BritGreek Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Χαιρετώ τους φίλους του forum και ζητώ συγγνώμη για το μεγάλο post. Είμαι συνδρομητής της HOL σε επαγγελματικό χώρο. Από τον Νοέμβριο 2015 αντιμετωπίζω πολύ σοβαρό πρόβλημα. Η γραμμή μου κλειδώνει στην ονομαστική ταχύτητα των 10.500 περίπου. Ωστόσο, στα speedtest που με βάζουν και κάνω, προκύπτει ότι η πραγματική ταχύτητα (down) δεν ξεπερνά το 1.5Mbit και το upload φτάνει μετά βίας τα 65kb/sec. Όπως καταλαβαίνετε, η χρήση του internet είναι πρακτικά αδύνατη καθώς δυσκολεύονται να ανοίξουν οι σελίδες. Στην ουσία η γραμμή δουλεύει ως dialup. Σε προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα, με έχουν αλλάξει άπειρα προφιλ, και αυτή τη στιγμή με έχουν σε AnnexM, το οποίο μου δίνει 1.6 upload, και πάλι μόνο ονομαστικά, με snr στα 6.5 για να πιάνω αποδεκτή ταχύτητα. Αν αφήσουν ελεύθερο το snr, η γραμμή μου κλειδώνει κάτω από 6.500, και το upload πέφτει στα 720, ονομαστικά πάντα, παρά το γεγονός ότι το dslam είναι σχετικά κοντά. Σημειωτέο, ότι όσο ήμουν στον ΟΤΕ, αλλά και τον πρώτο χρόνο στη HOL, η ταχύτητά μου ήταν πραγματική 14-15Mbit, με 1000 upload και 6.5 snr τον περισσότερο καιρό. Λόγω ακαδημαϊκών υποχρεώσεων, είμαι υποχρεωμένος να κάνω βιντεοκλήσεις, είτε με WebRTC ή με Skype, ωστόσο ειλικρινά αυτό είναι εντελώς αδύνατο, καθώς δεν αρχίζει καν η συνομιλία με βίντεο λόγω ανεπαρκούς ταχύτητας και το πρόβλημα υφίσταται από πριν τα Χριστούγεννα. Η καλωδίωση στο χώρο είναι καινούργια και το κτίριο είναι επαγγελματικό. Μέχρι τώρα η HOL έχει κάνει τα εξής: 1) Έχει στείλει 7 φορές (!) τεχνικούς για να μετρήσουν το χώρο μου, χωρίς να έχουν διαπιστώσει κάποια βλάβη. 2) Ο πρώτος που έστειλαν (εξωτερικός συνεργάτης) είχε την έξυπνη ιδέα να παίρνει πολύ πριν έρθει στην περιοχή τηλέφωνο (που εγώ πιστεύω ότι ήταν αναπάντητες, γιατί μου ήρθαν διαδοχικά 5, ενώ είχα σήμα). Επειδή δεν πρόλαβα να σηκώσω το κινητό μου (πριν από την ώρα του ραντεβού), έστειλε αίτημα χρέωσης για άσκοπη μετάβαση χωρίς να έρθει στο χώρο μου (ήμουν εκεί γιατί είναι επαγγγελματικός χώρος και ήταν στο ωράριο λειτουργίας). Παραπονέθηκα τηλεφωνικά και γραπτώς, και μου επεστράφη το ποσό στον επόμενο λογαριασμό αφού τους κάλεσα επί τόπου και ενημέρωσα για την κατάσταση. 3) Από τους επόμενους πέντε, ο ένας ήρθε χωρίς το μηχάνημα που μετράει, έχοντας στην τσάντα του μόνο ένα ρούτερ και ένα 3g tablet. Οι επόμενοι τέσσερις ήρθαν και μέτρησαν τη γραμμή και “διαπίστωσαν” ότι δεν υπάρχει βλάβη στην εσωτερική καλωδίωση, ούτε πρόβλημα γενικότερα, ενώ αρνήθηκαν να κάνουν χρήση του internet για να δουν το πρόβλημα ή να κάνω κάποια κλήση στο skype για να τους δείξω τι εννοώ, επισημαίνοντας ότι για να γίνει αυτό θα έπρεπε να έχουν και δικό τους υπολογιστή για να συγκρίνουν. Μου είπαν ότι δεν έβρισκαν στο κτίριο τον κατανεμητή, κι έτσι θα έπρεπε να το προωθήσουν στον ΟΤΕ για να γίνει κατασκευή κατανεμητή με χρέωσή μου, γιατί ο ΟΤΕ δεν θα ερχόταν να δει τη βλάβη χωρίς κατανεμητή (και ο ΟΤΕ πώς με σύνδεσε στο δίκτυό του . Είπαν ότι μπορεί να φταίει το Linux που χρησιμοποιώ στους υπολογιστές (έχω αρκετούς), και έφυγαν λέγοντας ότι δεν διαπιστώθηκε πρόβλημα, επισημαίνοντας τη μη ύπαρξη κατανεμητή. 4) Ο 7ος που ήρθε, εντόπισε τον κατανεμητή αμέσως στην είσοδο του κτιρίου (που εννοείται ότι υπήρχε, καθώς μιλάμε για επαγγελματικό κτίριο, για όσους γνωρίζουν τι σημαίνει αυτό ως προς τις προϋποθέσεις), αλλά και πάλι μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στη γραμμή, χωρίς ωστόσο να δει το πρόβλημα. Μόνο μετρήσεις πήρε από τον κατανεμητή και από την πρίζα στο χώρο μου και έφυγε. Να σημείωσω ότι η γραμμή μαζεύει πολλά CRC errors, τα οποία για τη HOL ερμηνεύονται ως φυσιολογικά. Μου έχουν αλλάξει 2 ρούτερ (ZTE), αλλά το πρόβλημα παραμένει. Αν κλείσω εγώ το ρούτερ και το ξαναθέσω σε λειτουργία, η γραμμή εξακολουθεί να λειτουργεί με τα ίδια προβλήματα. Αν καλέσω την τεχνική υποστήριξη και κάνουν εκείνοι reset στη γραμμή, όλα λειτουργούν κανονικά για λίγες ώρες. Βέβαια, την τελευταία φορά που έγινε αυτό, όταν δηλαδή κάλεσα για να ζητήσω να κάνουν reset, το πρόβλημα δεν λύθηκε ούτε με αυτό τον τρόπο και ακόμα περιμένω να με καλέσουν, παρά τη δέσμευση του εκπροσώπου-τεχνικού με τον οποίο μίλησα. Μιλάω σχεδόν κάθε 3 μέρες με την τεχνική υποστήριξη, πάντα δεσμεύονται ότι θα με καλέσει κάποιος αλλά σε όλους τους μήνες που υπάρχει το πρόβλημα, με έχουν καλέσει μια φορά τον Ιανουάριο για να μου πουν τότε για τον κατανεμητή που υποτίθεται ότι δεν υπήρχε και άλλη μια πάλι λέγοντας ότι δεν βλέπουν κάτι λάθος. Το πρόβλημα όμως είναι ότι, ενώ λένε ότι έχουν τη γραμμή μου σε παρακολούθηση για να βρουν λύση στο θέμα μου, μετά από λίγες ημέρες κλείνουν τη βλάβη. Έχω ζητήσει, μεταξύ άλλων, αποχρέωση παγίων και ενώ μου είπαν ότι θα λάβω sms με απάντηση επ' αυτού γιατί πρέπει να ελεγθεί από το αρμόδιο τμήμα, δεν έχω λάβει απολύτως τίποτα, και πιστεύω ότι κανείς δεν ασχολείται με το θέμα μου. Επειδή έχω ακόμα ένα χρόνο συμβόλαιο (και πολλές άλλες γραμμές σε άλλους χώρους μαζί με κινητά), προφανώς δεν μπορώ να φύγω, ούτε να επικαλεστώ (βάσιμα φυσικά, γιατί δεν κοροϊδεύω κανένα), ότι δεν λειτουργεί η γραμμή μου, γιατί απλά εκείνοι λένε ότι πέραν των μετρήσεων της γραμμής δεν μπορούν να κάνουν τίποτα και πως για εκείνους η γραμμή λειτουργεί κανονικά. Άρα δεν αναγνωρίζουν τη βλάβη και λένε ότι πιθανώς φταίνε οι υπολογιστές μου (οι οποίοι είναι όλοι διαφορετικοί) ή το Linux. Θα ήθελα τη γνώμη σας σχετικά με το τι μπορώ να κάνω, καθώς ξαναλέω, πρόκειται για επαγγελματικό χώρο και απόλυτη ανάγκη για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Σας ευχαριστώ. Για του λόγου το αληθές:
EASolutions Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Θελεις την αληθεια ? με θαρρος ? Δουλευει ενα φιλαρακι στην hol στους τεχνικους .. Απλα βγαζουν το αχτη τους πανω σου κ πανω σε πολυ κοσμο .. Οι γραμμες τους ειναι μια χαρα εφοσων πατανε πανω σε οτε . δεν ειναι δικες τους , με νοικι ειναι .. Απλα , περνουν 650 το μηνα π απο αυτα τους εχουν με 50-100 το μηνα για 2 χρονια περιπου .. Η ομαδα τεχνικων αποτελειτε απο καμια 50αρια ατομα .. Κ η ατυπη συννενοηση ειναι γ@μηστε την εταιρεια .. Σε ρωτησα αν θες αληθεις . Δε φταιω αν δε σαρεσει .. σημειοτεων ..
BritGreek Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Θελεις την αληθεια ? με θαρρος ? Δουλευει ενα φιλαρακι στην hol στους τεχνικους .. Απλα βγαζουν το αχτη τους πανω σου κ πανω σε πολυ κοσμο .. Οι γραμμες τους ειναι μια χαρα εφοσων πατανε πανω σε οτε . δεν ειναι δικες τους , με νοικι ειναι .. Απλα , περνουν 650 το μηνα π απο αυτα τους εχουν με 50-100 το μηνα για 2 χρονια περιπου .. Η ομαδα τεχνικων αποτελειτε απο καμια 50αρια ατομα .. Κ η ατυπη συννενοηση ειναι γ@μηστε την εταιρεια .. Σε ρωτησα αν θες αληθεις . Δε φταιω αν δε σαρεσει .. σημειοτεων .. Δεν ξέρω κατά πόσο ισχύει αυτό που γράφεις. Αν αναφέρεσαι στους τεχνικούς που έρχονται στο χώρο του πελάτη, τουλάχιστον όσοι ήρθαν σ'εμένα δεν ήταν υπάλληλοι της HOL. Ήταν εξωτερικοί συνεργάτες οι οποίοι μετά πήγαιναν (τους ρωτάω συγκεκριμένα) σε άλλους πελάτες άλλων παρόχων. Εργολαβία. Αν μιλάς για εκείνους που απαντούν στο 13844, υποθέτω ότι θα ήταν δύσκολο να γίνεται κάτι τέτοιο, γιατί οι κλήσεις καταγράφονται, τα παράπονα τα βλέπει κάποιος, και τα email που στέλνουμε προφανώς δεν τα διαβάζουν μόνο οι τεχνικοί, αλλά και κάποιοι πιο πάνω από αυτούς, έστω και δειγματοληπτικά, θέλω να πιστεύω. Ο τελευταίος που ήρθε ήταν φοιτητής από το ΤΕΙ Λάρισας, ο οποίος έκανε την πρακτική του στην εταιρεία που έχει αναλάβει τις βλάβες της HOL. Μου το είπε μόνος του. Ήταν αυτός που βρήκε τον κατανεμητή. Ένας άλλος τεχνικός που ήρθε μου είχε πει ότι δεν του πληρώνουν καν όλη τη βενζίνη για τα εξωτερικά ραντεβού. Επειδή τυχαίνει να είμαι πελάτης τους εδώ και μια δεκαετία σχεδόν, κι επειδή δεν έχω μόνο μια γραμμή σ' αυτούς της τάξης των 20 ευρώ, δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι συμβαίνει κάτι τέτοιο, εκτός αν έχουν αλλάξει τόσο πολύ τα πράγματα. Το θέμα δεν είναι ότι δεν έρχονται. Αυτό που δεν μπορώ να καταλάβω είναι το πώς είναι δυνατόν μια εταιρεία να επιλέγει να στέλνει 7 φορές τεχνικό για να κάνει ακριβώς το ίδιο πράγμα, χωρίς λύση. Τι κέρδος έχει ο τεχνικός να πει ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αφού θα πάρω πάλι τηλέφωνο και θα αναφέρω ότι το πρόβλημα δεν λύθηκε; Να φύγω από πελάτης; Άσε που είναι και ατιμία αυτό. Αν τους αδικούν στη δουλειά τους, δεν φταίει σε τίποτα ο πελάτης. Υπάρχουν άλλοι τρόποι να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Μα και από τον ΟΤΕ όταν έφυγα, έφυγα επειδή ακριβώς πέρασα μια περίοδο μηνών με συνεχόμενες καλωδιακές στην περιοχή (10 μέρες χωρίς τηλέφωνο κάθε φορά, μια φορά το μήνα) και η απάντηση που έπαιρνα ήταν ότι θα πρέπει να κάνω υπομονή λόγω της τότε κατάστασης με την έλλειψη τεχνικών. Και πλήρωνα τα διπλά. Το θέμα είναι τι μπορώ να κάνω με το πρόβλημά μου, γιατί αυτή τη στιγμή εγώ δεν μπορώ να κάνω τη δουλειά μου καθόλου.
bill2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Καλημέρα Ενας γνωστός μου που είχε προβληαμ με την hol επαγγελματικα 10 φορες αλλαξε το ρουτερ και τελικα δεν τους αντξε και πηγε σε αλλη ετιαρια και σωθηκε
NikosKallithea Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 To φτηνό το κρέας δεν το τρώει ουτε ο σκύλος, είσαι ακαδημαϊκός και παιδεύεσαι με τους παρόχους; Πήγαινε στην cosmote(ote) να λύσεις τα προβλήματα σου.
bill2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Σωστος ο φιλος αφου του οτε ειναι το δικτυο εχεις και καλύτερη ποιότητα εξηπηρέτηση και εγω σπιτι οτε εχω αλλα στη δουλει που το πληρωνει η εταιρια επαγγελματικα hol
BritGreek Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω ως προς το ότι αν ήμουν στον ΟΤΕ θα λύνονταν τα προβλήματά μου και θα είχα καλύτερη εξυπηρέτηση. Στη συγκεκριμένη γραμμή, όπως έγραψα, έφυγα από τον ΟΤΕ γιατί με άφηνε 10 μέρες χωρίς καν τηλέφωνο κάθε μήνα για πολλούς μήνες λέγοντας ότι είναι γενικευμένη βλάβη στην περιοχή μου (Αττική) και ζητώντας μου να κάνω υπομονή. Και εγώ και άλλοι στον ίδιο δρόμο. Αντίστοιχα δεν είχα την εξυπηρέτηση που περίμενα ούτε στην επαρχία όσο ήμουν στον ΟΤΕ, και αυτός είναι ο βασικός λόγος που έφυγα. Έχω καταλάβει ότι ο ΟΤΕ δεν έχει πλέον τον αριθμό τεχνικών που είχε παλιά, με αποτέλεσμα να καθυστερεί κι αυτός στην επίλυση προβλημάτων, ενω στο τηλέφωνο δεν βγάζεις άκρη εύκολα. Δεν βλέπω διαφορά, αφού άλλωστε ο ΟΤΕ είναι πλέον ένας ιδιωτικός πάροχος (DT) που τυχαίνει να είναι διαχειριστής του δικτύου. Επίσης, επειδή θεωρώ συγκεκριμένα τη HOL σημαντικά καλύτερη από οποιονδήποτε άλλο εναλλακτικό πάροχο, θέλω να παραμείνω σ'αυτούς και γι' αυτό ρωτάω τι θα μπορούσα να κάνω και πώς μπορώ να πιέσω καταστάσεις για να λυθεί το θέμα μου. Άλλωστε για να φύγω, θα μου κοστίσει αρκετά ευρώ. Οι υπόλοιπες γραμμες που έχω στη HOL λειτουργούν άψογα. 2
bill2015 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Πρωτον εσυ μπορει να την θεωρεις καλη εταιρια γιατι σε εσενα ηταν καλοι αλλα σε εμενα που πηγα και 3 μηνες το ρουτερ ποτε δεν συχρονιζε ειχα echo δεν την λεω και καλη τεσπα δοκιμασες με αλλο ρουετρ μονο του στη πριζα χωρις splitter και τηλεφωνα Μίπως να εβαζες vdsl για να πιανεις παραπανω ?
jkoukos Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 @BritGreek, συμφωνώ σε όσα γράφεις 100%. Πολλοί βγάζουν συμπεράσματα ή/και γράφουν πράγματα εκτός πραγματικότητας. Όπως γνωρίζεις το χάλκινο δίκτυο είναι του ΟΤΕ ενώ η υπηρεσία (DSL και πρόσβαση στο διαδίκτυο) της Vodafone(HOL). Από την στιγμή που ο συγχρονισμός είναι φυσιολογικός, αφήνουμε απ' έξω το χάλκινο δίκτυο και τον ΟΤΕ και επικεντρωνόμαστε στην υπηρεσία. Τα δεδομένα που αναφέρεις δείχνουν σοβαρό πρόβλημα, που μπορεί να οφείλεται στο εσωτερικό σου δίκτυο ή σε αυτό της εταιρείας. Το ΖΤΕ δεν φημίζεται για την αντοχή του σε βεβαρημένο φόρτο εργασίας, αλλά από την στιγμή που το έχεις αλλάξει 2 φορές και έχεις τα ίδια προβλήματα κοιτάς περαιτέρω την δικιά σου πλευρά αρχικά. Δεν γνωρίζω πως είναι στημένο και πόσες συσκευές υπάρχουν, απλά ρωτάω μήπως υπάρχει και κάποιος άλλος router ή switch μετά το ZTE, διότι φαίνεται σαν να υπάρχει κάποιος περιορισμός. Δεν λαμβάνω υπόψη προβληματικού υλικού (π.χ. PC κλπ) αφού αναφέρεις ότι είναι γενικό το πρόβλημα. Με απλά λόγια μπορεί μετά το ΖΤΕ να υπάρχει θέμα σε κάποιο καλώδιο ή ενδιάμεση συσκευή. Καταλαβαίνω ότι σε επαγγελματικό χώρο πιθανόν να υπάρχει θέμα, αλλά θα δοκίμαζα έναν υπολογιστή κατευθείαν συνδεδεμένο στο ΖΤΕ και τίποτα άλλο πάνω σε αυτό. Το επόμενο πιθανό αίτιο είναι η θύρα που είσαι κουμπωμένος στο DSLAM. Θεωρώ ότι είναι το πιθανότερο καθώς κάποιες φορές με reset δουλεύει για λίγο σωστά. Το λογικό είναι να γίνει διερεύνηση από την εταιρεία, αλλά κάποιες φορές δεν κάνουν άμεση αλλαγή της κάρτας (ακόμη και από τον ΟΤΕ) καθώς σε αυτήν υπάρχουν πολλές πόρτες (π.χ. 48) και κρίνεται αντιοικονομικό για μεμονωμένες περιπτώσεις. Προσοχή δεν δικαιολογώ την εταιρεία, αλλά τα προβλήματα που συνήθως παρουσιάζονται δεν είναι του μεγέθους που έχεις εσύ. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ απαράδεκτη την μέχρι σήμερα αντιμετώπιση του θέματος από την εταιρεία και παραξενεύομαι διότι η εμπειρία που είχα 13+ χρόνια με αυτήν ήταν πολύ καλή. Θα έπρεπε να κάνουν έλεγχο λειτουργίας της υπηρεσίας, όπως το ζητάς και όχι απλώς να κοιτάξουν τον συγχρονισμό, ακόμη και αν το πρόβλημα ήταν στη δικιά σου πλευρά και σε χρέωναν σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο. Στη θέση σου θα έκανα έγγραφο με όλο το ιστορικό, όπως το εξιστόρησες, ει δυνατόν με καταγεγραμμένες τις ημερομηνίες και θα ζητούσα να επιληφθούν με έγγραφη απάντηση. Επόμενο βήμα είναι σχετικό αίτημα προς την ΕΕΤΤ, αφήνοντας να περάσει ένα 20ήμερο, όπως προβλέπεται.
BritGreek Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 . Από την στιγμή που ο συγχρονισμός είναι φυσιολογικός, αφήνουμε απ' έξω το χάλκινο δίκτυο και τον ΟΤΕ και επικεντρωνόμαστε στην υπηρεσία. Δυστυχώς υπάρχουν φορές που κλειδώνω στα μόλις 2.5Mbit, ή και πολύ χαμηλότερα. Έχω screenshots, ξέχασα να το αναφέρω στο αρχικό post. Τα δεδομένα που αναφέρεις δείχνουν σοβαρό πρόβλημα, που μπορεί να οφείλεται στο εσωτερικό σου δίκτυο ή σε αυτό της εταιρείας. Το ΖΤΕ δεν φημίζεται για την αντοχή του σε βεβαρημένο φόρτο εργασίας, αλλά από την στιγμή που το έχεις αλλάξει 2 φορές και έχεις τα ίδια προβλήματα κοιτάς περαιτέρω την δικιά σου πλευρά αρχικά. Από πλευράς μου η καλωδίωση είναι εντελώς καινούργια, ενώ έχω φέρει τεχνικό εκτός HOL για να αποκλείσω το ενδεχόμενο βλάβης στο χώρο μου. Δεν γνωρίζω πως είναι στημένο και πόσες συσκευές υπάρχουν, απλά ρωτάω μήπως υπάρχει και κάποιος άλλος router ή switch μετά το ZTE, διότι φαίνεται σαν να υπάρχει κάποιος περιορισμός. Δεν λαμβάνω υπόψη προβληματικού υλικού (π.χ. PC κλπ) αφού αναφέρεις ότι είναι γενικό το πρόβλημα. Με απλά λόγια μπορεί μετά το ΖΤΕ να υπάρχει θέμα σε κάποιο καλώδιο ή ενδιάμεση συσκευή. Καταλαβαίνω ότι σε επαγγελματικό χώρο πιθανόν να υπάρχει θέμα, αλλά θα δοκίμαζα έναν υπολογιστή κατευθείαν συνδεδεμένο στο ΖΤΕ και τίποτα άλλο πάνω σε αυτό. Στο χώρο δεν συνδέονται ταυτόχρονα πολλές συσκευές. Ένας υπολογιστής στη γραμματεία, το κινητό μου, και το λάπτοπ μου. Έχω επίσης αλλάξει τρεις φορές όλα τα φίλτρα, splitter κλπ, καθώς και τα utp καλώδια. Συνήθως είναι μόνο ένας υπολογιστής με ethernet και το κινητό μου. Οι επισκέπτες δεν έχουν πρόσβαση στο wifi, καθώς αυτό δεν είναι ορατό. Το επόμενο πιθανό αίτιο είναι η θύρα που είσαι κουμπωμένος στο DSLAM. Θεωρώ ότι είναι το πιθανότερο καθώς κάποιες φορές με reset δουλεύει για λίγο σωστά. Το λογικό είναι να γίνει διερεύνηση από την εταιρεία, αλλά κάποιες φορές δεν κάνουν άμεση αλλαγή της κάρτας (ακόμη και από τον ΟΤΕ) καθώς σε αυτήν υπάρχουν πολλές πόρτες (π.χ. 48) και κρίνεται αντιοικονομικό για μεμονωμένες περιπτώσεις. Προσοχή δεν δικαιολογώ την εταιρεία, αλλά τα προβλήματα που συνήθως παρουσιάζονται δεν είναι του μεγέθους που έχεις εσύ. Με κάλεσαν σήμερα από ανώτερο κλιμάκιο και ενημέρωσα από την αρχή για ό,τι έχει συμβεί. Ζήτησα εκ νέου αλλαγή πόρτας, ο τεχνικός με τον οποίο μίλησα επιβεβαίωσε το πρόβλημα και μου είπε ότι θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι περνάει από το χέρι του για να βρεθεί λύση. Του είπα ότι αν δεν λυθεί το πρόβλημά μου, θα αναγκαστώ να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ, ξεκαθαρίζοντας ότι εκείνος δεν φταίει σε τίποτα. Ήταν ευγενέστατος και έβλεπε/επιβεβαίωνε τα όσα του έλεγα. Για το θέμα της πόρτας, μου είπε ότι αυτό δεν είναι κάτι που μπορεί να ζητήσει ο πελάτης, και ότι θα δει τι μπορεί να κάνει.Αυτό που μας παραξένεψε και τους δύο είναι το ότι ενώ έκλεισα το ρούτερ για δύο λεπτά και το έθεσα ξανά σε λειτουργία, στο δικό τους σύστημα αυτό δεν φάνηκε. Με έδειχνε online για 20 ώρες και είχα την ίδια ip με πριν. Σε κάθε περίπτωση θεωρώ απαράδεκτη την μέχρι σήμερα αντιμετώπιση του θέματος από την εταιρεία και παραξενεύομαι διότι η εμπειρία που είχα 13+ χρόνια με αυτήν ήταν πολύ καλή. Θα έπρεπε να κάνουν έλεγχο λειτουργίας της υπηρεσίας, όπως το ζητάς και όχι απλώς να κοιτάξουν τον συγχρονισμό, ακόμη και αν το πρόβλημα ήταν στη δικιά σου πλευρά και σε χρέωναν σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο. Συμφωνώ απόλυτα και την ίδια εικόνα έχω κι εγώ, εκτός από τη συγκεκριμένη γραμμή.
mitsus Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δοκιμασε αν μπορεις με καποιο δανεικο ρουτερ( οχι zte) και δες τον συγχρονισμο σου μεσα απο το ρουτερ. Οχι απο speedtest. Επισης να συνδεθεις στο ρουτερ με καλωδιο
BritGreek Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Λοιπόν, το πρόβλημα της γραμμής μου προωθήθηκε σε ανώτερο επίπεδο στη HOL, και προέκυψαν τα εξής συμπεράσματα. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στην πόρτα και στο ζευκτικό. Με έχουν βάλει προσωρινά με παράλληλη ζεύξη σε άλλη πόρτα, και το πρόβλημα εδώ και μερικές ημέρες είχε ελαχιστοποιηθεί ως προς τη χαμηλή ταχύτητα. Σε λίγες ημέρες θα γίνει αλλαγή πόρτας και ζευκτικού, αλλά και αντικατάσταση router, λόγω του ότι το συγκεκριμένο υπερθερμαίνεται σε επικίνδυνο βαθμό. Όλα αυτά μέχρι πριν από μερικές ώρες όπου και πάλι δεν άνοιγαν οι σελίδες στο internet καθόλου, και κάνοντας ένα speedtest διαπίστωσα ότι ενώ το upload μου έπαιζε κανονικά, το download είναι 0,18. Για κάποιο λόγο κάποιος είχε πειράξει το snr και το είχε βάλει στο 6.5, με αποτέλεσμα να μαζέψει 27 εκατομμύρια FEC errors σε λίγες ώρες. Άλλαξα το ρούτερ και έβαλα ένα παλιό netfaster το οποίο μέχρι στιγμής παίζει λίγο καλύτερα και αύριο περιμένω επικοινωνία από το άτομο στο ανώτερο κλιμάκιο με το οποίο μιλάω εδώ και μερικές ημέρες καθημερινά για πολλή ώρα, και πραγματικά είναι άψογος και εξαιρετικά εξυπηρετικός. Μπορεί να έχω προβλήματα εδώ και μήνες, αλλά τουλάχιστον βλέπω ότι κάποιος ασχολείται, και θέλει πραγματικά να βοηθήσει τιμώντας τη θέση και το ρόλο του. Το πρόβλημα πιστεύω ότι έγινε πιο έντονο και δεν λυνόταν, επειδή οι τεχνικοί που έρχονταν (εξωτερικοί συνεργάτες), έγραφαν ότι τα έβρισκαν όλα φυσιολογικά, με αποτέλεσμα να φαίνομαι τρελός και να παιδεύομαι για μήνες (3ος μήνας βλάβης). Το ότι η HOL αναγνώρισε το πρόβλημα, έστω και καθυστερημένα, και κάποιος έχει αναλάβει εξ'ολοκληρου την αποκατάσταση της βλάβης, εμένα μου δίνει την εικόνα σοβαρής εταιρείας η οποία με τη διαπίστωση του προβλήματος δεν δίστασε να κινήσει τις διαδικασίες αλλαγής πόρτας ή ζευκτικού (μέσω του ΟΤΕ προφανώς). Θα ενημερώνω για την εξέλιξη του θέματος, εφόσον το θέλετε. 1
BritGreek Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Παραμύθια της ΧΟΛ http://www.ee.teihal.gr/labs/pkoukos/Documentation/tilep_ipodomes.pdf σελίδα 31
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα