Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

ειναι να μην μπλεξεις στα γραναζια του συστηματος της wind , οταν λειτουργει μοιζει σωστο αλλα στο σφαλμα του , αποδεικνειεται ενοχλητικα ανοητο .

 

χθες κατα την αναφορα του προβληματος , με ενημερωσε η κοπελα οτι θα μου ερθει μηνυμα με τον κωδικο της αναφορας του προβληματος , κατι που δεν συνεβη  .και αλλη δυσλειτουργια .

σημερα παιρνω τηλεφωνο να μαθω τι εχει συμβει , και αν υπαρχει καποια εξελιξη  , μου λεει ο ανθρωπος που μιλησαμε στο τηλεφωνο , υπομονη θελει μια εργασιμη μερα , ωραια του λεω , μπορεις να μου δωσεις τον αριθμο αναφορας του προβληματος ;

ναι μου λεει , δωστε μου τον αριθμο ταυτοτητας

γιατι ; του  λεω 

για πιστοποιηση του οτι εισαστε εσεις μου λεει ,

του λεω το ονοματεπωνυμο μου και τον ρωταω αν βλεπει τον αριθμο που τον παιρνω τηλεφωνο ο οποιος ειναι και ο αριθμος που παρουσιαστηκε το προβλημα .

ναι μου λεει , τον βλεπω τον αριθμο

 το συστημα πως θα ηξερε αν μου εστελνε το μυνημα με την αναφορα οτι ειμαι εγω χωρις την ταυτοποιηση που μου ζητατε ;

ναι μου λεει ειναι η πολιτικη της wind

αυτο ειναι ηλιθιο τοτε του λεω παραιτησου απο μια δουλεια που σε θεωρει πιο ανοητο απο ενα προβληματικο συστημα , σε αδικει και κλεισαμε την επικοινωνια εκει ...

 

 

τραγικες οι εταιριες και τα συστηματα τους , αβυσος αδιεξοδων ανουσιων τυπικοτητων με τελετουργικες διαδικασιες.

κριμα για τους ανθρωπους που δεχονται να δουλευουν υπο τετοια καθεστωτα .


πηρα μετα τηλεφωνο με τον αριθμο ταυτοτητας και μπορεσαν να μου δωσουν τον πολυτιμο :blink:  κωδικο αναφορας του προβληματος ....

Δημοσ.

σε συνεχεια της υποθεσης , αφου και σημερα το πρωι δεν ειχε λυθει το θεμα ουτε ειχα ενημερωθει , ξαναπηρα τηλεφωνο με σκοπο να μην το κλεισω αν δεν καταληξουμε σε καποια λυση .

 

αυτην την φορα επεσα και σε ανθρωπο που χωρις να το κουρασει περαιτερω το θεμα μου προσφερε καποια προχειρη λυση , οπως το να μου δωσουνε 200 λεπτα προς ολους , το οποιο βρηκα ικανοποιητικο , χωρις να με ενδιαφερει να βγω κερδισμενος απο την υποθεση (ειχα 3,59 ευρω ,  82-85 προς wind και 35 λεπτα προς ολους +96 sms ) .

 

αφου περιμενα λιγο στην αναμονη , αντι για τα 200 λεπτα , με ενημερωσε οτι θα μου προσφερουν 10 ευρω στον λογαριασμο για να τα διαχειριστω οπως επιθυμω .

 

αφου κλεισαμε το τηλεφωνο , μετα απο μιση ωρα,  αντι για 10 ευρω , ειδα στον λογαριασμο μου 20 ευρω !

 

τους ενημερωσα για αυτην την διαφορα σε σχεση τα 10 ευρω που μου υποσχεθηκανε τηλεφωνικως μηπως προκειται για λαθος , 

 

η απαντηση ηταν οτι το τμημα εξυπηρετησης πελατων εκρινε οτι αυτη ειναι η αποφαση ,τα 20 ευρω .

 

 

εξακολουθει να με ενδιαφερει το γιατι συνεβη αυτο το προβλημα (του να εξαφανιστουν τα υπολοιπα ) και περιμενω καποια ενημερωση η οποια μου ειπαν οτι θα γινει σημερα .

σε καποια φαση της επικοινωνιας , δεχτηκα 3 διαδοχικες κλησεις  απο καποιο τμημα της  wind ,αλλα δεν μπορεσα να την απαντησω γιατι μιλαγα ηδη με την wind .

 

παντως ηρεμισα ,γιατι σημερα ειχα ξυπνησει φορτωμενος

Δημοσ.

το μεσημερι μου ηρθε μηνυμα οτι πιστωθηκα 5 ευρω για το προβλημα , που αργοτερα προστεθηκαν στα ηδη 20 που μου ειχε προσφερει το τμημα εξυπηρετησης πελατων της wind .

 

σιγουρα περα απο ικανοποιητικη η γενναιοδωρη προσφορα τους , αλλα θα ηθελα να μαθω γιατι εχει γινει αυτη η δυσλειτουργια και ποιες ειναι οι πιθανοτητες να ξανασυμβει .

δεν μου αρεσε καθολου το οτι εμεινα στα καλα καθουμενα χωρις να μπορω να τηλεφωνησω και δεν θα ηθελα να ξαναεπαναληφθει .

 

θα επικοινωνησω παλι αυριο μηπως υπαρξει καποια ενημερωση .

 

ο λογος που περιγραφω την περιπτωση , δεν ειναι κανενας αλλος απο την ενημερωση και την αξιολογηση απο ολους μας των υπηρεσιων που χρησιμοποιουμε .

 

ενα πραγμα επισης που θελω να προσθεσω σε σχεση με κατι που κατηγορουσα προηγουμενως , ειναι οτι το μηνυμα με τον κωδικο της αναφορας , ειχε ερθει , αλλα για καποιον λογο ειχε περασει σε λιστα διαλογης μηνυματων (μαζι με αλλα μηνυματα ενημερωτικα σε σχεση με τον λογαριασμο μου που θεωρουσα οτι δεν λαμβανα ) και δεν εμφανιζονται οπως τα μηνυματα sms , δεν λαμβανω καμια εμφανη ειδοποιηση για τα μηνυματα αυτης της λιστας , δεν το εχω ρυθμισει εγω ετσι -δεν εχω κανει καμια ρυθμιση στο κινητο εκτος απο το να ονομασω την μια καρτα sim που εχω ,απο τις δυο καρτες που παιρνει η συσκευη  με το ονομα "wind" - , δεν ξερω αν ειναι προρυθμισμενη η καρτα sim  για να κανει αυτο το φιλτραρισμα .

Δημοσ.

Τη το ψαχνεις τωρα!!!!

Κερδισμενος βγηκες και με το παραπανω.

Αν δεν σε ικανοποιει η Wind περνεις τον αριθμο σου και πας σε αλλη παραλια....

Οσο για τις ενημερωσεις η ψαξε στις ρυθμησης σου η ρωτα τους.

Δημοσ.

εκανα μια αλλαγη στις ρυθμισεις ,εσβησα καποιο group που ειχε με το ονομα wind ,και ελαβα κανονικα την ενημερωση για το μηνυμα που με πιστωσανε 5 ευρω .

 

δεν ειναι το θεμα της αποζημιωσης που γενναιοδωρα προσφερανε , ειναι κυριως το θεμα της αξιοπιστιας των τηλεπικοινωνιων ,το οτι εξαφανιστηκε το υπολοιπο απροσδοκητα και εμεινα χωρις να μπορω να κανω κλησεις το κοστολογω περα απο 25 η 50 η 100 ευρω .

αν ημουνα σε μια εκτατη αναγκη και ειχα αυτην την εντυπωση οτι εχω υπολοιπο και μου συνεβαινε κατι τετοιο  , δεν θα μετριωτανε σε κοστος  χρηματων .

 

 

μιλαμε για εγκαταστασεις που υπαρχουν πλεον πανω απο 2 δεκαετιες και τετοια λαθη θα επρεπε να ειναι αρκετα πιο σπανια απο δυο φορες τον χρονο σε εναν χρηστη .

 

δεν εκανα το θεμα για τα 3,59 ευρω η τα 80τοσα λεπτα προς wind *αυτα απλως ειναι σημεια αναφορας ) , εκανα το θεμα επειδη ενω ειχα υποψη μου οτι ειχα κατι , ξαφνικα εξαφανιστηκε .ειναι ξεκαθαρα  το θεμα της αξιοπιστιας . τα ευρω και τα λεπτα , απλως τα μετεφερα γιατι τοσα ηταν , το ιδιο θα με ενδιεφερε και αν ειχα διαθεσιμο ενα λεπτο , το ιδιο και 500 ευρω (απλως τα 500 ευρω θα μου λειπανε περισσοτερο ) .  

 

 

να μην ξεχασω να προσθεσω οτι ενοχλουμαι και τωρα που το ξαναδιαβαζω ,και την στιγμη που το εγραφα για την σταση μου απεναντι στον εκπροσωπο της wind που του ειπα οτι ειναι ηλιθιο αυτο που μου ζηταει και το οτι το καθεστως της wind τον θεωρει ανοητο και καλυτερα να παραιτηθει  ( για τον αριθμο της ταυτοτητας ) σε σχεση με το αυτοματοποιημενο μηνυμα που θα ερχοταν χωρις διαπιστευτηρια (εξακολουθει να μου φαινεται ηλιθιο αλλα δεν χρειαζοταν να του το πω , ηταν αντιδραση αγανακτησης )  .

Δημοσ.

αυτο με τις 90 μερες δεν το ηξερα :( , ηξερα για τους 6 μηνες που υποδεικνυει και η σελιδα διαχειρησης του f2g .

 

το οτι περιμενω και η wind να μεταμορφωθει σε ρουφηχτρα , το περιμενω , ειναι παγια τακτικη του να μαζευουν πελατες και να τους αρμεγουν μετα .

μου θυμισες εμενα πριν χρονια με την wind που συνεχεια εψαχνα περιπτερο να αγορασω καρτα   :cry:

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

την δευτερα , εβαλα μια καρτα 10 ευρω , μου ηρθε μηνυμα ότι εχω υπολοιπο 8,96 ευρω και 300 λεπτα προς ολους δωρο , χτες το βραδυ που κοιταξα τον λογαριασμο , το υπολοιπο ηταν 3,96 .

παλι φαγαν 5 ευρω .

αρχιζει και γινεται ενοχλητικο ,  κάθε φορα που θα βαζω λεφτα στην καρτα να λειπει κατι . ειτε χρονος ειτε λεφτα .

σιγουρα ντροπιαστικη προς την εταιρια  η επαναλαμβανομενη λαθος χρεωση εις βαρος του καταναλωτή .


ειχε τελικα νοημα αυτή η χρεωση :wacko:

, είναι λεει τελος για έναν χρονο για το δωρο των 300 λεπτων που παιρνουμε σε κάθε ανανεωση  .

δωρο με τελος . ελεος .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...