Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Ρε παιδιά πόσες φορες να το πούμε..

 

Το VR δεν θα είναι κάτι απλό όπως ένας μοχλός.

 

Καταρχή έγινε συζήτηση ότι τα 4K στο VR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. Λόγο απόστασης από το μάτι μάλλον θα χρειάζεται >4K οθόνες.

 

ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 2! 

 

Και πρέπει να τρέχει 60+ fps τουλάχιστο. 

 

Τι νομίζατε ότι θα είναι? 10-20 euro extra?

  • Like 3
  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

Ρε παιδιά πόσες φορες να το πούμε..
 
Το VR δεν θα είναι κάτι απλό όπως ένας μοχλός.
 
Καταρχή έγινε συζήτηση ότι τα 4K στο VR ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ. Λόγο απόστασης από το μάτι μάλλον θα χρειάζεται >4K οθόνες.
 
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 2! 
 
Και πρέπει να τρέχει 60+ fps τουλάχιστο. 
 
Τι νομίζατε ότι θα είναι? 10-20 euro extra?

 

 

Η απόσταση από το μάτι δεν παίζει ρόλο, έχει φακούς με focus to infinity. Το FoV είναι αυτό που απαιτεί τεράστιες αναλύσεις τύπου 16Κ.

  • Like 1
Δημοσ.

Η απόσταση από το μάτι δεν παίζει ρόλο, έχει φακούς με focus to infinity. Το FoV είναι αυτό που απαιτεί τεράστιες αναλύσεις τύπου 16Κ.

Δεν εννοούσα το focus αλλα το ότι λόγο της μικρής απόστασης από το μάτι το resolution πρέπει να είναι μεγάλο ώστε να έχεις καλή ποιότητα εικόνας. Η θα βλέπεις τα pixels
Δημοσ.

Τι φαση, 50 ευρω θελετε να κανει; Και το pc δωρο;

 

Niche product ειναι προς το παρον. Λες και το pc gaming ητανε ποτε φτηνη ενασχοληση και σας φαινεται παραξενο. 

 

Το μελλον ειναι, και το μελλον κοστιζει αμα το αγοραζεις στο παρον.

  • Like 1
Δημοσ.

Πάντα έτσι γίνεται με τις νέες τεχνολογίες.
Θυμάμαι τότε με την τηλεόραση, που έτυχε να 'χω νονό ναυτικό καπετάνιο σε εμπορικό και μας είχε φέρει από την Ν.Υ. (ΗΠΑ) την πρώτη μας μαυρόασπρη τηλεόραση (και έβλεπα από το κανάλι του Στρατού και μετά την ΥΕΝΕΔ για πρώτη φορά, μαγνητοσκοπημένα ματς της Λιβερπουλ-άρας!)... και μαζεύονταν όλη η γειτονιά να χαζέψει πράγματα στο νέο "μαγικό κουτί"...

...Μετά, μας έφερε την πρώτη μας ΕΓΧΡΩΜΗ τηλεόραση και έγινε το ίδιο, χαμός, όλη η γειτονιά έρχονταν να δει έγχρωμη κινούμενη εικόνα.

 

Το ίδιο έγινε πολύ αργότερα, όταν μου έφερε το πρώτο μου υπολογιστή (έναν Sinclair Spectrum και αργότερα έναν IBM PC) ενώ έτσι ήταν και με το πρώτο "κινητό" τηλέφωνό μου, που έμοιαζε με... ασύρματο που κρατούσαν οι Ρέιντζερς στην απόβαση της Νορμανδίας (ΓΙΓΑΝΤΙΑ τεράστιο, με πολύ μεγάλη κεραία).

Ελάχιστοι είχαν τότε τις πρώτες τεχνολογίες. Το ίδιο θα ισχύσει και τώρα με το VR.

Δημοσ.

Δεν το βλέπω να τραβάει και πολύ το vr με τέτοιες τιμές. Βάλτε και ότι είναι αρκετά δίσχρυστο για να παίξει κάποιος casual και έχετε όλα τα συστατικά αποτυχίας.

Δημοσ.

 

Αυτό δηλαδή είναι το μέλλον όπως το ονομάζουν;... έμενα κάτι δεν μου αρέσει σε όλο αυτό.. 

δεν εχεις παιξει horror game ακομα, ουτε εγω βεβαια, εχω δει αλλους να παιζουν.

Δημοσ.

Αν είναι να περιμένουμε άλλα 4-5 χρόνια ΟΚ.

 

Λογικό από τη μία γιατί αν δεν πάει η ανάλυση στο 4Κ στο κάθε μάτι θα έχει θέματα.

 

Από την άλλη μεγάλο Hype για το τώρα.

Δημοσ.

Οι τιμές λογικά εκεί θα βρίσκονται σε κάθε καινούργια γενιά με την παλιότερη να πέφτει δραματικά.

 

Ή τεχνολογία είναι ακόμη φρέσκια.

 

Ακόμη δεν είδαμε και την εκδοχή της Google στο θέμα, που σίγουρα θα είναι πολύ δυνατή αν μάλιστα κάποιος σκεφτεί τον ρόλο που παίζει το project tango. Με αυτό δεν χρειάζεται να γεμίσει κάποιος με σενσορες για να έχει room positioning.

Οι τιμές βέβαια εξηγεί κοντά θα είναι, με μεγαλύτερο κόστος τις oled οθόνες φυσικά.

 

Επίσης σε λίγα χρόνια το vr θα είναι αυτόνομο με τις cpu να έχουν γίνει πολύ δυνατές για να στηρίξουν και τέτοιο.

 

Πρόβλεψη.. Σε 5 χρόνια γύρω στα 700 ευρώ θα κοστίζει το vr , αυτόνομο, χωρίς την ανάγκη υπολογιστή και άλλων sensors. Κάτω από 500 χλωμό

Δημοσ.

Η απόσταση από το μάτι δεν παίζει ρόλο, έχει φακούς με focus to infinity. Το FoV είναι αυτό που απαιτεί τεράστιες αναλύσεις τύπου 16Κ.

 

Έτσι έχουν τα πράγματα. Το FOV είναι σημαντικό γιατί όπως στον πραγματικό κόσμο δεν γυρνάς συνέχεια το κεφάλι για να δεις τι γίνεται γύρο σου (αλλά στρέφεις τα μάτια σου εκεί που θες), έτσι και στο VR είναι σημαντικό ένα μεγάλο FOV για να είναι πιο ρεαλιστική και ξεκούραστη εμπειρία.

 

Ένας τρόπος για να το αντιληφθείς αυτό είναι να φέρεις πολύ κοντά το monitor του PC στο πρόσωπό σου, ώστε να καλύπτει το μεγαλύτερο μέρος του οπτικού σου πεδίου. Χοντροκομμένο παράδειγμα (ιδικά αν το μονιτορ δεν είναι curved) αλλά σου δίνει μια ιδέα για την ανάλυση και το FOV. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...