Belisarius Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Low cost και σε λίγο θα σε χρεώνουν έτσι και κάνεις το λάθος να κοιτάξεις την αεροσυνοδό (αν τύχει καμιά που βλέπεται δλδ). Μακριά ryanair μόνο αν τύχει και δεν έχει άλλη εταιρία ίδια πτήση που να βολεύει ή η διαφορά στην τιμή είναι άνω των 50€... Για 23-24 Μαρτίου που ήθελα για Θεσ/νικη η Ryanair ήθελε 45 ευρώ με επιστροφή και η Aegean 58 ευρώ μόνο το πήγαινε. Ειδικά αυτά περί πρόσθετων χρεώσεων πρέπει να είσαι εντελώς στόκος για να τα χρεωθείς. Τόσοι ταξιδεύουμε χωρίς κανένα πρόβλημα, μάλλον είμαστε ιδιοφυίες. 3
SakafliaC Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Την κράζουν τη Ryanair οι Έλληνες γιατί είναι απίστευτα δύσκολο να διαβάσεις τους όρους του ταξιδιού σου και τις κράτησής σου. Έχουν άλλες δουλειές να κάνουν ταυτόχρονα το 5λεπτο που παίρνει να κάνεις κράτηση. Πάρτε το ΚΤΕΛ λοιπόν να πάτε Θεσσαλονίκη που χει τα ίδια λεφτά και αφήστε να ταξιδεύουν με Ryan οι χαζοί οι άλλοι.. 6
fmarkos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Όταν βρεθείτε στο γκισέ να σας ζητάνε να πληρώσετε 75€ για αποσκευή που έχετε ήδη πληρώσει στην κράτηση με την δικαιολογία ότι είναι μουσικό όργανο και δεν σας κάνουν και αντιλογισμό αυτού που έχετε ήδη πληρώσει, ελάτε να μου πείτε πόσο έξυπνοι είστε όλοι μαζί. Και μην αρχίσετε τα μα μου περί βάρους, μια κιθάρα μέσα σε hard case ήταν δεν είναι πάνω από 10 κιλά. Άσε που το 50€ για να σου τυπώσουν το εισιτήριο είναι εξωφρενικό ποσό και ουσιαστικά πάμε στην κατηγορία φτηνός μα αν σε πιάσω εκεί που δεν το περιμένεις την έκαστες. Συγνώμη παιδάκια μου που δεν είναι το μυαλό μου στο εύρος της διάνοιας του δικού σας μυαλού, αλλά εγώ με μπακάληδες δεν θέλω πολλά πάρε δώσε, μια εταιρία αν είναι τίμια, όταν κλείνεις το εισιτήριο οφείλει να σε ενημερώσει καθαρά και με εμφατικό τρόπο για το τι θα πληρώσεις και σε ποια περίπτωση και όχι να σου λένε μην ξεχάσετε να κάνετε On-line check in όταν σου έρχεται το email κράτησης. Κάτι τέτοια ωραία πήγε να μου κάνει και η φτηνή wind και πήρε τα... Εγώ λοιπόν είπα μετά το τελευταίο με την κιθάρα ούτε φωτογραφία μου δεν θα δούνε ξανά καλύτερα 20€ παραπάνω από την αρχή παρά να τρέχω τελευταία στιγμή... 1
SakafliaC Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Γράφει ξεκάθαρα ότι πρέπει να εκτυπώσεις μόνος σου την κάρτα επιβίβασης. Όπως επίσης γράφει ξεκάθαρα ότι για μουσικά όργανα ισχύουν άλλες πολιτικές απ ότι για τις αποσκευές. Φαίνεται ξεκάθαρα απ αυτά που γράφεις ότι είσαι ακριβώς απ αυτούς που είπα ότι βαριούνται να διαβάσουν ενώ κάνουν κράτηση. Το ΚΤΕΛ λοιπόν και κομπλέ. 5
fmarkos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Γράφει ξεκάθαρα ότι πρέπει να εκτυπώσεις μόνος σου την κάρτα επιβίβασης. Όπως επίσης γράφει ξεκάθαρα ότι για μουσικά όργανα ισχύουν άλλες πολιτικές απ ότι για τις αποσκευές. Φαίνεται ξεκάθαρα απ αυτά που γράφεις ότι είσαι ακριβώς απ αυτούς που είπα ότι βαριούνται να διαβάσουν ενώ κάνουν κράτηση. Το ΚΤΕΛ λοιπόν και κομπλέ. Κοίτα λόγω δουλειάς ταξιδεύω πολλά χρόνια με διάφορες εταιρίες κουβαλώντας διάφορα πράγματα. Η μόνη εταιρία λοιπόν που μου έκανε θέμα, μάντεψε είναι αυτή, από την στιγμή λοιπόν που διαφοροποιείσαι σε σχέση με τον ανταγωνισμό οφείλεις να το κάνεις σαφές, όταν λοιπόν εγώ πατάω κλικ για να βάλω αποσκευή, οφείλεις να με ενημερώσεις στο κλικ που κάνω ότι αναφέρεσαι μόνο σε βαλίτσες και δεν μπορώ εγώ ως πελάτης να κάτσω να διαβάσω όλο σου το site για να δω ότι έχεις καλύψει τον κώλο σου να μου τα πάρεις. Ως εκ τούτου θεωρώ την στάση σου ως εταιρία εκ του πονηρού και σε βγάζω τάκο. Φαντάζομαι ότι η σχέση μου με την εταιρία είναι πελατειακή. Δεν οφείλω εγώ να ξέρω την πολιτική της εταιρίας οφείλει η εταιρία να με ενημερώσει επαρκώς την ώρα που την επιλέγω. Δεν είναι νόμος του κράτους η πολιτική μιας εταιρίας για να υποχρεούμαι να την γνωρίζω, θεωρώ ότι έχει την ίδια στάση απέναντι μου όπως όλες οι εταιρίες του κλάδου. Αλλά για μια εταιρία που ζητάει από το υποψήφιο προσωπικό του 3000 για να το εκπαιδεύσει δεν μπορώ να πω ότι θα σεβαστεί κι εμένα ως πελάτη. Και στο κάτω κάτω της γραφής επειδή επιμένεις να μου λες για ΚΤΕΛ κάνοντας σαφώς υποτιμητική αναφορά προς το πρόσωπο μου το τι και για πιο λόγο θα το επιλέξω είναι δικό μου καθαρά θέμα. Ούτε προσπαθώ να σε πείσω να πας με μια εταιρία ούτε να μην πας, τώρα τι σε έχει πιάσει και θες ντε και καλά να μου την πεις δεν ξέρω, αλλά αν θες ξέρω ένα δυο καλούς ψυχαναλυτές και μπορώ να στους προτείνω. Να είσαι καλά δεν θα ήταν χρήσιμο να πεις κάτι άλλο. 2
SakafliaC Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δε μας ενδιαφέρει ούτε τη δουλειά κάνεις ούτε με τι προτιμάς να ταξιδεύεις εδώ. Έγραψες τις κλασικές ασυναρτησίες του Έλληνα που δεν έχει ιδέα ούτε για τα δικαιώματα του ούτε για τις υποχρεώσεις του. Εσύ υποχρεούσαι να ξέρεις τι δικαιούσαι μαζί με το εισιτήριο σου, να ψάξεις να το βρεις. Απ τη στιγμή που δε σ ενδιαφέρει δε ψάχνεις και μετά κλαις σα γριά όπως κάνεις τώρα. Και ΝΑΙ οφείλεις να ξέρεις την πολιτική της εταιρείας με την οποία πετάς σταμάτα να γράφεις ασυναρτησίες εκτίθεσαι.. 5
fmarkos Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2016 Για ρίξε μια ματιά εδώ. «Ανάγκη για διαφάνεια» Η πρακτική των «κρυφών» χρεώσεων, που εμφανίζονται μόνο λίγο πριν ολοκληρωθεί η online κράτηση του εισιτηρίου, δεν εφαρμόζεται μόνο από τις low cost αλλά και τις από «παραδοσιακές» αεροπορικές εταιρείες, και από σιδηροδρομικές εταιρείες και sites που προσφέρουν online κρατήσεις για εισιτήρια τραίνων. Όπως δήλωσε ο Kallas, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή συμμερίζεται τις ανησυχίες του σχετικά με τις παραπλανητικές τιμές των σχετικών διαφημίσεων, και παραδέχεται ότι τα ολοένα αυξανόμενα παράπονα που δέχονται δεν μπορούν να διευθετηθούν υπό την υπάρχουσα νομοθεσία. Μα τι στο καλό όλοι στην ΕΕ είναι ασυνάρτητοι Έλληνες και δεν ξέρουν τι τους γίνεται δεν τους ενημέρωσε κάποιος ότι η αγαπημένη σου εταιρία τα αναφέρει όλα αυτά στο site της; Αναπόφευκτες (και μη) χρεώσεις Ο Simpson επισημαίνει, επίσης, πως η λίστα των έξτρα χρεώσεων διαρκώς μεγαλώνει, αναφέροντας ως παράδειγμα την εισφορά “EU 261” που εισήγαγε πρόσφατα η Ryanair, χρεώνοντας τους επιβάτες το ποσό της αποζημίωσης που ίσως κληθεί να τους καταβάλει, σύμφωνα με τη νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αν για παράδειγμα καθυστερήσει η πτήση. «Δεν είναι δίκαιο να ζητάς από τους επιβάτες να καλύψουν το επιχειρηματικό ρίσκο της εταιρείας σου» σημειώνει. Και ειδική μνεία (αναφορά) στην αγαπημένη σου; Το αστείο είναι ότι τους πειράζει η μετακύλιση του κόστους στον πελάτη κι όχι η μετακύλιση του κόστους της εκπαίδευσης στον εργαζόμενο. Για την ιστορία σε παρόμοια υπόθεση με την wind απέναντι μου δεν πλήρωσα ούτε μισό ευρώ από τα 200 που μου ζητούσαν γιατί πολύ απλά δεν μπήκαν πότε στον κόπο να με ενημερώσουν την ώρα που ενεργοποιούσα μια υπηρεσία για τις τυχών εξτρά χρεώσεις. Ξέρω θα μου πεις εσύ μα ήταν στο site τους. Ε η δική μου λογική όμως κέρδισε. Κι αυτή είναι η διαφορά του καταναλωτή με το πρόβατο. Βλέπεις ως πελάτης έχεις την δύναμη της επιλογής. Εγώ επιλέγω να πληρώσω αλλού δέκα ευρώ παραπάνω και να είμαι ήσυχος για την ποιότητα της υπηρεσίας που μου παρέχεται και να μην παίρνω ρίσκο με τα διάφορα μπακάλικα που σου χρεώνουν ότι και όπως μπορούν. Δεν θέλω να φανταστώ την στιγμή που θα γίνει καμιά αποσυμπίεση στον θάλαμο επιβατών και θα σκάνε οι αεροσυνοδοί και θα σου ζητάνε δύο ευρώ για να σου δώσουν την μάσκα οξυγόνου. (Μην το κάνεις θέμα χιούμορ είναι ξέρω ότι αυτό δεν το χρεώνουν θα το έγραφε στο site τους, σωστά; ) Edit. Το ότι θα βάλεις εσύ όριο στο τι θα σχολιάσουμε και τι θα πούμε σε ένα ανοιχτό forum δεν νομίζω ότι έχεις το δικαίωμα. Αν είπα κάτι που δεν έπρεπε υπάρχουν οι διαχειριστές της σελίδας που θα το κρίνουν και θα δράσουν σχετικά.
Belisarius Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δεν πειράζει, καλό και το νταβατζιλίκι της Aegean.
zio10 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2016 Εγώ δεν έχω δει κρυφές χρεώσεις πάντως! Το αντίθετο θα έλεγα! Πχ σου λέει πολλές φορές να κάνεις on Line check in για να μη χρεωθείς στο αεροδρόμιο. Ή σου λέει να εκτυπώσεις τις κάρτες επιβίβασης ή να κατεβάσεις την εφαρμογή αν δεν θέλεις να εκτυπώσεις. Για τα μουσικά όργανα έχω την εντύπωση ότι επίσης το λέει ξεκάθαρα, αλλά κρατάω μια επιφύλαξη γιατί δεν μου έχει χρειαστεί ποτέ. Για τις χειραποσκευές συμφωνώ ότι είναι αρκετά χαλαροί. Και οκ έχουν βάλει και εισιτήρια με 5 και 10€! Και μόνο αυτό να σκεφτείς φτάνει!
Ta3ideftis Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Ας ηρεμήσουν λίγο τα πνεύματα! Το κόστος πτήσης εντός ελλαδικού χώρου είναι εξωφρενικά υψηλό (φόροι αεροδρομίου, φόροι γενικά), όσο και να προσπαθεί μια low cost εταιρία να σπάσει τον ανταγωνισμό και να πάει ενάντια στο "κατεστημένο". Για όσους ταξιδεύουν αρκετά, οι παρατηρήσεις του @fmarkou είναι σωστές και ειδικά όταν έχεις να κάνεις με low cost εταιρίες και με μια Aegean να προσπαθεί να ανταγωνιστεί. Ο επιβάτης είναι καλό να ενημερώνεται συνέχεια και σωστά για οτιδήποτε έχει να κάνει με τη διαδικασία έκδοσης/αγοράς εισητηρίων, πολιτική αποσκευών, υγρών κλπ όπως επίσης έχει την υποχρέωση να διαβάσει και την πολιτική της εταιρίας. Αν αυτή πηγαίνει ενάντια σε αυτόν, τότε απλά δεν την επιλέγει. ΟΚ, υπάρχει και ένας κώδικας δεοντολογίας και καλό είναι να μην ισοπεδώνεται (both sides). Αν ο ανταγωνισμός ήταν μεγαλύτερος, δε θα είχαμε τέτοια προβλήματα. Από τη μια, ευχαριστούμε την Ryanair που μπήκε στο παιχνίδι και μπορούμε να ταξιδεύουμε πιο φτηνά και που κάποιες εταιρίες κάπως "συμμορφώθηκαν" με την τιμολογιακή πολιτική τους, από την άλλη όμως δεν είναι αρκετό και οι επιλογές ακόμα δεν είναι πολλές. Θυμάστε όταν πρωτοξεκίνησε πτήσεις η EasyJet; Έχει καταντήσει πλέον απλησίαστη στις τιμές της!
Belisarius Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Η Easyjet ποτέ δεν είχε φτάσει στα επίπεδα της Ryanair. Πλέον παρακαλάμε η Ryan να συνεχίσει να προσθέτει προορισμούς σε λογικό κόστος κι ας χρεωνόμαστε 0,35 λεπτά το μπουκαλάκι στο αεροδρόμιο αν διψάσουμε κι ας μην φάμε τα κοχυλάκια από φούρνο μικροκυμάτων... Με την διαφορά τιμής ανοίγουμε και σαμπάνια άμα θέλουμε... Αλλά ας όψονται οι κρυφές χρεώσεις μωρέ. Το νταβατζιλίκι της Aegean είναι οτι ανεξαρτήτως ώρας έχει την ίδια χρέωση σε πολλούς προορισμούς. Δεν πα να ταξιδεύεις ξημερώματα, πρωί, μεσημέρι, βράδυ εκεί μπαμ.
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2016 Και γιατι αυτο αποτελει ειδηση σε ενα τεχνολογικο φορουμ;;; Διότι κρατήσεις γίνονται μόνο μεσω internet
zio10 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Belisarius, 35 λεπτά στα ελληνικά αεροδρόμια! Έξω τα έχουν πολύ πιο ακριβά! Πρόσφατα αναρωτιόμουν κιόλας γι'αυτό, δεν έχουν έξω ανώτατες τιμές σε αυτά τα είδη;
moure Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Μια χαρά είναι η Ryanair εχω ταξιδέψει παρά πολλές φορές και Ελλάδα και εξωτερικό χωρίς πρόβλημα. Παρακαλάω να βάλουν και δρομολόγιο Αθήνα-Κω επειδή πάω κάθε χρόνο αλλά τίποτα ακόμα. Ενδεικτικά δοκίμασα τυχαία ημερομηνία και το δρομολόγιο Αθήνα-Ρόδος με επιστροφή έχει 141 ευρώ με Aegean και την ίδια ημερομηνία έχει 30 ευρώ με Ryanair
panosem Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2016 Έχοντας ταξιδέψει πολλές φορές το Αθήνα- Θεσσαλονίκη, για μια πτήση 40 λεπτών, ποσώς με ενδιαφέρει αν θα είναι καλοντυμένοι, βαμμένοι, αν μου δώσουν 1 ποτήρι νερό (το οποίο και αγοράζω λίγο πριν επιβιβαστώ με 35 cents), κλπ. Για πτήσεις που δεν θες πολλές αποσκευές, είναι κορυφαία.. Ποτέ μου δεν μου ζήτησαν το παραμικρό. Οπότε, μια διαφορά τουλάχιστον 30€ σε σχέση με την aegean επί 10 ταξίδια καταλαβαίνετε πως κάποιοι ωφελούνται. Ας μην ξεχνάμε, ότι η Aegean πλέον, εκεί που σου έδινε 20 κιλά αποσκευή τις πρωινές και βραδινές πτήσεις( εκεί δλδ που έριξε κάπως τις τιμές) πλέον σου δίνει 1 αποσκευή μόνο. Ακόμα και σε πτήση εξωτερικού, το μπουκαλάκι νερού για πτήση 2-3 ωρών αρκεί. Απλά πρέπει να είσαι και λίγο προετοιμασμένος, φάε ένα γεύμα νωρίτερα, πάρε και ένα μπουκαλάκι και αυτό ήταν. Με Etihad σε μακρινό ταξίδι παρόλα τα κομφόρ δεινοπάθησα λόγο ύψους στα στενά καθίσματα, τι να πω ότι δεν είναι καλή εταιρία? Κάποιες φορές το ότι πληρώνεις παίρνεις βλέπουμε ότι δεν στέκει απόλυτα... Καλά ταξίδια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις