Προς το περιεχόμενο

Αγορά καινούριας μηχανής και φακού


Sttathiss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εχω εδω και εναμιση χρονο την sony a5000 mirrorless με τον κιτ φακο. Με αυτην εκανα τα πρωτα μου βηματα στην ερασιτεχνικη φωτογραφια και μπορω να πω οτι εμεινα ικανοποιημενος. Πιστευω ομως οτι εκανα τον κυκλο μου με αυτη την μηχανη και θελω να παω σε κατι καλυτερο. Επιλογη μου ειναι η nikon d5300 για σωμα και για φακο επιλεγω τον sigma ex 17-50mm που νομιζω ειναι καλυτερος απο το κιτ της nikon αλλα εδω θελω την γνωμη σας. Ενας αλλος λογος που θελω να εγκαταλειψω τις mirrorless και να παω σε DSLR ειναι οτι θελω να βρισκω ευκολα αξεσουαρ για την μηχανη μου και τον φακο μου στην εγχωρια αγορα πραμα το οποιο ειναι σχεδον αδυνατον με τις mirrorless. Τα θεματα που με ενδιαφερουν ειναι τοποια, ουρανος, νυχτερινες ληψεις. Περιμενω την γνωμη σας για τις επιλογες μου σε μηχανη και φακο και αν θα εχω καλυτερα αποτελεσματα απο την sony a5000.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειναι καλη επιλογη φακου και μηχανης

αλλα να ξερεις οτι θα εχεις ενα τεραστιο βαρος και ογκο να κουβαλας.

παντως και ο φακος του κιτ δεν ειναι τοσο τραγικος, ξεκινα απο εκει, μιας και ειναι και παμφτηνος, να δεις αν θα σε βολεψει η 5300 .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ευχαριστω Ντιναρα. Μου το λενε και αλλοι αυτο. Να το αγορασω με τον κιτ φακο. Πιθανον να το κανω. Θα δω καποια διαφορα σε ποιοτητα σε σχεση με την sony a5000; Οχι οτι με ενδιαφερει πολυ σε πρωτη φαση αλλα ρωταω. Οσο για το βαρος...θα το συνηθησω σιγα σιγα. Τι να κανω; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω φιλε μου ασχολουμαι κατα 95% με τοπια!!! εχω αφιερωσει πολυ χρονο, χρημα και διαβασμα.....αποκλειστικα σε αυτοτ ο κομματι.

 

Σε σχεση με αυτα που λεμε και στο αλλο thread, πηρα κι εγω τα ρισκα μου και πηρα τον τοκινα 11-16.... ακριβος, αλλα πιστευω οτι ειναι η κορυφη για τοπια.

 

Εχω φιλους που ειχαν τον sigma17-50 και πραγματικα βγαζαν πολυ ωραιες φωτογραφιες...και πηραν τον 11-16, αν θες μπορω να ρωτησω το γιατι και να σου πω..... 

 

ΥΓ. μην δεις τις φωτογραφιες μου.....ειναι επεξεργασμενες αρκετα οποτε δε νομιζω πως θα σε βοηθησει στα συμπερασματα σου :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω φιλε μου ασχολουμαι κατα 95% με τοπια!!! εχω αφιερωσει πολυ χρονο, χρημα και διαβασμα.....αποκλειστικα σε αυτοτ ο κομματι.

 

Σε σχεση με αυτα που λεμε και στο αλλο thread, πηρα κι εγω τα ρισκα μου και πηρα τον τοκινα 11-16.... ακριβος, αλλα πιστευω οτι ειναι η κορυφη για τοπια.

 

Εχω φιλους που ειχαν τον sigma17-50 και πραγματικα βγαζαν πολυ ωραιες φωτογραφιες...και πηραν τον 11-16, αν θες μπορω να ρωτησω το γιατι και να σου πω..... 

 

ΥΓ. μην δεις τις φωτογραφιες μου.....ειναι επεξεργασμενες αρκετα οποτε δε νομιζω πως θα σε βοηθησει στα συμπερασματα σου :)

Ρωτα φιλε για να ξερω και εγω. Αλλα σιγουρα δεν θα παω σε τοσο μικρο ευρος εστιακης αποστασης. Αυτοι οι φακοι ειναι πανακριβοι. Αργοτερα ισως. Σε πρωτη φαση θελω εναν φακο στα 17- 50 πανω κατω και ειμαι μεταξυ του κιτ της nikon και το sigma. Αργοτερα θα παω και σε εναν 55-300mm και βλεπουμε. Ειδα και φωτογραφιες σου στο 500px. Μπορει να ειναι επεξεργασμενες αλλα δεν βλεπω κανα ψεξαδι οποτε δεν αμφιβαλω για την ποιοτητα του φακου σου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κιτ φακός της σονυ είναι ίσως ο χειρότερος κιτ που υπάρχει από εκεί και πέρα θα δεις διαφορά μόλις μαθεις την μηχανή σου σε πολλά πράγματα αλλά από την στιγμή που οι αισθητήρες είναι κοντά σε φωτογράφηση τοπίου ο φακός κάνει την διαφορά. Εφόσον σε ενδιαφέρουν τοπια και τέτοια δες και τον σιγμα 17-70 C. Δεν εχει το 2.8 του αλλου αλλά επειδή τον έχω δουλέψει σε κροπ είναι γρήγορος οξύς και προσωπικά τα 70 τα θεωρώ χρήσιμα σε allaround

 

Προσωπικά αν εκανα αναβάθμιση και άλλαζα mount θα πήγαινα σε ακόμα καλύτερο μοντέλο d7xxx

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο κιτ φακός της σονυ είναι ίσως ο χειρότερος κιτ που υπάρχει από εκεί και πέρα θα δεις διαφορά μόλις μαθεις την μηχανή σου σε πολλά πράγματα αλλά από την στιγμή που οι αισθητήρες είναι κοντά σε φωτογράφηση τοπίου ο φακός κάνει την διαφορά. Εφόσον σε ενδιαφέρουν τοπια και τέτοια δες και τον σιγμα 17-70 C. Δεν εχει το 2.8 του αλλου αλλά επειδή τον έχω δουλέψει σε κροπ είναι γρήγορος οξύς και προσωπικά τα 70 τα θεωρώ χρήσιμα σε allaround

 

Προσωπικά αν εκανα αναβάθμιση και άλλαζα mount θα πήγαινα σε ακόμα καλύτερο μοντέλο d7xxx

Νομιζω οτι ειναι Macro φακος και οχι τοσο καταλληλος για τοπια οσο ο αλλος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρωτα φιλε για να ξερω και εγω. Αλλα σιγουρα δεν θα παω σε τοσο μικρο ευρος εστιακης αποστασης. Αυτοι οι φακοι ειναι πανακριβοι. Αργοτερα ισως. Σε πρωτη φαση θελω εναν φακο στα 17- 50 πανω κατω και ειμαι μεταξυ του κιτ της nikon και το sigma. Αργοτερα θα παω και σε εναν 55-300mm και βλεπουμε. Ειδα και φωτογραφιες σου στο 500px. Μπορει να ειναι επεξεργασμενες αλλα δεν βλεπω κανα ψεξαδι οποτε δεν αμφιβαλω για την ποιοτητα του φακου σου. 

 

με τον 55-300 τι τοπια θα τραβας? στη σεληνη? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τον 55-300 τι τοπια θα τραβας? στη σεληνη? :P

κανα ζοομ σε πολυ μακρινα τοπια. Μιας και μενω θεσσαλονικη θα μπορω να ζουμαρω απο την παραλια τον Ολυμπο ή τον χορτιατη. το 300 ισως ειναι πολυ και θα το σκεφτω. αλλα μεχρι 200 θα μου φανει χρησιμο πιστευω. μεχρι τοτε εχουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομιζω οτι ειναι Macro φακος και οχι τοσο καταλληλος για τοπια οσο ο αλλος.

Εχει μακρο δυνατότητα (αν θεωρεί κάποιος μακρο το 1:3 που νομίζω έχει στα 70 ) δεν είναι μάκρο φακός. O 17-70 C είναι μάλλον ο καλυτερος φθηνός walkaround για όλα τα συστήματα. ΣΙγουρα ο 17-50 αν πετύχεις καλή κόπια είναι από το φ4-φ5.6 λίγο πιο οξύς αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ισορροπούν οπότε είναι ΙΜΗΟ πιο χρήσιμος και για το μεγαλύτερο εστιακό μήκος και γιατί είναι νεώτερης σχεδίασης με ότι αυτό συνεπάγεται σε κατασκευή ταχύτητα εστίασης QC. Δεν εχουν σχεση με τον Σονυ που έχεις κανένας από τους 2

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να ειμαι σιγουρος. Αυτο δεν λες; 

 

http://www.repella.gr/fotografika/index.php?option=com_virtuemart&view=productdetails&virtuemart_product_id=3521&virtuemart_category_id=111

 

Αν λες αυτο το λεει ξεκαθαρα οτι ειναι Macro και δεν αναφερει πουθενα για Landscape.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για λόγους marketing αναφέρεται σαν μακρο και μονο 0.36x είναι η δυνατότητα του στα 70 ενώ ο 55-300 που κοιτάς έχει 0.28.

Τι σημαίνει landscape φακός? Να είναι οξύς σε όλο το κάδρο και να μην έχει παραμορφώσεις αυτό είναι το πρώτο που κοιτάς (εκτός από το εστιακό μήκος που χρειάζεσαι που κανένας από όσους κοιτάς δεν είναι wide για κροπ)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κανα ζοομ σε πολυ μακρινα τοπια. Μιας και μενω θεσσαλονικη θα μπορω να ζουμαρω απο την παραλια τον Ολυμπο ή τον χορτιατη. το 300 ισως ειναι πολυ και θα το σκεφτω. αλλα μεχρι 200 θα μου φανει χρησιμο πιστευω. μεχρι τοτε εχουμε

Πολυ δυσκολο αυτο που περιγραφεις..Περα απο τον φακο πρεπει να σου κανει την χαρη κ η ατμοσφαιρα για να βγει καλη φωτογραφια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πολυ δυσκολο αυτο που περιγραφεις..Περα απο τον φακο πρεπει να σου κανει την χαρη κ η ατμοσφαιρα για να βγει καλη φωτογραφια.

Ε ναι. Αυτο το γνωριζω. Δεν ειναι λιγες οι φορες ομως που φενεται καθαρα ο ολυμπος απο θεσσαλονικη. 

 

Επεξ/σία από Sttathiss
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ε ναι. Αυτο το γνωριζω. Δεν ειναι λιγες οι φορες ομως που φενεται καθαρα ο ολυμπος απο θεσσαλονικη. 

 

Ο Ολυμπος οπως φενεται απο Θεσσαλονικη στα 50mm

post-333074-0-13711600-1456603963_thumb.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...