Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, παραπατησα και βγήκαν τα καλώδια της τηλεφωνικής γραμμής. Όπως φαίνεται στη φώτο υπάρχουν από 2 καλώδια στην κάθε πλευρά, ένα μαύρο και ένα κίτρινο που καταλήγουν σε κάτι σαν μεταλλικό ημικύκλιο. Αυτά πώς τα ενώνω μεταξύ τους? Σορρυ αλλά είμαι εντελώς άσχετος.

Δημοσ.

Τα δύο μεσαία ενώνεις, τα άλλα τα αφήνεις στον αέρα.

Δεν έχουν πολικότητα, (βασικά έχουν αλλά δεν έχει σημασία) οπότε τα βάζεις τυχαία ;)

• Like 2
Δημοσ.

Τα δύο μεσαία ενώνεις, τα άλλα τα αφήνεις στον αέρα.

Δεν έχουν πολικότητα, (βασικά έχουν αλλά δεν έχει σημασία) οπότε τα βάζεις τυχαία ;)

Μαλλον εσυ Sheo βλεπεις κατι που δεν βλεπουμε οι αλλοι. Εγω ακαδημαικα αναφερω οτι οι τεχνικοι αναφερουν το κουτι που μπαινει η γραμμη στο σπιτι ως κοκκινο-μαυρο λογω των καλωδιων που χρησιμοποιουν
Δημοσ.

Πώς τα ενώνω? Ναι η φώτο δεν ανεβαίνει επειδή μπαίνω από κινητό. Τα δενω με κάτι? Τα συνδεω ανάλογα με το χρώμα?

Απο εκεί που έφυγαν, με καλάι και κολλητήρι. Δεν τα ξήλωσες απο κάπου?

Όχι μεταξύ τους...

Μαλλον εσυ Sheo βλεπεις κατι που δεν βλεπουμε οι αλλοι. Εγω ακαδημαικα αναφερω οτι οι τεχνικοι αναφερουν το κουτι που μπαινει η γραμμη στο σπιτι ως κοκκινο-μαυρο λογω των καλωδιων που χρησιμοποιουν

Κοίτα τεχνικός δεν είμαι αλλά σε συσκευή που έκανα απο το μηδέν το πράσινο κόκκινο σύνδεσα και τα άλλα αέρα.

Μια χαρά δουλεύει. Δεν έχει σημασία η πολικότητα στην πλευρά της συσκευής τουλάχιστον γιατί έχει πλήρη ανορθωτή κτλ.

Δημοσ.

Απο οτι καταλαβαινω Sheo , δεν αποκοπηκε το καλωδιο απο το "μισοφεγγαρο" να το πω ετσι, αλλα εφυγε μαζι του απο τις επαφες. Συσκευη ή εγκατασταση εννοεις;;;

Δημοσ.

Απο οτι καταλαβαινω Sheo , δεν αποκοπηκε το καλωδιο απο το "μισοφεγγαρο" να το πω ετσι, αλλα εφυγε μαζι του απο τις επαφες. Συσκευη ή εγκατασταση εννοεις;;;

Συσκευή. Εγκατάσταση δεν γνωρίζω.

Ορίστε το σκηνικό. Ποιά και πως θα τα ενώσω? Με ζηλιτεπ?