Προς το περιεχόμενο

μου εκανε αρνητικες αξιολογησεις σε συναλλαγες που δεν εγιναν ποτε.


CrashTR1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators

Προσωπικά (και, για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, αν δεν αρκεί το προσωπικά, με τα παρακάτω καμία επίσημη θέση του site δεν εκφράζω) βλέπω με συμπάθεια τις περιπτώσεις που ένας χρήστης έχει στηθεί σε ραντεβού κτλ. Και συμφωνώ πως είναι ένα θέμα αξιοπιστίας αυτό.

 

Από την άλλη, πώς αποδεικνύεται αυτό; Το στήσιμο σε ραντεβού, θέλω να πω. Κλείνει ο χρήστης Α ραντεβού με το χρήστη Β. Ο Β δεν εμφανίζεται ποτέ. Αξιολογεί ο Α αρνητικά, ανταποδίδει ο Β. Εμείς, πώς θα ξέρουμε τι έγινε; Ισχυρίζεται ο Α ότι ο Β δεν πήγε, ο Β λέει ότι δεν έδωσαν κανένα ραντεβού και ότι η αρνητική είναι επειδή ο Α του έκανε παζάρια τα οποία δεν δέχτηκε και τώρα τον εκδικείται.

 

Σας ακούγεται τραβηγμένο; Έχει συμβεί. Και όχι μόνο μία φορά.

 

Λύση υπάρχει, απλή-απλούστατη: εφόσον έχει υπάρξει συναλλαγή ή προσπάθεια συναλλαγής που δεν ολοκληρώθηκε (δηλαδή η αξιολόγηση δεν είναι σχολιασμός τιμής/ποιότητας/σπανιότητας κτλ. που επίσης βλέπουμε συχνά παρά τη ρητή απαγόρευση από τους όρους χρήσης των αγγελιών) οι αξιολογήσεις να μένουν. Αρνητικές και οι δύο; Αρνητικές.

 

Όμως, τα μέλη θα πρέπει να το αποδεχτούν αυτό. Δεν μπορούμε να κάνουμε το χωροφύλακα στις συναλλαγές. Αν θέλουμε αξιολόγηση και στην απόπειρα συναλλαγής, θα πρέπει να δεχτούμε και το ενδεχόμενο αρνητικής.

 

Και μετά, τα μέλη που θα δουν ότι ο Α και ο Β αντάλλαξαν αρνητικές αξιολογήσεις, θα πρέπει να καθίσουν και να κρίνουν ποια από τις δύο τους φαίνεται πιο βάσιμη. Περνάει, δηλαδή, ένα μέρος της ευθύνης στα μέλη (βασικά, δεν περνάει, εκεί βρίσκεται εξαρχής, τα μέλη πρέπει να αξιολογούν και δυστυχώς συχνά δεν το κάνουν: διαμαρτυρήθηκε μέλος πως είχε αρνητική εμπειρία με μέλος με "πολλές θετικές αξιολογήσεις" και 5-6 από δαύτες ήταν του στυλ "μεγάλε δεν μπορείς να λάβεις μήνυμα, με ενδιαφέρει το τάδε". Πολλές, ναι, αλλά τι είδους και για ποιο λόγο; )

 

Θέλω να πω με όλα αυτά πως, "καταπράσινες αξιολογήσεις" και "αξιολόγηση ακόμη και σε απόπειρα συναλλαγής" δεν μπορούμε να έχουμε. Θα υπάρξουν και αρνητικές. Άδικες; Ενδεχομένως. Αλλά, εκεί θα πρέπει (επιτέλους) να μπει και η λογική και η αξιολόγηση των ενδιαφερόμενων: όσο στεκόμαστε σε ένα ξερό νούμερο, άκρη δεν βγαίνει.

 

Με την ευκαιρία, να πούμε κι ένα άλλο πρόβλημα: πολύ συχνά τα μέλη δεν δείχνουν τη δέουσα σοβαρότητα όταν αξιολογούν, ούτε στις εκφράσεις που χρησιμοποιούν, ούτε στη βιασύνη με την οποία σπεύδουν να αξιολογήσουν, με ολόθερμους ή σκαιούς χαρακτηρισμούς, και λίγο μετά (ακόμη και ώρες μετά) στέλνουν μήνυμα να τους σβήσουμε τις αξιολογήσεις γιατί βιάστηκαν κι έκαναν λάθος.

 

Το θέμα είναι σύνθετο και εύκολη απάντηση δεν υπάρχει. Χρειάζεται σοβαρότητα από όλους και ρεαλισμός. Σέβομαι την ενόχληση των μελών που σου λένε "με έστησε και δεν μπορώ να κάνω κάτι", απλά επισημαίνω πως αν επιτραπεί εκεί αρνητική, θα πρέπει να επιτραπεί και ο αντίλογος, και επί ενός πράγματος που και τα δύο μέρη συμφωνούν ότι δεν έχει συμβεί, πώς ακριβώς θα επέμβουμε να αποκαταστήσουμε την άδικη αξιολόγηση;

 

Αν αποδεχτούν τα μέλη αυτό το ρίσκο, θα μπορούσαμε να συζητήσουμε σε μια άλλη βάση. Όσο κυνηγάμε "καταπράσινα λιβάδια", όμως, η τωρινή λύση είναι η σχετικά ασφαλέστερη, φρονώ.

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσωπικά (και, για να μην υπάρχει καμία παρεξήγηση, αν δεν αρκεί το προσωπικά, με τα παρακάτω καμία επίσημη θέση του site δεν εκφράζω) βλέπω με συμπάθεια τις περιπτώσεις που ένας χρήστης έχει στηθεί σε ραντεβού κτλ. Και συμφωνώ πως είναι ένα θέμα αξιοπιστίας αυτό.

 

Από την άλλη, πώς αποδεικνύεται αυτό; Το στήσιμο σε ραντεβού, θέλω να πω. Κλείνει ο χρήστης Α ραντεβού με το χρήστη Β. Ο Β δεν εμφανίζεται ποτέ. Αξιολογεί ο Α αρνητικά, ανταποδίδει ο Β. Εμείς, πώς θα ξέρουμε τι έγινε; Ισχυρίζεται ο Α ότι ο Β δεν πήγε, ο Β λέει ότι δεν έδωσαν κανένα ραντεβού και ότι η αρνητική είναι επειδή ο Α του έκανε παζάρια τα οποία δεν δέχτηκε και τώρα τον εκδικείται.

 

Σας ακούγεται τραβηγμένο; Έχει συμβεί. Και όχι μόνο μία φορά.

 

Γιατί αν γίνει αρνητική αξιολόγηση μετά το πέρας κάποιας συναλλαγής πως θα ξέρουμε ότι λέει αλήθεια?

Το πρόβλημα αυτό υπάρχει έτσι κι αλλιώς σε μια αξιολόγηση καθώς έτσι είναι η φύση της. Τα 2 μέλη λένε την εμπειρία τους και τα υπόλοιπα μέλη κρίνουν.

Δεν αλλάζει κάτι ως προς αυτό είτε η συναλλαγή ολοκληρώθηκε είτε όχι.

 

Πάντως αν σε στήσει ο άλλος χάνεις μόνο χρόνο και ψυχική υγεία. Φαντάσου να του στείλεις τίποτα με αντικαταβολή και να μην το πάρει και να χρεωθείς κιόλας. Πρέπει να υπάρξει κάποια πρόνοια για το ζήτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Γενικά, παντού υπάρχει το ρίσκο της εκδικητικής αξιολόγησης. Αυτό, πρέπει να το συνειδητοποιήσουν όσοι μετέχουν στις αγγελίες. Δεν λέω ότι είναι ευχάριστο, ούτε σωστό. Είναι, όμως, μια πραγματικότητα και καλό είναι να την αντικρίζουμε την πραγματικότητα κατάματα. Εδώ έχουμε πλείστες όσες κακές εμπειρίες με καταστήματα, μικρά και μεγάλα, με έναν άγνωστο οι πιθανότητες είναι πολύ μεγαλύτερες.

 

Από εκεί και πέρα, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες: αν ο Α στείλει στο Β κάτι με αντικαταβολή, ο Β δεν παραλάβει και ο Α θελήσει να τον αξιολογήσει (αναφέρομαι σε περίπτωση μη ολοκληρωμένης συναλλαγής) ο Α έχει τα αποκόμματα αποστολής/επιστροφής, σκανάρει, pm σε ένα συντονιστή και η εκδικητική εξαφανίζεται. Μας κοινοποιεί, δηλαδή, δικά του έγγραφα και επεμβαίνουμε, εφόσον υπάρξει αλλαγή στο πλαίσιο.

 

Στο ραντεβού, πώς θα δούμε ότι δόθηκε και δεν πραγματοποιήθηκε; Παράδειγμα, αν εγώ πω ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού και δεν ήρθε, και ο funbreaker απαντήσει ότι το ραντεβού πράγματι δόθηκε, ο ίδιος εμφανίστηκε κανονικά και αντί για ένα άψογο λουκούμι Σύρου πήγα να του δώσω ένα δαγκωμένο λουκούμι Σύρου οπότε κι αυτός αγανακτισμένος σηκώθηκε και έφυγε, πώς θα αποδειχτεί το τι έγινε; Πρόσεξε, δεν μιλάμε για άρνηση ότι υπήρξε ραντεβού, όπου και πάλι είναι ζήτημα το πώς θα έδειχνα σε ένα συντονιστή ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού. Μιλάμε για ένα ραντεβού το οποίο δέχονται και οι δύο ότι δόθηκε και απλά διαφωνούν για τους λόγους που δεν κατέληξε σε συναλλαγή.

 

Ήδη σε ολοκληρωμένες συναλλαγές και έχουμε θέμα εξακρίβωσης δεδομένων, φαντάσου να πάμε σε καταστάσεις όπου είτε πανεύκολα μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει την εκδοχή του καταγγέλλοντα, είτε εξίσου πανεύκολα να αρνηθεί ότι υπήρξε, έστω, ραντεβού.

 

Προσωπικά, δεν θα είχα πρόβλημα να δω μια διεύρυνση του πλαισίου αξιολόγησης, αλλά πολύ φοβάμαι πως τα πράγματα θα περιπλακούν κατά πολύ αν έχουμε και αξιολόγηση σε μη ολοκληρωμένη συναλλαγή. Επαναλαμβάνω, δεν αδικώ όσους ενοχλούνται από την ασυνέπεια, απλά προειδοποιώ ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα ήμαστε υποχρεωμένοι να αφήσουμε και τον αντίλογο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πλεον δεν στελνω αντικαταβολη πρωτον γιατι αν αυτο που θα στειλω το παραλλαβει ο αλλος σπασμενο εγω δεν θα μπορω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας, οτι δεν το εστειλα εγω σπασμενο δεν εσπασε στην μεταφορα η αν αυτος που το πηρε ειχε το ιδιο σπασμενο και θελει να την βγαλη τζαμπα. Και δευτερον αν δεν το παραλλαβει δεν θα μπορω να βαλω εστω μια αρνητικη για να σωσω τουλαχιστον τον επομενο.

 

Ουτε και κρατησεις κανω γιατι δεν ειναι λιγες οι φορες που μου ειπαν μην το δωσεις θα σε παρω αυριο θα σε παρω μεθαυριο κλπ κλπ και μην τον ειδατε τον Παναη!


Γενικά, παντού υπάρχει το ρίσκο της εκδικητικής αξιολόγησης. Αυτό, πρέπει να το συνειδητοποιήσουν όσοι μετέχουν στις αγγελίες. Δεν λέω ότι είναι ευχάριστο, ούτε σωστό. Είναι, όμως, μια πραγματικότητα και καλό είναι να την αντικρίζουμε την πραγματικότητα κατάματα. Εδώ έχουμε πλείστες όσες κακές εμπειρίες με καταστήματα, μικρά και μεγάλα, με έναν άγνωστο οι πιθανότητες είναι πολύ μεγαλύτερες.

 

Από εκεί και πέρα, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες: αν ο Α στείλει στο Β κάτι με αντικαταβολή, ο Β δεν παραλάβει και ο Α θελήσει να τον αξιολογήσει (αναφέρομαι σε περίπτωση μη ολοκληρωμένης συναλλαγής) ο Α έχει τα αποκόμματα αποστολής/επιστροφής, σκανάρει, pm σε ένα συντονιστή και η εκδικητική εξαφανίζεται. Μας κοινοποιεί, δηλαδή, δικά του έγγραφα και επεμβαίνουμε, εφόσον υπάρξει αλλαγή στο πλαίσιο.

 

Στο ραντεβού, πώς θα δούμε ότι δόθηκε και δεν πραγματοποιήθηκε; Παράδειγμα, αν εγώ πω ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού και δεν ήρθε, και ο funbreaker απαντήσει ότι το ραντεβού πράγματι δόθηκε, ο ίδιος εμφανίστηκε κανονικά και αντί για ένα άψογο λουκούμι Σύρου πήγα να του δώσω ένα δαγκωμένο λουκούμι Σύρου οπότε κι αυτός αγανακτισμένος σηκώθηκε και έφυγε, πώς θα αποδειχτεί το τι έγινε; Πρόσεξε, δεν μιλάμε για άρνηση ότι υπήρξε ραντεβού, όπου και πάλι είναι ζήτημα το πώς θα έδειχνα σε ένα συντονιστή ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού. Μιλάμε για ένα ραντεβού το οποίο δέχονται και οι δύο ότι δόθηκε και απλά διαφωνούν για τους λόγους που δεν κατέληξε σε συναλλαγή.

 

Ήδη σε ολοκληρωμένες συναλλαγές και έχουμε θέμα εξακρίβωσης δεδομένων, φαντάσου να πάμε σε καταστάσεις όπου είτε πανεύκολα μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει την εκδοχή του καταγγέλλοντα, είτε εξίσου πανεύκολα να αρνηθεί ότι υπήρξε, έστω, ραντεβού.

 

Προσωπικά, δεν θα είχα πρόβλημα να δω μια διεύρυνση του πλαισίου αξιολόγησης, αλλά πολύ φοβάμαι πως τα πράγματα θα περιπλακούν κατά πολύ αν έχουμε και αξιολόγηση σε μη ολοκληρωμένη συναλλαγή. Επαναλαμβάνω, δεν αδικώ όσους ενοχλούνται από την ασυνέπεια, απλά προειδοποιώ ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα ήμαστε υποχρεωμένοι να αφήσουμε και τον αντίλογο.

 

 

Εμενα μου ετυχε να κλεισω αγορα για ενα κινητο.

Ενω ειχαμε κλεισει και το ραντεβου με παιρνει καποια στιγμη και μου λεει

Μου προσφερουν παραπανω σε ενδιαφερει να δωσεις εσυ κατι παραπανω;

Του απανταω οχι για 100 το εβαλες αγγελια για 100 ειπαμε δεν σου εκανα παζαρια και δεν ειναι σωστο αυτο που κανεις.

Ωραια μου ειπε θα στο δωσω 100 αλλα με πηρε μετα απο 20 λεπτα τηλεφωνο ενω εγω ημουν στον δρομο για το ραντεβου και μου ειπε οτι θα το παρει ο αδερφος του.

 

Του εβαλα αρνητικη η οποια σβηστηκε.

 

Αρνητικη του εβαλα οχι γιατι θα το εδινε στο ταχα αδερφο του αλλα επειδη προσπαθησε να παρει περισσοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Η αρνητική σβήστηκε γιατί δεν υπήρξε συναλλαγή.

 

Ας πούμε τώρα, υποθετικά, ότι προστίθεται η δυνατότητα αξιολόγησης και σε μη ολοκλήρωση συναλλαγής. Τι τον εμποδίζει να σου βάλει αρνητική; Εσύ λες ότι σου ζήτησε 20 ευρώ παραπάνω (χάριν συζήτησης το δέχομαι, δεν είναι καν αυτό το θέμα μας) κι αυτός ότι του έκανες παζάρια κι επειδή δεν υπέκυψε τον κοκκινίζεις.

 

Θα πρέπει να αφήσουμε και τις δύο αξιολογήσεις.

 

Αυτό προσπαθώ να εξηγήσω. Δεν λύνεται αυτό το θέμα ή, για να είμαι απολύτως ακριβής, εγώ δεν μπορώ να βρω κάποια λύση που να θωρακίζει τα μέλη από άδικες αξιολογήσεις.

 

Και στο αντεπιχείρημα "γιατί, τι μας θωρακίζει τώρα" απαντώ ευθαρσώς: Σε απόλυτο βαθμό, τίποτε. Όμως, τουλάχιστον έχει υπάρξει συναλλαγή, έχουμε μια βάση. Με τα λόγια και τις προφορικές συνεννοήσεις, τα περιθώρια για εκδικητικές αυξάνονται.

 

Κι αν για μια επιστροφή αντικαταβολής θα μπορούσαμε να δούμε ένα στοιχείο και να επέμβουμε να διορθώσουμε μια άδικη αξιολόγηση, σε μια προφορική συμφωνία τι θα μπορούσαμε να κάνουμε;

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη ειχα κανει και τοτε αυτη την ερωτηση αλλα δεν πηρα απαντηση θα την κανω παλι.

 

Αν εγω ακυρωσω μια αγορα η ακυρωσω μια πωληση για διαφορους λογους αν μου βαλουν αρνητικη θα την σβησετε;

 

Φυσικα δεν λεω να στησω καποιον σε ραντεβου ουτε να μου στειλουν κατι και να μην παω να το παραλλαβω αν το εκανα αυτο θα ημουν γαϊδουρι και δεν θα ειχα 200+ θετικες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Αυτή τη στιγμή το πλαίσιο είναι σαφές: εφόσον δεν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή, αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει.

 

Επομένως, εφόσον ακυρωθεί η αγορά ή πώληση, αξιολόγηση δεν μπορεί να γίνει. (Αν, μάλιστα, ακυρωθεί εγκαίρως και ευγενικά, και να μπορούσε να γίνει, θεωρώ άδικο να γίνει αρνητική σε μια τέτοια περίπτωση, αλλά, και πάλι, στην παρένθεση εκφράζω προσωπική άποψη).

 

Επίσης, απορίες για την εφαρμογή των όρων χρήσης (το αναφέρουν, άλλωστε), με προσωπικό μήνυμα, μια ερώτηση σε ένα νήμα υπάρχει σοβαρή περίπτωση να ξεφύγει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά, παντού υπάρχει το ρίσκο της εκδικητικής αξιολόγησης. Αυτό, πρέπει να το συνειδητοποιήσουν όσοι μετέχουν στις αγγελίες. Δεν λέω ότι είναι ευχάριστο, ούτε σωστό. Είναι, όμως, μια πραγματικότητα και καλό είναι να την αντικρίζουμε την πραγματικότητα κατάματα. Εδώ έχουμε πλείστες όσες κακές εμπειρίες με καταστήματα, μικρά και μεγάλα, με έναν άγνωστο οι πιθανότητες είναι πολύ μεγαλύτερες.

 

Από εκεί και πέρα, δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες: αν ο Α στείλει στο Β κάτι με αντικαταβολή, ο Β δεν παραλάβει και ο Α θελήσει να τον αξιολογήσει (αναφέρομαι σε περίπτωση μη ολοκληρωμένης συναλλαγής) ο Α έχει τα αποκόμματα αποστολής/επιστροφής, σκανάρει, pm σε ένα συντονιστή και η εκδικητική εξαφανίζεται. Μας κοινοποιεί, δηλαδή, δικά του έγγραφα και επεμβαίνουμε, εφόσον υπάρξει αλλαγή στο πλαίσιο.

 

Στο ραντεβού, πώς θα δούμε ότι δόθηκε και δεν πραγματοποιήθηκε; Παράδειγμα, αν εγώ πω ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού και δεν ήρθε, και ο funbreaker απαντήσει ότι το ραντεβού πράγματι δόθηκε, ο ίδιος εμφανίστηκε κανονικά και αντί για ένα άψογο λουκούμι Σύρου πήγα να του δώσω ένα δαγκωμένο λουκούμι Σύρου οπότε κι αυτός αγανακτισμένος σηκώθηκε και έφυγε, πώς θα αποδειχτεί το τι έγινε; Πρόσεξε, δεν μιλάμε για άρνηση ότι υπήρξε ραντεβού, όπου και πάλι είναι ζήτημα το πώς θα έδειχνα σε ένα συντονιστή ότι ο funbreaker μου έκλεισε ραντεβού. Μιλάμε για ένα ραντεβού το οποίο δέχονται και οι δύο ότι δόθηκε και απλά διαφωνούν για τους λόγους που δεν κατέληξε σε συναλλαγή.

 

Ήδη σε ολοκληρωμένες συναλλαγές και έχουμε θέμα εξακρίβωσης δεδομένων, φαντάσου να πάμε σε καταστάσεις όπου είτε πανεύκολα μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει την εκδοχή του καταγγέλλοντα, είτε εξίσου πανεύκολα να αρνηθεί ότι υπήρξε, έστω, ραντεβού.

 

Προσωπικά, δεν θα είχα πρόβλημα να δω μια διεύρυνση του πλαισίου αξιολόγησης, αλλά πολύ φοβάμαι πως τα πράγματα θα περιπλακούν κατά πολύ αν έχουμε και αξιολόγηση σε μη ολοκληρωμένη συναλλαγή. Επαναλαμβάνω, δεν αδικώ όσους ενοχλούνται από την ασυνέπεια, απλά προειδοποιώ ότι σε μια τέτοια περίπτωση θα ήμαστε υποχρεωμένοι να αφήσουμε και τον αντίλογο.

 

Γιατί στις περιπτώσεις που ολοκληρώνεται μια συναλλαγή και γίνεται αρνητική αξιολόγηση η διαχειριστική ομάδα κάνει έρευνα?

Αν π.χ. πει κάποιος πως ο άλλος του πούλησε ένα κινητό με κακό ήχο πως θα το αποδείξει? Θα ζητήσει η διαχειριστική ομάδα βίντεο? Ή αν πει πως έβαλε μέσα στο δέμα μια πατάτα αντί για κινητό?

 

Όπως και στις ολοκληρωμένες συναλλαγές δεν μπορεί να αποδειχθεί πάντα η αρνητική αξιολόγηση έτσι είναι και στις ανολοκλήρωτες.

Αυτό δεν επηρρεάζει την αναγκαιότητα αξιολόγησης σε ανολοκλήρωτες συναλλαγες που δεν καταλαβαίνω τον λόγο να μην υπάρχει.

 

Εγω πλεον δεν στελνω αντικαταβολη πρωτον γιατι αν αυτο που θα στειλω το παραλλαβει ο αλλος σπασμενο εγω δεν θα μπορω να αποδειξω οτι δεν ειμαι ελεφαντας, οτι δεν το εστειλα εγω σπασμενο δεν εσπασε στην μεταφορα η αν αυτος που το πηρε ειχε το ιδιο σπασμενο και θελει να την βγαλη τζαμπα. Και δευτερον αν δεν το παραλλαβει δεν θα μπορω να βαλω εστω μια αρνητικη για να σωσω τουλαχιστον τον επομενο.

 

Ουτε και κρατησεις κανω γιατι δεν ειναι λιγες οι φορες που μου ειπαν μην το δωσεις θα σε παρω αυριο θα σε παρω μεθαυριο κλπ κλπ και μην τον ειδατε τον Παναη!

 

Εγώ τραβάω βίντεο πριν συσκευάσω και δείχνω την σωστή λειτουργία και τον κωδικό της συσκευής.

Τραβάω βίντεο και ενώ συσκευάζω και δείχνω πως έβαλα μέσα την ίδια συσκευή και βάζω άπειρα προστατευτικά και φούσκες.

Ενημερώνω πως έχω βίντεο και αν χρειαστεί το δείχνω. Φυσικά αυτό δεν λύνει το πρόβλημα απλά έχω περισσότερα όπλα για να αποδείξω πως δεν φταίω ή να κάνω κάποιον απατεώνα να διστάσει να με εξαπατήσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Έρευνα, όχι. Αλλά εφόσον υπάρχουν στοιχεία (λ.χ. βίντεο καλής λειτουργείας και συσκευασίας) έχουμε μια βάση. 

 

Στο "μου είπε-του είπα", δεν υπάρχει καμία βάση. 

 

Και, θα το ξαναπώ, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τις αξιολογήσεις και στις παρ' ολίγο συναλλαγές (παρότι φοβάμαι πως θα γίνει ο κακός χαμός, αν κρίνω από τη δυσκολία να ακολουθήσουν τα μέλη πολύ απλούστερους και συγκεκριμένους όρους χρήσης). Απλά, να είμαστε ξεκάθαροι πως, αν στις ολοκληρωμένες συναλλαγές μπορούμε να κάνουμε πέντε πράγματα για να διορθωθεί μια αδικία, στις ανολοκλήρωτες θα μπορούμε να κάνουμε ένα, το πολύ.

 

Θα το αντιληφθούν αυτό τα μέλη; Ή, όπως είναι πανεύκολο, θα έχουμε νέο γύρο υπαινιγμών ότι "δεν κάνουμε αρκετά για να προστατεύσουμε τα μέλη";

 

Εγώ την κατάσταση περιγράφω. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω το στήσιμο και τη γαϊδουριά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγώ θέλω να πω ένα ευχαριστώ γιατί είναι απο τις λίγες περιπτώσεις που έχουμε δυνατότητα συζήτησης με κάποιο μέλος της διαχειρηστικής ομάδας και όχι ένα ξερό "αυτοί είναι οι κανόνες"...

 

Πιστεύω μέσω συλλογικών δράσεων και αναφορών μπορούμε να μαζέψουμε λίγο τα μαγαζάκια και τους απατεώνες.

 

Στην περίπτωσή μου, δεν έχω αξιολογήσει αρνητικά 2-3 άτομα γιατί μου είπανε στα ίσια έχουν 15 λογαριασμούς και θα φάω 150 αρνητικές εν μια νυκτί, αλλά προειδοποιώ τα μέλη με άλλους τρόπος.

 

Γιατί δεν κάνουμε ένα thread όπου θα καρφώνουμε έστω σε σποιλερ του απατεώνες? Μια αρνητική δεν φτάνει, κάνουν 40 νέα προφίλ σε μια βδομάδα. (Πχ, σας είχα ζαλίσει με ένα τηλέφωνο που εμφανιζόταν στις αγγελίες με 16 ονόματα, τα σβήσατε, ο κύριος άλλαξε τηλέφωνο και έκανε νέο λογαριασμό. Ναι, πήρα τηλέφωνο, ίδια σπίτι, ίδια ορθογραφία, ίδια φωνή. Πουλάει 2-3 χαλασμένα, σβήνεται το προφίλ, πάει με το νέο σε 2 μέρες)

 

Συγνώμη για το offtopic και keep up the good job!

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν κάνουμε ένα thread όπου θα καρφώνουμε έστω σε σποιλερ του απατεώνες? Μια αρνητική δεν φτάνει, κάνουν 40 νέα προφίλ σε μια βδομάδα. (Πχ, σας είχα ζαλίσει με ένα τηλέφωνο που εμφανιζόταν στις αγγελίες με 16 ονόματα, τα σβήσατε, ο κύριος άλλαξε τηλέφωνο και έκανε νέο λογαριασμό. Ναι, πήρα τηλέφωνο, ίδια σπίτι, ίδια ορθογραφία, ίδια φωνή. Πουλάει 2-3 χαλασμένα, σβήνεται το προφίλ, πάει με το νέο σε 2 μέρες)

Θετικό μου ακούγετε  μιλά με την ομάδα διαχείρισης  και αν το υιοθετεί το όλο εγχείρημα σίγουρα θα έχει  ανταπόκριση αν επιτραπεί 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έρευνα, όχι. Αλλά εφόσον υπάρχουν στοιχεία (λ.χ. βίντεο καλής λειτουργείας και συσκευασίας) έχουμε μια βάση. 

 

Στο "μου είπε-του είπα", δεν υπάρχει καμία βάση.

Γιατί αν σε μια ολοκληρωμένη συναλλαγή κάποιος κάνει αρνητική αξιολόγηση για κακή λειτουργία μας συσκευής π.χ. θα του ζητηθούν αποδείξεις που αν δεν τις προσκομήσει η αρνητική αξιολόγηση θα διαγραφεί?

Δεν ήξερα πως γίνεται κάτι τέτοιο.

Αν δεν γίνεται όμως γιατί στην ανολοκλήρωτη συναλλαγή να απαιτούνται αποδείξεις ενώ στην ολοκληρωμένη όχι? Δεν διακρίνω κάποια διαφορά ως προς την χρησιμότητα μιας αρνητικής αγγελίας για την προστασία των χρηστων και στις δύο περιπτώσεις.

 

Και, θα το ξαναπώ, προσωπικά δεν έχω πρόβλημα με τις αξιολογήσεις και στις παρ' ολίγο συναλλαγές (παρότι φοβάμαι πως θα γίνει ο κακός χαμός, αν κρίνω από τη δυσκολία να ακολουθήσουν τα μέλη πολύ απλούστερους και συγκεκριμένους όρους χρήσης). Απλά, να είμαστε ξεκάθαροι πως, αν στις ολοκληρωμένες συναλλαγές μπορούμε να κάνουμε πέντε πράγματα για να διορθωθεί μια αδικία, στις ανολοκλήρωτες θα μπορούμε να κάνουμε ένα, το πολύ.

 

Θα το αντιληφθούν αυτό τα μέλη; Ή, όπως είναι πανεύκολο, θα έχουμε νέο γύρο υπαινιγμών ότι "δεν κάνουμε αρκετά για να προστατεύσουμε τα μέλη";

 

Εγώ την κατάσταση περιγράφω. Δεν προσπαθώ να δικαιολογήσω το στήσιμο και τη γαϊδουριά.

 

Ναι οκ είναι κατανοητή η θέση σου, το ζήτημα είναι αν μπορούμε να αφήνουμε χωρίς αξιολόγηση φαινόμενα στησίματος ή ακόμα χειρότερα μη παραλαβής από αντικαταβολή.

Αν γίνει ο κακός χαμός από τέτοιες αξιολογήσεις, σημαίνει πως θα υπάρχουν πολλά τέτοια φαινόμενα άρα καλώς να γίνει ο χαμος.

Αν εννοείς πως πολλές απ αυτές τις αξιολογήσεις θα είναι ψεύτικες για λόγους εκδίκησης κτλ, και στις ολοκληρωμένες συναλλαγές πάλι μπορεί να πει ψέμματα κάποιος για αντίστοιχους λόγους οπότε δεν βρίσκω διαφορά.

Όπως είπαμε η φύση της αξιολόγησης είναι μη αποδείξιμη και την κρίνουν τα άλλα μέλη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω προτεινω, πρωτου δημοσιευτει μια αξιολογηση να λαμβανεται πρωτα υποψη του αξιολογουμενου ωστε αν ειναι παρατυπη να προλαβει ο αξιολογουμενος να ενημερωσει το mod και να διαγραφει. Αλλιως κινδυνευει να σπιλωθει χωρις λογο.

Μεχρι να σβηστει η παρατυπη αξιολογηση, το κοινο θα βλεπει στη σελιδα του αξιολογουμενου οτι ο χρηστης ειναι αθλιος, απατεωνας, ατιμος κλπ κλπ... Και οι εντυπωσεις μενουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως συχνος χρηστης των αγγελιων, τοσο ως πωλητης οσο και ως αγοραστης, θελω να πω οτι καταλαβαινω την πολυπλοκοτητα του θεματος.

 

Πριν καποια χρονια, μου ετυχε η πρωτη αρνητικη εμπειρια. Εστειλα σε καποιον αντικαταβολη ενα δισκο WD 80GB.

Ειχαμε συμφωνησει κανονικα, μου εδωσε διευθυνση το προηγουμενο βραδυ. Ετοιμασα το πακετο και ελεγξα τελευταια στιμη τα μηνυματα γυρω στις 12 το βραδυ πριν παω για υπνο.

Την επομενη παω το πακετο στα ΕΛΤΑ με το που ανοιγουν 7:30 πριν τη δουλεια, χωρις να ελεγξω μηνυηματα.

 

Φτανω μετα στη δουλεια και μπαινω να του στειλω μηνυμα οτι εφυγε το πακετο. Και βλεπω οτι εχει κανει edit το προηγουμενο μηνυμα να σβησει τη διευθυνση και να γραψει οτι τελικα ο δισκος δεν του κανει επειδη... δεν ειναι ΑΤΑ133! Πουθενα δεν ειχαμε πει κατι τετοιο ενω δεν υπαρχει καν δισκος της WD με ΑΤΑ133, και μαλιστα εκεινης της εποχης.

 

Μου λεει οτι κακως το εστειλα και δεν θα το παραλαβει. Τον ξεχεζω στην απαντηση και δεν ξαναγραφει. Οταν παιρνω πισω το πακετο του κανω την αρνητικη περιγραφοντας οσο μπορω την κατασταση και μετα απο μια δυο μερες μου κανει κι εκεινος λεγοντας αρλουμπες. Οτι δηθεν μου ειχε πει μερες πριν οτι δεν θα το παρει και εγω επεμενα να το στειλω.

Δυστυχως τοτε δεν σκεφτηκα να το τραβηξω παραπερα, ομως καταλαβα αμεσως οτι δεν αξιζει τον κοπο να ασχολουμαι με αρνητικες αξιολογησεις. Εκεινος ειχε προφιλ με 0 μηνυματα και ελαχιστες αξιολογησεις, μπορει ηδη να εχει αλλαξει προφιλ. Εγω που δεν θα αλλαξω θα την κρατησω για παντα. Εχουν περασει χρονια εξαλλου τωρα και να θελει κανεις δεν γινεται τιποτα.

 

Εκτοτε οταν ψαχνω καποιο χρηστη και βλεπω αρνητικη, παω και στο προφιλ του αλλου συναλλασσομενου να δω την αντιστοιχη αξιολογηση. Συνηθως δεν βγαινει ακρη.

Επισης με εχουν στησει και εχω κρατησει πραγματα για καποιους που τελικα αλλαζουν γνωμη μετα απο αδικαιολογητο χρονικο διαστημα αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να φανει αυτο σε αξιολογησεις. Και ο κανονισμος να μην ηταν ετσι, δυστυχως εγω εχω να χασω με την ανταλαγη αρνητικων αξιολογησεων και οχι αυτοι.

 

Αλλα δεν μπορουν πραγματικα να κανουν κατι οι mods γι αυτο. Ειναι απο τα ρισκα που πρεπει να αποδεχτουμε.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...