Προς το περιεχόμενο

μου εκανε αρνητικες αξιολογησεις σε συναλλαγες που δεν εγιναν ποτε.


CrashTR1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Δεν ειναι εντελως λαθος σαν σκεψη απλα για να υπαρχει fair play & απολυτη ισορροπια κανουν και οι 2 πλευρες που ειναι το πιο δικαιο-σωστο για εμενα σαν επιλογη αφου οπως ειπε και ο bildanos δεν υπαρχουν επαγγελματιες πωλητες κ αν υπαρχουν ειναι η μειοψηφια.

 

Οι αξιολογησεις μια χαρα ειναι κ λειτουργουν -- τα διπλα accounts ειναι η "μαυρη τρυπα" κ το σοβαροτερο προβλημα που ειναι μαστιγα σχεδον παντου.....(σε καθε σελιδα δυστυχως) κ δεν ειναι παντοτε ευκολο να εντοπιστουν κλπ.

 

 

Για το θέμα των πολλαπλών, στηριζόμαστε στους ίδιους τους χρήστες. Όταν βλέπετε κάτι υποβάλλετε αναφορά.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ίσως είναι λίγο τραβηγμένο αλλά επειδή πάρα πολλά μέλη του insomnia χρησιμοποιούν τις αγοραπωλησίες μια ταυτοποίηση του λογαριασμού για συμμετοχή στις αγγελίες μέσω φωτογραφημένων ή σκαναρισμένων αποδεικτικών εγγράφων (ταυτότητα-δίπλωμα-κ.τ.λ.) είτε για αγορά είτε για πώληση θα έλυνε πολλά προβλήματα που δημιουργούνται από τα double(και βάλε)account.

Μιλάω πάντα για ταυτοποίηση στην διάθεση της διαχείρισης μόνο και με την ένδειξη μετά από αυτή "πιστοποιημένο μέλος" στο προφίλ του κάθε πραγματικά ενδιαφερόμενου.

Αυτό θα ξεκαθάριζε πολύ το “τοπίο” για το ποιος θέλει να έχει “πρόσωπο” προσελκύωντας ή όχι τον απέναντι σε συναλλαγή.

Η ιδέα αφορά όποιον θέλει και εάν θέλει,δεν θέλω να θίξω κανέναν με τα λεγόμενα μου. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ίσως είναι λίγο τραβηγμένο αλλά επειδή πάρα πολλά μέλη του insomnia χρησιμοποιούν τις αγοραπωλησίες μια ταυτοποίηση του λογαριασμού για συμμετοχή στις αγγελίες μέσω φωτογραφημένων ή σκαναρισμένων αποδεικτικών εγγράφων (ταυτότητα-δίπλωμα-κ.τ.λ.) είτε για αγορά είτε για πώληση θα έλυνε πολλά προβλήματα που δημιουργούνται από τα double(και βάλε)account.

Μιλάω πάντα για ταυτοποίηση στην διάθεση της διαχείρισης μόνο και με την ένδειξη μετά από αυτή "πιστοποιημένο μέλος" στο προφίλ του κάθε πραγματικά ενδιαφερόμενου.

Αυτό θα ξεκαθάριζε πολύ το “τοπίο” για το ποιος θέλει να έχει “πρόσωπο” προσελκύωντας ή όχι τον απέναντι σε συναλλαγή.

Η ιδέα αφορά όποιον θέλει και εάν θέλει,δεν θέλω να θίξω κανέναν με τα λεγόμενα μου. :-)

 

 

Eίναι, νομίζω, προφανές ότι η διαχείριση του forum δεν μπορεί να διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα μελών, υπάρχουν νομικά ζητήματα με τα οποία δεν μπορούμε και δεν επιθυμούμε να εμπλακούμε. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eίναι, νομίζω, προφανές ότι η διαχείριση του forum δεν μπορεί να διαχειρίζεται προσωπικά δεδομένα μελών, υπάρχουν νομικά ζητήματα με τα οποία δεν μπορούμε και δεν επιθυμούμε να εμπλακούμε. 

 

Και πολύ καλά κάνετε,εγώ απορώ που δεν έχουν απηυδήσει σε όλα τα fora,οχι μόνο εδώ,οι διαχειριστές με τις αγγελίες εν γένει...Και σας μιλά κάποιος που τις χρησιμοποιεί,και έχει γνωρίσει και αξιόλογο κόσμο...Αλλά δεν παλεύεται η δουλειά!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Η αρνητική σβήστηκε γιατί δεν υπήρξε συναλλαγή.

 

Ας πούμε τώρα, υποθετικά, ότι προστίθεται η δυνατότητα αξιολόγησης και σε μη ολοκλήρωση συναλλαγής. Τι τον εμποδίζει να σου βάλει αρνητική; Εσύ λες ότι σου ζήτησε 20 ευρώ παραπάνω (χάριν συζήτησης το δέχομαι, δεν είναι καν αυτό το θέμα μας) κι αυτός ότι του έκανες παζάρια κι επειδή δεν υπέκυψε τον κοκκινίζεις.

 

Θα πρέπει να αφήσουμε και τις δύο αξιολογήσεις.

 

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Δεν λύνεται αυτό το θέμα ή, για να είμαι απολύτως ακριβής, εγώ δεν μπορώ να βρω κάποια λύση που να θωρακίζει τα μέλη από άδικες αξιολογήσεις.

 

Και στο αντεπιχείρημα "γιατί, τι μας θωρακίζει τώρα" απαντώ ευθαρσώς: Σε απόλυτο βαθμό, τίποτε. Όμως, τουλάχιστον έχει υπάρξει συναλλαγή, έχουμε μια βάση. Με τα λόγια και τις προφορικές συνεννοήσεις, τα περιθώρια για εκδικητικές αυξάνονται.

 

Κι αν για μια επιστροφή αντικαταβολής θα μπορούσαμε να δούμε ένα στοιχείο και να επέμβουμε να διορθώσουμε μια άδικη αξιολόγηση, σε μια προφορική συμφωνία τι θα μπορούσαμε να κάνουμε;

ΑΝ είχατε όμως στοιχεία όπως μια συνομιλία μεταξύ των 2 μελών που θα φαινόταν απόλυτα ποιος είναι ο αναξιόπιστος δεν θα γινόταν να καταλάβετε ποιος έφταιξε? Και εγώ είμαι της μεριάς ότι ο κανονισμός πρέπει να αλλάξει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Όχι, δεν θα γινόταν. Δεν μπορώ να φανταστώ τι είδους διάλογος θα ήταν αυτός; "Μουχαχά κορόιδο, σε έστησα, χαρ-χαρ";

 

Το "στήσιμο" (που είναι η βάση της αρνητικής αξιολόγησης στο πλαίσιο που συζητάμε) ΔΕΝ αποδεικνύεται. Εγώ λέω ότι με έστησες στο ραντεβού, εσύ ότι ήσουν συνεπής και εμφανίστηκες, απλά εγώ πήγα να σου φουσκώσω μια φόλα αντί για το κουτάτο που διαφήμιζα, γι' αυτό και δεν προχώρησε η συναλλαγή και τώρα πας να βγεις από πάνω. Τρέχα-γύρευε. Τι θα αποδείξεις; Δώσατε ραντεβού. Ωραία. Το ότι ο άλλος δεν ήρθε, ΠΩΣ αποδεικνύεται, ρωτάω και απάντηση δεν παίρνω. Και, δίχως διάθεση κακοφανισμού, ακόμη και η προώθηση ενός μηνύματος (που εκεί μπλέκουμε με άλλα θέματα, όπως λ.χ. ότι δεν βλέπουμε και δεν θέλουμε να βλέπουμε τα προσωπικά σας μηνύματα) πώς αποδεικνύει ότι ο άλλος δεν ήρθε; Το να μας έρθει ένα μήνυμα όπου το μέλος Α κατηγορεί το μέλος Β ότι τον έστησε στο ραντεβού, πώς ακριβώς αποδεικνύει ότι συνέβη κάτι τέτοιο;

 

Κατά τα λοιπά, κι εγώ υπέρ του να αλλάξει ο κανονισμός είμαι, αν μη τι άλλο για να δούμε πόσο καλύτερα θα είναι τα πράγματα τότε (που νομίζω αυτό είναι το ζητούμενο για όλους). Απλά, να καταλάβουν τα μέλη που ζητούν διακαώς να αξιολογούν τους ασυνεπείς πως, αν είναι μία φορά εκτεθειμένοι σε άδικες αξιολογήσεις με το νυν πλαίσιο, σε τυχόν αλλαγή θα είναι εκατό φορές εκτεθειμένοι.

 

Πέραν αυτού, κανένα πρόβλημα. Και, επαναλαμβάνω, τα παραπάνω συνιστούν προσωπική άποψη, δεν εκφράζω επίσημη θέση του insomnia.

 

Υ.Γ. Γενικά, το έχω γράψει κατά καιρούς, όσο άσχημο/ανάλγητο και αν ακούγεται, απόλυτη εξασφάλιση από άδικες αξιολογήσεις δεν υπάρχει, ακόμη και με τη δικλείδα της ολοκληρωμένης συναλλαγής. Είναι ένας κίνδυνος τον οποίο τα μέλη που δραστηριοποιούνται στις αγγελίες πρέπει να αποδεχτούν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοούσα πώς αν κλειστεί ραντεβού ανάμεσα στον Α και Β και ο Β δεν έρθει, τότε ο Α θα στείλει μήνυμα στον Β inbox που θα ζητάει εξηγήσεις ή θα εκφράζει την απογοητευση-εκνευρισμό του. Από την απάντηση η οχι (γιατί μπορεί να μην απαντήσει καν) εσείς θα μπορείτε να καταλάβετε τι παίχτηκε και ποιος έστησε ποιον. Τώρα για τα προσωπικά δεδομένα είναι άλλο θέμα. Εννοείτε ότι δεν θα μπαίνετε να βλέπετε μόνοι σας συνομιλίες αλλά κατόπιν αδειας του ενός χρήστη για να αποδειχθεί ο ισχυρισμός του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοούσα πώς αν κλειστεί ραντεβού ανάμεσα στον Α και Β και ο Β δεν έρθει, τότε ο Α θα στείλει μήνυμα στον Β inbox που θα ζητάει εξηγήσεις ή θα εκφράζει την απογοητευση-εκνευρισμό του. Από την απάντηση η οχι (γιατί μπορεί να μην απαντήσει καν) εσείς θα μπορείτε να καταλάβετε τι παίχτηκε και ποιος έστησε ποιον.

 

Μπορει να μην πηγε στο ραντεβου γιατι κατι του ετυχε, θα τον σταυρωσουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως αν σε στήσει ο άλλος χάνεις μόνο χρόνο και ψυχική υγεία. Φαντάσου να του στείλεις τίποτα με αντικαταβολή και να μην το πάρει και να χρεωθείς κιόλας. Πρέπει να υπάρξει κάποια πρόνοια για το ζήτημα.

 Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει. Είναι κάτι που ισχύει παντού ακόμα και σε μεγάλες εταιρείες. Κάνω μία παραγγελία στο amazon , έρχεται δεν την παραλαμβάνω κάθεται στο ταχυδρομείο και μου αφήνουν σημείωμα, δεν πάω και το προιόν επιστρέφεται. Ξανακάνω παραγγελία στο amazon και παίρνω τα @@ μου.

Κλείνω ραντεβού στο γιατρό δεν ακυρώνω δεν πάω. Θέλω να ξανακλείσω, παίρνω τα @@ μου κάπως έτσι πάει.

Το άλλον τον καλεί η αστυνομία και δεν πάει και δεν τρέχει τίποτα

Στούς ιδιώτες ισχύει το εξής, αυτός που αγοράζει πηγαίνει στο σπίτι του πωλητή. Εάν γίνει ταχυδρομικά προπληρώνει το συμφωνημένο ποσό, δεν υπάρχει επιστροφή παρά μόνο με καλή θέληση του πωλητή δεν υπάρχει εγγύηση.

Είναι κάνονες για να δουλέψει το σύστημα.

 

Ένας άλλος κανόνας που ξέχασα να αναφέρω είναι ότι εάν κλείσω ραντεβού με κάποιον να αγοράσει κάτι από μένα αύριο, δεν μπορώ να το πουλήσω σήμερα επειδή βρήκα γρήγορο αγοράστη πρέπει να του πώ ότι θα τον ενημερώσω εφόσον δεν το αγοράσει ο άλλος.

Επεξ/σία από k33theod
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 Δεν υπάρχει ούτε θα υπάρξει. Είναι κάτι που ισχύει παντού ακόμα και σε μεγάλες εταιρείες. Κάνω μία παραγγελία στο amazon , έρχεται δεν την παραλαμβάνω κάθεται στο ταχυδρομείο και μου αφήνουν σημείωμα, δεν πάω και το προιόν επιστρέφεται. Ξανακάνω παραγγελία στο amazon και παίρνω τα @@ μου.

Κλείνω ραντεβού στο γιατρό δεν ακυρώνω δεν πάω. Θέλω να ξανακλείσω, παίρνω τα @@ μου κάπως έτσι πάει.

 

Οχι βεβαια, ο γιατρος θα σου ορισει νεο ραντεβου σε αλλη ωρα. Γιατι να σου δωσει τ @@ του?...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι βεβαια, ο γιατρος θα σου ορισει νεο ραντεβου σε αλλη ωρα. Γιατι να σου δωσει τ @@ του?...

Εξαρτάται από το γιατρό. Εδώ που μένω δεν σου δίνουν. Γιατί τους έφαγες χωρίς λόγο ένα άλλο ραντεβού που θα μπορούσε να έχει. To έχουν σαν κανόνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εξαρτάται από το γιατρό. Εδώ που μένω δεν σου δίνουν. Γιατί τους έφαγες χωρίς λόγο ένα άλλο ραντεβού που θα μπορούσε να έχει. To έχουν σαν κανόνα.

 

O γιατρος ειναι για να σε βοηθαει, οχι να σε σαμποταρει. Αρα αν συμβει κατι τετοιο αλλαζεις γιατρο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Με την ευκαιρία, να θυμίσω μερικά πράγματα:

 

Όπως ορίζουν ρητά οι όροι χρήσης (εδώ, σημείο Β1) οι αξιολογήσεις δεν τροποποιούνται. Προσέχετε τι γράφετε και πώς το γράφετε.

 

Από εκεί και πέρα, επειδή άνθρωποι είμαστε και λάθη γίνονται, όταν στέλνετε αναφορά και ζητάτε διευκόλυνση από τους συντονιστές, μην τους τη λέτε κι από πάνω επειδή δεν σας "εξυπηρέτησαν" άμεσα. Είναι άκομψο, πώς να το κάνουμε.

 

Επίσης, όταν στέλνετε αναφορά, το "αναφορά" δεν είναι επαρκές ως αιτιολόγηση του γιατί θέλετε να επέμβει κάποιος συντονιστής. Δεν θέλουμε τρισέλιδη έκθεση ιδεών, αλλά δυο λόγια για το τι συμβαίνει και γιατί θεωρείτε πως πρέπει να σβηστεί μια αξιολόγηση (ακόμη κι αν ο λόγος είναι καταφανής) βοηθάει. Ακόμη και σε ακραίες περιπτώσεις (να βρίζει ο άλλος, ας πούμε) πιο γρήγορα θα αντιδράσουμε βλέποντας μια περιγραφή του προβλήματος, από ένα "αναφορά".

 

Βοηθείστε μας να σας βοηθήσουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει να μην πηγε στο ραντεβου γιατι κατι του ετυχε, θα τον σταυρωσουμε?

Φυσικά και όχι. Σε αυτήν την περίπτωση θα φαίνεται πως ο άλλος δεν είχε κακή πρόθεση που το έκανε. Θα απαντήσει στο μήνυμα του άλλου που θα ζητάει εξηγήσεις, θα ζητήσει συγνώμη και για ποιο λόγο κτλ και θα φανεί πώς δεν το ήθελε και έπρεπε να το κάνει, καθώς μπορεί να ζητήσει και εκ νέου συναντηση.(αν και πάλι θα έπρεπε να είχε ενημερώσει τον αγοραστή, αλλά άνθρωποι είμαστε μπορεί κάτι να μας τυχει). Σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να μην απαντήσει καν, μπορεί να μιλήσει άσχημα και να βγει από πάνω, η μπορεί να μην κλείσει άλλη συνάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...