Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μικρο βήμα άλλα θετικό από πλευράς της εταιρίας  

 

Από που και ως που είναι θετικό βήμα να γίνεται δουλειά από ανθρώπους η οποία μπορεί να αυτοματοποιηθεί;

 

Relevant quote του Friedman:

"I thought you wanted a canal. If you want to create jobs you ought to give the men spoons not shovels."
  • Like 2
Δημοσ.

Από που και ως που είναι θετικό βήμα να γίνεται δουλειά από ανθρώπους η οποία μπορεί να αυτοματοποιηθεί;

 

Αύξηση τον θέσεων απασχόλησης για μένα και ο παρακάτω λόγος που άφορα την εταιρία 

 

Σύμφωνα με δήλωση του Markus Schaefer, επικεφαλής παραγωγής της Mercedes, στο Bloomberg, η S-Class της Mercedes-Benz ποικίλλει αρκετά ανάλογα με τις διαφορετικές εκδόσεις του κάθε μοντέλου, γεγονός που καθιστά μη αποδοτικά τα ρομπότ στη γραμμή παραγωγής

  • Like 2
Δημοσ.

Αύξηση τον θέσεων απασχόλησης 

 

Γιατί όχι μείωση του κόστους παραγωγής ώστε να μπορούν να ενσωματώσουν features των σημερινών πολυτελών αυτοκινήτων στα φθηνότερα;

 

Σημασία έχει να δημιουργείς θέσεις εργασίας που παράγουν, όχι που είναι άχρηστες.

Δημοσ.

Σημασία έχει να δημιουργείς θέσεις εργασίας που παράγουν, όχι που είναι άχρηστες.

Για αύξηση της παραγωγής δημιουργουνται η παραπάνω θέσεις εργασίας. 

Δημοσ.

Για αύξηση της παραγωγής δημιουργουνται η παραπάνω θέσεις εργασίας. 

 

Το πιο πιθανό είναι τα robot συναρμολόγισης τους να είναι από την δεκαετία του 90 και συνεπώς τους συμφέρει οικονομικά η προσωρινή στροφή σε προσλήψεις. Το θέμα είναι ότι δεν κάνουν επένδυση σε νέες τεχνολογίες ρομποτικής και αυτό κρατάει πίσω την αυτοκινητοβιομηχανία.

Δημοσ.
Πέρα από την πλάκα, η είδηση μιλάει μόνο για την S-class η οποία είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο. η λίστα των έξτρα σε αυτό το μοντέλο είναι ατελείωτη. Και σχεδόν κανένα αυτοκίνητο δεν έχει τα ίδια έξτρα με ένα άλλο. Αυτό μάλλον κάνει δύσκολη τη ζωή των ρομπότ που πρέπει να προσαρμοζονται για κάθε κομμάτι ανάλογα με τα έξτρα. Το ένα θα έχει ξύλινη επένδυση, το άλλο αλουμίνιο, το άλλο δέρμα. Το ένα θα έχει καθίσματα με μασάζ, το άλλο θα έχει ανακλινομενα πίσω καθίσματα, το άλλο θα είναι με 2 πίσω θέσεις το παραλλο με 3, κλπ,κλπ,κλπ

 

Πέρα από αυτό, είναι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας και υπάρχουν και οι ανάλογες απαιτήσεις στην ποιότητα συναρμολογησης που μόνο ένα ανθρώπινο χέρι μπορεί να πετύχει.

 

BMW και audi προφανώς θέλουν να κάνουν το ίδιο για 7-series και Α8 αντίστοιχα, και σίγουρα όχι για όλη την γκάμα των μοντέλων τους

Εχουν "ζωη" τα ρομποτς;;;;. Ακυρο εξ ορισμου... Περαν αυτου, εμενα μου μοιαζει σαν επικοινωνιακη πολιτικη της εταιρειας. Απολυουμε ρομποτς - προσλαμβανουμε ανθρωπους...

Δημοσ.

άλλος ένας λόγος για αύξηση της τιμής του τελικού προϊόντος και με μειωμένη αξιοπιστία  λόγου ανθρώπινου παράγοντα. 

  • Like 1
Δημοσ.

Aν το εργοστάσιο ήταν στην Ελλάδα, άνετα βλέπω το Π.Α.ΜΕ να κατεβάζει πορείες διαμαρτυρίας στους δρόμους για την άδικη απόλυση των ρομπότ!

Σε μια ανάποδη προσέγγιση, μια και είμαστε των άκρων, όλες οι φιλελεύθερες δυνάμεις θα έλεγαν για συνδικαλιστική φαυλότητα, αδικαιολόγητα κόστη σε χαραμοφάηδες που θα απομάκρυναν τους επενδυτές και οπισθοδρόμιση που θα γυρνούσε τη Μερσεντέ χρόνια πίσω.

 

Τα πολύ ακριβά αυτοκίνητα τείνουν να ξεφεύγουν από την τυποποίηση και παραμετροποιούνται σε εξοπλισμό όπως θέλει ο πελάτης. Η Mercedes το κάνει για την S, προκειμένου να γίνει πιο ανταγωνιστική και να παρέχει tailor-made χαρακτηριστικά στη λιμουζίνα της. 

  • Like 3
Δημοσ.

Η Γερμανία δεν βάζει ανειδίκευτο ανθρώπινο δυναμικό σε θέσεις εργασίας τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Το δυναμικό που χαρακτηρίζεις παίρνει 8,50€ υποχρεωτικό ελάχιστο μισθό από τον νόμο την ώρα και δουλεύουν σε θέσεις που δεν είναι αναγκαία η ειδίκευση (Αποθήκες, συσκευασία κλπ). Οι μηχανικοί που δουλεύουν σε εργοστάσια της Mercedes δεν πληρώνονται με 8,50€ την ώρα αλλά αντίθετα με 14-15ευρώ την ώρα. 

Και ποιός σου είπε οτι μιλάω για ανειδίκευτο προσωπικό;

Πιστεύω να ξέρεις πόσοι μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι πανεπιστημίου από την Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και άλλες ευρωπαικές χώρες μετακομίζουν στην Γερμανία και Αγγλία για δουλειά;

Πιθανόν να εννόησες τους πρόσφυγες. Αυτοί είναι για άλλα εργοστάσια της Γερμανίας με συνθήκες Νταχάου.

Ειναι που τα ρομποτ θα μας παρουν τις δουλειες :P

Τα ρομπότ δεν πρόκειται να πάρουν τις δουλειές των ανθρώπων ποτέ, γιατί απλά δεν στέκει οικονομικά το μοντέλο. Όσο αυξάνεις την ανεργία τόσο λιγότερη κατανάλωση θα έχεις και λιγότερους φόρους. 

Τα ρομπότ θα βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν δουλειές, που θα τους επιτρέψουν οι άνθρωποι να κάνουν. Ποτέ δεν θα στερηθεί ο άνθρωπος την ευχαρίστηση του να δημιουργεί δηλ να δουλεύει.

  • Like 2
Δημοσ.

Και ποιός σου είπε οτι μιλάω για ανειδίκευτο προσωπικό;

Πιστεύω να ξέρεις πόσοι μηχανικοί και ηλεκτρολόγοι πανεπιστημίου από την Ελλάδα, Πορτογαλία, Ισπανία και άλλες ευρωπαικές χώρες μετακομίζουν στην Γερμανία και Αγγλία για δουλειά;

Πιθανόν να εννόησες τους πρόσφυγες. Αυτοί είναι για άλλα εργοστάσια της Γερμανίας με συνθήκες Νταχάου.

Τα ρομπότ δεν πρόκειται να πάρουν τις δουλειές των ανθρώπων ποτέ, γιατί απλά δεν στέκει οικονομικά το μοντέλο. Όσο αυξάνεις την ανεργία τόσο λιγότερη κατανάλωση θα έχεις και λιγότερους φόρους. 

Τα ρομπότ θα βοηθούν τους ανθρώπους να κάνουν δουλειές, που θα τους επιτρέψουν οι άνθρωποι να κάνουν. Ποτέ δεν θα στερηθεί ο άνθρωπος την ευχαρίστηση του να δημιουργεί δηλ να δουλεύει.

 

Βλέπω είσαι προοδευτικός και καθόλου ρατσιστής. Τα λες γιατί να υποθέσω τα ζείς κάθε μέρα στην Γερμανία..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...