Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

λοιπόν είμαι λίγο άσχετος με τα τεχνικά θέματα των κινητών οπότε συγχωρήστε την άγνοια μου, αλλά έχω την εξής ερώτηση : 

έχω παρατηρήσει σε καναδυό phablet που έχουν πέσει στα χέρια μου (LG G4, Redmi Note 2 κτλ) ότι παρόλο που έχουν μεγαλύτερες οθόνες από το iPhone 6, δε δείχνουν περισσότερα πράγματα αλλά μεγαλύτερα.

για παράδειγμα, ανοίγοντας το fb messenger στο iPhone μπορείς να δεις 7-7,5 συνομιλίες σου, ενώ στο LG G4 5 ή 6, απλά τα εικονίδια και η γραμματοσειρά είναι μεγαλύτερα σε μέγεθος.

είναι θέμα του λειτουργικού αυτού και αν ναι, διορθώνεται κάπως ή θέμα του τηλεφώνου;

αν ισχύει το δεύτερο, υπάρχουν φτηνά phablets που να αξιοποιούν την οθόνη ώστε να δείχνουν περισσότερα πράγματα αντί για μεγαλύτερα;

ελπίζω να γίνομαι κατανοητός!

Δημοσ.

Νομίζω ότι πρέπει να είναι θέμα fb καθαρά ανάλογα με το λειτουργικό και της ενημέρωσης που έχει κάνει.

Π.Χ εμένα στο samsung s6 edge plus μου δείχνει 8+ συνομιλίες

Δημοσ.

το LG το δοκίμασα με marhsmallow και την τελευταία έκδοση του fb messenger, δε θα έπρεπε να δείχνει περισσότερες συνομιλίες;

Δημοσ.

Θα πρέπει να είσαι root και να αλλάξεις dpi στην οθόνη, η 2κ του G4 έχει νομίζω 640, αν το κάνεις πχ 480 θα έχεις περισσότερες πληροφορίες 

Δημοσ.

Θα πρέπει να είσαι root και να αλλάξεις dpi στην οθόνη, η 2κ του G4 έχει νομίζω 640, αν το κάνεις πχ 480 θα έχεις περισσότερες πληροφορίες 

γνωρίζεις αν υπάρχει κάποιο φτηνό phablet που να έχει από την αρχή αυτό το dpi ώστε να μη μπλέκω με root;

Δημοσ.

γνωρίζεις αν υπάρχει κάποιο φτηνό phablet που να έχει από την αρχή αυτό το dpi ώστε να μη μπλέκω με root;

Δεν νομίζω να βρεις κάτι, δεν ξέρω γιατί επιλέγουν μεγαλύτερο dpi με αποτέλεσμα όλα να είναι τεράστια, πάντως αν κάνεις root είναι εύκολο να αλλάξεις σε όποια τιμή θέλεις, στο galaxy s6 πχ από 640 ή 680 δεν θυμάμαι το έκανα 440 και δείχνει περισσότερες πληροφορίες αλλά και στο μάτι φαίνεται ποιο ωραίο 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε