Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

καλημέρα,

 

θέλω να μπορώ απομακρυσμένα από Internet να μπαίνω και να ελέγχω το router στο σπιτι. Στο παλιό μου Router μπορούσα να μπαίνω αφού είχα τοποθετήσει τις ρυθμίσεις DYNDNS και με την αντίστοιχη υπηρεσία ενεργοποιημενη ήταν εύκολο να το διαχειρίζομαι απομακρυσμένα. Με την διεύθυνση πχ  myhomerouter.dyndns.org

 

Τώρα με την αλλαγή παροχου σε HOL/VODAFONE μου έδωσαν το συγκεκριμένο Router και ενώ έχει ρύθμιση για DYNDNS και στέλνει την IP στο DYNDNS δεν μπορώ με κανένα τρόπο να το ¨κτυπησω" από το Internet.

 

Εχω απενεργοποιήσει το Firewall..

 

Τηλεφώνησα στην Τεχνική Υποστήριξη και μου είπαν ότι δε υποστηρίζει αυτή την λειτουργία… επειδή δεν εχω εμπιστοσύνη στην τεχνικη κατάρτηση τους θα ηθελα και την δικη σας γνωμη.

Δημοσ.

Εάν είναι μη διαθέσιμο το remote management, καλά σου είπαν.

Απλά άσε έναν υπολογιστή ανοιχτό μπες με TeamViewer

Άσχετοι φίλε μου, κοτζάμ τεχνικό τμήμα και να μην ξέρουν πως γίνεται..

 

Βρήκα λύση μόνος μου αφού υπάρχει κρυφό μενού που ενεργοποείται με elevated administrator δικαιώματα.

Μπήκα, ενεργοποίησα με τις κατάλληλες ρυθμίσεις την remote πρόσβαση και είμαι οκ..

Το μόνο θετικό οι φιλότιμες προσπαθείς του τεχνικού να με βοηθήσει τηλεφωνικά, αλλά απαράδεκτο να μην γνωρίζουν ότι υπάρχει και άλλο μενού..

 

"Αν δεν έχουν ακούσει ποτέ τους ήχο μόντεμ να κανει dial in κλήση για να εχει internet εν έτη 1990 ....δικαιολογεί την ασχετοσύνη."

Δημοσ.

καλημέρα,

 

θέλω να μπορώ απομακρυσμένα από Internet να μπαίνω και να ελέγχω το router στο σπιτι. Στο παλιό μου Router μπορούσα να μπαίνω αφού είχα τοποθετήσει τις ρυθμίσεις DYNDNS και με την αντίστοιχη υπηρεσία ενεργοποιημενη ήταν εύκολο να το διαχειρίζομαι απομακρυσμένα. Με την διεύθυνση πχ  myhomerouter.dyndns.org

 

Τώρα με την αλλαγή παροχου σε HOL/VODAFONE μου έδωσαν το συγκεκριμένο Router και ενώ έχει ρύθμιση για DYNDNS και στέλνει την IP στο DYNDNS δεν μπορώ με κανένα τρόπο να το ¨κτυπησω" από το Internet.

 

Εχω απενεργοποιήσει το Firewall..

 

Τηλεφώνησα στην Τεχνική Υποστήριξη και μου είπαν ότι δε υποστηρίζει αυτή την λειτουργία… επειδή δεν εχω εμπιστοσύνη στην τεχνικη κατάρτηση τους θα ηθελα και την δικη σας γνωμη.

εφοσον το μενου ειναι κομμενο για τον απλο χρηστη ειναι λιγο λογικο να σου λενε οτι δεν γινεται αν και θα μπορουσαν να σου πουν οτι δεν μπορεις σαν user να το κανεις και ειτε να το κανουν αυτοι για σενα ειτε να σου πουν οτι δεν το κανουν.απο την αλλη μπορει να μην το λενε γιατι μετα μπορει καποιος να τους πριξει οτι δωστε μου τα admin στοιχεια.και μπορεις να μοιραστεις αν θες τα admin στοιχεια με τους υπολοιπους.με ενα search δεν βρηκα κατι περα απο τα default οταν μαλλον ειναι ξεκλειδωτο πχ admin και κενο.

 

 

Εάν είναι μη διαθέσιμο το remote management, καλά σου είπαν.

Απλά άσε έναν υπολογιστή ανοιχτό μπες με TeamViewer

συνηθως ολα τα ρουτερ εχουν τετοια επιλογη εκτος αν ειναι κομμενα ειτε στο firmware ειτε στα privileges.το team viewer δεν βολευει για ενα ρουτερ να πρεπει να εχεις ανοιχτο ενα Pc.

Άσχετοι φίλε μου, κοτζάμ τεχνικό τμήμα και να μην ξέρουν πως γίνεται..

 

Βρήκα λύση μόνος μου αφού υπάρχει κρυφό μενού που ενεργοποείται με elevated administrator δικαιώματα.

Μπήκα, ενεργοποίησα με τις κατάλληλες ρυθμίσεις την remote πρόσβαση και είμαι οκ..

Το μόνο θετικό οι φιλότιμες προσπαθείς του τεχνικού να με βοηθήσει τηλεφωνικά, αλλά απαράδεκτο να μην γνωρίζουν ότι υπάρχει και άλλο μενού..

 

"Αν δεν έχουν ακούσει ποτέ τους ήχο μόντεμ να κανει dial in κλήση για να εχει internet εν έτη 1990 ....δικαιολογεί την ασχετοσύνη."

συνηθως τα support δεν εξυπηρετουν τετοια για remote management και dmz κτλ.αντε μεχρι κανα wireless να σου πουν.επισης δεν προκειται να σε βοηθησουν για μενου που δεν πρεπει να βλεπεις και δεν πρεπει να εχεις προσβαση για ευνοτηους λογους.εκει αν θες να κανεις τα παντα ειτε μπαινεις σαν administrator εφοσον μπορουν να βρεθουν τα στοιχεια ειτε παιρνεις ενα ρουτερ του εμποριου και βρισκεις την ηρεμια σου.

και λιγο off topic.Μην περιμενεις πολλα πραγματα απο τα support πλεον.

πανε εκει οτι ατομα να ειναι η εκπαιδευση ειναι πολυ βασικη για τα βασικα πραγματα με σκοπο να ξεπετανε πελατες σε 2-3 λεπτα ομιλιας.μετα πρεπει να μιλησεις με αλλα ατομα σε αλλο level ή με email για να παρεις μια πιο σωστη απαντηση.και πλεον στα support κανεις δεν καθεται πολυ καιρο για να μαθει πολλα πραγματα.ειναι περιστασιακη δουλεια γιατι κανεις δεν την παλευει να κατσει παραπανω με την πιεση που υπαρχει με την ψυχολογια που εχεις και με τα λεφτα που παιρνουν.οποτε ναι πολλα ατομα απο αυτα δεν εχουν ακουσει ουτε dial up αλλα δεν εχουν δει ουτε τα router που υποστηριζουν.τα λεω γιατι εχω περασει απο support ευτυχως για λιγο καιρο και ευτυχως σε μια πολυ καλυτερη εποχη οταν τα support  ειχαν ατομα που ηξεραν πολλα πραγματα.αλλα και παλι δεν σου επιτρεποταν να βοηθησεις παραπανω επειδη ξερεις διοτι αμα καλουσε μετα ο πελατης και δεν ηξερε ο αλλος ή του ελεγε οτι δεν ανακαταυομαστε με αυτα ο πελατης σου ελεγα εσυ γιατι δεν με βοηθας και ο αλλος με βοηθησε.ειναι πονεμενη ιστορια.

κατα τα αλλα θα το πεταγα το zte.δεν αξιζει ουτε για να ακουμπας τον καφε πανω.παιρνεις ενα απο το εμποριο ειναι ξεκλειδωτο και 10 φορες καλυτερο

 

Δωσε info για elevated administrator!! :D

δεν αξιζει καν να ασχοληθεις με το 108.απο τα χειροτερα ever router.με 25-30 ευρω παιρνεις πολυ ανωτερο και πολυ καλυτερο απο αυτο και εισαι και admin.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...