Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
32 λεπτά πριν, mp123 είπε

Φιλε μου αυτό με τον κουβα σοβαρά δεν μπορώ να το καταλάβω. Έχουν πάρει έγκριση από ευρωπαϊκή ενώση με τα κρας τεστ κλπ ; Άρα νόμιμα κυκλοφορούν και δεν είναι κουβάδες.

Τωρα αν έχεις πει  Κίνα ( που δεν έχεις πάει ) 
κυκλοφορούν κάτι αμαξάρες που ούτε καν έχουν πάρει έγκριση να εισαχθούν στην Ευρώπη. Αυτη η πιπίλα με τον Κούβα ένταξη. 
Το σμαρτ που έχει 18κ τι είναι ;

Δεν είναι και death traps αλλά γενικά είναι κουβάδες τα αυτοκίνητα που παίζουν καινούρια σε λίγα λεφτά. Αθλια να τα οδηγείς, υπερβολικά αργά, κουραστικά στο δρομο μπλα μπλα μπλα. Όοσ για το Smart, εξυπηρετεί τον ίδιο λόγο που εξυπηρετεί κι η A-Class, τουλάχιστον οι βασικές. Ένα posh Renault για όσους θέλουν ντε και καλά να κάνουν τη Daimler πλούσια. 

  • Like 1
  • Απαντ. 200
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, apostolispd είπε

Όπως στα λέει είναι. Στο panda δεν είμαι ο 1ος ιδιοκτήτης και δεν έχω τίποτα που να πιστοποιεί ότι η 1η κυκλοφορία ήταν στην Ελλάδα, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι το 169 κυκλοφόρησε το 2003 (και μάλλον προς τα τέλη) είναι λίγο απίθανο να είναι εισαγωγής. Το C2 πάλι είναι σίγουρα ελληνικό.

1.jpg

2.jpg

Μονο με τον αριθμο πλαισιου απο Fiat 

Ετσι εκανα εγω με Cosmocar και εχω γραπτη επισημη απαντηση .

Πως το ξερεις οτι ειναι ελληνικο το C2 ?

Στις εικονες το ενα ελληνικο και το αλλο εισαγωγης.Ειναι του 2001

10.jpg

20.jpg

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η καλύτερη λύση για μτχ είναι εισαγωγη κάποιου με επίσημη εγγύηση, π.χ. MB Jahreswagen.

Επεξ/σία από xgol
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Πως το ξερεις οτι ειναι ελληνικο το C2 ?

Αγοράστηκε καινούριο ;)

10 λεπτά πριν, Γιάννης Platano είπε

Στις εικονες το ενα ελληνικο και το αλλο εισαγωγης.Ειναι του 2001

Το Honda ελληνικό και το Audi εισαγωγής; Η διαφορά με μένα είναι ότι το Panda 2ης γενιάς (το 169 δλδ)  το Μάιο 2004 που είναι η άδεια είχε λίγους μήνες που είχε κυκλοφορήσει. Και το πρώτο να ήταν που παράχθηκε, πότε να προλάβει να αγοραστεί, να ξαναπουληθεί, να εισαχθεί στην Ελλάδα και να ξαναπουληθεί εδώ; Όπως είπα, λίγο απίθανο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, apostolispd είπε

Αγοράστηκε καινούριοα

Το Honda ελληνικό και το Audi εισαγωγής; Η διαφορά με μένα είναι ότι το Panda 2ης γενιάς (το 169 δλδ)  το Μάιο 2004 που είναι η άδεια είχε λίγους μήνες που είχε κυκλοφορήσει. Και το πρώτο να ήταν που παράχθηκε, πότε να προλάβει να αγοραστεί, να ξαναπουληθεί, να εισαχθεί στην Ελλάδα και να ξαναπουληθεί εδώ; Όπως είπα, λίγο απίθανο.

Αφου αγοραστηκε καινουργιο γιατι γραφει 00/00/00 στην αρχη ?

Δημοσ.

Αυτό που λέμε και στον agnostos, από μια ημ/νία και πριν στο κουτάκι Β γράφει μηδενικά, άσχετα με τη χώρα "προέλευσης".

  • Like 1
Δημοσ.

Το δικο μου παντως που ειναι εισαγωγης και εκτελωνιστηκε μεσα στο 2020,αριστερα στην αδεια γραφει κανονικα την ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας και δεξια την ημερομηνια που πηρε ελληνικες πινακιδες.

Δεν ειχε πουθενα μηδενικα.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Το δικο μου παντως που ειναι εισαγωγης και εκτελωνιστηκε μεσα στο 2020,αριστερα στην αδεια γραφει κανονικα την ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας και δεξια την ημερομηνια που πηρε ελληνικες πινακιδες.

Δεν ειχε πουθενα μηδενικα.

Ειχα ακουσει οτι θα γινει υποχρεωτικο αυτο .Μακαρι να εγινε.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, georgekz750 είπε

Το δικο μου παντως που ειναι εισαγωγης και εκτελωνιστηκε μεσα στο 2020,αριστερα στην αδεια γραφει κανονικα την ημερομηνια πρωτης κυκλοφοριας και δεξια την ημερομηνια που πηρε ελληνικες πινακιδες.

Δεν ειχε πουθενα μηδενικα.

Εσύ είσαι στο νέο καθεστώς...δεν πιάνεσαι!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το δικό μου αγορασμένο καινούργιο από Ford το 2006 γράφει μηδενικά. Δεν είναι να βασίζεσαι στην άδεια. Αριθμός πλαισίου και αντιπροσωπεία.

Επεξ/σία από Adrian
  • Like 1
Δημοσ.

Από ότι φαίνεται κάπου το 2008 άρχισαν να συμπληρώνουν το (Β) σε όλα, δλδ και στα εισαγωγής, αλλά και σε αυτά που έβγαλαν εδώ για πρώτη φορά άδεια.

Τώρα για παλιότερα αυτοκίνητα του 2007 και πίσω φαντάζομαι δεν κάνει μεγάλη διαφορά το που κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, αλλά και πάλι σε οποιαδήποτε αντιπροσωπεία με τον αριθμό πλαισίου μπορείς να μάθεις έτος και μήνα κατασκευής.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Από ότι φαίνεται κάπου το 2008 άρχισαν να συμπληρώνουν το (Β) σε όλα

Εγώ έχω καταλάβει ότι μέχρι το 2007-08 το Β δεν το συμπλήρωναν ποτέ (ίσως σε κάποια ιδιάζουσα περίπτωση). Από το 2007-08 ως κάπου πρόσφατα το Β συμπληρωνόταν μόνο στα "ελληνικά" και τώρα συμπληρώνεται σε όλα.

Λογικά θα ήταν κάποιο πρόβλημα πρόσβασηςτου Υπ. Μεταφορών στις βάσεις των αντίστοιχων αρχών των κρατών της Ε.Ε. Σε όσα εισάγονται από χώρα εκτός Ε.Ε. πιθανόν να συνεχίζουν να συμπληρώνουν μηδενικά στο Β.

Επεξ/σία από apostolispd
Δημοσ.
Μόλις τώρα, apostolispd είπε

Εγώ έχω καταλάβει ότι μέχρι το 2007-08 το Β δεν το συμπλήρωναν ποτέ (ίσως σε κάποια ιδιάζουσα περίπτωση). Από το 2007-08 ως κάπου πρόσφατα το Β συμπληρωνόταν μόνο στα "ελληνικά" και τώρα συμπληρώνεται σε όλα.

Λογικά θα ήταν κάποιο πρόβλημα πρόσβασηςτου Υπ. Μεταφορών στις βάσεις των αντίστοιχων αρχών των κρατών της Ε.Ε. Σε όσα εισάγονται εκτός Ε.Ε. πιθανόν να συνεχίζουν να συμπληρώνουν μηδενικά στο Β.

Από το 2008 και μετά συμπληρώνεται σε όλα, και στα "ελληνικά" και στα εισαγωγής.

Κανένα πρόβλημα δεν υπήρχε ούτε υπάρχει, ποτέ το υπουργείο δεν χρειαζόταν πρόσβαση σε βάση δεδομένων άλλης χώρας, μια χαρά μπορούσαν να δουν την ημερομηνία πρώτης αδείας από το αντίγραφο αδείας της χώρας προέλευσης (που τυγχάνει απαραίτητο δικαιολογητικό για την ταξινόμηση). Απλά μέχρι το 2008 δεν συμπλήρωναν καν τον κωδικό (Β).

Ίσως να θυμάσαι παλιότερα που είχε δημιουργηθεί πρόβλημα σε ιδιοκτήτες δίλιτρων αυτοκινήτων εισαγωγής, κάποιο ας πούμε με ημερομηνία πρώτης αδείας 2004 και ημερομηνία πρώτης αδείας στην Ελλάδα 2010 χρεωνόταν κανονικά τέλος πολυτελείας για το 2015 επειδή στο σύστημα φαινόταν μόλις 5 ετών, ενώ κανονικά δεν θα έπρεπε γιατί στην πραγματικότητα είχε κλείσει δεκαετία. Ε η λύση για αυτά ήταν να ζητήσουν από το υπουργείο να συμπληρώσει και τον κωδικό (Β), απλά ο υπάλληλος έριχνε μια ματιά στην άδεια από τη χώρα προέλευσης και μετά συμπλήρωνε τον κωδικό στην ελληνική άδεια.

Δημοσ.

Σωστός, τώρα που το λες κάτι θυμάμαι, αλλά δεν είχα ποτέ το "πρόβλημα" να έχω δίλιτρο και το είχα προσπεράσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λέτε για μαντράδες, δεν φταίνε αυτοί, οι αγοραστές φταίνε... Και εξηγούμαι:

Όταν πούλαγα 'ενα παλαιότερο αυτοκίνητο που ειχαμε στην οικογένεια ήταν 15 ετών με 200χιλχλμ, χωρίς κανένα πρόβλημα, με μετρημένη συμπίεση και επιβεβαιωμένη συντήρηση από την αντιπροσωπία (μετά έμαθα ότι έφτιαχναν book service κατά παραγγελία). Μας είχαν πρήξει οτί είναι παλιό και είναι ακριβό. θεωρώντας τα 10με 15χιλ χλμ τον χρόνο απλή χρήση και την ευλαβική συντήρηση ότι τα άξιζε. Ε λοιπόν πέρασα από μερικά παρόμοια που πουλούσαν μαντράδες και ιδιώτες με το πολύ 80χιλ χλμ και ήταν τα περισσότερα χάλια και με σίγουρα γυρισμένα χλμ στο κοντέρ. Κι επειδή το είχαμε όσα χρόνια το ήξερα έβλεπα περίεργες φθορές που το δικό μας δεν τις είχε κι ας είχε υπερδιπλάσια χλμ. Τελικά το πήρε ένας χωρίς πολλά πολλά από την αντιπροσωπία (του έκανε κι ο ίδιος service κάποιες φορές).

Και τώρα που πουλάμε ένα 14 ετών με 80χιλχλμ το οποίο η χρήση του ήταν για ταξίδια (δεν κινείσαι εύκολα στην Αθήνα με 4,76 μέτρα αυτοκίνητο) αφού έχουμε κι άλλο, δεν το πιστεύει κανένας. Λένε ότι τα έχουμε γυρίσει και ζητάνε να μειώσουμε την τιμή. Το θέμα είναι ότι πέρα από τις φθορές στα μαλακά-ελαστικά πλαστικά της vw που ξεφτίζουν στην 5ετία όλα φαίνονται καινούρια, μέχρι και το bucket κάθισμα του οδηγού δεν έχει ζάρες και έχει μέχρι τα εργοστασιακά πατάκια.

Επεξ/σία από filarhos
  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...