RasAlGhul07 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Για σας παιδια θα ηθελα να μου πειτε αν καποιος γνωριζει τα γραφικα που υποστηρίζει ενα ps4 σε πια καρτα γραφικων αντιστοιχουν σε ενα pc?. Συγνωμη αν ειμαι σε λαθος τοπικ
dimyok Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Λάθος φόρουμ και λάθος σκέψη . Radeon 7850 άλλα οι κονσόλες έχουν ένα πράμα που λέγεται παράλληλη επεξεργασία
bedazzled Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δεν είναι εύκολο να απαντηθεί αυτή η ερώτηση (π.χ. δεν υπάρχει κάτι ανάλογο σε επίπεδο γραφικών σαν το The Order 1886). Spec-wise είναι κοντά σε μια Radeon 7850-7870, όμως ούτε αυτό λέει όλη την αλήθεια, μιας και έχει διάφορες αρχιτεκτονικές βελτιώσεις λόγω GCN 1.1 σε σχέση με την GCN 1.0 των 7850-7870 (περισσότερα ACEs/queues που παίζουν ρόλο σε GPGPU εφαρμογές, πρακτικά ανύπαρκτο latency με την CPU λόγω APU σχεδιασμού, unified RAM/VRAM κλπ.)
pateras88 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Οντως ρε παιδια πως γίνεται με τετοια σπεκς να βγαζει τοσο καλα γραφικα, δλδ αν βαλω μια 7870 στο pc θα εχω τα αντίστοιχα γραφικα ?? Υ.Γ. με απλα λογια γιατι απο αυτα που γραφει ο φιλος απο πανω δεν κατάλαβα τπτ ☺
bedazzled Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Όχι, γραφικά The Order δεν θα δεις ποτέ από την 7870... ένα παιχνίδι που θα το κοντράρει στα γραφικά είναι το Quantum Break και οι απαιτήσεις είναι στον θεό. Οι κονσόλες ανέκαθεν βασίζονταν στο efficiency και στο "do more with less". Ό,τι και να λένε διάφοροι, δεν είναι PC, ούτε Steam machines. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Rise of The Tomb Raider που τρέχει σε 5GB RAM (3GB RAM τρώει το OS του ΧΒ1), ενώ στα PC ζητάει 16GB RAM + 4GB VRAM για απρόσκοπτη λειτουργία χωρίς stuttering, δηλαδή 4πλάσια ποσότητα, χωρίς να έχεις 4 φορές καλύτερα γραφικά/ανάλυση/framerate... τα καλά (ή κακά για το PC) του να έχεις unified RAM. Η GPU του One έχει μόνο 768 shader cores, αλλά κι αυτά τα ξεζουμίζουν με το Async Compute (να τρέχεις ταυτόχρονα γραφικά και άλλες εργασίες όπως physics/lighting στις ίδιες μονάδες επεξεργασίας χωρίς overhead). Και για το ΧΒΟΧ360 λέγανε ότι είναι PC λόγω Windows/DirectX, αλλά στην πράξη τα παιχνίδια δεν προγραμματίζονται με τον ίδιο τρόπο όπως στα PC. π.χ. σε ένα PC μπορείς να ανεβάσεις ανάλυση/framerate με hardware upgrade στο ίδιο παιχνίδι χωρίς καμία αλλαγή στο software, όμως στην περίπτωση του 360 τα παιχνίδια παίζουν στην ίδια ανάλυση (720p) και framerate (30fps, με VSync) στο One. Το ίδιο και τα Wii games (480p) στο Wii U. Μόνο με remastering μπορούν να αλλάξουν αυτές οι παράμετροι. 3
zio10 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δεν μπορείς και δεν έχει σημασία να τα συγκρίνεις έτσι, κομμάτι κομμάτι. Η κονσόλα είναι ενιαίο σύστημα hardware - software σχεδιασμένο να κάνει αποκλειστικά μια δουλειά. Τα παιχνίδια επίσης φτιάχνονται για να τρέχουν σε ένα πολύ συγκεκριμένο hardware το οποίο (ειδικά μετά από μερικά χρόνια από την κυκλοφορία της κονσόλας) εκμεταλλεύονται πλήρως. Χοντρικά για να παίζεις όπως παίζεις σε μια κονσόλα θέλεις ένα pc που κάνει τα διπλά λεφτά. Μετά από 1-2 χρόνια επίσης το pc μάλλον θα χρειαστεί κάποια αναβάθμιση για να συνεχίσει να τρέχει τα παιχνίδια στο επίπεδο της κονσόλας. (Δεν λέω τι είναι καλύτερο να πάρει κάποιος και τι συμφέρει και αν πληρώνεις για το online κλπ που έχουν συζητηθεί πολλές φορές, λέω τι ισχύει γενικά - χοντρικά). 3
Moderators Praetorian Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 The official PlayStation 4 topic [PS4]
Προτεινόμενες αναρτήσεις