Perambulator Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Στις 25 Φεβρουαρίου η Sony κατέθεσε πατέντα σχετικά με το σύστημα VR της, η οποία μας δίνει ορισμένες πληροφορίες για το προϊόν. Αρχικά, γίνεται εμφανές ότι ενδέχεται να αξιοποιεί γάντια για τον χειρισμό, τα οποία μπορεί να διαθέτουν και απτική ανάδραση. Πρόκειται για έναν τρόπο χειρισμού που θεωρείται ιδανικός για το VR από αρκετούς. Επιπλέον, στην πατέντα που κατέθεσε η Sony, το σύστημα VR φαίνεται να βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στο cloud, το οποίο αναλαμβάνει το μεγαλύτερο μερίδιο επεξεργασίας περιεχόμενου, το οποίο ωστόσο επεξεργάζεται ξανά από τη συσκευή του χρήστη προτού φτάσει στο VR headset. Η εταιρεία φαίνεται να εξετάζει και το σενάριο σύνδεσης του headset απευθείας με το router, χωρίς να μεσολαβεί κάποια άλλη συσκευή, γεγονός που θα επέτρεπε στο VR της Sony να λειτουργεί αυτόνομα. Ακόμη, στην περίπτωση αυτή, το Playstation VR δεν θα περιορίζεται από τις δυνατότητες του PS4, το οποίο μπορεί να αναπαράγει περιεχόμενο με μέγιστη ανάλυση 1080p. Επομένως, το Playstation VR μπορεί να μην απαιτεί PS4 για να λειτουργήσει, σε αντίθεση με όσα λέγονται μέχρι τώρα. Site: DigitalTrends
Neg Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Τώρα εξηγείται γιατί αγόρασε η Sony το Gaikai τότε. Είχα δοκιμάσει το Gaikai πριν το αγοράσει και το κλείσει η Sony και μπορούσες να παίξεις παιχνίδια μέσω του Cloud σε ένα απλό PC και Mac με καλά γραφικά. Ενδιαφέρον πατέντα, να δούμε πως θα εξελιχτεί. 2
godlike Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Το Α και το Ω στο VR είναι ο χρόνος απόκρισης. Πώς θα έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα εφόσον ο χρόνος απόκρισης στο internet είναι απαγορευτικός; Εκτός αν μιλάμε για ταινίες οπότε πάω πάσο.
SeNNinhA Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Οπως παίζεις σήμερα τα παιχνίδια online. Που το πρόβλημα? Ειδικά όταν θα υπαρχει και κεντρική επεξεργασία. Αλλωστε δεν εχει κανενα νοημα το VR εαν δεν εισαι Online. 1
pcos Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 ας ερθει για τα καλα το vdsl και μετα βλεπουμε. καθαρο vdsl ομως οχι οπως με την κοροιδια με τα 24Mb και να πιανεις 4
bubu Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Αυτό που καταλαβαίνω από το άρθρο είναι πως η Sony κατάλαβε ότι το PlayStation4 δεν μπορεί να υποστηρίξει VR. Αποφάσισε λοιπόν να το συνδέσει κανονικά σε υπολογιστή όπως κάνουν και τα αντίπαλα στρατόπεδα. Το Κλάουντ κολλάει στο οτι κάπως θα πρέπει να μπορείς να παίξεις τα παιχνίδια του PlayStation. Από ότι φαίνεται σκεφτήκανε να στριμαρουν τα παιχνίδια στο πισί και να τα παίζεις από κει (με το κατάλληλο λογισμικό – emulator) χρησιμοποιώντας το headset. Επομένως άπαξ και πάρεις το headset δε χρειάζεσαι PlayStation για να παίξεις τα παιχνίδια του.
Neg Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Αυτό που καταλαβαίνω από το άρθρο είναι πως η Sony κατάλαβε ότι το PlayStation4 δεν μπορεί να υποστηρίξει VR. Αποφάσισε λοιπόν να το συνδέσει κανονικά σε υπολογιστή όπως κάνουν και τα αντίπαλα στρατόπεδα. Το Κλάουντ κολλάει στο οτι κάπως θα πρέπει να μπορείς να παίξεις τα παιχνίδια του PlayStation. Από ότι φαίνεται σκεφτήκανε να στριμαρουν τα παιχνίδια στο πισί και να τα παίζεις από κει (με το κατάλληλο λογισμικό – emulator) χρησιμοποιώντας το headset. Επομένως άπαξ και πάρεις το headset δε χρειάζεσαι PlayStation για να παίξεις τα παιχνίδια του. Εκτός και αν στο Cloud παίζεις τα παιχνίδια που έχεις αγορασμένα, δηλαδή τρέχεις το παιχνίδι στην κονσόλα και μέσω του Cloud το Streamάρεις στο VR.
jimex Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Εκτός και αν στο Cloud παίζεις τα παιχνίδια που έχεις αγορασμένα, δηλαδή τρέχεις το παιχνίδι στην κονσόλα και μέσω του Cloud το Streamάρεις στο VR. Το λογικό είναι η μόνη συσκευή πάνω στην οποία θα συνδέεται να είναι το PS4 και ας μη γίνεται καμία επεξεργασία στην κονσόλα, ώστε να έχει και τη δυνατότητα να το πουλάει λίγο πιο φθηνά από τους άλλους. Εκτός αν απλά αποφάσισαν ότι θα είναι ένα VR headset σαν των Oculus και HTC που απλά θα διαφοροποιείται στα χειριστήρια και σε κανά gimmick feature... Πάντως με ping > 50ms VR cloud gaming θα είναι δώρο άδωρο. Αυτό είναι και το βασικό μειονέκτημα των μασκών που έχουν κινητό πάνω, οι πολύ αργοί αισθητήρες. Εδώ θα έχουμε καλούς αισθητήρες μεν... αλλά και το latency του δικτύου...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα