Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Σύμφωνα με δήλωση του Markus Schaefer, επικεφαλής παραγωγής της Mercedes, στο Bloomberg, η S-Class της Mercedes-Benz ποικίλλει αρκετά ανάλογα με τις διαφορετικές εκδόσεις του κάθε μοντέλου, γεγονός που καθιστά μη αποδοτικά τα ρομπότ στη γραμμή παραγωγής.

Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία σκοπεύει να αντικαταστήσει αρκετά από αυτά τα ρομπότ με ανθρώπινο δυναμικό.

 

Το εργοστάσιο της Mercedes στο Sindelfingen κατασκευάζει πάνω από 400.000 μοντέλα κάθε χρόνο, μια διαδικασία που θα μπορούσε να επιταχυνθεί αρκετά με ανθρώπινο δυναμικό. Άλλωστε, ο επαναπρογραμματισμός των ρομπότ, προκειμένου να αλλάξουν τον τρόπο κατασκευής είναι μια αρκετά χρονοβόρα διαδικασία.

 

Η Mercedes σκοπεύει να διαθέτει μια γραμμή παραγωγής, για επιπλέον μοντέλα πέρα από την S-Class, στην οποία μικρότερα και ελαφρύτερα ρομπότ θα δουλεύουν μαζί με τους ανθρώπους. Σύμφωνα με το Bloomberg, τη συγκεκριμένη τακτική σκοπεύουν να εφαρμόσουν και εταιρείες όπως η BMW και η Audi.

 

Link.png Site: Jalopnik

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Με τόσο φθηνό ανθρώπινο δυναμικό που έχει πλέον οι Γερμανία, δεν είναι ώρα για επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία.

Νομίζω θα ακολουθήσουν και άλλοι.

  • Like 6
Δημοσ.

Με τόσο φθηνό ανθρώπινο δυναμικό που έχει πλέον οι Γερμανία, δεν είναι ώρα για επενδύσεις σε υψηλή τεχνολογία.

Νομίζω θα ακολουθήσουν και άλλοι.

Η Γερμανία δεν βάζει ανειδίκευτο ανθρώπινο δυναμικό σε θέσεις εργασίας τόσο εύκολα όσο νομίζεις. Το δυναμικό που χαρακτηρίζεις παίρνει 8,50€ υποχρεωτικό ελάχιστο μισθό από τον νόμο την ώρα και δουλεύουν σε θέσεις που δεν είναι αναγκαία η ειδίκευση (Αποθήκες, συσκευασία κλπ). Οι μηχανικοί που δουλεύουν σε εργοστάσια της Mercedes δεν πληρώνονται με 8,50€ την ώρα αλλά αντίθετα με 14-15ευρώ την ώρα. 

  • Like 10
Δημοσ.

Aν το εργοστάσιο ήταν στην Ελλάδα, άνετα βλέπω το Π.Α.ΜΕ να κατεβάζει πορείες διαμαρτυρίας στους δρόμους για την άδικη απόλυση των ρομπότ!

Και λιγα ειπες ...

  • Like 2
Δημοσ.

Μια το ρομπότ atlas που τρώει κλοτσιές και σπρωξιες.

Μια οι απολύσεις των ρομπότ από τα εργοστάσια...

 

Επιτέλους, ποιος θα υπερασπιστεί αυτά τα αδύναμα πλάσματα???

Τι κάνει το κράτος?

Που είναι οι ΜΚΟ

  • Like 17
Δημοσ.

Πέρα από την πλάκα, η είδηση μιλάει μόνο για την S-class η οποία είναι ένα ιδιαίτερο μοντέλο. η λίστα των έξτρα σε αυτό το μοντέλο είναι ατελείωτη. Και σχεδόν κανένα αυτοκίνητο δεν έχει τα ίδια έξτρα με ένα άλλο. Αυτό μάλλον κάνει δύσκολη τη ζωή των ρομπότ που πρέπει να προσαρμοζονται για κάθε κομμάτι ανάλογα με τα έξτρα. Το ένα θα έχει ξύλινη επένδυση, το άλλο αλουμίνιο, το άλλο δέρμα. Το ένα θα έχει καθίσματα με μασάζ, το άλλο θα έχει ανακλινομενα πίσω καθίσματα, το άλλο θα είναι με 2 πίσω θέσεις το παραλλο με 3, κλπ,κλπ,κλπ

 

Πέρα από αυτό, είναι το κορυφαίο μοντέλο της εταιρείας και υπάρχουν και οι ανάλογες απαιτήσεις στην ποιότητα συναρμολογησης που μόνο ένα ανθρώπινο χέρι μπορεί να πετύχει.

 

BMW και audi προφανώς θέλουν να κάνουν το ίδιο για 7-series και Α8 αντίστοιχα, και σίγουρα όχι για όλη την γκάμα των μοντέλων τους

  • Like 8
Δημοσ.

Καλο ειναι που δημιουργουνται θεσεις εργασιας. Δυστυχως, στη χωρα μας κατι τετοιο ειναι ανεφικτο. Ενα εργοστασιο παραγωγης αυτοκινητων διαθεταμε (Νissan) και το κλεισαμε και αυτο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...