Προς το περιεχόμενο

μου εκανε αρνητικες αξιολογησεις σε συναλλαγες που δεν εγιναν ποτε.


CrashTR1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα παιδες, πριν περιπου 2 μηνες ειχα κανονισει με το μελος is2000 να του πουλησω ενα κινητο, για να μην πολυλογω η συναλλαγη δεν ειχε αισιο τελος και του αφησα την εξης αρνητικη αξιολογηση:

Έχω κάνει συνολικά πάνω από 20 συναλλαγές στο Insomnia, ποτέ δεν είχα κάποιο πρόβλημα σε κάποια από αυτές. Σε αυτό βοήθησε το γεγονός πως ξέρω να περιγράφω αναλυτικά το τι δινω, χωρίς να κρύβω τιποτα και επίσης βοήθησαν οι αγοράστές που ξέρουν να διαβάζουν μια αγγελία σ και αν έχουν κάποια ερώτηση μου την κάνουν. Δυστυχώς με τον "κύριο" Ισίδωρο το σερί των επιτυχής συναλλαγών έλαβε τέλος.
30/12 μου στέλνει μήνυμα ότι ενδιαφέρεται και 31/12 μου δίνει το τηλεφωνό του να κανονίσουμε συνάντηση και μου λεει να τον παρω τηλ αύριο στις 11 το πρωί. 1/1 τον παίρνω τηλ και μου λέει να τον πάρω ξανά αύριο το πρωί ή το μεσημέρι καθώς μου είπε πως γύρισε από δουλειά και είναι κουρασμένος. 2/1 τον παίρνω τηλ. δυο φορές το μεσημέρι και δεν το σηκώνει, του στέλνω μήνυμα απο το insomnia και μου λέει "προεκυψε κατι σοβαρο κ ειμαι εκτος..αν δεν σου κανει κοπο παρε με την τεταρτη το απογευμα να βρεθουμε" Σήμερα Τετάρτη 6/1 τον παίρνω τηλ. πολύ νωρίς το απογεύμα (17:30) και μου λέει πως θέλει συνάντηση στην Πανόρμου (εγώ μένω Καλλιθέα) σε μισή ώρα επειδή πιο μετά δεν μπορεί και επισης μου ζητά τελευταιά στιγμή μείωση τιμής, την οποια δέχτηκα επειδή ήθελα τα λεφτά (άμα μου το έλεγε εξ'αρχής δεν θα την δεχόμουν και θα έδινα το κινητό σε άλλο ενδιαφερόμενο), καταφέρνω και φτάνω Πανόρμου σε 40 λεπτά έχοντας αλλάξει 3 μεταφορικά μέσα! Του δίνω το κινητό, το κοιτάει και μου λέει μετά το θεικο: "το κουτι που ειναι;", πουθενά στην αγγελία δεν αναφέρω ότι δίνω κουτί και γράφω ξεκάθαρα "Θα δωθει με θηκη σιλικονης και φορτιστη", στο τηλέφωνο δεν με ρώτησε για κουτί και επίσης στις φωτογραφίες που ανέβασα με το τι δίνω δεν είχα ανεβάσει κάποιο κουτί. Μετά μου λέει "χωρίς κουτί δεν το παίρνω", εγώ απλά του είπα οτι δεν έγραψα στην αγγελία τίποτα για κανένα κουτί. Με λίγα λόγια πήγαν χαμένα 1 εβδομάδα αναμονής και δύο ώρες δρόμου (να παω και να γυρίσω) λόγω της ανευθυνότητας και απροσεξίας του "κυρίου". Μακριά και αγαπημένοι λοιπόν..


 
 ​Από τοτε δεν υπηρξε καποια επικοινωνια μεταξυ μας. Χθες μου εκανε δυο αξιολογήσεις, η μια στο κινητο το οποιο πουλησα αλλου πριν 1 μηνα και η άλλη σε μια αγγελια για μια οθονη την οποια δεν εχω πουλησει ακομα (ουδέποτε υπηρξε επικοινωνια μεταξυ μας για την οθονη). Στην μια εγραψε ότι δεν είμαι εμπιστο ατομο και στην άλλη ότι είμαι απατεωνας (εγω δεν ειχα ουτε μια αρνητικη αξιολογηση, ενώ αυτος ειχε επειδή πουλησε κινητο με μεγαλη βλαβη που δεν ανεφερε. Αρα εγω είμαι ο απατεωνας; ειρωνια..) Και όλα αυτά ενώ εγω από μερους μου ημουνα σωστος απέναντι του στην συναλλαγή που θελαμε να κανουμε. Υπαρχει καποιος τροπος να διαγραφουν οι αξιολογήσεις; Προσπαθησα να του στειλω μηνυμα αλλα μου βγαζει ειδοποιηση ότι δεν μπορει να δεχτει αλλα μηνυματα. Ευχαριστω εκ των πρωτερων.

Επεξ/σία από CrashTR1
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 143
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφου συναλλαγή ΔΕΝ εγινε, δεν μπορούσες/έπρεπε να του βάλεις αξιολογηση (θετική ή αρνητική). 

Ουσιαστικά έκανε ότι του έκανες εσύ. Αξιολογηση σε μη συναλλαγη.

 

Λύση: Αναφορά της αξιολογησης (αναφορα κουμπι) και ο καταλληλος Mod θα το αναλαβει. Επισης κανε αναφορα τη δική σου αξιολογηση

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιος ο λόγος αρνητικής αξιολόγησης αφού η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε 

Στείλε αναφορά να σου σβήσουν την αξιολόγηση για το προϊών που δεν έχεις πουλήσει.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου συναλλαγή ΔΕΝ εγινε, δεν μπορούσες/έπρεπε να του βάλεις αξιολογηση (θετική ή αρνητική). 

Ουσιαστικά έκανε ότι του έκανες εσύ. Αξιολογηση σε μη συναλλαγη.

 

Λύση: Αναφορά της αξιολογησης (αναφορα κουμπι) και ο καταλληλος Mod θα το αναλαβει. Επισης κανε αναφορα τη δική σου αξιολογηση

 

 

Ποιος ο λόγος αρνητικής αξιολόγησης αφού η συναλλαγή δεν ολοκληρώθηκε 

Στείλε αναφορά να σου σβήσουν την αξιολόγηση για το προϊών που δεν έχεις πουλήσει.

 

Διηλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.

 

Αντί να μείνουμε στην ακραία ανευθυνότητα του τύπου καθόμαστε και ασχολούμαστε με το γράμμα του νόμου.

Για την συγκεκριμένη αξιολόγηση που εμένα μου φαίνεται πολύ χρήσιμη γιατί θα ήθελα να αποφύγω τέτοιους ανεύθυνους θα ήταν καλό να κάναμε τα στραβά μάτια στον κανονισμό και να μείνουμε στην ουσία. Η αξιολόγηση εξάλλου είναι απόλυτα αιτιολογημένη καθώς περιγράφει ολόκληρη την ιστορία, αν την έγραψε έτσι. Από την άλλη, ο άλλος πετάει ένα σκέτο απατεώνας χωρίς να εξηγεί τίποτα.

Ας έκανε αναφορά ο άλλος και όχι αξιολογήσεις για εκδίκηση. Στην αναφορά που θα έκανε οι mods θα έκριναν το τι θα κάνουν.

 

Πάντως ως προς τον κανονισμό με την ολοκλήρωση της αγοράς μου φαίνεται πολύ λάθος και ίσως να έπρεπε να γίνει κάποια αλλαγή.

Μπορει δηλαδή κάποιος να σου κλείσει συνάντηση, να σε πλακώσει στο ξύλο, να σε κλέψει, να σε βιάσει αλλά αν δεν ολοκληρωθεί η συναλλλαγή όχιιι δεν έχεις δικαίωμα να το γράψεις και να σώσεις άλλα μέλη.

  • Like 22
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

 

Πάντως ως προς τον κανονισμό με την ολοκλήρωση της αγοράς μου φαίνεται πολύ λάθος και ίσως να έπρεπε να γίνει κάποια αλλαγή.

Μπορει δηλαδή κάποιος να σου κλείσει συνάντηση, να σε πλακώσει στο ξύλο, να σε κλέψει, να σε βιάσει αλλά αν δεν ολοκληρωθεί η συναλλλαγή όχιιι δεν έχεις δικαίωμα να το γράψεις και να σώσεις άλλα μέλη.

 

 

Αν κάποιος στα κάνει αυτά, πρέπει να πας πρώτα στην αστυνομία και όχι να κάνεις login στο insomnia για να βάλεις αρνητική... :P

 

Οι αξιολογήσεις γίνονται ΜΟΝΟ μετά από μια ολοκληρωμένη συναλλαγή και πάντα στη συγκεκριμένη αγγελία και όχι σε όποια βρούμε μπροστά μας από τον ίδιο χρήστη. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι αξιολογήσεις αφαιρούνται (αρκεί να το μάθουμε μέσα από κάποια αναφορά) και το μέλος που τις έκανε παίρνει warning για "Κατάχρηση συστήματος Αξιολογήσεων.

 

Πιθανόν να υπάρξουν και εξαιρέσεις, αλλά το 99,9% αυτών των αξιολογήσεων αφορούν σχόλια για τιμές, ερωτήσεις γιατί τα pm είναι γεμάτα, καθώς και "αντίποινα" από "ανταγωνιστές"...

 

:)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διηλίζουμε τον κώνωπα και καταπίνουμε την κάμηλο.

Δεν γυρνάς να βάλεις αρνητική αξιολόγηση επειδή δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή να υπήρχε απάτη στην μέση το καταλαβαίνω εκεί να γίνει αναφορά και αρνητική αξιολόγηση.

Άλλα ξέχασα την αρνητική αξιολογηση την έχουμε για ψιλοπήδημα εδώ μέσα.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος στα κάνει αυτά, πρέπει να πας πρώτα στην αστυνομία και όχι να κάνεις login στο insomnia για να βάλεις αρνητική... :P

 

Οι αξιολογήσεις γίνονται ΜΟΝΟ μετά από μια ολοκληρωμένη συναλλαγή και πάντα στη συγκεκριμένη αγγελία και όχι σε όποια βρούμε μπροστά μας από τον ίδιο χρήστη. Σε κάθε άλλη περίπτωση οι αξιολογήσεις αφαιρούνται (αρκεί να το μάθουμε μέσα από κάποια αναφορά) και το μέλος που τις έκανε παίρνει warning για "Κατάχρηση συστήματος Αξιολογήσεων.

 

Πιθανόν να υπάρξουν και εξαιρέσεις, αλλά το 99,9% αυτών των αξιολογήσεων αφορούν σχόλια για τιμές, ερωτήσεις γιατί τα pm είναι γεμάτα, καθώς και "αντίποινα" από "ανταγωνιστές"...

 

:)

 

Νόμιζα πως ήταν προφανές πως αυτά που ανέφερα ήταν σχήμα λόγου με σκοπό να πω πως ένα αγοραστής μπορεί να είναι κακός αγοραστής και επικίνδυνος και να υπάρχουν λόγοι να ενημερωθούν τα άλλα μέλη να τον αποφεύγουν ακόμη κι αν δεν ολοκληρωθεί η συναλλαγή.

 

Αν όλα αυτά που έκανε ο συγκεκριμένος αγοραστής τα έκανε αλλά αγόραζε το αντικείμενο τότε ο πωλητής θα είχε το δικαίωμα να ενημερώσει τους άλλους μέσω αξιολόγησης για την αναξιοπιστία του.

Τώρα που δεν το αγόρασε για λόγο που ο ίδιος έφταιγε, άρα έκανε και επιπλέον κακό, ο πωλητής δεν έχει το δικαίωμα να ενημερώσει την κοινότητα για την αναξιοπιστία του αγοραστή.

 

Επειδή λοιπόν ο κανονισμός αυτός δεν είναι και ότι καλύτερο γι αυτό είπα πως ακόμα κι αν δεν αλλάξει καλό θα ήταν οι διαχειριστές να μην είναι αυστηροί εμμένοντας στο γράμμα του νόμου αλλά να κρίνουν ανά περίπτωση.

Το βέλτιστο βέβαια κατά την γνώμη μου θα ήταν να βελτιωνόταν ο κανονισμός.

 

Ελπίζω στην συγκεκριμένη περίπτωση να έγινε αυτή η εξαίρεση.

 

 

 

Δεν γυρνάς να βάλεις αρνητική αξιολόγηση επειδή δεν ολοκληρώθηκε η συναλλαγή να υπήρχε απάτη στην μέση το καταλαβαίνω εκεί να γίνει αναφορά και αρνητική αξιολόγηση.

Άλλα ξέχασα την αρνητική αξιολογηση την έχουμε για ψιλοπήδημα εδώ μέσα.  

 

Εσένα όλο αυτό που περιέγραψε ο πωλητής παραπάνω σου φαίνεται ως ψίλου πήδημα και κατάλαβες πως έβαλε αρνητική αξιολόγηση επειδή δεν έγινε η συναλλαγή?

Εγώ θα ήθελα να ξέρω αν έχω να κάνω με τέτοιο αναξιόπιστο άτομο όταν συναλλάσομαι και η παραπάνω αξιολόγηση μου φαίνεται πολύ χρήσιμη για να τον αποφύγω. Το ότι δεν έγινε η συναλλαγή είναι το λιγότερο.

Τεσπα, οι αρνητικες αξιολογησεις που μου εκανε αφαιρεθηκαν. Ευχαριστω πολύ τους mods για την βοηθεια.

 

Η δική σου αξιολόγηση παρέμεινε?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ναι, παρεμεινε.

 

 

Όχι.

 

Όταν αφαιρείται μια αξιολόγηση για μια συναλλαγή που δεν έγινε, αφαιρείται και η άλλη που έγινε σαν ...αντίποινα.

 

Σε περιπτώσεις που κάτι ξεφύγει, θα πρέπει να ενημερώνεται τους διαχειριστές.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Εσένα όλο αυτό που περιέγραψε ο πωλητής παραπάνω σου φαίνεται ως ψίλου πήδημα και κατάλαβες πως έβαλε αρνητική αξιολόγηση επειδή δεν έγινε η συναλλαγή?

 

 

μην ξεχνας οτι εχεις ακουσει μονο τη μια πλευρα :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη αν καποιος μου ζητησει να του πουλησω κατι με αντικαταβολη και τελικα δεν παει να παραλλαβει και εγω εκτος απο τον χρονο που θα χασω συν τα χρηματα που θα πληρωσω στα ΕΛΤΑ δεν θα μπορω να του βαλω αρνητικη επειδη η συναλλαγη δεν ολοκληρωθηκε;

  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι.

 

Όταν αφαιρείται μια αξιολόγηση για μια συναλλαγή που δεν έγινε, αφαιρείται και η άλλη που έγινε σαν ...αντίποινα.

 

Σε περιπτώσεις που κάτι ξεφύγει, θα πρέπει να ενημερώνεται τους διαχειριστές.

οκ. παντως πριν 1 ωρα που κοιταξα υπηρχε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μην ξεχνας οτι εχεις ακουσει μονο τη μια πλευρα :)

 

Σε αυτό έχεις δίκιο.

Αλλά σε κάθε αξιολόγηση την μία πλευρά ακούς μόνο.

Και να είχε γίνει τελικά η πώληση και να μπορούσε τότε να κάνει την αξιολόγηση πάλι μόνο την μία πλευρά θα άκουγα.

Το θέμα είναι να μπορέι να ακουστεί η μία πλευρά ακόμη κι αν δεν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή όταν υπάρχει σημαντικός λόγος.

 

Δηλαδη αν καποιος μου ζητησει να του πουλησω κατι με αντικαταβολη και τελικα δεν παει να παραλλαβει και εγω εκτος απο τον χρονο που θα χασω συν τα χρηματα που θα πληρωσω στα ΕΛΤΑ δεν θα μπορω να του βαλω αρνητικη επειδη η συναλλαγη δεν ολοκληρωθηκε;

 

Πολύ σωστό.

Αν κάποιος το κάνει αυτό μία φορά σημαίνει πως είναι ανεύθυνος και επικίνδυνος και πρέπει να ενημερωθούν τα υπόλοιπα μέλη να τον αποφεύφουν.

Επίσης εμένα κάποτε κάποιο άτομο με έστησε 2 φορές. Πήγα την πρώτη μέρα εκεί που είπαμε και περίμενα και δεν ήρθε, δεν απαντούσε σε τηλέφωνα και μου είπε μετά ότι του έτυχε κάτι πάρα πάρα παρα πολύ σοβαρό και να βρεθούμε την επόμενη μέρα. Την επόμενη μέρα έκανε το ίδιο ακριβώς και με εξόργισε.

 

Σε τέτοιες περιπτώσεις με μη παραλαβή σε αντικαταβολές και ανεύθυνα πολλαπλά στησίματα δεν πρέπει να υπάρχει δυνατότητα αξιολόγησης για να γλιτώσουν οι υπόλοιποι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...