the greek Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλημερα σε ολους. Πριν απο 10 μερες αναβαθμισα την συνδεση adsl σε vdsl παροχος wind. Απο τοτε εχω 100%packet loss στο xbox.Ακολουθησα καποια βηματα που βρηκα στο xboxsupport για επιλυση του προβληματος, τα οποια οδηγουν σε επανεκινηση του ρουτερ κτλ, αλλα δεν διορθωθηκε. Τα πρωτα 2-3 λεπτα εχω 0% packet loss με latency 220ms~!!!. Μετα παμε παλι 100%packet loss. Τα στοιχεια απο την μετρηση του xbox ειναι τα εξηςDownload speed 38,6Upload 4,6Packet loss 100%Latency ---Μετρηση συνδεσης σε pcDownload 45,5Upload 4.8Ping 18msΟσο ειχα την adsl δεν αντιμετωπισα ποτε τετοιο προβλημα αν κ οι ταχυτητες ηταν τραγικες.Υπαρχει περιπτωση να γινετε κατι με το καινουριο ρουτερ? Το μοντελο ειναιZyxel VMG1312-B10D Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2016 από the greek
Yellowter Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Το Latency εμένα σε adsl2 είναι 208, μην σε νοιάζει όμως αυτό. Το packet loss είναι σοβαρό, να πάρεις το πάροχο μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Είχα κάποτε packet loss γύρω στο 4 με 8%, αλλάζοντας κανάλι όμως έφτιαξε. Δοκίμασε το και εσύ.
the greek Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Οταν λες αλλαξες καναλι??? Το ζητησες απο τον παροχο?
Yellowter Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Μόνος σου. Μπές στη σελίδα του router και άλλαξε το. Αλλά πάρε τηλέφωνο την τεχνική υποστήριξη της wind, θα σε βοηθήσουν.
the greek Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2016 Οκ θα το δοκιμασω μολις μπορεδω κ θα επανελθω. Ευχαριστω
the greek Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Επανερχομαι στο θεμα μετα απο αρκετες μερες κ αρκετη ταλαιπωρια με τα καθημερινα τηλ που ειχα στο τεχνικο τμημα της wind. Το προβλημα ακομα δεν εχει επιλυθει. Δεν ξερω πλεον πιυ να απευθυνθω κ πως θα το λυσω. Στο τεχνικο τμημα της wind οι μισοι που μιλησα δεν καταλαβαιναν το "packet loss" ,οι αλλοι μου λεγαν οτι φταινε οι κονσολες κ ολοι βρηκαν τη γραμμη μου σταθερη σε ελεγχους που κανανε.Καποιος φιλος σε προηγουμενο μυνημα μου προτεινε να αλλαξω καναλι αλλα το συγκεκριμενο βοηθαει μονο στην ασυρματη συνδεση οποτε δεν βοηθησε στο προβλημα μου καθως το packet loss παραμενει 100% κ με ασυρματη κ με ενσυρματη συνδεση του χβοχ... Στον υπολογιστη το packet loss κυμενεται απο 0% εως 25%. Χτες βρηκαν οτι δεν συγχρονιζει σωστα το ρουτερ...καναμε καποιες ενεργειες κ σημερα δειχνει να δουλευει καλα αλλα το packet loss παραμενει. Μου ειπαν οτι θα μου ανοιξουν κ fast path μεσα στη μερα μπας κ διορθωθει το προβλημα. Οποτε αναμενω κ παλι κ βλεπουμε...Σε περιπτωση που δεν γινει κ παλι τιποτα τι προτεινετε ρε παιδια??? Να ζητησω αλλαγη του μοντεμ μπας κ εχει φαει φρικη κ προερχεται απο εκει το προβλημα??? Παραθετω κ τις μετρησεις απο το μοντεμ Upstream Downstream Line rate 5,016mbps 50.095mbps Actual net data rate 4,996mbps 49,998mbps Trellis coding on on Snr margin 30,0db 22,1db Actual delay 0ms 10ms Transmit power -5,3dbm 13dbm Receive power -13,3dbm 3,4dbm Actual inp 0.0symbols 4.0symbols Total attenuation 8,5db 9,7db Attainable data net rate 37,064mbps 106.477mbps Αν καποιος βλεπει κατι που δεν παει καλα ας αφησει σχολιο γιατι δεν το κατεχω κ πολυ κ με τις συγκεκριμενες μετρησεις
bill2015 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Καλησπέρα Έχεις δοκιμάσει το ρούτερ μονο του στη πριζα χωρις τηλεφωνα και δοκιμασες να αλλαξεις το καλωδιο απο το router sto xbox
the greek Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα Έχεις δοκιμάσει το ρούτερ μονο του στη πριζα χωρις τηλεφωνα και δοκιμασες να αλλαξεις το καλωδιο απο το router sto xbox ναι φιλε μου ... Επεξ/σία 8 Μαρτίου 2016 από the greek
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα