sdeogr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Kαταρχάς αν έκανε UPDATE σε windows 10 και όχι format και clean install τότε το πιθανότερο είναι αυτό να ναι το πρόβλημα σου . Η ίδια η Microsoft Ελλάδας συνιστά να γίνεται clean install και όχι update. Ξεκίνα από αυτό και εγώ προβλήματα είχα . Άκυρο νόμιζα ότι είχες windows και έκανες update. Κατέβασε τους drivers απο το site της Acer. Αν δεν ληθεί το πρόβλημα κάνε ενα format και βάλτα όλα σωστά . Αν πάλι δεν λυθεί καλύτερα να επικoiνωνήσεις με το κατάστημα ή το service . είχα βάλει τα win 10 σαν 1η εγκατάσταση. Χθες έκανα όλα τα update και για την ώρα όλα δουλεύουν φυσιολογικά.. βέβαια θα περιμένω και θα ενημερώσω.. κάτι μου λέει ότι πρέπει να βελτιώθηκε !! Τσέκαρε την υγεία του δίσκου σου με το hdd essential για αρχή. φίλε nikos πέρασα αυτό το πρόγραμμα που βρήκα για το δίσκο μου.. σου δίνω μια εικόνα. Καλησπερα .. Δεν απαντω ακριβως στην ερωτηση, αλλα μια και που εχεις το λαπτοπ θα ηθελα την βοηθεια σου σε κατι. Επειδη σκεφτομαι να το αγορασω - δεν παιζω καθολου παιχνιδια αλλα θα ειναι χρησιμο σε καποιες απαιτητικες εφαρμογες ενω ειναι καλη η τιμη του. Θα μπορουσες σε παρακαλω να μας πεις αν κανει θορυβο; Το hardware ειναι αρκετα ισχυρο και δεν ξερω αν ο μονος ανεμιστηρας μπορει να κανει δουλεια η ειναι αναγκασμενος να δουλευει συνεχεια σε ψηλες στροφες. Σε ενα πρωτο σεναριο, ας πουμε με ενα browser ανοιχτο και 5-10 tabs, κανα βιντεο κλπ, σε αυτη την περιπτωση ακους τον ανεμιστηρα; Σε ενα δευτερο σεναριο με 2-3 πιο απαιτητικες εφαρμογες (αλλα οχι συνεχη 3D κινηση πχ), αλλαζει κατι; Ισως δεν τα περιγραφω πολυ καλα τωρα γιατι γραφω λιγο βιαστικα, αλλα θα με ενδιεφερε πολυ η συνολικη σου εικονα για το πως συμπεριφερεται το μηχανημα σε οτι αφορα τον θορυβο που παραγει .. Ευχαριστω. belalik αυτό σχετικά με το ανεμιστήρα το είχα κατά νου όταν το πήρα. Δεν παίζω ούτε εγώ παιχνίδια οπότε θεώρησα ότι δεν είναι μείον. Ένα καλό review που είχε ανεβάσει ο kstgr είναι το http://www.ultrabookreview.com/9173-acer-aspire-v15-review/ Να μην ξεφύγουμε όμως.. Το διάστημα που είχε τα κολλήματα του ακουγόταν ιδιαίτερα.. σε σενάριο όπως αυτό που περιγράφεις με 2-3 απλά προγράμματα ανοιχτά και 10 tabs στον browser. Θα σου πω ότι το σασί του είναι πολύ καλό. αν τώρα στρώσουν και τα προβληματάκια που ανέφερα στο θέμα νομίζω ότι θα είναι όλα καλά... θα ενημερώνω για την εξέλιξη... Ευχαριστώ για την βοήθεια!
driverpit Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 θα ενημερώνω για την εξέλιξη... Ευχαριστώ για την βοήθεια! Πέρασες τούς drivers βελτιώθηκε καθόλου η συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα? 1
sdeogr Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 22 Φεβρουαρίου 2016 Πέρασες τούς drivers βελτιώθηκε καθόλου η συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα? ναι πέρασα όλους τους drivers που βρήκα διαθέσιμους με το σειριακό αριθμό του λάπτοπ και νομίζω ότι έχει βελτιωθεί... από λάθος μου ανέφερα updates στο προηγούμενο μήνυμα. περιμένω βέβαια ακόμη καθώς είναι μόλις 24 ώρες !!
nikοs Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 98% Υγεία δίσκου σε καινούργιο λαπτοπ;;;Τράβα το πίσω!!!Βάλε όμως το hdd essential να έχουμε μια πιο αναλυτική εικόνα.
driverpit Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 To 2% μπορεί να οφείλεται στο πρόγραμμα δεν έχει πρόβλημα ο δίσκος. 1
nikοs Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Γι αυτό είπα να το τσεκάρει και με άλλο πρόγραμμα!
sdeogr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 nikos αν θέλεις στείλε μου ένα λινκ για αυτό που μου γράφεις. ευχαριστώ.
driverpit Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 sdeogr Από εδώ θα κατεβάσεις το πρόγραμμα http://www.hdsentinel.com/download.php 1
sdeogr Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 sdeogr Από εδώ θα κατεβάσεις το πρόγραμμα http://www.hdsentinel.com/download.php να πω ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα μετά τους drivers που περάσα...
driverpit Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 hd sentinel.png να πω ότι συνεχίζουμε χωρίς κανένα πρόβλημα μετά τους drivers που περάσα... Ευτυχώς να λες που ήτανε θέμα με τα προγράμματα οδήγησης και δεν ήτανε τίποτα άλλο να μπεις σε περιπέτειες με το service του e-shop 2 1
Dare-Devil Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Ευτυχώς να λες που ήτανε θέμα με τα προγράμματα οδήγησης και δεν ήτανε τίποτα άλλο να μπεις σε περιπέτειες με το service του e-shop Γιατί να μπει σε περιπέτειες; Aς παρακάμψει το e-shop και ας το πάει στην αντιπροσωπεία της Acer ! Εξάλλου στις περισσότερες περιπτώσεις αγορών συμφέρει περισσότερο απο άποψη χρόνου να το πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα. Π.χ αν μου χαλάσει προιον LG και το κατάστημα δεν κάνει άμεση αντικατάσταση αλλα πρώτα πρέπει να ελεγχθεί και θέλει μέρες ή το στέλνει αυτό στην αντιπροσωπεία ε δεν με συμφέρει . Αν πας κινητό απευθείας στην LG σε 2 24ωρα ή σε 36 ώρες το έχεις πίσω. Αν σου χαλάσει οθόνη σε 2-5 εργάσιμες .
driverpit Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Γιατί να μπει σε περιπέτειες; Aς παρακάμψει το e-shop και ας το πάει στην αντιπροσωπεία της Acer ! Εξάλλου στις περισσότερες περιπτώσεις αγορών συμφέρει περισσότερο απο άποψη χρόνου να το πας στην αντιπροσωπεία και όχι στο κατάστημα. Π.χ αν μου χαλάσει προιον LG και το κατάστημα δεν κάνει άμεση αντικατάσταση αλλα πρώτα πρέπει να ελεγχθεί και θέλει μέρες ή το στέλνει αυτό στην αντιπροσωπεία ε δεν με συμφέρει . Αν πας κινητό απευθείας στην LG σε 2 24ωρα ή σε 36 ώρες το έχεις πίσω. Αν σου χαλάσει οθόνη σε 2-5 εργάσιμες . Άλλο το service της LG πολύ καλή εξυπηρέτηση για μένα στην Ελλάδα το καλύτερο service το έχει η DELL καμία σχέση όμως με το service του e-shop χρειάστηκα 2 φορές να κάνω αντικατάσταση σε καινούργια laptop λόγω προβλήματος στην κάρτα γραφικών. Ο μέσος όρος για να πάρω το πολυπόθητο πιστωτικό και στις δυο περιπτώσεις ήταν 35 μέρες χόρια την όλοι κοροϊδία με την εξυπηρέτησής τους. 1
sdeogr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Αισθάνομαι τυχερός που για την ώρα δεν θα χρειαστεί να μάθω το service τους... Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!!!! Εννοείται ότι θα επανέλθω αν χρειαστεί ή απλώς για την ενημέρωση σας.. 1
driverpit Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Αισθάνομαι τυχερός που για την ώρα δεν θα χρειαστεί να μάθω το service τους... Ευχαριστώ όλους για την βοήθεια!!!! Εννοείται ότι θα επανέλθω αν χρειαστεί ή απλώς για την ενημέρωση σας.. Αν στο επιτρέπουν τα οικονομικά σου στο μέλλον κοιτά να βάλεις έναν ssd θα δεις μεγάλη διάφορα στην απόδοση από τον μηχανικό δίσκο που έχεις σήμερα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα