nickmortonzikos4 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Ανηκω στην οικογενεια του insomnia απο το 2012 (κατι που με καθιστα τουλαχιστον rookie με πανω απο 30 συναλλαγες και κοντα 20 αξιολογησεις θετικες. Εχω λατρεψει την κοινοτητα, τους κανονες και την νοοτροπια των moderators. Και επιλεγω να κανω συναλλαγες αποκλειστικα μεσα απο το insomnia λογω της αξιοπιστιας του ως ενα μη επισημο site για αγοραπωλησιες (αν και κατα καιρους εχω κατι τρελες ιδεες για να γινει το νεο amazon της Ελλαδας). Και μονο στην ιδεα οτι καποιος προσπαθει να εξαπατησει, αηδιαζω, αν και παντα ειμαι υπερ της πεποιθησης "αθωος μεχρι αποδειξεως του αντιθετου" και οχι το αντιστροφο. Προσφατα πραγματοποιησα μια συναλλαγη "χερι με χερι" για μια συσκευη μεγαλης αξιας, και εκανα το λαθος να μην την εξετασω εξονυχιστικα μιας και μου πουληθηκε ως "του κουτιου" (υπαρχει και η σχετικη αγγελια) και ντραπηκα για πολλοστη φορα να μην δειξω οτι εμπιστευομαι ενα παιδι που φαινομενικα ηταν ενταξει. Μολις μετα απο 3 ωρες που εξετασα την συσκευη στο σπιτι μου και αφου (ηλιθιωδως) εβαλα θετικη αξιολογηση στο παλικαρι απλα και μονο επειδη μου αφησε 20 ευρω λιγοτερα τη συσκευη (επρεπε να με υποψιασει εξ αρχης αυτη η κινηση), εμεινα αναυδος οταν ανακαλυψα ενα χτυπημα στη συσκευη που δεν φαινεται με γυμνο ματι ευκολα αλλα δεν ειναι καθολου αμελητεο. Τον ενημερωσα αμεσα για την βλαβη, του εστειλα αμεσως φωτογραφιες, του ειπα πως δεν θελω αμεσως να μου επιστρεψει τα χρηματα και να του επιστρεψω τη συσκευη, και να δουμε αν εστω καλυπτεται απο την εγγυηση της που υπαρχει, κι ας αναλαβω το κοστος (χρονου και κοπου) για να επιδιορθωθει. Με λυπη μου, καταλαβα γρηγορα πως κανενας δεν ειναι ουτε εδω μεσα ουτε πουθενα, καλος σαμαριτης και πως εχω να κανω με ανθρωπο ανεντιμο. Μετα την πρωτη του εκπτωση 20 ευρω, οταν ειδε οτι δεν πολυκοιταξα την συσκευη (κατα την συναντηση μας), εσπευσε να μου πει μετα στο τηλεφωνο οτι μπορει να με αποζημιωσει αλλα 50 ευρω για την βλαβη (τη συσκευη την πουλουσε 400 ευρω). Αφου του εξηγησα λογικα, οτι δεν θελω αποζημιωση αλλα επιδιορθωση, μου εξηγησε οτι η εγγυηση δεν καλυπτει κατι τετοιο, και οταν του ζητησα εστω να μου επιστρεψει τα χρηματα και να του δωσω πισω την συσκευη, αρνηθηκε λεγοντας οτι δεν θεωρει οτι ειναι σωστο οτι δεν φταιει ο ιδιος για την βλαβη και οτι φταιω που δεν την ελεγξα εγκαιρως μπροστα του. Το πιο εξοργιστικο απο ολα ειναι οτι νομικα (ασχετα απο τον κανονισμο του insomnia) - εχει δικιο και οτι η καλωσυνη και η ευγενεια δεν επιβραβευονται ποτε και καμια φορα τιμωρουνται. Επισης 2ο λαθος μου ειναι οτι εσπευσα να βαλω θετικη αξιολογηση απο ενθουσιασμο και μονο. Οποτε μεχρι τωρα εχουμε εναν ανθρωπο που (ασχετα με το αν γνωριζε εξ αρχης ή οχι την βλαβη της συσκευης που πουλουσε) εξαπατησε αθελα ή σκοπιμα καποιον σε μια συναλλαγη, και εναν αλλο που εκανε 2 σοβαρα τυπικα λαθη (ανεπαρκης ελεγχος και λαθος αξιολογηση). Το προβλημα ειναι οτι οταν καποιος αισθανεται αδικημενος, δεν τον σταματουν ουτε οι κανονισμοι σε φορουμ, ουτε το ιδιο το κρατος. Ο καθενας θα πρεπει να πολεμα για το δικαιωμα του να εκφρασει την αδικια εις βαρος του και να δικαιωθει. Η ερωτηση ειναι αν οι υπευθυνοι του site, ειναι υποχρεωμενοι να βρισκουν παντα Σολομοντιες λυσεις και να κανουν τον αστυνομο. Η αποψη μου ειναι πως οχι. Δεν χρειαζεται ουτε να σκοτιζονται να καλυπτουν τα κενα των ανευθυνων (στην προκειμενη περιπτωση ανευθυνοτητα υπηρχε και απο μενα και απο τον πωλητη), ουτε πρεπει και να αποδειξουν τιποτα καθως ολα αυτα τα χρονια που τους παρακολουθω, κανουν αξιοσεβαστη προσπαθεια να ειναι δικαιοι. Το παιδι τελικα, συμφωνησε να γινει η επιστροφη χρηματων και συσκευης αυριο, και το λεω αυτο για να παρακαλεσω ολους εδω να επιζητουν ΠΡΩΤΑ απο ολα την συννενοηση, την συγκλιση και την διαπραγματευση πριν προσφυγουν σε εγκλισεις, αντεγκλισεις και αξιολογησεις. Και αν αυτο δεν δουλεψει, τοτε να κανουν την οποια αναφορα αλλα χωρις να περιμενουν να δικαιωθουν απαραιτητα, γιατι κατι τετοιο ειναι εκ φυσεως δυσκολο, οσο δικιο κι αν εχω εγω ή ο οποιοσδηποτε. Και αν ΟΥΤΕ αυτο τους δικαιωσει, υπαρχει παντα και η νομικη οδος. Ειμαστε μεγαλα παιδια (εγω ισως μικροτερος και οχι τοσο σοφος απο τον μεσο ορο εδω) και πρεπει να υπερασπιζομαστε παντα το δικιο μας - ακομα και σε ατυπες (και οχι παρ-ατυπες) συναλλαγες, οι οποιες μαλιστα εμπιπτουν στον αστικο (και ισως εμπορικο) κωδικα του κρατους. Ουτως ή αλλως ο αδικημενος ΠΑΝΤΑ θα προτιμα μια lose-lose καταληξη της υποθεσης απο το να μην κανει τιποτα και να βρεθει ως ο αποκλειστηκα χαμενος και αυτο ειναι το πιο ισχυρο του οπλο απεναντι στον φερομενο ως απαταιωνα. Γι αυτο, μην περιμενετε απο τους moderators τιποτα καθως ηδη λειτουργουν με το μερος του σωστου και το κανουν με μερακι. Αναλαβετε το ρισκο της αγορας και της πωλησης διχως νομικη καλυψη, προσπαθειστε να ειστε πρωτα ανθρωποι και μετα αγοραστες πωλητες κλπ και τελος, υπαρχουν πολλοι τροποι για να βρει κανεις το δικιο του. Η ομαδα του insomnia ειναι απλα το πρωτο βημα. Φυσικα και θα ηταν ενδιαφερουσα μια τροποποιηση των κανονισμων, αλλα χρειαζεται χρονο, διαθεση και πανω απο ολα κοπο απο τους υπευθυνους του site. Μεχρι τοτε, προτεινω να ειμαστε πιο σοβαροι και υπευθυνοι απεναντι στους κινδυνους μιας απροστατευτης νομικα συναλλαγης (το λεω για να το εμπεδωσω κι εγω) και να ειμαστε ετοιμοι να αναλαβουμε δραση απο μονοι μας για να προστατευτουμε απο τους απατεωνες και να μην τα περιμενουμε ολα απο το αορατο χερι της δικαιοσυνης του insomnia. Ευχομαι να συνεχιστει η παραθεση αποψεων σε αυτο το ενδιαφερον thread που με τοσο προσοχη διαβαζω. 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Σε καταλαβαίνω αλλά όντως τυπικά έχει δίκιο και υπάρχει και ένα ελαφρυντικό (για το ανέντιμος που λες και ότι ήθελε να εξαπατήσει) το ότι δέχτηκε συναλλαγή χέρι με χέρι μετά από έλεγχο. Προσωπικά βρίσκω φάουλ και το ότι δεν δέχτηκε πίσω τη συσκευή όμως. Δεν τον δικαιολογώ, ούτε παίρνω το μέρος κάποιου, απλά μια παρατήρηση κάνω. Στην τελική, αν δεν επηρεάζει σε κάτι τη λειτουργία της και δεν πολυφαίνεται πάρε και τα 50€ και κράτα τη συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmortonzikos4 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Σε καταλαβαίνω αλλά όντως τυπικά έχει δίκιο και υπάρχει και ένα ελαφρυντικό (για το ανέντιμος που λες και ότι ήθελε να εξαπατήσει) το ότι δέχτηκε συναλλαγή χέρι με χέρι μετά από έλεγχο. Προσωπικά βρίσκω φάουλ και το ότι δεν δέχτηκε πίσω τη συσκευή όμως. [...] Στην τελική, αν δεν επηρεάζει σε κάτι τη λειτουργία της και δεν πολυφαίνεται πάρε και τα 50€ και κράτα τη συσκευή να κάνεις τη δουλειά σου... Κοιταξε, καταλαβαινω οτι δεν τον υπερασπιζεσαι, κι εγω στη θεση σου θα θελα να κανω τον δικηγορο του διαβολου για να εχω πιο πληρη εικονα. Για το γεγονος οτι ζητησε συναλλαγη απο κοντα, δεν συμφωνω οτι αυτο και μονο αποτελει ελαφρυντικο. Δεν θα μπορουσε αλλωστε απλα και μονο η μεθοδος της συναλλαγης να καθιστα αυταποδεικτη την αθωοτητα του πωλητη καθ' οποιονδηποτε τροπο. Σιγουρα οι συναλλαγες με αντικαταβολη ενεχουν μεγαλυτερο κινδυνο, αλλα και οι συναλλαγες χερι με χερι κρυβουν κινδυνους ειτε αθελα ειτε σκοπιμα, ειτε απο την μερια του αγοραστη ειτε απο τη μερια του πωλητη. Δεν διαφωνω πληρως με την λογικη οτι "επειδη με αφησε να το ελεγξω ειναι καπως πιο ασφαλης σαν συναλλαγη". Αλλα θα στο θεσω απο ενα αλλο πρισμα για να καταλαβεις γιατι μπαζει το πραγμα ακομα κι ετσι. 1) Το παιδι αυτο, με το που ειδε οτι ελεγξα πλημμελως τη συσκευη αποφασισε να μου χαρισει ξαφνικα 20 ευρω. Οσο και να θελω να πιστεψω οτι καποιος ειναι καλοκαρδος, σε μια συναλλαγη δεν θυμασαι να χαρισεις λεφτα στο τελος και αν το κανεις στο 99% των περιπτωσεων καποιο λακκο εχει η φαβα. Απλα ημουν πολυ αφελης για να το καταλαβω εκεινη την ωρα. 2) Και μονο το γεγονος οτι μου προτεινε επιστροφη αλλα 50 ευρω, το θεωρω αποδειξη ενοχης. Καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβαται. Και γι αυτο, αν γνωριζει οτι δεν φερει ευθυνη για την βλαβη, γιατι να μου κανει και τη χαρη να μου χαρισει συνολικα 70 ευρω; Μπες και στη θεση του. Αν εδινες κατι αψεγαδιαστο και μετα την πωληση, ο αλλος σε κατηγορουσε οτι του πουλησες κατι χτυπημενο, θα καθοσουν να του δωσεις και λεφτα απλα και μονο επειδη το ισχυριζεται; Αν γνωριζεις οτι λεει μπαρουφες, τον αφηνεις να λεει ο,τι θελει, στην χειροτερη τον κανεις και μπλοκ/report. Ουτε διαπραγματευεσαι στο ποδι και κανεις εκτιμιση προχειρη για "ζημια που αξιζει 50 ευρω", ουτε αφηνεις απλα ενα ποσοστο πιθανοτητων, ο αλλος να εχει κανει την ζημια μονος του. Τον κατηγορεις ευθαρσως οτι ψευδεται και παυεις καθε συνομιλια. Ο μονος λογος να παζαρεψεις μια ζημια - και μαλιστα να βγαλεις και προχειρο πορισμα για την αξια της μεσα σε 2 λεπτα συνομιλιας, ειναι επειδη το εβλεπες να ερχεται και προσπαθεις να τα μπαλωσεις. Τις τακτικες αυτες τις εχω ξαναδει - χωρις να λεω οτι ειναι ο κανονας. Απλα μετα απο τοσες συναλλαγες φαινεται ποιου η ιστορια μπαζει και ποιου οχι. Και το προβλημα μου δεν ειναι τα 50 ευρω. Και 300 να μου ελεγε, ειναι θεμα αρχης και ηθους. Στις αντρικες διαπραγματευσεις, ή επιστρεφεις τα χρηματα ή απλα ξερεις οτι ο αλλος λεει βλακειες και δεν μπαινεις καν στον κοπο να το συζητησεις. Τα υπολοιπα ειναι κομπογιανιτικα. Anyway, επειδη θα βγουμε και off topic, ο μονος λογος που παρεθεσα την ιστορια μου ειναι για να ξερει ο καθενας οτι η νομικη οδος δεν πρεπει να τον φοβιζει αν ξερει οτι εχει απολυτο δικιο 100%. Ο αστικος κωδικας ειναι ξεκαθαρος. Μπορειτε να διαβασατε και τα κεφαλαια 5 και 14 αστικου κωδικακαι και τα αρθρα 382, 380 και ειδικα τα αρθρα 535 και 540 απο 14ο κεφαλαιο. Ο νομος ειναι ξεκαθαρος και κανενας δεν θα πρεπει να φοβαται να καταφευγει στην εφαρμογη του οταν δεν μπορει να βρει αλλη λυση. Κατα τα αλλα προτεραιοτητα ειναι παντα η συννενοηση και η ανθρωπινη αντιμετωπιση. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2016 από nickmortonzikos4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vste Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Πολυ ενδιαφερουσα κουβεντα παιδια! Αγγελιες υπαρχουν σχεδον σε οποιοδηποτε forum, portal η κοινωνικο δικτυο. Ειναι συναλλαγη μεταξυ ιδιωτων που σημαινει οτι και οι 2 πλευρες αναλαμβανουν ευθυνη για την συνναλαγη αυτη. Προσωπικα οταν βαζω αγγελια η οταν αγοραζω απο καποιον το παιρνω πολυ φιλοτιμα. Δεν ζω στο συννεφακι μου ομως να πιστεψω οτι θα το κανουν και οι αλλοι. Μου εχουν τυχει κακες συναλλαγες σαν αγοραστης. Προσπαθησα να βρω ακρη και δεν βρηκα. Ναι τυχαινει. Δεν ζηταω κατι παραπανω απο την ομαδα των διαχειριστων γιατι γνωριζω οτι οι προσωπικες συνναλαγες μελων δεν αφορουν το insomnia. Το βασικο ειναι να υπαρχει κριση απο τον καθενα απο εμας. Δες πως εχει συνταχθει η αγγελια, αν ειναι ουγκ με greeklish η με στυλ "βαριεμαι να γραφω", εμενα δεν με προδιαθετει θετικα. Δες τις αξιολογησεις του μελους, το ποσο καιρο εχει εγγεγραμενος στο insomnia, τα μυνηματα που γραφει στο φορουμ. Στειλε ενα ευγενικο ΡΜ και δες πως θα απαντησει. Πανω απο ολα μην αφησεις την καψα σου για την "ευκαιρια" να θολωσει την κριση σου. Με ολα αυτα βεβαια κανεις δεν αποκλειει οτι θα κατσει η στραβη. Ποτε δεν μπορουμε να ειμαστε 100% προστατευμενοι. Αλλα ουτε και στο ebay ειναι για παραδειγμα. Αυτα εχουν οι συναλλαγες με ιδιωτες. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Nick, σου είπα ότι σε καταλαβαίνω και κατά βάση συμφωνώ μαζί σου. Τα υπόλοιπα είναι στο πλαίσιο της κουβέντας... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Scatman Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 18 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Μία συναλλαγή ιδιωτών πάντα θα έχει "παραξενιές". Υπάρχουν οι αξιοπρεπείς, υπάρχουν όμως και οι περίεργοι. Το πιο εξοργιστικό που αντιμετώπισα συνέβη πριν λίγο διάστημα όταν και πούλησα μία mobo σε συντοπίτη. Δε τη χρειαζόμουν, έβαλα χαμηλή τιμή και είχα αρκετές προτάσεις. Εμφανίστηκε λοιπόν αυτό το παιδί, μου έκανε την προσφορά και ελέω περιοχής δέχτηκα σχετικά εύκολα να συναντηθούμε κ να την πάρει. Στο μίτινγκ άρχισαν τα πρώτα περίεργα. Άρχισε να μου παζαρεύει εκ νέου την τιμή, ζητώντας -5 ευρώ επειδή και καλά γλίτωνα τα ταχυδρομικά ~που συνήθως τα κάνω δώρο στις συναλλαγές μου. Δεν είναι το τιμημένο το χρηματικό αλλά κάποια πράγματα είναι εκνευριστικά. Όταν αρνήθηκα, δέχτηκε τελικά να δώσει τα 30 ευρώ που είχαμε συμφωνήσει. Όλα καλά μέχρι εδώ. Μετά από 2 εβδομάδες περίπου μου στέλνει στο άκυρο μνμ "ο επεξεργαστής μου δε δουλεύει στη μητρική, καλή τάπα μου έπαιξες" ! Φυσικά δεν ίσχυε κάτι τέτοιο ήταν ελεγμένο 100% λειτουργικό hardware,αποδεδειγμένα, σε πολύ καλή κατάσταση .Απλά ο τυπάς μάλλον δεν είχε ελέγξει σωστά τη συμβατότητα του επεξεργαστή που είχε με την μητρική ή απλά τη χάλασε. Δε μπορώ να ξέρω τι έκανε τόσο καιρό. Του απάντησα ευγενικά κι εκεί που νόμιζα ότι έληξε , επανήλθε με αρνητική αξιολόγηση γράφοντας ότι του πούλησα άλλη μητρική απ'την αναγραφόμενη στην αγγελία (πως γίνεται αυτό όταν ΠΑΝΩ της φαίνεται το όνομα..αυτός ξέρει), ότι έβαλα ψεύτικες φώτος κι άλλα γελοία. Απάντησα στην αρνητική κι ως δια μαγείας μετά το προφίλ του εξαφανίστηκε όπως και οι αρνητική του. Γενικά είναι αδύνατον για έναν μοντερ να ελέγξει τη κατάσταση και φυσικά αδύνατο για το σαιτ να πάρει μερίδιο ευθύνης αφού λειτουργεί ας πούμε μόνο ως δίαυλος επικοινωνίας κ μόνο. Η κατάσταση δυστυχώς δε θα βελτιωθεί ποτέ ότι κι αν γίνει . Αυτό όμως που μπορεί να βελτιώσει το δίκιο του πωλητή (κυρίως) είναι η πρόληψη. Δηλαδή να κρατάει ένα αρχείο με τα προϊόντα που δίνει με φώτος και βίντεος που αποδεικνύουν την κατάσταση του προϊόντος. Επεξ/σία 18 Μαΐου 2016 από Scatman 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 19 Μαΐου 2016 Η κατάσταση δυστυχώς δε θα βελτιωθεί ποτέ ότι κι αν γίνει . Αυτό όμως που μπορεί να βελτιώσει το δίκιο του πωλητή (κυρίως) είναι η πρόληψη. Δηλαδή να κρατάει ένα αρχείο με τα προϊόντα που δίνει με φώτος και βίντεος που αποδεικνύουν την κατάσταση του προϊόντος. Ακριβώς! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iordanis77 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Η κατάσταση δυστυχώς δε θα βελτιωθεί ποτέ ότι κι αν γίνει . Αυτό όμως που μπορεί να βελτιώσει το δίκιο του πωλητή (κυρίως) είναι η πρόληψη. Δηλαδή να κρατάει ένα αρχείο με τα προϊόντα που δίνει με φώτος και βίντεος που αποδεικνύουν την κατάσταση του προϊόντος. Πιο απαραιτητο ειναι ο αγοραστης να δει σε φώτος/βιντεος πως ακριβως ειναι το αντικειμενο που θα παραλαβει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmortonzikos4 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Νομιζω ειδα στις πρωτες σελιδες της συζητησης για καποιον που παντα τραβαει βιντεο κατα το πακεταρισμα και την αποστολη απο οτιδηποτε κι αν στελνει - ειδικα στις περιπτωσεις αντικαταβολης, και μου αρεσε σαν ιδεα για να το κάνω κι εγώ. Αλλα πολυ σωστα, ειναι και του αγοραστη ευθυνη ειτε να δει αυτο το βιντεο ή τις φωτογραφιες. Μου το ειχαν ζητησει να στειλω καποτε ένα απλό χαρτί για το τι στέλνω (όχι ποιος είμαι) οταν εδινα ενα ipad air με αντικαταβολη, και το θεωρησα και τιμιο και προστατευτικο για την συναλλαγή, ειδικα οταν μιλαμε για μεγαλα ποσα. Γι αυτό το λόγο παραθέτω επίσημα μια πρακτική ιδέα, ως ένα βήμα στην κατεύθυνση της βελτίωσης των συναλλαγών μέσα στο site και όχι την αύξηση της πολυπλοκότητας ή της αλλαγής των κανονισμών. Είναι πιστεύω, πολύ απλή και υλοποιήσιμη και μπορεί να δοκιμαστεί (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΑ - το τονίζω για να μην αρχισει ο ωχαδερφισμός - για να δούμε αν μας ταιριάζει σαν κοινότητα, και έπειτα να ενδυναμωθεί και να καθιερωθεί ή να τερματιστεί. Και εξηγώ: {{{ Για συναλλαγες (ενδεικτικη η τιμη) απο 100 ευρω και πανω για παραδειγμα, τα 2 μερη θα υπογραφουν συμφωνητικο που θα περιγραφει ακριβως ο,τι και η αγγελια (ίσως πιο συνοπτικα), και θα εχουν και οι 2 απο ενα αντιγραφο. Το αρχειο θα ειναι ενα απλο word που θα το τυπωνει ο καθενας καθώς θα υπαρχει ηδη ετοιμο template αναρτημενο στο site και προσβασιμο με ενα κουμπι απο καθε αγγελια ανω των 100 ευρω (το σύστημα μπορει με κωδικα να βρει αυτες τις αγγελιες νομιζω). Θα συμπληρωνει απλα καποια βασικα στοιχεια (πρωτιστως ως χρηστης του λογαριασμου του αλλά και τα απολυτως απαραιτητα για την ταυτοποίηση του ως φυσικο προσωπο), και 2 λογια απο αυτα της αγγελιας και την τιμη. Ο ενας θα υπογραφει οτι το αγοραζει και ο αλλος οτι το πουλαει. Και ο καθενας θα εχει το αντιγραφο του. }}} Φαντάζομαι οτι οι ανησυχίες που μπορει να υπάρξουν, θα αφορούν τα προσωπικά δεδομένα και γι αυτό τονίζω ότι ενδεχομένως να χρειαστούν έστω κάποια ΒΑΣΙΚΑ στοιχεία όπως Ονομα, Επώνυμο και ενα τηλέφωνο. Ούτε χρειάζεται να ζητήσεις ταυτότητα ούτε κάτι παραπάνω. Δεν θα αποτρέπεις φυσικά κάποιος να βάλει ψεύτικο επώνυμο και όνομα, αλλα είναι σίγουρα μια αρχή. Το σημαντικό, είναι κυρίως τα username των 2 μερων και οτιδήποτε ταυτοποιεί την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ τους ταυτότητα μέσα στο site, καθώς αρχικός στόχος είναι η προστασία του χρήστη του λογαριασμου και όχι του φυσικού προσώπου - άλλο που πιστεύω και στην ενσωμάτωση κάποιων βασικών πραγματικών στοιχείων του καθενός όπως προανέφερα. Ειναι πιστευω κατι που μπορουν να εξετασουν οι moderators και να συζητησουμε για την συνταξη και την υλοποιηση του , καθως αποτελει μια ελαχιστη, προαιρετικη και πανευκολη διαδικασια αποδειξης του ποιος, πού, ποτε, και τι. Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να ανοίξει διαφορετικό thread ή αν όντως ανήκει σε αυτό μια τέτοια πρόταση, γιατί το συγκεκριμένο αφορούσε αρχικά τις αρνητικές αξιολογήσεις - άλλο που επεκταθήκαμε στα γενικότερα (και εξίσου ή και περισσότερο σημαντικά) ενδεχόμενα προβλήματα των συναλλαγών μέσω insomnia. Ξαναλεω πως δεν κανω τον εξυπνο, απλα θα θελα να δω και πρακτικες προτασεις - όσο χαζές ή ανέφικτες μπορεί να ακουστούν σε κάποιους - απο εμας για εμας, γιατι αρνουμαι να πιστεψω πως η συγκεκριμενη κατασταση αδυνατει να αλλαξει και πως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα γι αυτο. Μπορούμε να κάνουμε πολλά. Αρκεί να μας νοιάζει, και να παίρνουμε πρωτοβουλίες. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sheogorath Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 ¨Εστω και κάτι είναι χαλασμένο, πως αποδεικνύει ο αγοραστής ότι ήρθε έτσι, ή πως αποδεικνύει ο πωλητής ότι το έστειλε οκ? Δεν βοηθάει κάπου. Το βίντεο, ναι. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stefant24 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Νομιζω ειδα στις πρωτες σελιδες της συζητησης για καποιον που παντα τραβαει βιντεο κατα το πακεταρισμα και την αποστολη απο οτιδηποτε κι αν στελνει - ειδικα στις περιπτωσεις αντικαταβολης, και μου αρεσε σαν ιδεα για να το κάνω κι εγώ. Αλλα πολυ σωστα, ειναι και του αγοραστη ευθυνη ειτε να δει αυτο το βιντεο ή τις φωτογραφιες. Μου το ειχαν ζητησει να στειλω καποτε ένα απλό χαρτί για το τι στέλνω (όχι ποιος είμαι) οταν εδινα ενα ipad air με αντικαταβολη, και το θεωρησα και τιμιο και προστατευτικο για την συναλλαγή, ειδικα οταν μιλαμε για μεγαλα ποσα. Γι αυτό το λόγο παραθέτω επίσημα μια πρακτική ιδέα, ως ένα βήμα στην κατεύθυνση της βελτίωσης των συναλλαγών μέσα στο site και όχι την αύξηση της πολυπλοκότητας ή της αλλαγής των κανονισμών. Είναι πιστεύω, πολύ απλή και υλοποιήσιμη και μπορεί να δοκιμαστεί (τουλάχιστον σε πρώτη φάση) ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΑ - το τονίζω για να μην αρχισει ο ωχαδερφισμός - για να δούμε αν μας ταιριάζει σαν κοινότητα, και έπειτα να ενδυναμωθεί και να καθιερωθεί ή να τερματιστεί. Και εξηγώ: {{{ Για συναλλαγες (ενδεικτικη η τιμη) απο 100 ευρω και πανω για παραδειγμα, τα 2 μερη θα υπογραφουν συμφωνητικο που θα περιγραφει ακριβως ο,τι και η αγγελια (ίσως πιο συνοπτικα), και θα εχουν και οι 2 απο ενα αντιγραφο. Το αρχειο θα ειναι ενα απλο word που θα το τυπωνει ο καθενας καθώς θα υπαρχει ηδη ετοιμο template αναρτημενο στο site και προσβασιμο με ενα κουμπι απο καθε αγγελια ανω των 100 ευρω (το σύστημα μπορει με κωδικα να βρει αυτες τις αγγελιες νομιζω). Θα συμπληρωνει απλα καποια βασικα στοιχεια (πρωτιστως ως χρηστης του λογαριασμου του αλλά και τα απολυτως απαραιτητα για την ταυτοποίηση του ως φυσικο προσωπο), και 2 λογια απο αυτα της αγγελιας και την τιμη. Ο ενας θα υπογραφει οτι το αγοραζει και ο αλλος οτι το πουλαει. Και ο καθενας θα εχει το αντιγραφο του. }}} Φαντάζομαι οτι οι ανησυχίες που μπορει να υπάρξουν, θα αφορούν τα προσωπικά δεδομένα και γι αυτό τονίζω ότι ενδεχομένως να χρειαστούν έστω κάποια ΒΑΣΙΚΑ στοιχεία όπως Ονομα, Επώνυμο και ενα τηλέφωνο. Ούτε χρειάζεται να ζητήσεις ταυτότητα ούτε κάτι παραπάνω. Δεν θα αποτρέπεις φυσικά κάποιος να βάλει ψεύτικο επώνυμο και όνομα, αλλα είναι σίγουρα μια αρχή. Το σημαντικό, είναι κυρίως τα username των 2 μερων και οτιδήποτε ταυτοποιεί την ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ τους ταυτότητα μέσα στο site, καθώς αρχικός στόχος είναι η προστασία του χρήστη του λογαριασμου και όχι του φυσικού προσώπου - άλλο που πιστεύω και στην ενσωμάτωση κάποιων βασικών πραγματικών στοιχείων του καθενός όπως προανέφερα. Ειναι πιστευω κατι που μπορουν να εξετασουν οι moderators και να συζητησουμε για την συνταξη και την υλοποιηση του , καθως αποτελει μια ελαχιστη, προαιρετικη και πανευκολη διαδικασια αποδειξης του ποιος, πού, ποτε, και τι. Επίσης δεν είμαι σίγουρος αν πρέπει να ανοίξει διαφορετικό thread ή αν όντως ανήκει σε αυτό μια τέτοια πρόταση, γιατί το συγκεκριμένο αφορούσε αρχικά τις αρνητικές αξιολογήσεις - άλλο που επεκταθήκαμε στα γενικότερα (και εξίσου ή και περισσότερο σημαντικά) ενδεχόμενα προβλήματα των συναλλαγών μέσω insomnia. Ξαναλεω πως δεν κανω τον εξυπνο, απλα θα θελα να δω και πρακτικες προτασεις - όσο χαζές ή ανέφικτες μπορεί να ακουστούν σε κάποιους - απο εμας για εμας, γιατι αρνουμαι να πιστεψω πως η συγκεκριμενη κατασταση αδυνατει να αλλαξει και πως δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα γι αυτο. Μπορούμε να κάνουμε πολλά. Αρκεί να μας νοιάζει, και να παίρνουμε πρωτοβουλίες. ¨Εστω και κάτι είναι χαλασμένο, πως αποδεικνύει ο αγοραστής ότι ήρθε έτσι, ή πως αποδεικνύει ο πωλητής ότι το έστειλε οκ? Δεν βοηθάει κάπου. Το βίντεο, ναι. Εγώ θα συμφωνήσω με τον Sheo !! Όταν έκανα την πρώτη μου συναλλαγή και μάλιστα εκτός Αθηνών , δηλαδή με ααποστολή και αντικαταβολή (ΕΛΤΑ) , πέραν του ότι είχα αναφέρει στον αγοραστή τις ιδιαιτερότητες του προιόντος που πούλαγα , ζήτησα από τον ίδιο να μου επιτρέψει να το στείλω και βίντεο (live) από την στιγμή που το πακετάρω μέχρι και την συμπλήρωση των στοιχειών στα ΕΛΤΑ και την παράδοση του στα ΕΛΤΑ , για να εξασφαλίσω την εμπιστοσύνη του καθώς υπάρχει μια αντίληψη (συνάμα και καλή και κακή) ότι οι 0 αξιολογήσεις και χωρίς συμμετοχές σε πολλά θέματα είναι κατά μεγάλο ποσοστό ανέντιμοι. Ο ίδιος μου αρνήθηκε με το επιχείρημα ότι μόνο με τον λόγο μου πείστηκε ότι δεν θα έκανα λαμογιά. Και όλα καλά. Παρ'όλα αυτά προσπαθώ εγώ ακόμη και τώρα να παραδίδω , πέρα από βίντεο από αποτελέσματα τεστ από το προιόν που πουλώ , να δώσω και βίντεο αν όχι από το πακέταρισμα μέχρι και την παράδοση στα ΕΛΤΑ , τουλάχιστον το δεύτερο κομμάτι μόνο. Κάνω επίσης και το άλλο αν και δεν είναι έξυπνο , στέλνω μήνυμα με φωτογραφίες από την έξοδο μου από το σπίτι , την είσοδο μου στα ΕΛΤΑ και τέλος την παράδοση του δέματος στα ΕΛΤΑ ή κάνω αντίστοιχα κάποια τηλεφωνήματα στον αγοραστή για την κατάσταση του προιόντος αν δεν με εμπιστευτεί. Ελπίζω να μην κούρασα πολύ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickmortonzikos4 Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 20 Μαΐου 2016 ¨Εστω και κάτι είναι χαλασμένο, πως αποδεικνύει ο αγοραστής ότι ήρθε έτσι, ή πως αποδεικνύει ο πωλητής ότι το έστειλε οκ? Αρχικα, μην περιμένετε ουτε αυτη η λύση ούτε καμία να λύνει όλα τα προβλήματα και να σας απαλλάσει από κάθε ρίσκο. Η ανταλλαγή των συμφωνητικών δεν έχει σκοπό να εξασφαλίσει την ποιότητα της συναλλαγής αλλά να αντιμετωπίσει πιθανά προβλήματα που προκύπτουν από αυτήν. Οπότε έχουμε και λέμε: 1) Αν μιλάμε για περίπτωση αντικαταβολής, ο αγοραστής αν θέλει ενημερώνει τον πωλητή πως αν δεν υπογράψει και ο ίδιος το συμφωνητικό και του το στείλει, η συναλλαγή ΔΕΝ ισχύει και του το στέλνει πίσω χωρις να πληρώσει. Αυτο προϋποθέτει προφανώς να έχει ενημερώσει και τον πωλητή ότι θα πρέπει να δώσει την επιλογή του ελέγχου/ανοίγματος του δέματος πριν την πληρωμη του. Αν πάλι το πρόβλημα προκύψει μετά από καιρό, τότε δυστυχώς δεν θα μπορούσε ούτως ή άλλως να αποδειχτεί ότι ευθύνεται ο πωλητής. Εκτος κι αν έχουμε την περίπτωση που περιγράφω στο σημείο 2). 2) Αν μιλάμε για περίπτωση "χερι με χερι" τοτε θα ειναι ακομα πιο ευκολος ο ελεγχος πριν την πληρωμη. Και πάλι, αν χαλάσει κάτι μετά από καιρό, ούτε απαραίτητα μιλάμε για ευθύνη του πωλητή ούτε μπορεί να αποδειχθεί κάτι. ΕΚΤΟΣ κι αν είναι σαν την περιπτωση που μου έτυχε πρόσφατα, όπου ο πωλητής δήλωσε πως μια συσκευή έχει εγγύηση, ενώ αποδεικνυόταν από το site της εταιρίας της συσκευής ότι η εγγύηση της συσκευής έχει λήξει. Αν έχεις όμως ΓΡΑΠΤΗ δήλωση του πωλητή ότι σου παρέδωσε συσκευή με εγγύηση, τότε τον έχεις στο χέρι. Και για τους moderators αλλα και νομικά καθώς θα αποτελεί αποδεικτικό στοιχείο/έγγραφο. Γενικά, ένα τετοιο συμφωνητικό έρχεται σαν ένα επιπρόσθετο δείγμα καλής θέλησης και από τις 2 μεριές. Δεν θα λυθούν ξαφνικά όλα τα προβλήματα. Αλλά για όσα προκύψουν, τουλάχιστον θα είναι ξεκάθαρο το ΠΟΙΟΣ συμφώνησε, το ΤΙ πουλήθηκε και σε ΠΟΙΑ κατάσταση βρίσκεται (σημάδια, εγγύηση, σφραγισμένη συσκευή) και ΠΟΣΟ το πουλά. Κάνει πιστεύω πιο εύκολη την δουλειά των moderators, αλλά δεν είναι και αναγκαστικό. Είναι απλά ένα επιπρόσθετο μέτρο πρόληψης. Προφανώς θα μπορεί ο κάθε πωλητής ή αγοραστής να ενημερώνει πως αν θέλει, δεν δέχεται συναλλαγή δίχως αυτό. Και εκεί πιστεύω πως θα ήταν σημαντικό να λέγαμε πως ΑΝ επιλεγεί αυτή η μέθοδος, η συναλλαγή δεν θα θεωρείται ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ σε περίπτωση που ΚΑΙ τα 2 μερη δεν έχουν υπογραψει και δεν εχουν απο 1 αντιγραφο. Υ.Γ.: Όλα τα αμάξια έχουν ζώνη. Δεν σε προστατεύουν από σύγκρουση με 200 χιλιόμετρα την ώρα σε τοίχο. Αλλά τουλάχιστον έκανες ό,τι μπορούσες. Για το βίντεο, προφανώς και αν καποιος εχει την πολυτέλεια/χρόνο να το κάνει βοηθά - είναι αυτονόητο. Απλά μιλάμε για μια πιο απλή μέθοδο προφύλαξης πλέον από αυτή της βιντεοσκόπησης κάθε βήματος της συναλλαγής ή την φωτογράφηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cmad Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Παιδια,καλημερα. Μου συμβαινει το εξης. Σε αγγελια με παιδι που εχει αξιολογησεις αρκετες θετικές,συννενοηθηκαμε να μου στειλει το κινητο σημερα πρωι. Ολα καλα ειχα δωσει τα στοιχεια μου,και στελνω μηνυμα αν το εστειλε και λεει πως τελικα θα το κρατησει. ζητησα περαιτερω εξηγησεις ,αλλα τιποτα. Ρωταω γιατι μου συνεβη και με αλλον πωλητη με καλες αξιολογησεις ,που παλι τελευταια στιγμη τα ιδια( απλα ειπε οτι θα το εδινε αλλου)-αλλα ακομα η αγγελια υπαρχει. Τι συμβαινει? μπορω να το αναφερω σε καποιον στο forum ποιοι ειναι?να αφησω αρνητικη αξιολογηση ενω δεν εγινε συναλλαγη? Οι αξιολογησεις μου ειναι λιγες γιατι δεν εμπορευομαι κατι,και οποτε χρειαστηκα κατι μου αφησαν εξαιρετικες κριτικες. Τι λετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Παιδια,καλημερα. Μου συμβαινει το εξης. Σε αγγελια με παιδι που εχει αξιολογησεις αρκετες θετικές,συννενοηθηκαμε να μου στειλει το κινητο σημερα πρωι. Ολα καλα ειχα δωσει τα στοιχεια μου,και στελνω μηνυμα αν το εστειλε και λεει πως τελικα θα το κρατησει. ζητησα περαιτερω εξηγησεις ,αλλα τιποτα. Ρωταω γιατι μου συνεβη και με αλλον πωλητη με καλες αξιολογησεις ,που παλι τελευταια στιγμη τα ιδια( απλα ειπε οτι θα το εδινε αλλου)-αλλα ακομα η αγγελια υπαρχει. Τι συμβαινει? μπορω να το αναφερω σε καποιον στο forum ποιοι ειναι?να αφησω αρνητικη αξιολογηση ενω δεν εγινε συναλλαγη? Οι αξιολογησεις μου ειναι λιγες γιατι δεν εμπορευομαι κατι,και οποτε χρειαστηκα κατι μου αφησαν εξαιρετικες κριτικες. Τι λετε? οχι just deal with it. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LLLEFTERIS Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 Share Δημοσ. 23 Μαΐου 2016 (επεξεργασμένο) Παιδια,καλημερα. Μου συμβαινει το εξης. Σε αγγελια με παιδι που εχει αξιολογησεις αρκετες θετικές,συννενοηθηκαμε να μου στειλει το κινητο σημερα πρωι. Ολα καλα ειχα δωσει τα στοιχεια μου,και στελνω μηνυμα αν το εστειλε και λεει πως τελικα θα το κρατησει. ζητησα περαιτερω εξηγησεις ,αλλα τιποτα. Ρωταω γιατι μου συνεβη και με αλλον πωλητη με καλες αξιολογησεις ,που παλι τελευταια στιγμη τα ιδια( απλα ειπε οτι θα το εδινε αλλου)-αλλα ακομα η αγγελια υπαρχει. Τι συμβαινει? μπορω να το αναφερω σε καποιον στο forum ποιοι ειναι?να αφησω αρνητικη αξιολογηση ενω δεν εγινε συναλλαγη? Οι αξιολογησεις μου ειναι λιγες γιατι δεν εμπορευομαι κατι,και οποτε χρειαστηκα κατι μου αφησαν εξαιρετικες κριτικες. Τι λετε? Βαση κανονισμων οχι δεν μπορεις να κανεις τιποτα απλα τον βαζεις σε μαυρη λιστα οποτε δεν ασχολεισαι ξανα με αγγελιες του ουτε αυτος μπορει να ασχοληθει με δικια σου αγγελια. Φυσικα βαση κανονισμων και εσυ μπορεις να ακυρωσεις μια αγορα επειδη ετσι σου αρεσει χωρις λογο. (Φυσικα χωρις να στησεις καποιον σε ραντεβου η να τον βαλεις να στο στειλει και να μην το παραλαβεις) Εχει τυχει να "τσακωθω" με χρηστη εδω μεσα γιατι ηθελε κατι που πουλουσα και θα με επαιρνε τηλεφωνο την αλλη μερα για να ερθει να το παρει αλλα εγω βρηκα αλλον και το πουλησα την προηγουμενη. Προσπαθησα να του εξηγησω οτι πολλοι σαν αυτον που ηθελαν να αγορασουν κατι την αλλη μερα ειχαν εξαφανιστει και βαση κανονισμων δεν μπορουσα να τους βαλω αρνητικη ετσι και εγω δεν ειμαι υποχρεωμενος να κανω κρατησεις. Επεξ/σία 23 Μαΐου 2016 από LLLEFTERIS 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις