deeplyingchris Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, Ευτυχώς εντός εγγύησης,το XBOX One μου έβγαλε hardware issue με την συνδεση σε δίκτυο... Επικοινώνησα με υποστήριξη Microsoft(ελληνική,βρίσκεται Ιρλανδία βέβαια,), μου δόθηκαν steps που απέτυχαν βεβαίως και θα με καλέσουν αύριο για pick up. Αναφέρονται δίαφορα στο support site και για Advanced Replacement και για χρόνους επιστροφής, απλά ψάχνω κάποια αντίστοιχη κατάσταση από χρήστη, να δω τί ισχύει, ευχαριστώ...
axouu Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπέρα, Ευτυχώς εντός εγγύησης,το XBOX One μου έβγαλε hardware issue με την συνδεση σε δίκτυο... Επικοινώνησα με υποστήριξη Microsoft(ελληνική,βρίσκεται Ιρλανδία βέβαια,),μου δόθηκαν steps που απέτυχαν βεβαίως και θα με καλέσουν αύριο για pick up. Αναφέρονται δίαφορα στο support site και για Advanced Replacement και για χρόνους επιστροφής,απλά ψάχνω κάποια αντίστοιχη κατάσταση από χρήστη,να δω τί ισχύει,ευχαριστώ... σίγουρα δεν θα σε αφήσουν με άδεια χέρια, έχω ακούσει πως η Microsoft είναι πολύ καλή στο service της
zio10 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Θα πάρουν αυτό και σε κάποιες μέρες (10-15 νομίζω, κάπου τόσο ήταν για το 360) θα σου στείλουν άλλο.
louben Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 σίγουρα δεν θα σε αφήσουν με άδεια χέρια, έχω ακούσει πως η Microsoft είναι πολύ καλή στο service της Αυτο σιγουρα δεν ισχυει γι ατ ακινητα λογω Arvato.ΠΑθων.
deeplyingchris Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 28 Φεβρουαρίου 2016 Ξέρει κανείς αν παίζει το Advanced Replacement που αναφέρεται;Με κάρτα,δηλαδή πρώτα παίρνω άλλο,μετά στέλνω και παίρνουν στοιχεία πιστωτικής για λόγους ασφαλείας;
Silverage Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Αν είναι ίδιο με το advance rma της western digital, σου στέλνουν πρώτα αντικατάσταση και μετά πάίρνουν το χαλασμένο δεσμεύοντας ενα ποσό απο την κάρτα σου μέχρι να το παραλάβουν
deeplyingchris Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 29 Φεβρουαρίου 2016 Αν είναι ίδιο με το advance rma της western digital, σου στέλνουν πρώτα αντικατάσταση και μετά πάίρνουν το χαλασμένο δεσμεύοντας ενα ποσό απο την κάρτα σου μέχρι να το παραλάβουν Σ'ευχαριστώ...
deeplyingchris Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 1 Μαρτίου 2016 Τελικώς,μετά από επικοινωνία με υποστήριξη εκ νέου,εκείνοι με πήραν ουσιαστικά(πολύ καλή υποστήριξη!),το πακετάρισα,εκτυπωσα shipping labels που έστειλαν και θα έρθει UPS να παραλάβει...Πάει Τσεχία για έλεγχο,εάν διαπιστωθει όντως θέμα,επιδιόρθωση ή ανακατασκευασμένο... Ευχαριστώ για τις απαντήσεις όλα τα παιδιά... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα