crazysun Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 καλημερα ! ξημερωματα της 21/2/2016 κατα τις 12:35 ενω ειχα στον λογαρισμο μου περιπου 85 η 82 λεπτα προς wind και 35 προς ολους , κατα την διαρκεια τηλεφωνηματος προς τηλεφωνο wind (απο τα διαθεσιμα 85 λεπτα ) , στα 33 λεπτα της διαρκειας , μου ηρθε ειδοποιηση (χαρακτηριστικος ηχος ) οτι τελειωνει η καρτα . κοιταω στον λογαρισμο μεσω της διαχειρησης του free2go και ειχαν εξαφανιστει ολα διαθεσιμα λεπτα προς τηελφωνα της wind , το ιδιο και τα διαθεσιμα δωρεαν μηνυματα (96 στον αριθμο) ειχανε μεινει 30 λεπτα προς ολους και 3,59 ευρω που δεν μπορουσα να τα αξιοποιησω γιατι προεκυπτε ηχογραφημενο μηνυμα οτι δεν επαρκει ο χρονος ομιλιας ! Πηγα να χρησιμοποιησω πακτετο των 2 ευρω απο τα διαθεσιμα 3,59 ευρω που ειχα υπολοιπο στην καρτα , ουτε αυτο γινοταν ενω ηταν ενεργη η επιλογη τους στη διαχειρηση της καρτας μεσω του web interface διαχειρησης του λογαριασμου . οποτε ουσιαστικα εμεινα στα καλα καθουμενα χωρις τηλεφωνο . Σημερα το πρωι στις 7 (της ιδιας ημερας ) ξανακοιταω τον λογαριασμο και ειχαν εξαφανιστει ολα , και λεπτα προς ολους , και τα διαθεσιμα 3,59 ευρω , και ειχανε μεινει 8 λεπτα του ευρω στο αποθεμα της καρτας !! στο 800 5000 200 (δωρεαν τηλεφωνο της wind για επικοινωνια ) σημερα το πρωι ( γιατι το βραδυ δεν υπηρχε ανταποκριση ) μου ειπαν (μια ευγενεστατη κοπελα ) θα το κοιταξουν απο Δευτερα γιατι δεν υπαρχει αρμοδιο τμημα Κυριακατικα , οποτε λογο του προβληματος διαχειρησης της wind μενω ουσιαστικα χωρις τηλεφωνο .... μου εχει ξανασυμβει να υπαρχει προβληματικη διαχειρηση στο υπολοιπο της καρτας μου απο μερια της wind και ολως τυχαιος παντα εις βαρος μου (του καταναλωτη δηλαδη ) καλες οι προσφορες τους και οι τιμες τους , αλλα αν ειναι δυο φορες τον χρονο να ψαχνομαι για το που πηγαν τα λεφτα μου , καπου υπαρχει καποιο αρκετα σοβαρο προβλημα . δεν ειναι τα λεφτα τοσο το θεμα οσο το αδειασμα που προκυπτει απο την κακοδιαχειρηση , αλλα και η συχνοτητα εμφανισης τετοιου προβληματος . δεν ξερω απο δικες εμπειριες τι εχετε συναντησει , αλλα το νου σας .αυτοι πανε για τα κερδη . η συσκευη δεν ειναι smart phone ,αλλα μια απλη συσκευη κινητου τηλεφωνου που ποτε δεν χρησιμοποιω data (δεν ξερω καν αν εχει ) και την επελεξα με γνωμονα το να μπορω να παιρνω και να με παιρνουν τηλεφωνο .(ενα nokia RM 944 )
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μήπως έληξε χθες ο υπολοιπόμενος χρόνος ομιλίας της κάρτας; Δηλαδή, είχες ανανεώσει χρόνο, για τελευταία φορά, πριν από ένα εξάμηνο;
saruman123 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Σε ολες τις εταιρειες ειναι πλεων 3 μηνες αντι για 6 που ηταν παλια. Οταν περασουν οι 3 μηνες και δεν εχεις κανει εστω μια ανανεωση σου αφερουνε οτι υπολοιπο υπαρχει στην καρτα.
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δεν ξέρω τι κάνουν οι άλλες εταιρείες αλλά στην Wind εξακολουθεί να ισχύει το 6μηνο.
saruman123 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Τέλος από τις 28 Σεπτεμβρίου 2015 τροποποιείται η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων για τους συνδρομητές καρτοκινητής WIND Card, Q card και WIND F2G. Συγκεκριμένα από την ανωτέρω ημερομηνία η διάρκεια ισχύος της αξίας συνδιαλέξεων από ανανέωση αλλάζει και μειώνεται από 6 μήνες σε 90 ημέρες. Εάν κατά το χρονικό διάστημα των 90 ημερών μετά την τελευταία ανανέωση δεν πραγματοποιηθεί εκ νέου ανανέωση χρόνου ομιλίας, τότε τυχόν υπολειπόμενη αξία συνδιαλέξεων θα χάνεται και δεν θα επιστρέφεται στο συνδρομητή. https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=381
crazysun Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 οχι δεν ειχε ληξει καποιο προγραμμα , το εχω υποψη μου , το εξακριβωσε και η κοπελα που μιλησαμε . ειχα ανανεωσει την καρτα στις 14/1/2016 και ειχα παρει και καποιο πακετο επειτα απο τα ευρω που μπαινουν στην καρτα (δεν θυμαμαι ακριβως ποτε ) πρεπει να ειναι προσφατο , μαλον μεσα στον φλεβαρη . μου εκανε εντυπωση οτι "φαγωθηκανε" σε δυο φασεις μια στις 12:30 περιπου και μια το πρωι που δεν ξερω ποια ωρα ακριβως , αν και απο την πρωτη φαση το συστημα τους με εμποδιζε να χρησιμοποιησω τα διαθεσιμα υπολοιπα που υπηρχαν . στη σελιδα του f2go , που λεει ποτε ληγουν τα διαθεσιμα υπολοιπα , αναφερει σαν ημερομηνια , την 14/7/2016
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Επιμένεις και παραθέτεις ανακοινώσεις ενώ σου ξαναλέω ότι το 6μηνο δεν έχει αλλάξει στην Wind. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ανεβάσω την πρόσφατη (14/2/2016) ανανέωση χρόνου 10€ (8,93€ καθαρό) με 6μηνη ισχύ "λήγει στις 14/8/2016", αλλά φοβάμαι ότι και πάλι δεν θα πειστείς.
saruman123 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Επιμένεις και παραθέτεις ανακοινώσεις ενώ σου ξαναλέω ότι το 6μηνο δεν έχει αλλάξει στην Wind. Αυτό που μπορώ να κάνω είναι να ανεβάσω την πρόσφατη (14/2/2016) ανανέωση χρόνου 10€ (8,93€ καθαρό) με 6μηνη ισχύ "λήγει στις 14/8/2016", αλλά φοβάμαι ότι και πάλι δεν θα πειστείς. Δεν ειπα οτι δεν θα πειστω.Αλλα και γω εδωσα link τις Wind,δεν τα εβγαλα απο το μυαλο μου. Εξαλλου οποιος θελει περνει τηλεφ η περναει απο ενα καταστημα και ρωταει.
crazysun Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 αυτο με τις 90 μερες δεν το ηξερα , ηξερα για τους 6 μηνες που υποδεικνυει και η σελιδα διαχειρησης του f2g . το οτι περιμενω και η wind να μεταμορφωθει σε ρουφηχτρα , το περιμενω , ειναι παγια τακτικη του να μαζευουν πελατες και να τους αρμεγουν μετα .
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 οχι δεν ειχε ληξει καποιο προγραμμα , το εχω υποψη μου , το εξακριβωσε και η κοπελα που μιλησαμε . ειχα ανανεωσει την καρτα στις 14/1/2016 και ειχα παρει και καποιο πακετο επειτα απο τα ευρω που μπαινουν στην καρτα (δεν θυμαμαι ακριβως ποτε ) πρεπει να ειναι προσφατο , μαλον μεσα στον φλεβαρη . μου εκανε εντυπωση οτι "φαγωθηκανε" σε δυο φασεις μια στις 12:30 περιπου και μια το πρωι που δεν ξερω ποια ωρα ακριβως , αν και απο την πρωτη φαση το συστημα τους με εμποδιζε να χρησιμοποιησω τα διαθεσιμα υπολοιπα που υπηρχαν . στη σελιδα του f2go , που λεει ποτε ληγουν τα διαθεσιμα υπολοιπα , αναφερει σαν ημερομηνια , την 14/7/2016 Τώρα διαπίστωσα ότι είχες απαντήσει νωρίτερα (την ώρα που προσπαθούσα να πω στον saruman ότι στην Wind εξακολουθεί να ισχύει το 6μηνο) και βλέπω ότι αφενός δεν είναι αυτή η αιτία του μηδενισμού των υπολοίπων σου αφετέρου επιβεβαιώνεις και εσύ το 6μηνο (αλλά ο saruman, δυστυχώς, δεν το δέχεται και προτείνει .... είτε να τηλεφωνήσουμε ή να ρωτήσουμε σε κατάστημα ) Υπομονή, λοιπόν, μέχρι αύριο για να πάρεις απάντηση από την Wind. Επικουρικά, μπορείς να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας (θα τη βρεις στο site κάτω κάτω) και να περιγράψεις το περιστατικό. Θα έχεις σίγουρα απάντηση.
saruman123 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 αυτο με τις 90 μερες δεν το ηξερα , ηξερα για τους 6 μηνες που υποδεικνυει και η σελιδα διαχειρησης του f2g . το οτι περιμενω και η wind να μεταμορφωθει σε ρουφηχτρα , το περιμενω , ειναι παγια τακτικη του να μαζευουν πελατες και να τους αρμεγουν μετα . Ο makfil δεν ξερει οτι αυτο που εστειλε ειναι η ληξει της καρτας και οχι αυτο που λεω εγω...Ναι φιλε μου ισχυει κανονικα η 90 μερες. Διαβασε ολο το link που εδωσα για να καταλαβεις.
crazysun Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 δικαιολογημενα ο saruman εφερε σαν δεδομενο την ενημερωση απο την wind ,το οτι η wind τα εχει μπερδεμενα νομιζω οτι ειναι ανευθυνοτητα της εταιριας στο πεδιο της σελιδας διαχειρησης του f2g λεει ξεκαθαρα οτι "Ο υπολειπόμενος χρόνος ομιλίας σου λήγει στις: 14/07/2016 " δεν λεει οτι ληγει η καρτα ! και το οτι δεν εχουν 24ωρη εξυπηρετηση μου κακοφανηκε απο την στιγμη που παρεχουν 24ωρες υπηρεσιες
saruman123 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Τώρα διαπίστωσα ότι είχες απαντήσει νωρίτερα (την ώρα που προσπαθούσα να πω στον saruman ότι στην Wind εξακολουθεί να ισχύει το 6μηνο) και βλέπω ότι αφενός δεν είναι αυτή η αιτία του μηδενισμού των υπολοίπων σου αφετέρου επιβεβαιώνεις και εσύ το 6μηνο (αλλά ο saruman, δυστυχώς, δεν το δέχεται και προτείνει .... είτε να τηλεφωνήσουμε ή να ρωτήσουμε σε κατάστημα ) Υπομονή, λοιπόν, μέχρι αύριο για να πάρεις απάντηση από την Wind. Επικουρικά, μπορείς να συμπληρώσεις τη φόρμα επικοινωνίας (θα τη βρεις στο site κάτω κάτω) και να περιγράψεις το περιστατικό. Θα έχεις σίγουρα απάντηση. Εε ναι φιλε μου οποιος εχει αμφιβολιες πηγαινει και ρωταει.... δικαιολογημενα ο saruman εφερε σαν δεδομενο την ενημερωση απο την wind ,το οτι η wind τα εχει μπερδεμενα νομιζω οτι ειναι ανευθυνοτητα της εταιριας στο πεδιο της σελιδας διαχειρησης του f2g λεει ξεκαθαρα οτι "Ο υπολειπόμενος χρόνος ομιλίας σου λήγει στις: 14/07/2016 " δεν λεει οτι ληγει η καρτα ! και το οτι δεν εχουν 24ωρη εξυπηρετηση μου κακοφανηκε απο την στιγμη που παρεχουν 24ωρες υπηρεσιες Ειχα Wind(5 χρονια) και την αλλαξα λογο οτι δεν πιανω καθολου εδω που ειμαι.Παντος στην Cosmote που εχω τωρα αυτο που λεω ισχυει. Και λεμε τωρα αν δεν ισχυει στην Wind ακομα θα γινει καποια στιγμη.
crazysun Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 ουτε επαρκεια στο σημα εχω , ουτε ενημερωσεις για κλησεις που δεν ελαβα λογο σηματος . αλλα επειδη ειμαι σε χωριο και το κινητο δεν το χρησιμοποιω και παρα πολυ , δεν με πειραζουν ιδιαιτερα αυτες οι υστερησεις που εξακολουθει να παρουσιαζει . το εχω πιο πολυ για οταν ειμαι εξω απο το σπιτι και χρειαζεται να επικοινωνησω με καποιον . πηγα να συμπληρωσω και την φορμα επικοινωνιας αλλα εχει περιορισμο 1000 χαρακτηρες και δεν ειχα ορεξη να καθομαι να κανω τον συντακτη κοβοντας λεπτομερειες που κατα την κριση μου χρειαζοταν να ειπωθουν το πρωτο μηνυμα , ειναι διασκευασμενο αποσπασμα του κειμενου που πηγα να στειλω .
makfil Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Λοιπόν, για να ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα: 1. Το screenshot που ανέβασα δεν αναφέρει λήξη της κάρτας αλλά χρόνου ομιλίας. 2. Άλλο τι λένε οι ανακοινώσεις και άλλο τι γίνεται στην πραγματικότητα. Η Wind συνεχίζει να εφαρμόζει το 6μηνο για το χρόνο ομιλίας και σ' αυτό διαφέρει από τους ανταγωνιστές της. 3. Με δεδομένο ότι έγινε ανανέωση στις 14/1/2016, προφανώς, δεν μπορεί να μηδενίστηκαν τα υπόλοιπα την 21/2/2016, λόγω της προθεσμίας των 90 ημερών που αναφέρεται στην ανακοίνωση της Wind. Από την ως άνω ημερομηνία, κάθε αρχική ενεργοποίηση σύνδεσης, εφόσον σε αυτή υπάρχει χρηματικό ποσό, ή μετά από κάθε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου, η διάρκεια ισχύος του διαθέσιμου χρηματικού υπολοίπου ορίζεται σε 90 ημέρες. Στην περίπτωση όπου υφιστάμενοι συνδρομητές έχουν διαθέσιμο υπόλοιπο και πραγματοποιήσουν νέα ανανέωση μετά την ανωτέρω ημερομηνία, το νέο υπόλοιπό τους θα έχει διάρκεια 90 ημέρες ενώ το υφιστάμενο εναπομένον υπόλοιπό τους θα έχει τη μεταγενέστερη από τις δύο ημερομηνίες διάρκειας των ανανεώσεων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα