DJDB Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Ψάχνοντας για καινούργιο ποντίκι, αποφάσισα να ανεβάσω λίγο το budget και τελικά αγόρασα ένα G402. Βλέπω όμως πως μάλλον έχει θέμα, οπότε θέλω την γνώμη όσων τυγχάνει να το έχουν. Από την πρώτη στιγμή χρήσης, η ροδέλα και το αριστερό κλικ έκαναν ένα ανεπαίσθητο τρίξιμο το οποίο μεταδιδόταν στο χέρι σου. Αυτό νομίζω πως σταμάτησε. Ή απλώς το συνήθισα. Το σημαντικότερο όμως είναι πως το αριστερό κλικ έχει διαφορά από το δεξί. Είναι δύσκολο να το περιγράψω, αλλά η αίσθηση που σου αφήνει είναι σαν να βρίσκεται πιο κοντά στην επιφάνεια του ποντικιού (ενώ δεν είναι) και πως είναι κάπως δυσκολότερο στο κλικ. Στην ουσία, είναι λιγότερο κλικάτο σε σύγκριση με το δεξί κλικ (και για αυτό τον λόγο κάνουν και διαφορετικό θόρυβο στο κλικ, καθώς στο αριστερό ο ήχος είναι πιο μουντός). Προσπαθώ ήδη να βγάλω άκρη με Logitech και Κωτσόβολο (από εκεί αγοράστηκε). Αναρωτιέμαι όμως, υπάρχει άλλος εδώ με το ίδιο ποντίκι που να έχει παρατηρήσει παρόμοια ζητήματα; Βρήκα 2-3 σχετικές αναφορές στο internet, από χρήστες που παρατήρησαν το ίδιο θέμα, χωρίς όμως κάποια σαφή λύση/απάντηση.
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 κατοχος του ποντικιου απο το προηγουμενο πασχα και δεν εχω παρατηρησει κατι ουτε απο την πρωτη μερα...γενικα δεν εχω καποιο παραπονο!μπορεις να το πας να στο κοιταξουν μηπως εχει καποιο ελατωμα! 1
Fulgore Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Αν το ποντικι σου εχει οπως λες προβλημα,μιλας με logitech τους λες το προβλημα που εχεις και αν απο τους τροπους που σου προτεινουν δεν βρεθει λυση εφυγες για Κωτσοβολο για αλλαγη ποντικιου ή πιστωτικο στην τιμη αγορας. Με τον Κωτσοβολο αυτο καθαυτο μην περιμενεις να βγαλεις ακρη γιατι το μονο που ξερουν ειναι''δουλευει το ποντικι'' και ''δεν δουλευει το ποντικι'' 2
DJDB Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Αν το ποντικι σου εχει οπως λες προβλημα,μιλας με logitech τους λες το προβλημα που εχεις και αν απο τους τροπους που σου προτεινουν δεν βρεθει λυση εφυγες για Κωτσοβολο για αλλαγη ποντικιου ή πιστωτικο στην τιμη αγορας. Με τον Κωτσοβολο αυτο καθαυτο μην περιμενεις να βγαλεις ακρη γιατι το μονο που ξερουν ειναι''δουλευει το ποντικι'' και ''δεν δουλευει το ποντικι'' Στον Κωτσόβολο πήγα χθες το απόγευμα. Το κατάστημα που είναι κοντά μου δεν έχει τεχνικό. Το έλεγξε ένας ταμίας (...) σε συνεργασία με τον προϊστάμενο. Η απάντηση μετά από 5-6 κλικ ήταν η αναμενόμενη, της μορφής "αφού δεν βγάζει φωτιές, δουλεύει". Μου ζήτησαν να πάω σε άλλο μαγαζί του Κωτσόβολου στο οποίο να υπάρχει και τεχνικός (ο οποίος φαντάζομαι θα κάνει κάτι παρόμοιο και θα καταλήξει πως το αλλάζουν μόνο αν βγάζει σπίθες). Ίσως όμως το επιχειρήσω σήμερα ή αύριο. Ναι, έκανα καταχώρηση για RMA και με την Logirech, περιμένω απάντηση. Πολύ φοβάμαι όμως πως η απάντηση θα είναι ότι η αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο από το κατάστημα αγοράς και πως αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Θα δείξει... Η μόνη απάντηση που έχω από την Logitech μέχρι τώρα είναι μέσω του forum της, όπου τους περιγράφω το πρόβλημα και μου λένε να πάω στο μαγαζί και να ζητήσω αντικατάσταση.
7nisiotis Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Στον Κωτσόβολο πήγα χθες το απόγευμα. Το κατάστημα που είναι κοντά μου δεν έχει τεχνικό. Το έλεγξε ένας ταμίας (...) σε συνεργασία με τον προϊστάμενο. Η απάντηση μετά από 5-6 κλικ ήταν η αναμενόμενη, της μορφής "αφού δεν βγάζει φωτιές, δουλεύει". Μου ζήτησαν να πάω σε άλλο μαγαζί του Κωτσόβολου στο οποίο να υπάρχει και τεχνικός (ο οποίος φαντάζομαι θα κάνει κάτι παρόμοιο και θα καταλήξει πως το αλλάζουν μόνο αν βγάζει σπίθες). Ίσως όμως το επιχειρήσω σήμερα ή αύριο. Ναι, έκανα καταχώρηση για RMA και με την Logirech, περιμένω απάντηση. Πολύ φοβάμαι όμως πως η απάντηση θα είναι ότι η αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο από το κατάστημα αγοράς και πως αυτοί δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Θα δείξει... Η μόνη απάντηση που έχω από την Logitech μέχρι τώρα είναι μέσω του forum της, όπου τους περιγράφω το πρόβλημα και μου λένε να πάω στο μαγαζί και να ζητήσω αντικατάσταση. Εκτυπώνεις όπως είναι την απάντηση από τη Logitech και ζητάς αντικατάσταση. Μη τους αφήσεις έτσι και τα γνωστά κόλπα τους για να αποφύγουν την αντικατάσταση να τα ξεχάσουν. 1
DJDB Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Εκτυπώνεις όπως είναι η απάντηση από τη Logitech και ζητάς αντικατάσταση. Μη τους αφήσεις έτσι και τα γνωστά κόλπα τους για να αποφύγουν την αντικατάσταση Εννοείται αυτό. Μεταξύ μας όμως, αν δεν θέλει να το αλλάξει δεν νομίζω να πεισθεί από αυτό...
La_MoRt Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Πάντως πρέπει να έπεσες και στη περίπτωση δεν έχω ακούσει πολλά προβλήματα για τα συγκεκριμένα mouse. Μόνο και μόνο από το τρίξιμο που αναφέρεις θα έπρεπε να το αλλάξεις αυτά δε τρίζουν καθόλου.
Fulgore Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Εννοείται αυτό. Μεταξύ μας όμως, αν δεν θέλει να το αλλάξει δεν νομίζω να πεισθεί από αυτό... Βασικα ουτε εκτυπωση κανεις.Αν εχεις smartphone/tablet τους πας οπως ειναι το email. Αν η Logitech σου εχει εγκρινει αυτο το πραγμα δεν μπορει να κανει κατι ο Κωτσοβολος απο το να τους ακουσει.
DJDB Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Έχω αρχίσει και τσαντίζομαι με την κοροϊδία και με την ασυνεννοησία. Αφού είχα πάρει τηλέφωνο χθες και μου είχαν πει να το πάω σε ένα κατάστημα Κωτσόβολος για έλεγχο, το πήγα εδώ στο μαγαζί στο Χαϊδάρι. Από εκεί, όπως έγραψα παραπάνω, μου είπαν πως δεν έχουν τεχνικό και να το πάω σε κάποιο άλλο. Μόλις γύρισα από τον Κωτσόβολο στου Ρέντη, πίσω από το Village. Ναι, τεχνικό έχουν αλλά ο τεχνικός πάει μετά τις 1. Πρόβλημα τους αυτό, αλλά γιατί δεν μου το είπαν εξαρχής και έτρεχα και μπορεί να ξανακατεβαίνω τώρα; Τέλος πάντων, μου έκοψαν ένα πιστωτικό το οποίο θα ισχύσει μόνο αφού δώσει την έγκριση του ο τεχνικός. Περιμένω λοιπόν τηλεφώνημα και βλέπουμε. ΥΓ: Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος διαβάζει, θέλω να πω πως ο υπάλληλος εκεί ήταν ευγενικότατος, απλώς δεν είχε το δικαίωμα να κάνει αλλαγές (μόνο εάν κάτι κάνει μπαμ, από ότι κατάλαβα). Όπως ευγενικότατη (και πολύ πιεσμένη/αγχωμένη) ήταν και στο ταμείο η κυρία που έγραψε τα χαρτιά. Απλώς οι ευγένειες έχουν περισσότερη σημασία όταν υπάρχει και αποτέλεσμα. Θα δούμε σε λίγο. Τους περιμένει όπως και να έχει μια αρνητικότατη αξιολόγηση στο Skroutz. 1
Fulgore Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Έχω αρχίσει και τσαντίζομαι με την κοροϊδία και με την ασυνεννοησία. Αφού είχα πάρει τηλέφωνο χθες και μου είχαν πει να το πάω σε ένα κατάστημα Κωτσόβολος για έλεγχο, το πήγα εδώ στο μαγαζί στο Χαϊδάρι. Από εκεί, όπως έγραψα παραπάνω, μου είπαν πως δεν έχουν τεχνικό και να το πάω σε κάποιο άλλο. Μόλις γύρισα από τον Κωτσόβολο στου Ρέντη, πίσω από το Village. Ναι, τεχνικό έχουν αλλά ο τεχνικός πάει μετά τις 1. Πρόβλημα τους αυτό, αλλά γιατί δεν μου το είπαν εξαρχής και έτρεχα και μπορεί να ξανακατεβαίνω τώρα; Τέλος πάντων, μου έκοψαν ένα πιστωτικό το οποίο θα ισχύσει μόνο αφού δώσει την έγκριση του ο τεχνικός. Περιμένω λοιπόν τηλεφώνημα και βλέπουμε. ΥΓ: Επειδή ποτέ δεν ξέρεις ποιος διαβάζει, θέλω να πω πως ο υπάλληλος εκεί ήταν ευγενικότατος, απλώς δεν είχε το δικαίωμα να κάνει αλλαγές (μόνο εάν κάτι κάνει μπαμ, από ότι κατάλαβα). Όπως ευγενικότατη (και πολύ πιεσμένη/αγχωμένη) ήταν και στο ταμείο η κυρία που έγραψε τα χαρτιά. Απλώς οι ευγένειες έχουν περισσότερη σημασία όταν υπάρχει και αποτέλεσμα. Θα δούμε σε λίγο. Τους περιμένει όπως και να έχει μια αρνητικότατη αξιολόγηση στο Skroutz. Δεν το καταλαβα το παραπανω και μου κανει τεραστια εντυπωση.Βασικα το γνωριζουν οτι και το πιστωτικο εν μερη ειναι παρανομο αφου σε υποχρεωνει/αναγκαζει να αγορασεις παλι απο το ιδιο καταστημα??Τι δηλαδη σου κανανε και την χαρη????Και δηλαδη οταν ερθει ο τεχνικος αν αυτος το κρινει οτι το ποντικι ειναι μια χαρα θα σου ακυρωσει το πιστωτικο??Κοροιδευομαστε τωρα??? Και απο ποτε η γνωμη ''τεχνικου'' Κωτσοβολου ειναι υπερανω απο το τι οριζει ο κατασκευαστης???? Τεσπα αφου προς το παρον εβγαλες ακρη παλι καλα.
DJDB Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δεν το καταλαβα το παραπανω και μου κανει τεραστια εντυπωση.Βασικα το γνωριζουν οτι και το πιστωτικο εν μερη ειναι παρανομο αφου σε υποχρεωνει/αναγκαζει να αγορασεις παλι απο το ιδιο καταστημα??Τι δηλαδη σου κανανε και την χαρη????Και δηλαδη οταν ερθει ο τεχνικος αν αυτος το κρινει οτι το ποντικι ειναι μια χαρα θα σου ακυρωσει το πιστωτικο??Κοροιδευομαστε τωρα??? Και απο ποτε η γνωμη ''τεχνικου'' Κωτσοβολου ειναι υπερανω απο το τι οριζει ο κατασκευαστης???? Τεσπα αφου προς το παρον εβγαλες ακρη παλι καλα. Πραγματικά δεν ξέρω. Εντωμεταξύ, τι βλέπω τώρα: https://www.skroutz.gr/s/5500396/Logitech-G402-Hyperion-Fury-Ultra-fast-Fps.html?keyphrase=logitech+g402 Τελείωσε η προσφορά του Κωτσόβολου για το G402 στα 50 ευρώ και έχει πάει πάλι στα 70! Οπότε τι να το κάνω τώρα το πιστωτικό στα 50 που έκοψαν; Ούτε το ίδιο ποντίκι δεν μπορώ να πάρω, αν δεν γίνεται αλλαγή, Είμαι λίγο speechless τώρα, πάω να φτιάξω καφέ...
7nisiotis Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Κανονικά πρέπει να σου δωσουν ιδιο καινούριο του κουτιού οπως αναγράφεται στο μήνυμα που σου εγραψε η Logitech. Τους το εδειξες ετσι; Τωρα παν να τη γλιτώσουν αφού και η τιμή άλλαξε και σου κοψαν και πιστωτικό σε φαση "χαρη σου κάνουμε", το οποίο όντως ειναι δεσμευτικό για να αγορασεις δευτερη φορα απο αυτους.
DJDB Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2016 Τέλος καλό. For the record: Τελικά τους πήρα εγώ τηλέφωνο στο κατάστημα. Ο τεχνικός δεν το είχε τσεκάρει ακόμα. Τον ενημέρωσα πως μου έχουν δώσει πιστωτικό και περιμένω το οκ του οπότε απόρησε και μου απάντησε "τότε τι σας νοιάζει το ποντίκι; Αυτό πάει αποθήκη τώρα, ότι και να έχει ή δεν έχει. Μπορείτε να πάτε να πάρετε άλλο με το πιστωτικό". Σύμφωνα με τον ίδιο, η διαδικασία θα ήταν πρώτα να το τσεκάρει και μετά να πάρω πιστωτικό. Συνεννόηση μεταξύ τους μπουζούκι. Μετά από καμιά ώρα, με έπαιρναν οι ίδιοι τηλέφωνο για να με ενημερώσουν για την κατάσταση του ποντικιού. Συνεννόηση μεταξύ τους μπουζούκι Χ2. Τελικά πήγα με το πιστωτικό και πήρα το ίδιο ποντίκι στην τιμή που το είχα πάρει αρχικά. Τώρα το δοκιμάζω, καμία σχέση ούτε το αριστερό κλικ ούτε η κίνηση της ροδέλας με αυτό που είχα. Ήταν 100% ελαττωματικό. Και πάλι όμως, αν δεν είχε γίνει η ασυνεννοησία με το πιστωτικό, δεν νομίζω να ου το άλλαζαν, όπως τους είδα και τους άκουσα... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα