ομως τον τοπ εξοπλισμο , καθως αυτον τον εχουν το titanium και το sport).

 

Επίσης βασικό κριτήριο παίζει για εμένα η τιμή των ανταλλακτικών. Δεν συγκρίνονται ανταλλακτικά Ford με Kia.. Μιλάμε για διαφορά 50-60% περίπου.

Δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα καθως η ford φημιζεται για τις decent τιμες στα ανταλλακτικα της. Εχεις καποιο παραδειγμα;

 

 

Οπως και να εχει, ωραιο αυτοκινητο το rio, απο τα πιο ομορφα της κατηγοριας (αλματα προοδου οι Κορεατες σε αυτο το κομματι τελευταια), καλοριζικο και καλοταξιδο. Το μονο που με χαλαει ειναι οτι καπως αργο σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλιως αν ειχε μοτερ σε στυλ ecoboost ή το αλλο του corsa, ανετα θα το χτυπαγα. Γενικα αν οι Κορεατες βγαλουν μαχιμο μοτερ και το ριξουν πανω στο Rio (με ανταγωνιστικη τιμη) νομιζω οτι θα αρχισουν πολλοι να χανουν τον υπνο τους απο Γερμανια και Ιαπωνια μερια!

Δημοσ.

Ακριβώς και εγώ την ίδια άποψη έχω όσο αναφορά τα δυο αυτά αμάξια. Στην αρχή είχα κατάληξη στο Hyundai i20 όμως όταν πήγα από κοντά και το είδα, ειδικά όταν μπήκα μέσα, μου φάνηκε πολύ φτωχό σε σχέση με το Rio το οποιο εκτος το ότι είχε παραπάνω εξοπλισμό στα ίδια λεφτά, μου φάνηκε και πολύ ποιο όμορφο (προσωπική άποψη). Βεβαια όλα αυτά για εμενα δεν έχουν σημασία διότι πάω πλέον για μεταχειρισμένο (κλαψ)

 

 

 

Μου έχουν πει παρα πολλά άτομα για μεταχειρισμένο Hyundai Getz. Εγώ αυτά κοιτάω, Kia Picando και Hyundai απλά μου είναι δύσκολο διότι δεν ξέρω και πολλά περί αυτοκινήτων και άμα δώσω 4000 (τα οποια και αυτά από τράπεζα θα τα πάρω) να πάρω αμάξι και μου κάτσει και μούφα...εκεί θα φρικάρω.

 

Εγώ δυστυχώς/ευτηχώς δεν είμαι από την Aθηνα, έχω 5 χρονια στην Aθήνα και γνωστούς δεν έχω, τουλάχιστον γνωστούς που να πουλάνε αμάξι. Ευελπιστώ ότι θα βρω κάποιο αμάξι το οποια το είχε κάποια οικογένεια και το πρόσεχε. Όπως για παράδειγμα αυτό:

 

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7624726/

Πιστεύετε ότι το αμάξι στον παραπάνω σύνδεσμο θεωρείτε ευκαιρία?

 

 

Πολλά τα βλέπω τα χρήματα για τη σημερινή κατάσταση. Και το Picanto, αν δεν κάνω λάθος είναι στην κατηγορία Atos/i10.

 

Ψάξε για Getz από 2007, από ιδιώτη. Υπάρχουν πολλές ευκαιρίες, οι οποίες δεν είναι στο car. Δες και Χρυσή Ευκαιρία. Θα βρεις και με 3500, σε αντίθεση με τους μαντράδες.

 

Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι που μπορεί να σου βγάλει μηχανολογικά το Getz, ή το Picanto. Είναι απλά αυτοκίνητα, τα οποία κατά κύριο λόγο δεν εμφανίζουν ζημιές. Εκτός αν πια είσαι τόσο άτυχος και το δικό σου αυτοκίνητο αποτελεί την εξαίρεση.

  • Like 1
Δημοσ.

Και εμενα πολλα μου φαινονται τα 4.600 γαι το πικαντο 

Κοντα 5000 γιαυο το σκ@το;;

Τα 1000αρια λόγο φορολογίας όσο πάει και ακριβαίνουν 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...