Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χθες ενω σερφαρα, στα ξαφνικά κόλλησαν τα πάντα, αναγκαστηκα και εκανα επανεκινηση και ο υπολογιστης κόλλαγε στο bios, βγαζοντας τον ssd μπουταρε κανονικα στα 7αρια που εχω σε αλλο δισκο.

Μολις ξαναεβαλα τον Crucial δεν τον έβλεπε καν ούτε στο bios. ο Δισκος ειναι αγορασμένος απο το amazon.uk το ΝΟΕΜΒΡΗ του 2014, που πρεπει να απευθυνθώ για εγγύηση στο amazon ή στην Crucial;

ξερει κανενας τη διαδικασια επιστροφης;

Δημοσ.

Μίλησε επιτόπου με το λαιβ τσατ της άμαζον. Εκείνοι θα στον καλύψουν.

 

Συνεννοήσου μαζί τους , το πιθανότερο είναι να σου πουν να τον στειλεις με δικα σου μεταφορικά (όπου ίσως σου τα πιστωσουν στον λογαριασμό σου) και μετά τον στέλνουν πισω με δικα τους έξοδα.

Δημοσ.

Και γαμώ το Amazon!!!! Σε αποζημίωσε μια χαρά αν και δεν του έπεφτε λόγος... η Crucial ειναι υπευθυνη για την εγγυηση. Οποτε απευθυνσου τώρα στην Crucial οπως επρεπε να ειχες κανει εξ αρχής. 

 

Απο δική μου εμπειρία το ΑΜΑΖΟΝ με κάλυψε με εγγυηση στελνοντάς μου εντελως κανουργιο προιον μετά απο 2 χρόνια!!!, επειδή ομως αρνήθηκε να με καλυψει για γραφειοκρατικούς λογους η αντιπροσωπεία.

 

Στην περίπτωση σου, αν εχεις διαθέσιμη εγγύηση μπορείς να εχεις και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτάτο... τσιμπησες 45 λίρονια, και μαλλον θα πάρεις και ανταλλακτικο σκληρο απο Crucial.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...