Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, έκανα την Παρασκευή 25-2 αίτηση συνδρομής στη Cyta προιόντος 2 play επιχειρηματικό προς όλους (το επέλεξα γιατί ήταν το μόνο με 18μηνη διάρκεια όπως ήθελα). Η υπάλληλος προηγουμένως με είχε διαβεβαιώσει ότι υπάρχει έκπτωση 10%, από 21 σε 18,90 ευρώ (τιμή που έγραψε και πάνω στο διαφημιστικό το οποίο μου έδωσε) και μηδενικά τέλη ενεργοποίησης. Στη συνέχεια με διαβεβαίωσε οτι το συμβόλαιο μπορεί να καταργηθεί εντός 14 ημερών (προφανώς για να με πείσει να υπογράψω κάπως εσπευσμένα).  

 

Για να μην μακρηγορώ όλα αυτά ΜΠΑΖΟΥΝ από παντού. Οι τιμές που μου είπε δεν φαίνονται πουθενά στο συμβόλαιο και ψάχνοντας στον τιμοκατάλογο ισχύουν μόνο στην 24μηνη αντίστοιχη σύμβαση. Ενώ για την κατάργηση υπάρχουν ΠΟΛΛΑ ψιλά γράμματα.  Σήμερα στο κατάστημα μου είπαν να περάσω αύριο για να βρω την ίδια. 

 

Είμαι αρκετά σίγουρος οτι δεν θα μου το ακυρώσουν έτσι απλά. Τι επιλογές υπάρχουν σ`αυτήν την περίπτωση (δεδομένου ότι η ίδια υποθέτω θα κάνει τον Κινέζο για τις τιμές που μου είπε)? Παίζει κάποιο ρόλο το ότι δεν έχει γίνει καμία ενεργοποίηση ακόμα? 

 

Βάζω και ένα link με την αίτηση που έκανα:

https://www.cyta.gr/el/support/supportMaterial/~/media/Files/CYTA/PDF/support_material/applications/aitisi_business.PDF

Επεξ/σία από drekon
Δημοσ.

Υπερβολικό σε βρίσκω.

Προφανώς πρόκειται για κάποια προσφορά,και δεν έχουν αλλάξει τον τιμοκαταλογο,πράγμα σύνηθες.

Για το συμβόλαιο δε το συζητώ,ποτέ δεν έχω υπογράψει κάτι που να αναφέρει την τιμή που συμφώνησα.

Κυρίως γιατί συμφωνείς σε ποσοστό έκπτωσης,και όχι σε τιμή.Υπογράφεις δηλαδή για 20 ευρω,και σου περνάνε 10 τοις εκατό έκπτωση αυτοί.

Το συμβόλαιο μπορείς να το ακυρώσεις με μία απλή αίτηση.

Δημοσ.

Ελπίζω να είναι έτσι. Αν και διαφορετική εντύπωση μου έδωσε ο υπάλληλος σήμερα. Είπε διαφορετικές τιμές και με ρώτησε αν έκανα την αίτηση από το κατάστημα ή από αλλού (στην αίτηση αναφέρει οτι μόνο οι εξ αποστάσεως ακυρώνονται).

Δημοσ.

Ελπίζω να είναι έτσι. Αν και διαφορετική εντύπωση μου έδωσε ο υπάλληλος σήμερα. Είπε διαφορετικές τιμές και με ρώτησε αν έκανα την αίτηση από το κατάστημα ή από αλλού (στην αίτηση αναφέρει οτι μόνο οι εξ αποστάσεως ακυρώνονται).

 

Όλες ακυρώνονται.

Μπορεί ο άλλος υπάλληλος να μην ήξερε για την προσφορά,σου φαίνεται παράξενο;

Τέλος πάντων,πήγαινε αύριο και βρες την,αφού έχεις αμφιβολίες.

Δημοσ.

Την ακύρωσα τελικά. Τουλάχιστον έκανα την αίτηση, γιατί σήμερα με πήρε ο τεχνικός για να κάνει τη σύνδεση. Πρέπει να τους ταράξω στα τηλέφωνα μάλλον   :mellow:

Δημοσ.

Ελπίζω να είναι έτσι. Αν και διαφορετική εντύπωση μου έδωσε ο υπάλληλος σήμερα. Είπε διαφορετικές τιμές και με ρώτησε αν έκανα την αίτηση από το κατάστημα ή από αλλού (στην αίτηση αναφέρει οτι μόνο οι εξ αποστάσεως ακυρώνονται).

 

Αν με την "ακύρωση" εννοείς υπαναχώρηση σύμβασης, αυτή γίνεται μόνο αν η σύμβαση έγινε εξ' αποστάσεως.

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...