corsair04 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Αυτο δεν λέγεται συναίνεση, αλλά εξαναγκασμος,αυτό καταλάβες εσυ;Τι να πω,μπορεί να έχεις τους λόγους σου που τους υποστηρίζεις.Εσύ στο τ� Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τον συγκεκριμένο κατάστημα αλλά λέω την άποψή μου σχετικά με όσα αναφέρεις !!! Μακάρι να βρεις άκρη και να δικαιωθείς (εφόσον ευθύνονται ο τεχνικός και το κατάστημα ) αλλά κατά την γνώμη μου το κινητό μετά την αλλαγή οθόνης θα είναι άξιο χρήσης.
Chaos! Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 3 Μαρτίου 2016 Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με τον συγκεκριμένο κατάστημα αλλά λέω την άποψή μου σχετικά με όσα αναφέρεις !!! Μακάρι να βρεις άκρη και να δικαιωθείς (εφόσον ευθύνονται ο τεχνικός και το κατάστημα ) αλλά κατά την γνώμη μου το κινητό μετά την αλλαγή οθόνης θα είναι άξιο χρήσης. Άκου να δεις,το κινητό είχε θέμα και για αυτό το πήγα.Από την στιγμή που μου είπαν ότι η θαμπάδα βγαίνει και την βλέπω διπλάσια μετά την επισκευή και δεν περνάνε οι φωτογραφίες στο pc που μία μέρα πριν τους το πάω πέρναγαν σίγουρα κάτι έχει πάει στραβά.Αυτό που λες εσύ για αλλαγή οθόνης μου το είπαν και αυτοί όταν πήγα να το παραλάβω,αφού είναι τόσο καταρτισμένο προσωπικό δεν έπρεπε να μου το πουν αυτό από την αρχή και να μου πουν πως μόνο έτσι βγαίνει η θαμπάδα;Αλλά αυτοί μου είπαν ότι βγαίνει η θαμπάδα με βιοχημικό καθαρισμό.Εδώ εσύ είσαι σίγουρος ότι θέλει αλλαγή οθόνης από αυτά που διάβασες,
Pseudonumo Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Τελικά, δεν πρέπει να παίρνουμε το λόγο κανενός ως δεδομένο. Ως πιο καχύποπτος, βλέπω πως θα μπορούσε να είναι μία καλή τεχνική για να μην αποδίδουν του ΦΠΑ, λέγοντας στον άλλο "δεν το διευκρίνισα, εννοούσα 60 χωρίς ΦΠΑ". Και αν έκανε λάθος ο υπάλληλος να πληρώσει αυτός τη διαφορά, δε φταις εσύ. Αν σου έλεγε 75 ίσως πήγαινες αλλού οικονομικότερα. Αντιεπαγγελματικοί. Έπειτα, δεν μπορεί να σου λέει ο άλλος "φυσικά και θα φύγει η θαμπάδα" και να στο επιστρέφει με μεγαλύτερη θαμπάδα. Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτό που υπόσχεσαι, παραδίνεις πίσω το κινητό χωρίς χρέωση. Αν κάνεις μεγαλύτερη ζημιά πρέπει και να αποζημιώσεις τον πελάτη. Δε ζήτησε "βιοχημικό καθαρισμό", ζήτησε να φύγει η θαμπάδα στην οθόνη. Αντιεπαγγελματικοί και εδώ. Για τις φωτογραφίες δεν θα σχολιάσω, επειδή φαίνεται θέμα software, δεν ξέρω τι έγινε. και η σελίδα: Συνήγορος του καταναλωτή Αν αποφασίσεις να διεκδικήσεις τα χρήματά σου. 1
Chaos! Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Τελικά, δεν πρέπει να παίρνουμε το λόγο κανενός ως δεδομένο. Ως πιο καχύποπτος, βλέπω πως θα μπορούσε να είναι μία καλή τεχνική για να μην αποδίδουν του ΦΠΑ, λέγοντας στον άλλο "δεν το διευκρίνισα, εννοούσα 60 χωρίς ΦΠΑ". Και αν έκανε λάθος ο υπάλληλος να πληρώσει αυτός τη διαφορά, δε φταις εσύ. Αν σου έλεγε 75 ίσως πήγαινες αλλού οικονομικότερα. Αντιεπαγγελματικοί. Έπειτα, δεν μπορεί να σου λέει ο άλλος "φυσικά και θα φύγει η θαμπάδα" και να στο επιστρέφει με μεγαλύτερη θαμπάδα. Αν δεν μπορείς να κάνεις αυτό που υπόσχεσαι, παραδίνεις πίσω το κινητό χωρίς χρέωση. Αν κάνεις μεγαλύτερη ζημιά πρέπει και να αποζημιώσεις τον πελάτη. Δε ζήτησε "βιοχημικό καθαρισμό", ζήτησε να φύγει η θαμπάδα στην οθόνη. Αντιεπαγγελματικοί και εδώ. Για τις φωτογραφίες δεν θα σχολιάσω, επειδή φαίνεται θέμα software, δεν ξέρω τι έγινε. και η σελίδα: Συνήγορος του καταναλωτή Αν αποφασίσεις να διεκδικήσεις τα χρήματά σου. Έτσι ακριβώς είναι,όπως τα λες.Άμα μου έλεγε ότι η θαμπάδα δεν φεύγει και γίνεται μόνο με αλλαγή οθόνης ήξερε πολύ καλά ότι θα έφευγα και θα έχανε την δουλειά.Για τον ίδιο λόγο δεν μου είπε τίποτα για το ΦΠΑ.Σου λέει αν τσινήσει θα του πω 60 χωρίς απόδειξη και ούτε γάτα ούτε ζημιά.Το θέμα είναι ότι αυτό το σύστημα το ακολούθουν γιατί αντιδρά ένας στους δέκα.Άμα αντιδρούσαμε πέντε στους δέκα δεν θα τα έκαναν αυτά τα πράγματα.
Eliaskat Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 λεφτα δεν μπορει να διεκδικήσει με τιποτα . απο την στιγμη που δεν πηρες αποδειξη εγινες συννενοχος στο εγκλημα , αν τους κανεις καταγγελια θα φας και εσυ προστιμο. σου προτεινω να τα βρεις με καποιο τροπο με το καταστημα 1
Chaos! Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 4 Μαρτίου 2016 λεφτα δεν μπορει να διεκδικήσει με τιποτα . απο την στιγμη που δεν πηρες αποδειξη εγινες συννενοχος στο εγκλημα , αν τους κανεις καταγγελια θα φας και εσυ προστιμο. σου προτεινω να τα βρεις με καποιο τροπο με το καταστημα Με ποιον τρόπο κατά την γνώμη σου μπορώ να τα βρω με το κατάστημα;
sepsekasan Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 λεφτα δεν μπορει να διεκδικήσει με τιποτα . απο την στιγμη που δεν πηρες αποδειξη εγινες συννενοχος στο εγκλημα , αν τους κανεις καταγγελια θα φας και εσυ προστιμο. σου προτεινω να τα βρεις με καποιο τροπο με το καταστημα Δεν ισχυει κατι τετοιο. Και ουτε ειναι εγκλημα ελεος.
Eliaskat Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2016 ειναι οικονομικο εγκλημα .. ελεος γιατι πραγμα ?
Chaos! Δημοσ. 30 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 30 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα, Η Avator πριν τρεις εβδομάδες μου έδωσε απάντηση μέσω Πλαισίου.206 ευρώ για να φτιαχτεί το κινητό,αλλαγή οθόνης και πρόβλημα στα πλαστικά.Το κινητό το πήρα πριν μία εβδομάδα,μεγάλη ταλαιπωρία.Στο πλαίσιο είπα να μην το φτιάξουν απλά να μου δώσουν μία χειρόγραφη αναφορά,πέρναγαν οι μέρες και απάντηση δεν είχα πάρει,τους πήρα εγώ και μου έλεγαν ότι θα μου στείλουν φωτογραφίες με email μαζί με το κόστος για να το στείλουν έξω για επισκευή,ενώ εγώ τους είπα να μην το φτιάξουν.Μετά έγινε άλλη μια φορά το ίδιο πράγμα,στο τέλος αφού πήγα από το κατάστημα βρέθηκε η άκρη.Μου τα λέγανε λίγο περίεργα και απ' οτι κατάλαβα ήταν μπέρδεμα της Αvator.(για αυτό τον λόγο δεν ήθελα να το πάω από την αρχή στην Αvator και το πήγα στο ired,).Για να μην πολυλογώ πήρα το κινητό με επίσημη αναφορά της Αvator ότι υπάρχει εσωτερική θαμπάδα στην οθόνη και λακούβα στο πλαστικό της έντασης του ήχου(αυτό το είχα χτυπήσει εγώ πριν κάνα χρόνο σε μια γωνία).Κοιτάζω το κινητό και δεν υπήρχε πουθενά η θαμπάδα,έπαθα πλάκα.Η οθόνη ήταν αψεγάδιαστη,δεν ξέρω τι κάνανε οι τύποι αλλά η οθόνη είναι κομπλέ ενώ στην επίσημη αναφορά γράφει ότι έχει θαμπάδα(χωρίς να εξηγεί την αιτία της).Στο ired το έδωσα με θαμπάδα και το πήρα με διπλάσια,το πήγα στο Πλαίσιο και το πήρα σχεδόν μετά από έναν μήνα με οθόνη κούκλα!Τα συμπεράσματα δικά σας,εγώ πάντως δεν μπορώ να βγάλω άκρη!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα