Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ φίλε μου θα σου έλεγα να πας στο ΟΤΕ να λυθούν όλα σου τα προβλήματα. Καλύτερη τεχνική εξυπηρέτηση δεν έχω συναντήσει. Και από προσωπική εμπειρία μιλώντας. Αν σε φτιάξουν στην HOL καλώς, αλλά αν σου τα μασησουν πάλι φύγε. Πληρώνεις χωρίς να εξυπηρετεισαι, δεν υπάρχει λόγος.

Δημοσ.

Σε ποια περιοχή μένεις και το πρόβλημα που έχεις παρουσιάζεται συγκεκριμένες ώρες ή τυχαία. Κοιταω να δω παράγοντες που ίσως επηρεάζουν την σύνδεση σου

Δημοσ.

Σε ποια περιοχή μένεις και το πρόβλημα που έχεις παρουσιάζεται συγκεκριμένες ώρες ή τυχαία. Κοιταω να δω παράγοντες που ίσως επηρεάζουν την σύνδεση σου

 

Δεν είναι θέμα περιοχής, αλλά πρόβλημα πόρτας και ζευκτικού. Αυτή τη στιγμή που είμαι σε παράλληλη σύνδεση σε άλλη πόρτα τα προβλήματα δεν υπάρχουν πια, εκτός αν οριστεί το snr στο 6.5, όπου εκεί μαζεύει αρκετά λάθη. Την Τρίτη που θα γίνει η οριστική αλλαγή πόρτας και η αλλαγή ζευκτικού, θα γράψω τι παίζει. Το πρόβλημά μου εντοπίστηκε, αναγνωρίστηκε και βρίσκεται στο στάδιο οριστικής επίλυσης.

Εγώ φίλε μου θα σου έλεγα να πας στο ΟΤΕ να λυθούν όλα σου τα προβλήματα. Καλύτερη τεχνική εξυπηρέτηση δεν έχω συναντήσει. Και από προσωπική εμπειρία μιλώντας. Αν σε φτιάξουν στην HOL καλώς, αλλά αν σου τα μασησουν πάλι φύγε. Πληρώνεις χωρίς να εξυπηρετεισαι, δεν υπάρχει λόγος.

 

Εγώ πάλι έχω εξυπηρετηθεί σημαντικά καλύτερα από τη HOL, σε σχέση με τον ΟΤΕ. Έφυγα από τον ΟΤΕ γιατί δεν έρχονταν να λύσουν τα μηνιαία προβλήματα στην περιοχή μου, αφήνοντάς με χωρίς τηλέφωνο για 10 μέρες κάθε λίγο και λιγάκι, και μάλιστα σε επαγγελματική στέγη. Αυτή τη στιγμή έχω πολλές γραμμές σε διάφορες περιοχές στη HOL, και ειλικρινά, εκτός από τη συγκεκριμένη γραμμή δεν είχα ποτέ μα ποτέ θέμα. Όλη τη ζημιά έκαναν εξωτερικοί τεχνικοί που έγραφαν ότι δεν έβρισκαν βλάβη, ενώ δεν είχαν μαζί τους ούτε το μηχάνημα για να μετρήσουν τη γραμμή, λες και κέρδιζαν κάτι από αυτό.

 

Άσε που για να βάλω τηλέφωνο και internet στην αρχή, μου ζητούσαν άδεια οικοδομής σε επαγγελματικό κτίριο εντός σχεδίου, ενώ είχα πιστοποιήσεις πυροπροστασίας (άρα όχι αυθαίρετο) και άδεια λειτουργίας από τον φορέα που με αδειοδοτεί, ενώ πριν από εμένα λειτουργούσε πάλι επιχείρηση με τηλέφωνα και τα πάντα. Αυτό το κάνουν σε όλη την ανατολική Αττική χωρίς να το λέει πουθενά κάποιος νόμος ή κανονισμός. Αυτό το επιβεβαίωσα σε κατάστημα ΟΤΕ άλλης περιοχής που με κοίταζαν καλά-καλά όταν το ανάφερα. Και το ίδιο χαρτί απαιτούν και από τους ιδιωτικούς παρόχους για νέες γραμμές σε πολυκατοικίες (!) και κτίρια εντός σχεδίου. Ας όψεται το γεγονός ότι μόνο στον ΟΤΕ βάζεις τηλέφωνο και internet σε 4 μέρες και αναγκαστικά πας στην αρχή εκεί.

Δημοσ.

Ευχομε καλα και γρηγορα ξεμπερδεματα και περιμενουμε ενημερωση. Ειμαι βλεπεις και εγω παθων με παρομοιο με το δικο σου προβλημα.βλεπε εδω

 

http://www.insomnia.gr/topic/602780-hol-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82/

 

Εγω εχω προβλημα σε συγκεκριμες ωρες της ημερας καθε μερα απο τις 22:00-09:00 περιπου. Eσυ ειχες κατι τετοιο?

Δημοσ.

Ευχομε καλα και γρηγορα ξεμπερδεματα και περιμενουμε ενημερωση. Ειμαι βλεπεις και εγω παθων με παρομοιο με το δικο σου προβλημα.βλεπε εδω

 

http://www.insomnia.gr/topic/602780-hol-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B7-%CF%80%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CF%84%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%82%CF%85%CF%80%CE%B7%CF%81%CE%B5%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%82/

 

Εγω εχω προβλημα σε συγκεκριμες ωρες της ημερας καθε μερα απο τις 22:00-09:00 περιπου. Eσυ ειχες κατι τετοιο?

 

 

Έχεις PM.

 

Επίσης μαθαίνω ότι ήδη βάζουν όσες γραμμές δεν έχουν πρόβλημα σε 6άρι SNR, ως πολιτική της εταιρείας στη μετάHOL εποχή. 

 

Επίσης, AnnexM δεν δίνουν πια, κι ακόμα κι αν σε βάλουν, αυτομάτως το σύστημά τους σε πετάει μετά από μερικές ημέρες και σε βάζει εκεί που ήσουν πριν.

Δημοσ.

Update: Προέκυψε πρόβλημα μετά την αλλαγή πόρτας, μέσα στο ΑΚ, καθώς με την αλλαγή, έπαψε να λειτουργεί το τηλέφωνο και το internet. Περιμένουν επίλυση από τον ΟΤΕ σε συνδυαστικό, γιατί η γραμμή μου δεν λειτουργεί καθόλου. Δεν έπρεπε αυτός που με κούμπωσε σε άλλη πόρτα να ελέγξει αν λειτουργεί η γραμμή;

 

Τώρα ποιός φταίει;

Δημοσ.

Update: Προέκυψε πρόβλημα μετά την αλλαγή πόρτας, μέσα στο ΑΚ, καθώς με την αλλαγή, έπαψε να λειτουργεί το τηλέφωνο και το internet. Περιμένουν επίλυση από τον ΟΤΕ σε συνδυαστικό, γιατί η γραμμή μου δεν λειτουργεί καθόλου. Δεν έπρεπε αυτός που με κούμπωσε σε άλλη πόρτα να ελέγξει αν λειτουργεί η γραμμή;

 

Τώρα ποιός φταίει;

Νατα!!!!

 

Αντε καθάρισε τωρα με την χολ

Δημοσ.

Νατα!!!!

 

Αντε καθάρισε τωρα με την χολ

 

Θα τους δώσω το 48ωρο που προβλέπεται για επίλυση βλάβης, και μετά θα σου πω. 

 

Στο ΑΚ μπαίνει υπάλληλος του ΟΤΕ ή της HOL; Ποιός είναι παρών όταν αλλάζει η πόρτα ενός συνδρομητή; Αυτό θα ήθελα να μάθω.

Δημοσ.

Η αλλαγη γινεται στον κατανεμητη του ΟΤΕ. Ουσιαστικα σου κανουνε αλλαγη οριου. Δλδ σε βαζουνε σε αλλη πορτα και η παλια ακυρωνεται.

Δημοσ.

Η αλλαγη γινεται στον κατανεμητη του ΟΤΕ. Ουσιαστικα σου κανουνε αλλαγη οριου. Δλδ σε βαζουνε σε αλλη πορτα και η παλια ακυρωνεται.

 

Δηλαδή υπάλληλος του ΟΤΕ κάνει την αλλαγή ή υπάλληλος της HOL;

Δημοσ.

Η αλλαγή πόρτας είναι θέμα της HOL, αλλά το όριο του ΟΤΕ.

Από την πόρτα στο DSLAM της HOL, έρχεται η σύνδεση στον χώρο μας μέσω της εγκατάστασης του ΟΤΕ.

Δημοσ.

Update: Η προκαθορισμένη ημερομηνία αλλαγής ήταν η σημερινή. Ο ΟΤΕ πήγε χτες, με αποτέλεσμα να μην είναι παρών ο τεχνικός της HOL, η HOL ενημερώθηκε σήμερα στις 10.00 από τον ΟΤΕ, και έτσι είμαι από χτες χωρίς τηλέφωνο και internet. Αύριο στις 8 το πρωί, θα πάει ο τεχνικός της HOL, για να συνδέσει τη γραμμή μου, γιατί απλά τώρα δεν είναι συνδεδεμένη μετά από την αλλαγή ζευκτικού και πόρτας (δεν ξέρω αν τα λέω καλά, αυτό κατάλαβα). Το συγκεκριμένο ΑΚ δεν έχει μόνιμο προσωπικό, με αποτέλεσμα να ανοίγει για ελάχιστα λεπτά της ώρας όποτε χρειάζεται. Ο τεχνικός της HOL που πήγε σήμερα, δεν βρήκε κανέναν.

 

Μου έχουν κάνει προώθηση κλήσεων στο κινητό, ζήτησαν συγνώμη, γιατί υποτίθεται ότι θα έμενα χωρίς τηλέφωνο και internet μόνο για λίγα λεπτά, και δεσμεύτηκαν ότι αύριο το πρωί θα λειτουργούν όλα κανονικά.

 

Θα ενημερώσω για την εξέλιξη του θέματος και να σημειώσω ότι λόγω της φύσης του προβλήματος, το τεχνικό τμήμα στο 13844 δεν έχει καν πρόσβαση στο θέμα (το λένε όταν τους καλείς), με αποτέλεσμα να πρέπει να μιλάω μόνο με συγκεκριμένα πρόσωπα σε ανώτερο κλιμάκιο στα οποία πρέπει να αφήνω μήνυμα και να με καλούν πίσω. Για τους συγκεκριμένους, έχω να πω τα καλύτερα, παρά την ταλαιπωρία μου. Εν τω μεταξύ, μου έγινε πίστωση των παγίων για τους μήνες της βλάβης, το ποσό όμως δεν το ξέρω ακόμα. Θα το δω μόλις βγει λογαριασμός.

Δημοσ.

Λοιπόν, το θέμα με τη γραμμή μου λύθηκε μετά την αλλαγή πόρτας, και πλέον όλα λειτουργούν κανονικά. Δυστυχώς έχω χάσει κάποια Mbit, αλλά η γραμμή μου είναι απόλυτα σταθερή, χωρίς καμία αποσύνδεση, από την ημέρα που έφτιαξαν το πρόβλημα. Αν με βάλουν σε snr 6, μαζεύει πάρα πολλά λάθη, κι έτσι με έχουν σε snr 9, για να είναι πιο σταθερή η γραμμή.

 

Το μόνο μου παράπονο, και τους το είπα, είναι ότι όταν συνδέθηκα με φορητότητα στη HOL, είχα μεγαλύτερη ταχύτητα συγχρονισμού, την οποία μου είπαν ότι δεν μπορώ να έχω πια, λόγω παλαιότητας του δικτύου και κακής ποιότητας χαλκού. 

 

Ο συγκεκριμένος τεχνικός που με εξυπηρέτησε, φέρθηκε επαγγελματικά, και χαίρομαι που βρέθηκε λύση στο πρόβλημά μου, ακριβώς επειδή ασχολήθηκε προσωπικά εκείνος (15+ τουλάχιστον τηλεφωνήματα από τον ίδιο), χωρίς πια να αναμειγνύονται 100 διαφορετικοί άνθρωποι, ρωτώντας σε αν έχεις αλλάξει φιλτράκι. Απλά, μέχρι να φτάσω να μιλήσω σ' εκείνον, ταλαιπωρήθηκα για αρκετούς μήνες και χρειαζόταν να λέω τα ίδια και τα ίδια από την αρχή.

 

 

Τα καλά πρέπει να λέγονται και μπράβο του, γιατί τιμά τη θέση του.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά είναι ευχάριστα νέα και επιτέλους βρήκες και εσύ την ηρεμία σου. Όταν λες έχασες με την αλλαγή μερικά Mbit θυμάσε πόσα συγχρόνιζε πριν και πόσα είναι τώρα?

 

 

Είμαι και εγώ σε αναμονή για αλλαγή πόρτας στο ΑΚ. Γενικά για την εξυπηρέτηση από οτι κατάλαβα έχουν το πρώτο επίπεδο αρχικά οπου ελέγχει τα γνωστά βγάλε φίλτρα τηλεφώνα κτλ και έχουν και δεύτερο επίπεδο οπου κοιτάξει ποιο πολύ σε βάθος την σύνδεση που περιλαμβάνει μετρήσεις στην γραμμή για congestion crc αποσυνδέσεις και άλλα. Εγώ κάθε φορά που τους καλώ τους λέω τον αριθμό γραμμής κατευθείαν και να δουν το ιστορικό της βλάβης για να μην ξανάλεω τα ίδια

Επεξ/σία από CygonX

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...