Προς το περιεχόμενο

iPhone 6 replacement denied


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Απαντηση που ελαβα μολις τωρα:

 

''Το συγκεκριμένο πρόβλημα δεν θεωρείται από την Apple ως βλάβη που προκλήθηκε από αστοχία υλικού ή κακοτεχνία της συσκευής έτσι ώστε να μπορούμε να την

αντικαταστήσουμε στα πλαίσια της εγγύησης και μάλιστα από την στιγμή που το iPhone δεν έχει κάποιο άλλο hardware πρόβλημα και λειτουργεί απολύτως φυσιολογικά.

Εάν το πρόβλημα πράγματι προϋπήρχε και το είχατε διαπιστώσει όταν ανοίξατε για πρώτη φορά την συσκευή, θα έπρεπε να απευθυνθείτε άμεσα στο σημείο αγοράς.

 

Με βάση τα παραπάνω, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι επιπλέον από την πλευρά μας για να σας εξυπηρετήσουμε όποτε μπορείτε

να παραλάβετε όποτε θέλετε την συσκευή σας.

 

Φιλικά,''

Δημοσ.

Γεια σας!

Λοιπον,ειχα αγορασει ενα iPhone 6 64gb space gray αρχες οκτωμβριου και οταν το ειχα ανοιξει για πρωτη φορα η οθονη του κινητου δεν ηταν καλα κουμπωμενη και απλα την πιεσα,εκανε ενα σπλατς,και μπηκε στην θεση της.Μετα απο 4-5 μηνες παρατηρησα ομως οτι ακομα και το αριστερο μερος της οθονης δεν εφαπτεται ακριβως με το σασι του κινητου και αφηνει ενα μικρο περιθωριο.Το πηγα λοιπον στην apple καθως το κινητο ηταν bent (λυγισμενο) -και αυτος ηταν και ο λογος που η οθονη του δεν εφαρμοζε τελεια- και  σημερα μου απαντησαν οτι επειδη το θεμα ειναι καθαρα αισθητικο, οτι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση του κινητου,πραγμα που δεν θεωρω καθολου σωστο.Δηλαδη κατσε ρε φιλε,αν αγορασεις ενα ακριβο ρολοι και το κρυσταλο δεν εφαρμοζει καλα και αφηνει κενο,εσυ θα το δεχοσουν??

 

Εχει κανεις καμια ιδεα πως θα τους πεισω-αναγκασω να το αντικαταστησουν γιατι δεν ειναι τσιχλες ρε παιδια,κινητο 600ων + ευρω ειναι.

 

Ευχαριστω!

Μην βαζεις διπλα ανομοια πραγματα.Ειδικα αυτο το μεγαλο λαθος συγκρισης που αναφερεις παραπανω μεταξυ ρολογιων και smartphones δεν εχουν καμια σχεση. Αν ειχες οντως αγορασει αντιστοιχα ακριβο ρολοι(εστω και απο τα φθηνοτερα omega πχ)εκει δεν θα εβλεπες τετοια καραγκιοζιλικια που γενικα βλεπουμε στα κινητα.

 

Και το παραπανω που αναφερεις δυστηχως ειναι και ενας απο τους λογους του γιατι δεν προτεινουμε πλεον κινητα iphone στο insomnia και ας μας κραζουν μερικοι,ειδικα το bend που αναφερεις.

 

Τεσπα στο ζουμι τωρα για αυτο που γραφεις 

 

Το πηγα λοιπον στην apple καθως το κινητο ηταν bent (λυγισμενο) -και αυτος ηταν και ο λογος που η οθονη του δεν εφαρμοζε τελεια- και  σημερα μου απαντησαν οτι επειδη το θεμα ειναι καθαρα αισθητικο, οτι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση του κινητου,

 

Αν δεν βρεις ακρη θα σου προτεινα αν γινεται να μιλησεις μεσω email με apple εξωτερικου οι οποιοι να σου δωσουν τουλαχιστον εγκριση οτι οντως το bent το καλυπτει η εγγυηση στις εν λογω συσκευες και να το μεταφερεις αυτο το email στους κυριους της Istorm που εκει θα στο αλλαξουν χωρις να πεις κιχ.

Δημοσ.

την αναλογια την εκανα γιατι ηθελα να τονισω το οτι δεν καταλαβαινω για ποιο λογο κατι τοσο προφανες δεν θεωρειται απο την iSystem τοσο σημαντικο.Οσο για αυτο που λες οντως πρεπει να το προσπαθησω,απλα εχω ψαξει και δεν εχω βρει πουθενα email που μπορεις να επικοινωνησεις με service της apple στο εξωτερικο.Aν το ξερεις μπορεις να μου το στειλεις ? ευχαριστω!

Δημοσ.

Φίλε μου πιστευω εχασες το δικιο σου εφοσων δεν πηγες απο την αρχη πισω οταν εντοπισες το ελατωμα. Δεν μπορεις να αποδειξεις οτι δεν το λυγισες εσυ μετα απο 5 μηνες και οι οροι ειναι ξεκαθαροι.

Δεν σου φταιει η iSystem και η καθε iSystem γιατι η αντικατασταση γινεται συμφωνα με οδηγιες της apple. Εαν εσενα σου αντικαταστησουν το τηλεφωνο και η apple δεν το αποδεχτει γιατι ειναι εκτος των ορων της, τοτε δεν θα τους κανει rebate την αντικατασταση.

Εαν θες μιλα με το apple call center μηπως και το δεχτουν και δωσουν εντολη αλλαγης (δεν ξερω εαν το κανουν αλλα τουλαχιστον θα μιλας με την "apple")

 

Fulgore, πολυ χολη για την apple :P

Για ψαξε failure rates μιας εταιρειας που παραγει εκατομυρια τεμαχια απο μια γραμμη παραγωγης αυτης και συγκρινετα με αλλες που δεν παραγουν ουτε τα μισα και τα κοστολογουν τα ιδια

 

Ps. Επισης, νομιζω απαγορευονται τα διπλα user accounts (για τον ts)

  • Super Moderators
Δημοσ.

ισχυει φιλε,απλα απο την αρχη ηθελα και τα δυο ονοματα ts19 και ts13

 

 

Και εκει που λες πως τα έχεις δει όλα...  :devil:

  • Like 3
Δημοσ.

Φίλε μου πιστευω εχασες το δικιο σου εφοσων δεν πηγες απο την αρχη πισω οταν εντοπισες το ελατωμα. Δεν μπορεις να αποδειξεις οτι δεν το λυγισες εσυ μετα απο 5 μηνες και οι οροι ειναι ξεκαθαροι.

Δεν σου φταιει η iSystem και η καθε iSystem γιατι η αντικατασταση γινεται συμφωνα με οδηγιες της apple. Εαν εσενα σου αντικαταστησουν το τηλεφωνο και η apple δεν το αποδεχτει γιατι ειναι εκτος των ορων της, τοτε δεν θα τους κανει rebate την αντικατασταση.

Εαν θες μιλα με το apple call center μηπως και το δεχτουν και δωσουν εντολη αλλαγης (δεν ξερω εαν το κανουν αλλα τουλαχιστον θα μιλας με την "apple")

 

Fulgore, πολυ χολη για την apple :P

Για ψαξε failure rates μιας εταιρειας που παραγει εκατομυρια τεμαχια απο μια γραμμη παραγωγης αυτης και συγκρινετα με αλλες που δεν παραγουν ουτε τα μισα και τα κοστολογουν τα ιδια

 

Ps. Επισης, νομιζω απαγορευονται τα διπλα user accounts (για τον ts)

Για το πρωτο κομματι που γραφεις ισχυουν ακριβως αυτα που λες οτι οντως ειναι κατι που μπορει να το προκαλεσε και ο ιδιος γιατι να του λενε οτι του λενε και φυσικα οτι οδηγιες εχουν παρει(και που στηριζονται σε αυτα που λενε).

 

Για το αλλο παντως που γραφεις ναι μετα τα συμβανα με το bend στα κινητα την σιχαθηκα παρα πολυ.Οχι για το τι ρολο βαραει σαν εταιρια που δεν μας ενδιαφερει αλλα γιατι βιαστηκε να κυκλοφορησει στην αγορα προβληματικα κινητα εξ αρχης κυριως τα plus μοντελα.Και αυτο το λεω κυριως για τους αγοραστες.Για φαντασου πχ να αγοραζες Iphone 6 plus 128gb,κινητο των 1000+ευρω τοτε και να μαθεις ή ακομα χειροτερα να ζησεις και εσυ ο ιδιος το ολο λυγισμα.Εκει δεν θα ξενερωσεις(και με το δικιο σου)την ζωη σου.

Οχι οτι και οι αλλες εταιριες,ειτε Android ειτε Windows πανε πισω βεβαια και δεν θελουν συγκεκριμενες εταιριες αναλογο κραξιμο αλλα για αλλα πραματα,εννοειται αυτο.

 

Γιαυτο παντως και ειπα να μιλησει με support apple μπας και βγαλει ακρη γιατι με την απαντηση που του δινουν δεν νομιζω να βγει ακρη. Επισης με προβληματιζει το γεγονος οτι αναφερουν οτι ειναι αισθητικο το θεμα,ενω αν η οθονη οντως ειχε πεταχτει λιγο σαν να ειχε ξεκολλησει θα ηταν προβλημα και θα ηθελε αλλαγη.

 

Θυμαμαι και στα Sony Z3 πχ ηταν συχνο το προβλημα να ξεκολλαει λιγο η οθονη απο το κινητο και το service εννοειται οτι στο καλυπτε αυτο το θεμα.

Δημοσ.

το πηγα στην iSystem στον χολαργο

 

Τον Σεπτέμβριο η iStorm μου άλλαξε iphone 5 που είχε το πρόβλημα που λες μαζί με πρόβλημα στην μπαταρία με εντελώς καινούριο(το οποίο πούλησα αμέσως μετά). Δεν ξέρω γιατί δεν στο αλλάζουν ενώ είναι προφανές ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν. Να επιμείνεις για αντικατάσταση. 

την αναλογια την εκανα γιατι ηθελα να τονισω το οτι δεν καταλαβαινω για ποιο λογο κατι τοσο προφανες δεν θεωρειται απο την iSystem τοσο σημαντικο.Οσο για αυτο που λες οντως πρεπει να το προσπαθησω,απλα εχω ψαξει και δεν εχω βρει πουθενα email που μπορεις να επικοινωνησεις με service της apple στο εξωτερικο.Aν το ξερεις μπορεις να μου το στειλεις ? ευχαριστω!

 

00800 4414 5417

Για καινούριο δεν υπάρχει ούτε μια περίπτωση, οπότε βγάλτο από το μυαλό σου. Τώρα, αν είσαι τυχερός και τους πείσεις ότι αυτό υπήρχε από την αρχή θα σου δώσουν refurbished, και πάλι όμως έχεις ελάχιστες πιθανότητες. Το bend δεν αναγνωρίζεται από retailers. Αλλά άμα πηγαίνεις με τον σταυρό στο χέρι, και όταν σου λένε είναι αισθητικό το πρόβλημα λες ευχαριστώ τότε δεν έχεις καμία πιθανότητα. Δεν έχεις να χάσεις κάτι, πήγαινε και πίεσε τους. Βέβαια λάθος σου ήταν που δεν το πήγες όταν το είδες.

 

Καινούριο μου έδωσαν με παρόμοιο πρόβλημα τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οπότε το "δεν υπάρχει περίπτωση" δεν ισχύει. 

Δημοσ.

Τον Σεπτέμβριο η iStorm μου άλλαξε iphone 5 που είχε το πρόβλημα που λες μαζί με πρόβλημα στην μπαταρία με εντελώς καινούριο(το οποίο πούλησα αμέσως μετά). Δεν ξέρω γιατί δεν στο αλλάζουν ενώ είναι προφανές ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν. Να επιμείνεις για αντικατάσταση. 

 

00800 4414 5417

 

Καινούριο μου έδωσαν με παρόμοιο πρόβλημα τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οπότε το "δεν υπάρχει περίπτωση" δεν ισχύει. 

Συγνωμη αλλα σου αλλαξαν χωρις προβλημα iphone 5 επειδη λυγιζε???Νεο φρουτο ειναι αυτο???

 

Επισης αποκλειεται να σου αλλαξαν με νεα συσκευη αν δεν ησουν στις πρωτες 7μερες αγορας μεσω Doa.

 

Η κατι αλλο εγινε ή εσυ τα εχεις μπερδεψει. 

Δημοσ.

Αυτό είναι οδηγία της Apple και επειδή τη περασμένη εβδομάδα μίλησα με το support εξωτερικό μου το είπαν και στο τηλέφωνο πως για οποιαδήποτε ζημιά η Apple δεν επισκευάζει τα τηλέφωνα της παρά μόνο τα κάνει αντικατάσταση με καινούρια συσκευή αν το πρόβλημα καλύπτεται μέσα στην εγγύηση. Είναι πολιτική της εταιρείας τους αυτό.


Link.png Site: Apple support

 

Επίσης παραθέτω ένα link για παν ενδεχόμενο με τους νόμιμους αντιπρόσωπους στην Ελλάδα που μου δώσανε.

Δημοσ.

Αυτό είναι οδηγία της Apple και επειδή τη περασμένη εβδομάδα μίλησα με το support εξωτερικό μου το είπαν και στο τηλέφωνο πως για οποιαδήποτε ζημιά η Apple δεν επισκευάζει τα τηλέφωνα της παρά μόνο τα κάνει αντικατάσταση με καινούρια συσκευή αν το πρόβλημα καλύπτεται μέσα στην εγγύηση. Είναι πολιτική της εταιρείας τους αυτό.

Link.png Site: Apple support

 

Επίσης παραθέτω ένα link για παν ενδεχόμενο με τους νόμιμους αντιπρόσωπους στην Ελλάδα που μου δώσανε.

 

Παιδιά άλλο η καινούργια συσκευή άλλο η ανακατασκευασμένη. Όπως είπε ο φίλος πιο πάνω καινούργια παίρνεις μόνο εντός DOA, και είναι σφραγισμένη και με ζελατίνα. Σε όλες τις υπόλοιπες περιπτώσεις παίρνεις ανακατασκευασμένη από την Apple. Όχι ότι έχουν κάτι τα ανακατασκευασμένα, αλλά σίγουρα δεν είναι καινούργια που λένε μερικοί.

  • Like 1
Δημοσ.

Τον Σεπτέμβριο η iStorm μου άλλαξε iphone 5 που είχε το πρόβλημα που λες μαζί με πρόβλημα στην μπαταρία με εντελώς καινούριο(το οποίο πούλησα αμέσως μετά). Δεν ξέρω γιατί δεν στο αλλάζουν ενώ είναι προφανές ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν. Να επιμείνεις για αντικατάσταση. 

Μηπως, λεω μηπως, στο αντικατεστησαν γιατι ειχε φουσκωσει η μπαταρια;;

Αυτη η λεπτομερια εχει σημασια γιατι μια μπαταρια ελατωματικη μπορει να σηκωσει την οθονη και επιπτει στους ορους της εγγυησης εφοσον δεν επιδρασε εξωτερικος παραγοντας (δλδ εσυ).

Ωστοσο μια swollen battery δεν λυγιζει το κελυφος :S

Οποτε προσοχη γιατι εαν σε εσενα εκαναν μια αντικατασταση δεν σημαινει αυτοματα οτι ο ιδιος λογος συντρεχει για ολους, και ετσι παραπληροφορουμε τους συμφορουμητες.

 

Επισης δεν πηρες καινουργιο, factory refurbished πηρες ;)

Δημοσ.

Συγνωμη αλλα σου αλλαξαν χωρις προβλημα iphone 5 επειδη λυγιζε???Νεο φρουτο ειναι αυτο???

 

Επισης αποκλειεται να σου αλλαξαν με νεα συσκευη αν δεν ησουν στις πρωτες 7μερες αγορας μεσω Doa.

 

Η κατι αλλο εγινε ή εσυ τα εχεις μπερδεψει. 

 

Δεν είπα ότι λύγιζε(που και πάλι θα έπρεπε να το αλλάξουν)αλλά ότι άνοιγε η οθόνη και επιπλέον η μπαταρία είχε πέσει σε 1-2 ώρες λειτουργίας. Δεν έχω μπερδέψει τίποτε και δεν σε πρόσβαλα για να με προσβάλεις. Επίσης, τυγχάνει να είμαι νομικός και ξέρω τι είναι πραγματικό ελάττωμα και πότε πρέπει να σου αλλάξουν κάτι και πότε όχι είτε από τον κατασκευαστή είτε από το κατάστημα. 

Δημοσ.

Τον Σεπτέμβριο η iStorm μου άλλαξε iphone 5 που είχε το πρόβλημα που λες μαζί με πρόβλημα στην μπαταρία με εντελώς καινούριο(το οποίο πούλησα αμέσως μετά). Δεν ξέρω γιατί δεν στο αλλάζουν ενώ είναι προφανές ότι πρόκειται για ελλατωματικό προϊόν. Να επιμείνεις για αντικατάσταση. 

 

00800 4414 5417

 

Καινούριο μου έδωσαν με παρόμοιο πρόβλημα τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οπότε το "δεν υπάρχει περίπτωση" δεν ισχύει. 

 

Δεν είπα ότι λύγιζε(που και πάλι θα έπρεπε να το αλλάξουν)αλλά ότι άνοιγε η οθόνη και επιπλέον η μπαταρία είχε πέσει σε 1-2 ώρες λειτουργίας. Δεν έχω μπερδέψει τίποτε και δεν σε πρόσβαλα για να με προσβάλεις. Επίσης, τυγχάνει να είμαι νομικός και ξέρω τι είναι πραγματικό ελάττωμα και πότε πρέπει να σου αλλάξουν κάτι και πότε όχι είτε από τον κατασκευαστή είτε από το κατάστημα. 

Ναι αλλα εσυ απαντας δυστηχως αλλα νταλων. Ο ts σου λεει οτι το κινητο του λυγισε και εσυ λες οτι ειχες το ιδιο προβλημα..... Επισης γραφεις για αλλαγη με ολοκαινουργιο χωρις να αναφερεις στον ποσο καιρο σου παρουσιαστηκε το προβλημα.

 

Το οτι εισαι νομικος δεν εχει να λεει κατι οταν οι οδηγιες ειναι οδηγιες. Εκτως εγγυησεως Doa το κινητο που παιρνεις ειναι refubrished(λειτουργικοτατο μεν αλλα ολοκαινουργιο οχι)και αυτο που γραφω/ουμε αν θες ψαξε να το δεις και εσυ.

Γεια σας!

Λοιπον,ειχα αγορασει ενα iPhone 6 64gb space gray αρχες οκτωμβριου και οταν το ειχα ανοιξει για πρωτη φορα η οθονη του κινητου δεν ηταν καλα κουμπωμενη και απλα την πιεσα,εκανε ενα σπλατς,και μπηκε στην θεση της.Μετα απο 4-5 μηνες παρατηρησα ομως οτι ακομα και το αριστερο μερος της οθονης δεν εφαπτεται ακριβως με το σασι του κινητου και αφηνει ενα μικρο περιθωριο.Το πηγα λοιπον στην apple καθως το κινητο ηταν bent (λυγισμενο) -και αυτος ηταν και ο λογος που η οθονη του δεν εφαρμοζε τελεια- και  σημερα μου απαντησαν οτι επειδη το θεμα ειναι καθαρα αισθητικο, οτι δεν καλυπτεται απο την εγγυηση του κινητου,πραγμα που δεν θεωρω καθολου σωστο.Δηλαδη κατσε ρε φιλε,αν αγορασεις ενα ακριβο ρολοι και το κρυσταλο δεν εφαρμοζει καλα και αφηνει κενο,εσυ θα το δεχοσουν??

 

Εχει κανεις καμια ιδεα πως θα τους πεισω-αναγκασω να το αντικαταστησουν γιατι δεν ειναι τσιχλες ρε παιδια,κινητο 600ων + ευρω ειναι.

 

Ευχαριστω!

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...