Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Τα χλμ γράφονται σε πολλαπλούς εγκεφάλους όποτε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρεις αναντιστοιχίες. Ότι επιτρέπει το κάθε αμαξι βέβαια. 
για να γυρίσουν τα χλμ σε κάθε εγκέφαλο θέλει πολλά παραπάνω από όσα φαντάζεται κανείς καθως επίσης κ πιθανή αλλαγή κάποιων εγκεφάλων για να ξαναγραφτούν... Ε αυτό δε θα το κάνει σε ένα aygo - δε συμφέρει οικονομικά. Εκεί απλά θα τα γυρίσει στο ταμπλό. 😀

Ή απλά το aygo δεν έχει στην πραγματικότητα τόσους εγκεφάλους!

 

  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Ή απλά το aygo δεν έχει στην πραγματικότητα τόσους εγκεφάλους!

Αυτό είναι γεγονός. 

μαύρο που αναφέρω ισχύει κατά κανόνα στα γερμανικά... κ το έχω δει/κάνει/εξακριβώσει πολλες φορές...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aygo εισαγωγης με lpg και 90.000 χλμ και διαγνωστικα και βλακειες. Μακρυα !

Ουτε σαν αμαξι λεει κατι . Μονο για σπιτι δουλεια εντος πολης .

Το ειχε η κορη μου .

Τωρα εχει το διδυμο αδερφακι  του C1

Μια απο τα ιδια. Το πηρε λογω αυτοματου κιβωτιου που μονο αυτοματο δεν ειναι .

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 1
Δημοσ.
55 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

 

Ουτε σαν αμαξι λεει κατι . Μονο για σπιτι δουλεια εντος πολης .

Το ειχε η κορη μου .

 

ουτε σαν αμαξι γιατι???γιαπωνεζικο απο τα ορθοδοξα μικρο καλη καταναλωση 97% σχολες οδηγων τογιοτα εχουν -τι δεν σου αρεσε?εβγαζε θεματα?εκαιγε λαδι?ηταν πλαστικουρα?

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, rudigarcia222 είπε

ουτε σαν αμαξι γιατι???γιαπωνεζικο απο τα ορθοδοξα μικρο καλη καταναλωση 97% σχολες οδηγων τογιοτα εχουν -τι δεν σου αρεσε?εβγαζε θεματα?εκαιγε λαδι?ηταν πλαστικουρα?

Δεν είναι αυτοκίνητο,ντροπή για και τόσο μεγάλη εταιρία, να βγάλει τέτοιο κουβά.

Επειδή είναι ιαπωνικό το αφήνω ασχολίαστο.

 

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, jmmys είπε

Δεν είναι αυτοκίνητο,ντροπή για και τόσο μεγάλη εταιρία, να βγάλει τέτοιο κουβά.

Επειδή είναι ιαπωνικό το αφήνω ασχολίαστο.

θα με βοηθουσε αν ανεφερες κατι συγκεκριμενο,εχει καποιο στανταρ προβλημα?το οτι ειναι κουβαδακι μικρο ειναι το αναγνωριζω

Επεξ/σία από rudigarcia222
Δημοσ.
9 ώρες πριν, di maria kun είπε

το διαγνωστικο θα σου βγαλει οσα λεει το ταμπλο,αυτο κανει τπτ παραπανω

Στο δικό μου αυτοκίνητο έχω απόκλιση μεταξύ καντράν και διαγνωστικού συγκεκριμένου συνεργείου 30Κ χλμ (το διαγνωστικό δείχνει περισσότερα εννοείται). Αυτό τι είναι, αν όχι γυρισμένα χλμ; Σε άλλα συνεργεία το διαγνωστικό έδειχνε τα χλμ του καντράν όπως λες.
 

Δημοσ.
8 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

ουτε σαν αμαξι γιατι???γιαπωνεζικο απο τα ορθοδοξα μικρο καλη καταναλωση 97% σχολες οδηγων τογιοτα εχουν -τι δεν σου αρεσε?εβγαζε θεματα?εκαιγε λαδι?ηταν πλαστικουρα?

Ειναι αμαξι καλο αλλα μονο για εντος πολης .Δεν ειναι για ταξιδια λογω μικρου κυβυσμου . Ειμαι λατρης των Ιαπωνικων .

Δημοσ.

Ένα μέσο αυτοκίνητο κάνει 15.000 χιλιόμετρα το χρόνο. Σε δέκα χρόνια θα πρέπει να είναι γύρω στα 150 χιλιάδες. Οποιοδήποτε ποσό δεν πλησιάζει το νούμερο, είναι γυρισμένο.

Το αμάξι δείχνει την ηλικία-ταλαιπωρία του και με άλλους τρόπους. Αν τρίζει, αν ο κινητήρας κάνει ασυνήθιστο θόρυβο, αν γύρω από τη μηχανή βλέπουμε σκουριές, αν ακούγεται μπουκωμένο κλπ.

Τα χιλιόμετρα βέβαια, δεν λένε όλη την αλήθεια. Φίλος μου είχε αμάξι με 300χιλιάδες, το 90% των οποίων ήταν στην Εθνική Οδό. Δεν είναι το ίδιο με 100χιλιάδες αποκλειστικά στην πόλη

Ο μαντράς στον οποίο πήγε να το πουλήσει, του ζήτησε να υπογράψει υπεύθυνη δήλωση ότι το αμάξι είχε 130χιλιάδες!!!!

Ο κανόνας λέει καβαλάμε το αμάξι και το "ακούμε".

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ.Ο. χιλιομέρων Ελληνικού αυτοκινήτου, όντως περι στις 15.000.  Φυσικά υπάρχουν και εξαιρέσεις προς τα πάνω ή προς τα κάτω.

Ενδεικτικά, φίλος αστυνομικός που χρησιμοποιεί το οχημα του για να παει μονον στη δουλειά του 10χλμ πήγαινε-έλα και κάποιες καθόδους στη πόλη. Ούτε ταξίδια, ούτε τίποτε. Σχεδόν 45000 σε 13-14 χρόνια. Το αυτ/το πάντα σε γκαραζ. 

Αν το πουλήσει ποτέ, ποιος θα πιστεψει πως εκανε 4-5000χλμ το χρονο;

Για τα εισαγωγής;;; θεωρώ μίνιμουμ τα 30-40Κ ανα έτος απο ιδιώτη και 40-50Κ απο επαγγελματία. Ο έλληνας ΔΕ μπορεί να καταλαβει, πως ο "γερμανός" ΔΕ θα πουλησει το αυτ/το του αν δε φτάσει σε ενα οριο χιλιομέτρων, που μετά το καθιστά "ασύμφορο", μιας και μπορει να αγοράσει ευκολοτερα καινουργιο.

Κι ερχεται ο ελληνάκος και χαίρεται οτι πηρε αυτ/το καθαρο απο Γερμανία (ασχετως που μπορει να εχει εισαχθει και απο αλλη χωρα στη Γερμανια) 3 ετών με 50Κ χιλιόμετρα!!!

Ενδεικτικά το αυτ/το μου,  που διάλεξα/παρήγγειλα/ετρεξα εγω, σε 3-3.5 χρόνια ειχε περι 145.000. Την ιδια χρονια που το πηρα, τα ΙΔΙΑ μοντέλα που πουλιοντουσαν καρ.τζιαρ, ειχαν το 98% κατω απο 70.000Κ και ελάχιστα (1-2, απο τον ίδιο έμπορο), 120-140Κ δηλ αληθινά. (ή εστω...αληθοφανή).

Δεν ειναι σύμπτωση λοιπόν που ειχε γεμισει η αγορά με τετοια αυτ/τα που πλησίαζε το μεγάλο σέρβις τους των 700 σχεδον ευρώ, στις 160Κ. 

 

Υ.Γ. επίσης, να σημειωθεί πως όταν αγορασα το αυτ/το μου, το τιμολογιο που εκοψε ο γερμανός έμπορος, αναγράφει φυσικα μοντέλο, χρονολογιοα, αρ.πλαισίου ΚΑΙ χιλιόμετρα. Το οποιο τιμολογιο κατατίθεται αντίγραφο στο τελωνείο.

Δηλ θεωρητικα αν καποιος ειχε προσβαση στο φακελο του οχήματος στο τελωνείο, μπορει να μαθει ποσα χιλιομετρα ειχε οταν εκτελωνιστηκε. Με τη προυποθεση, πως δε κατέβηκαν στη Γερμανια τα χλμ. (που οι γερμανοι, ειναι τοσο τυπικοι που δε κανουν τετοια πράγματα)

Επεξ/σία από kanesaxo
  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, rudigarcia222 είπε

παιδες ερωτηση,βρηκαμε σε μια μαντρα ενα aygo το οποιο ειναι απο γερμανια με 90000,και το οποιο μαλιστα εχει μετατραπει και σε υγραεριο(οχι μανισιο μετατροπη),ρωτησα για ιστορικο σερβις και μου ειπε δεν εχει τπτ,κτεο φυσικα δεν εχει για να τα δω,ο μαντρας μου ειπε αν εχεις αμφιβολιες θα μπει πανω το διαγνωστικο και θα σου πει ποσα χιλιομετρα εχει

1)-καταρχην μπορει το διαγνωστικο να μας πει ακριβως τον αριθμο των χιλιομετρων???ειδικα σε καποια αυτοκινητα 15ετιας που ας πουμε ειναι πιο πισω ηλεκτρονικα και δεν ξερω κιολας αν εχουν τετοιες βασεις δεδομενων στον εγκεφαλο

2)εννοουσε το δικο του διαγνωστικο,παιζει να ξερει πως να το ρυθμισει και να κανει καποια πατεντα να δειξει αυτο που θελει??αν πχ το παω σε διαγνωστικο αντιπροσωπειας υπαρχει περιπτωση να βγαλει αλλα??

3)α και ενα ακομα και ο λογος που μου φανηκαν λιγα ειναι γιατι ηταν απο γερμανια σε υγραεριο δηλ και ειναι πιο φθηνα και το μετετρεψε και εχει μονο 90000....παιζει μεγαλο ρολο αν το συστημα υγραεριου ειναι 3η-4η-5η-6η γενια???(δεν τα πολυξερω)

ξοδεύεις χρόνο και μονο που το συζητάς......φεύγεις μακρυα..... αυτά τα οχήματα είναι για την πρέσα!!!!

Δημοσ.
10 ώρες πριν, jmmys είπε

Δεν είναι αυτοκίνητο,ντροπή για και τόσο μεγάλη εταιρία, να βγάλει τέτοιο κουβά.

Επειδή είναι ιαπωνικό το αφήνω ασχολίαστο.

Υπαρχουν και αλλα μεγαλα ονοματα που βγαλαν χειροτερα.Mercedes smart- VW UP και το παναθλιο fox.

H TOYOTA  εκανε οτι μπορουσε τηρουμενων των αναλογιων, καθως τα aygo-c1-107  ηταν συνεργασια με την PSA.Η δευτερη γενια  ειναι καλυτερη και η τριτη συμφωνα με φημες, θα ειναι σε δικια τις πλατφορμα, οποτε θα ειναι αλλο αυτοκινητο.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Υπαρχουν και αλλα μεγαλα ονοματα που βγαλαν χειροτερα.Mercedes smart- VW UP και το παναθλιο fox.

H TOYOTA  εκανε οτι μπορουσε τηρουμενων των αναλογιων, καθως τα aygo-c1-107  ηταν συνεργασια με την PSA.Η δευτερη γενια  ειναι καλυτερη και η τριτη συμφωνα με φημες, θα ειναι σε δικια τις πλατφορμα, οποτε θα ειναι αλλο αυτοκινητο.

Συμφωνώ απόλυτα.Εβγαλαν και άλλες εταιρίες κουτάκια με 4 ρόδες.Ευτυχως η Mercedes δεν έβαλε το σήμα της στα smart 

Για μένα όλα αυτά τα super mini τύπου aygo,smart,up,i10,c1  κλπ είναι απλά σχεδόν αποκλειστικά για εντός πόλης και άκρως επικίνδυνα από θέμα ασφάλειας.

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά, τυχαίνει να έχω συνεργείο αυτοκινήτων, εξειδικευμένο στα Γαλλικά κυρίως και πιο πριν ήμουν χρόνια στις πωλήσεις καινούργιων αυτ/των αλλά έβλεπα τι συνέβαινε στον κλάδο τον μεταχειρισμένων. Στα 10 ελληνικά αυτοκίνητα, τα 3 με 4 να είναι με τα πραγματικά τους χιλιόμετρα όσον αφορά πιστέψτε με, είτε αντιπροσωπείες είτε μάντρες. 

Με αυτά που έχουν δει τα μάτια μου, εισαγωγής αυτοκίνητα δεν θα έμπαινα καν στο κόπο να τα κοιτάξω. 

Όσο αφορά το θέμα του ελέγχου στα χιλιόμετρα, οι περισσότεροι τα έχουν σβήσει από όλους τους εγκεφάλους και δεν μπορώ να βρω τα πραγματικά του. Αρκετές φορές καταφέρνω να τα βρω μόνο από το ιστορικό των εγγυήσεων που έχουν κάνει τα αυτοκίνητα στο εξωτερικό, όταν πήγαν να φτιάξουν την εκάστοτε βλάβη. 

Σαν συμβουλή θα έδινα, πάντα μα πάντα book service. Καλύτερα ένα αμάξι με 140.000Km με όλο το ιστορικό, παρά ένα με 60.000km χωρίς να ξέρουμε κάτι. 

Επίσης πάντα έλεγχο σε κάποιο συνεργείο που εμπιστεύεστε, αν αρνηθούν να σας το δώσουν για έλεγχο, απλά κοιτάτε για κάποιο άλλο. 

Και τέλος όπως είπα και πιο πάνω, αμάξια εισαγωγής μην τα κοιτάτε καθόλου, τα περισσότερα είναι μέσα στην σκουριά και τα άλατα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλέον τα αυτοκίνητα που έρχονται από έξω για να ταξινομηθούν πρέπει να έχουν επιπλέον  και χαρτί ΚΤΕΟ από την χώρα εισαγωγής . Εάν πάρουμε σαν δεδομένο ότι π.χ στην Γερμανία δεν τολμούν να κατεβάσουν χιλιόμετρα , ζητάς το  ξένο δελτίο τεχνικού ελέγχου   και ελέγχεις τα χιλιόμετρα  , όποιος δεν στο δώσει προφανώς θέλει να αποκρύψει κάτι ......

Επεξ/σία από ge0rgi0s
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...