Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Λέτε για μαντράδες, δεν φταίνε αυτοί, οι αγοραστές φταίνε... Και εξηγούμαι:

Όταν πούλαγα 'ενα παλαιότερο αυτοκίνητο που ειχαμε στην οικογένεια ήταν 15 ετών με 200χιλχλμ, χωρίς κανένα πρόβλημα, με μετρημένη συμπίεση και επιβεβαιωμένη συντήρηση από την αντιπροσωπία (μετά έμαθα ότι έφτιαχναν book service κατά παραγγελία). Μας είχαν πρήξει οτί είναι παλιό και είναι ακριβό. θεωρώντας τα 10με 15χιλ χλμ τον χρόνο απλή χρήση και την ευλαβική συντήρηση ότι τα άξιζε. Ε λοιπόν πέρασα από μερικά παρόμοια που πουλούσαν μαντράδες και ιδιώτες με το πολύ 80χιλ χλμ και ήταν τα περισσότερα χάλια και με σίγουρα γυρισμένα χλμ στο κοντέρ. Κι επειδή το είχαμε όσα χρόνια το ήξερα έβλεπα περίεργες φθορές που το δικό μας δεν τις είχε κι ας είχε υπερδιπλάσια χλμ. Τελικά το πήρε ένας χωρίς πολλά πολλά από την αντιπροσωπία (του έκανε κι ο ίδιος service κάποιες φορές).

Και τώρα που πουλάμε ένα 14 ετών με 80χιλχλμ το οποίο η χρήση του ήταν για ταξίδια (δεν κινείσαι εύκολα στην Αθήνα με 4,76 μέτρα αυτοκίνητο) αφού έχουμε κι άλλο, δεν το πιστεύει κανένας. Λένε ότι τα έχουμε γυρίσει και ζητάνε να μειώσουμε την τιμή. Το θέμα είναι ότι πέρα από τις φθορές στα μαλακά-ελαστικά πλαστικά της vw που ξεφτίζουν στην 5ετία όλα φαίνονται καινούρια, μέχρι και το bucket κάθισμα του οδηγού δεν έχει ζάρες και έχει μέχρι τα εργοστασιακά πατάκια.

δεν εχεις και αδικο αλλα αυτοι δεν ειναι σοβαροι αγοραστες αλλα αρπακτικα και εξηγουμαι:

αν δεν δεις το αμαξι, αν δε το βαλεις μπροστα, αν δεν οδηγησεις, αν δε το ελεγξεις εμπιστευεσαι οτι σου λεει ο αλλος απο το τηλ (και ο θεος βοηθος) και κοιτας να βγαλεις την ικανοτητα στο παζαρεμα

 

Υπαρχουν εκει εξω αυτοκινητα που πραγματι εχουν λιγα χλμ και πας απο κοντα και βλεπεις οτι ηταν στην ακινησια για μηνες ή χρονια(!) σκουριασμενες δισκοπλακες ή αμαξωμα, χωρις μπαταρια και αλλα. Ενας μηχανικος καποτε συμβουλευε: να αγοραζεις μτχ που ο αλλος το λειτουργει

Επεξ/σία από vamvakoolas
  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, filarhos είπε

Λέτε για μαντράδες, δεν φταίνε αυτοί, οι αγοραστές φταίνε... Και εξηγούμαι:

Όταν πούλαγα 'ενα παλαιότερο αυτοκίνητο που ειχαμε στην οικογένεια ήταν 15 ετών με 200χιλχλμ, χωρίς κανένα πρόβλημα, με μετρημένη συμπίεση και επιβεβαιωμένη συντήρηση από την αντιπροσωπία (μετά έμαθα ότι έφτιαχναν book service κατά παραγγελία). Μας είχαν πρήξει οτί είναι παλιό και είναι ακριβό. θεωρώντας τα 10με 15χιλ χλμ τον χρόνο απλή χρήση και την ευλαβική συντήρηση ότι τα άξιζε. Ε λοιπόν πέρασα από μερικά παρόμοια που πουλούσαν μαντράδες και ιδιώτες με το πολύ 80χιλ χλμ και ήταν τα περισσότερα χάλια και με σίγουρα γυρισμένα χλμ στο κοντέρ. Κι επειδή το είχαμε όσα χρόνια το ήξερα έβλεπα περίεργες φθορές που το δικό μας δεν τις είχε κι ας είχε υπερδιπλάσια χλμ. Τελικά το πήρε ένας χωρίς πολλά πολλά από την αντιπροσωπία (του έκανε κι ο ίδιος service κάποιες φορές).

Και τώρα που πουλάμε ένα 14 ετών με 80χιλχλμ το οποίο η χρήση του ήταν για ταξίδια (δεν κινείσαι εύκολα στην Αθήνα με 4,76 μέτρα αυτοκίνητο) αφού έχουμε κι άλλο, δεν το πιστεύει κανένας. Λένε ότι τα έχουμε γυρίσει και ζητάνε να μειώσουμε την τιμή. Το θέμα είναι ότι πέρα από τις φθορές στα μαλακά-ελαστικά πλαστικά της vw που ξεφτίζουν στην 5ετία όλα φαίνονται καινούρια, μέχρι και το bucket κάθισμα του οδηγού δεν έχει ζάρες και έχει μέχρι τα εργοστασιακά πατάκια.

Οι περισσότεροι κοιτάνε να παζαρέψουν με το καλημέρα, και δεν μου φαίνεται παράλογο (και εγώ θα το έκανα), πράγμα που πρέπει να έχεις στο μυαλό σου όταν βάζεις αγγελία.

Καλώς ή κακώς η αγοραπωλησία μεταχειρισμένων σηκώνει παζάρεμα...

Από εκεί και πέρα η αγορά είναι μία και ο καθένας κάνει τις επιλογές του!

Εσύ δίνεις όχημα καλοσυντηρήμένο, με βιβλίο service, ίσως πρώτο χέρι κλπ, ο μαντράς δίνει ενδεχομένως κάποιο εισαγωγής με "λίγα" χλμ, γυαλισμένο και με βιολογικό...

Στο μάτι ένα αμάξι 15-ετίας στο μαντρά μάλλον θα φαίνεται καλύτερο (εκτός αν είσαι μερακλής και το έχεις τσίλικο), αλλά το θέμα είναι τι ψάχνει ο αγοραστής (και είναι πολλοί αυτοί που ψωνίζουν με το μάτι)!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

Κατεμε πότε δεν πρέπει να έχεις εμπιστοσύνη στα χιλιόμετρα που βλέπεις είτε αγοράζεις από ιδιώτη είτε από μάντρα. Πάντα έλεγχος σε μηχανικό που έχεις εμπιστοσύνη και τελείωσε.

Επειδή κάποια φεγγάρια ασχολήθηκα με αυτό το χώρο (μοτοσυκλέτας όμως) δεν μπορώ να ξεχάσω μια ιστορία με πελάτης που του πούλησα μια μεταχειρισμένη μοτο με 25.000χλμ και μετά από καν να χρόνο μου φέρνει την ίδια μοτο για ανταλλαγή με καινούργια. Μου το έφερε με 15.000χλμ.. Η ξέχασε από που το αγόρασε η απλά ηλίθιος..

  • Thanks 1
  • Confused 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

παιδες ερωτηση,βρηκαμε σε μια μαντρα ενα aygo το οποιο ειναι απο γερμανια με 90000,και το οποιο μαλιστα εχει μετατραπει και σε υγραεριο(οχι μανισιο μετατροπη),ρωτησα για ιστορικο σερβις και μου ειπε δεν εχει τπτ,κτεο φυσικα δεν εχει για να τα δω,ο μαντρας μου ειπε αν εχεις αμφιβολιες θα μπει πανω το διαγνωστικο και θα σου πει ποσα χιλιομετρα εχει

 

1)-καταρχην μπορει το διαγνωστικο να μας πει ακριβως τον αριθμο των χιλιομετρων???ειδικα σε καποια αυτοκινητα 15ετιας που ας πουμε ειναι πιο πισω ηλεκτρονικα και δεν ξερω κιολας αν εχουν τετοιες βασεις δεδομενων στον εγκεφαλο

2)εννοουσε το δικο του διαγνωστικο,παιζει να ξερει πως να το ρυθμισει και να κανει καποια πατεντα να δειξει αυτο που θελει??αν πχ το παω σε διαγνωστικο αντιπροσωπειας υπαρχει περιπτωση να βγαλει αλλα??

 

 

3)α και ενα ακομα και ο λογος που μου φανηκαν λιγα ειναι γιατι ηταν απο γερμανια σε υγραεριο δηλ και ειναι πιο φθηνα και το μετετρεψε και εχει μονο 90000....παιζει μεγαλο ρολο αν το συστημα υγραεριου ειναι 3η-4η-5η-6η γενια???(δεν τα πολυξερω)

Επεξ/σία από rudigarcia222
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

παιδες ερωτηση,βρηκαμε σε μια μαντρα ενα aygo το οποιο ειναι απο γερμανια με 90000,και το οποιο μαλιστα εχει μετατραπει και σε υγραεριο(οχι μανισιο μετατροπη),ρωτησα για ιστορικο σερβις και μου ειπε δεν εχει τπτ,κτεο φυσικα δεν εχει για να τα δω,ο μαντρας μου ειπε αν εχεις αμφιβολιες θα μπει πανω το διαγνωστικο και θα σου πει ποσα χιλιομετρα εχει

1)-καταρχην μπορει το διαγνωστικο να μας πει ακριβως τον αριθμο των χιλιομετρων???ειδικα σε καποια αυτοκινητα 15ετιας που ας πουμε ειναι πιο πισω ηλεκτρονικα και δεν ξερω κιολας αν εχουν τετοιες βασεις δεδομενων στον εγκεφαλο

2)εννοουσε το δικο του διαγνωστικο,παιζει να ξερει πως να το ρυθμισει και να κανει καποια πατεντα να δειξει αυτο που θελει??αν πχ το παω σε διαγνωστικο αντιπροσωπειας υπαρχει περιπτωση να βγαλει αλλα??

3)α και ενα ακομα και ο λογος που μου φανηκαν λιγα ειναι γιατι ηταν απο γερμανια σε υγραεριο δηλ και ειναι πιο φθηνα και το μετετρεψε και εχει μονο 90000....παιζει μεγαλο ρολο αν το συστημα υγραεριου ειναι 3η-4η-5η-6η γενια???(δεν τα πολυξερω)

Πολλά τα κόκκινα ,εγώ θα έκοβα λάσπη.

  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

παιδες ερωτηση,βρηκαμε σε μια μαντρα ενα aygo το οποιο ειναι απο γερμανια με 90000,και το οποιο μαλιστα εχει μετατραπει και σε υγραεριο(οχι μανισιο μετατροπη),ρωτησα για ιστορικο σερβις και μου ειπε δεν εχει τπτ,κτεο φυσικα δεν εχει για να τα δω,ο μαντρας μου ειπε αν εχεις αμφιβολιες θα μπει πανω το διαγνωστικο και θα σου πει ποσα χιλιομετρα εχει

1)-καταρχην μπορει το διαγνωστικο να μας πει ακριβως τον αριθμο των χιλιομετρων???ειδικα σε καποια αυτοκινητα 15ετιας που ας πουμε ειναι πιο πισω ηλεκτρονικα και δεν ξερω κιολας αν εχουν τετοιες βασεις δεδομενων στον εγκεφαλο

Στο συγκεκριμένο μοντέλο μάλλον δε θα σου πει τιποτα... αν ηταν κανενα γερμανικό υπήρχε πιθανότητα... κατα 90% παντως ειναι γυρισμένα, κανεις δε βαζει υγραέριο σε aygo που δεν κινειται πρακτικά (90000 χλμ στη γερμανία θα ήταν μπακαλίστικα 20-30000 στην ελλαδα)

3 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

2)εννοουσε το δικο του διαγνωστικο,παιζει να ξερει πως να το ρυθμισει και να κανει καποια πατεντα να δειξει αυτο που θελει??αν πχ το παω σε διαγνωστικο αντιπροσωπειας υπαρχει περιπτωση να βγαλει αλλα??

ισως μονο το γνησιο διαγνωστικο της ΤΟΥΟΤΑ να μπορει να σου πει κατι, καθως επισης και εαν εχουν πανευρωπαικό συστημα και καταχωρουν τα σερβις...

3 λεπτά πριν, rudigarcia222 είπε

3)α και ενα ακομα και ο λογος που μου φανηκαν λιγα ειναι γιατι ηταν απο γερμανια σε υγραεριο δηλ και ειναι πιο φθηνα και το μετετρεψε και εχει μονο 90000....παιζει μεγαλο ρολο αν το συστημα υγραεριου ειναι 3η-4η-5η-6η γενια???(δεν τα πολυξερω)

σου απαντησα ολως τυχαιως πιο πανω ήδη.

 

μεινε μακρυα, δες κατι/καποιο άλλο

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδες ευχαριστώ το απορριψαμε δεν κολλάει 90000 και αέριο. Ρώτησα περισσότερο για να μάθω. Μου φάνηκε περίεργη η ατάκα θα μπει σε διαγνωστικό θα σου πει πόσα έχει 

Δημοσ.

ρε σεις σκεφτεστε καθολου?

Αμα μυριζει σαν σκατα (μετατροπη και εισαγωγης) και φαινεται σαν σκατα (απουσια service), ε τι νομιζεις θα ειναι?

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, tutuyo είπε

ρε σεις σκεφτεστε καθολου?

Αμα μυριζει σαν σκατα (μετατροπη και εισαγωγης) και φαινεται σαν σκατα (απουσια service), ε τι νομιζεις θα ειναι?

Εννοείται μαν η ερώτηση μου δεν απευθύνεται σε στο αν είναι γυρισμένα αλλά στο αν σε μια αντιπροσωπεία έχουν τεχνικά τα μέσα (και όχι εμπειρικά η από ευρωπαϊκή βάση δεδομένων των σέρβις από αριθμό πλαισίου όπως είπε το παλικάρι) να μας πουν ακριβώς τα χιλιόμετρα σε παλιά αμάξια. 

Δημοσ.
6 ώρες πριν, paylidis είπε

 

ισως μονο το γνησιο διαγνωστικο της ΤΟΥΟΤΑ να μπορει να σου πει κατι

Δεν γνωρίζω το έψαξα λίγο από δω και από κει αλλά πάλι δεν βρήκα απάντηση. Δνε ξέρω κατά πόσο αυτά τα επίσημα διαγνωστικά από τις αντιπροσωπείες μπορούν να διαβάσουν ακριβή αριθμό χιλιομέτρων η είναι σαν αστικός μύθος. Σίγουρα σε μια αντιπροσωπεία έχει μάστορες και φανοποιους που ξέρουν-νοιώθουν απευθείας σε τι κατάσταση είναι τόσο όχημα και επίσης όπως είπες με ένα αριθμό ελέγχουν στο σύστημα τα σερβις ακόμα και σε άλλες χώρες αλλά σαν λειτουργία δεν ξερω αν υπάρχει αυτό που λέτε. Δήλ να μπει το λαπτοπ και να σου πει οτι έχει πχ 200000 άσχετα αν στο καντράν λέει 100000. 

Δημοσ.

Αν τα διαγνωστικά στις αντιπροσωπείες έδειχναν τα πραγματικά χιλιόμετρα δεν θα κυκλοφορούσαν αμάξια με γυρίσμένα!

Μιά ερώτηση σε αντιπροσωπεία θα σας λύσει τις απορίες...

  • Like 2
Δημοσ.

 η ημιμαθεια βασιλευει σε αυτη την χωρα

τα φακτς ειναι:

-δεν υπαρχει μηχανημα διαγνωστικο που να σου πει ακριβη αριθμο χιλιομετρων σαν ορολογια

-υπαρχουν πολλοι τροποι να μαθεις χιλιομετρα ειτε ακριβως(με εγγραφα-σερβις βιβλια-ιστορικα κτεο κτλ) ειτε περιπου εμπειρικα με καλο ματι,δεν κρυβεται η αληθεια απο ενα μηχανικο με αρχ.....

 

η ατακα του μαντρατζη η του μηχανικου που κανει εμποριο θα στο περασω εγω κτεο για να φανουν χιλιομετρα και να εισαι ετοιμος η θα στο βαλω σε διαγνωστικο να την σχολιασω????

1)το διαγνωστικο θα σου βγαλει οσα λεει το ταμπλο,αυτο κανει τπτ παραπανω....αυτα πλεον γυρναν με iphone τοσο απλα...παλια τα αναλογικα ηθελε ξεβιδωμα και κατσαβιδι γιαυτο μερικοι ελεγχαν τις βιδες

2)το κτεο θα παει σε εναν ελεκτη (ακομα σου λεω εγω και ας μην ειναι δικος του)ο ελεκτης θα δει οτι ειναι απο ιταλια-γερμανια κτλ αρα ιστορικο στην εφαρμογη των ελληνικων κτεο δεν εχει αρα απο εκει τρωμε ακυρο,αρα τι κανει ζηταει παλιο χαρτι ιταλικογερμανικου κτεο το οποιο φυσικα ο μαντραζτης δεν εχει...αρα εν τελει περναει με οσα αναγραφει και επι του παροντος δηλ βαφτιζεται εν ελλαδι με 58000 χιλιομετρα ανεξαρτητα αν εχει 300.000

 

τωρα για κατι αμαξακια που επιπλεον φορανε και υγραεριο και λενε 58000χιλ....δηλ θα ξερασω στο στομα μου,γινεται ρε μαν αμαξι που εχει αλλαξει εχει μετατραπει σε αλλο καυσιμο για καποιο λογο (υποθετω αυτονομιας υπαρχει καποιος αλλος αραγε)να ειναι ηλικιας 15πλας και να σου λεει 58000????????????δηλ μπηκε στη διαδικασια να βαλει αεριο για να κανει 2000 χιλιομετρα το χρονο???θα πηδηχτω απο το παραθυρο....δεν ξερουν καν μερικοι τι συστημα υγραεριου φοραει οι ιδιοι αυτο που το πουλανε και λενε να στο πασαρουν σαν πλεονεκτημα οτι εχει αυτονομια 3 στα 100 μικτα,τι αλλο να σχολιασω....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, costacurta είπε

Δεν γνωρίζω το έψαξα λίγο από δω και από κει αλλά πάλι δεν βρήκα απάντηση. Δνε ξέρω κατά πόσο αυτά τα επίσημα διαγνωστικά από τις αντιπροσωπείες μπορούν να διαβάσουν ακριβή αριθμό χιλιομέτρων η είναι σαν αστικός μύθος. Σίγουρα σε μια αντιπροσωπεία έχει μάστορες και φανοποιους που ξέρουν-νοιώθουν απευθείας σε τι κατάσταση είναι τόσο όχημα και επίσης όπως είπες με ένα αριθμό ελέγχουν στο σύστημα τα σερβις ακόμα και σε άλλες χώρες αλλά σαν λειτουργία δεν ξερω αν υπάρχει αυτό που λέτε. Δήλ να μπει το λαπτοπ και να σου πει οτι έχει πχ 200000 άσχετα αν στο καντράν λέει 100000. 

Σε παρά πολλά αυτοκίνητα Το κάνω με το δικό μου διαγνωστικό που δεν είναι αντιπροσωπείας...άρα μπορεί και η αντιπροσωπεία!

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, paylidis είπε

Σε παρά πολλά αυτοκίνητα Το κάνω με το δικό μου διαγνωστικό που δεν είναι αντιπροσωπείας...άρα μπορεί και η αντιπροσωπεία!

Το ερώτημα δεν είναι αν θα δεις τα χιλιόμετρα του εγκεφάλου με κάποιο software αλλά αν θα βρείς τα πραγματικά...

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Το ερώτημα δεν είναι αν θα δεις τα χιλιόμετρα του εγκεφάλου με κάποιο software αλλά αν θα βρείς τα πραγματικά...

Τα χλμ γράφονται σε πολλαπλούς εγκεφάλους όποτε υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να βρεις αναντιστοιχίες. Ότι επιτρέπει το κάθε αμαξι βέβαια. 
για να γυρίσουν τα χλμ σε κάθε εγκέφαλο θέλει πολλά παραπάνω από όσα φαντάζεται κανείς καθως επίσης κ πιθανή αλλαγή κάποιων εγκεφάλων για να ξαναγραφτούν... Ε αυτό δε θα το κάνει σε ένα aygo - δε συμφέρει οικονομικά. Εκεί απλά θα τα γυρίσει στο ταμπλό. 😀

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...