iakoboss7 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 συγκεκριμενα σε lg οθονες επειδη το eshop κανει παραεισαγωγες η ελληνικη αντιπροσωπεια δεν σου καλυπτει την εγγυηση "0 καμενα pixel"οποτε οπως βλεπεις εχει σημασια....
andreasece Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 συγκεκριμενα σε lg οθονες επειδη το eshop κανει παραεισαγωγες η ελληνικη αντιπροσωπεια δεν σου καλυπτει την εγγυηση "0 καμενα pixel" οποτε οπως βλεπεις εχει σημασια.... Ενημερωτικά πάντως εγώ έχω αλλάξει monitor, αγορασμένο από eshop, λόγω καμμένου pixel από την lg με ένα μόνο τηλεφώνημα και μάλιστα επειδη δεν είχαν στοκ το ίδιο μου έστειλαν καλύτερο, χωρίς χρέωση. Πριν μερικά χρόνια αυτό, αν τώρα έχει αλλάξει κάτι, δεν γνωρίζω.
zacharis1955 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2016 συγκεκριμενα σε lg οθονες επειδη το eshop κανει παραεισαγωγες η ελληνικη αντιπροσωπεια δεν σου καλυπτει την εγγυηση "0 καμενα pixel" οποτε οπως βλεπεις εχει σημασια.... Σου την αλλάζει 100% η LG αλλά ακόμα και να μην σου την άλλαζε έχεις πλέον το δικαίωμα της υπαναχώρησης εντός 15 ημερών... Ενημερωτικά πάντως εγώ έχω αλλάξει monitor, αγορασμένο από eshop, λόγω καμμένου pixel από την lg με ένα μόνο τηλεφώνημα και μάλιστα επειδη δεν είχαν στοκ το ίδιο μου έστειλαν καλύτερο, χωρίς χρέωση. Πριν μερικά χρόνια αυτό, αν τώρα έχει αλλάξει κάτι, δεν γνωρίζω. Δεν έχει αλλάξει τίποτα εκτός του ότι σπανίως συναντάς πλέον καμένα ή κολλημένα pixels...
iakoboss7 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 και αυτο τι ειναι? http://www.adslgr.com/forum/threads/839000-%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-LG-0-dead-pixel-%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A6%CE%91
Prof_Chaos Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 γιατι οι fhd δεν εχουν κακες γωνιες και ξεπλυμενα χρωματα? οσο για το οτι "φτιαχνεται" μεσα απο τα windows αυτο ειναι σχετικο... έχουν λογο panel αυτο δεν αλλαζει ,αλλά είναι αισθητά καλύτερα στο μάτι. μεγαλύτερη ανάλυση περισσότερη λεπτομέρεια μεγαλύτερο pixel density
andreasece Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 και αυτο τι ειναι? http://www.adslgr.com/forum/threads/839000-%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-LG-0-dead-pixel-%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A6%CE%91 Ή ήταν άτυχο το παλικάρι ή τυχερός εγώ. Μπορεί και οι ίδιοι στην lg από πολιτική της εταιρίας να θέλουν να αναλάβουν το 50% για να έχουν και ευχαριστημένους πελάτες και το υπόλοιπο 50% να πετάνε το μπαλάκι στον πωλητή, γιατί όσο να ναι μία αντικατάσταση κοστίζει. Δεν έχω άλλη λογική εξήγηση. Εμένα να φανταστείς ήρθε ο κούριερ, του έδωσα αμπαλαρισμένη την οθόνη, μου έδωσε επί τόπου την καινούρια και αυτό ήταν. Πραγματικά εξεπλάγην κι εγώ. Ούτε καν έλεγχος μήπως τους λέω ψέμματα ή το προκάλεσα εγώ.
iakoboss7 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 εχω πετυχει αλλες 2-3 περιπτωσεις στο adsgrκαι σε μενα ετσι ηταν πριν αρκετα χρονια σε lg οθονη, δεν ηταν απο eshop ομως.
zacharis1955 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 και αυτο τι ειναι? http://www.adslgr.com/forum/threads/839000-%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-LG-0-dead-pixel-%CE%9C%CE%9F%CE%A5%CE%A6%CE%91 Μην πιάνεσαι από κάτι που διάβασες στο internet γιατί δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις την αληθινή ιστορία της κάθε υπόθεσης στην οποία μπορεί να υπάρχουν στοιχεία που αποκρύπτονται και επομένως δεν τα γνωρίζεις, έχω διαβάσει περίπτωση ατόμου που πήγε ν' αλλάξει μητρική και δεν την δέχτηκαν και στο τέλος στη συζήτησε παραδέχτηκε ο ίδιος ότι η μητρική τελικά είχε στραβά pin που τα στράβωσε όμως ο υπάλληλος του e-shop point ...
iakoboss7 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 επαναλαμβανω εχω δει τουλαχιστον αλλες 2 ιδιες υποθεσεις στο adslgr.com
athta16 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά τι πιο απλό (αφού έχετε ενδοιασμούς) από το να κάνετε ένα τηλεφώνημα στην lenovo και θα λυθούν οι απορίες σας...
zacharis1955 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά τι πιο απλό (αφού έχετε ενδοιασμούς) από το να κάνετε ένα τηλεφώνημα στην lenovo και θα λυθούν οι απορίες σας... Τι να ρωτήσεις στην Lenovo, η εγγυήση είναι σίγουρα 2ετής πανευρωπαϊκή, επιπλέον η εγγύηση του e-shop στα laptops είναι σαφώς καλύτερη (2 χρόνια. Τον 1ο χρόνο παρέχεται άμεση αντικατάσταση με καινούριο και τον 2ο χρόνο δωρεάν επισκευή!)! 1
athta16 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Τι να ρωτήσεις στην Lenovo, η εγγυήση είναι σίγουρα 2ετής πανευρωπαϊκή, επιπλέον η εγγύηση του e-shop είναι σαφώς καλύτερη! Ακριβώς έτσι. Με τιμολόγιο όμως είναι 1έτος. Αν και εχω αμφιβολίες ως προς το σέρβις του shop. Προτιμώ το επίσημο σέρβις της lenovo. Στο περνουν και στο φέρνουν αυτοί.
christs Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Τι να ρωτήσεις στην Lenovo, η εγγυήση είναι σίγουρα 2ετής πανευρωπαϊκή, επιπλέον η εγγύηση του e-shop στα laptops είναι σαφώς καλύτερη (2 χρόνια. Τον 1ο χρόνο παρέχεται άμεση αντικατάσταση με καινούριο και τον 2ο χρόνο δωρεάν επισκευή!)! Κρατήθηκα την πρώτη φορά, αλλά αφού ξανά γίνεται παράθεση της δήθεν εγγύησης του e-shop.gr, αυτή τη φορά θα το πω : αυτά είναι τα μεγάλα γράμματα, στα μικρά γράμματα αναφέρεται ότι σε περίπτωση βλάβης πληκτρολόγιου, μνήμης, σκληρού δίσκου, κτλ, δεν ισχύει η αντικατάσταση με καινούριο λαπτοπ. Το έζησα, τα έχουμε χιλιο πει και στο άλλο τόπικ, οπότε μην το γράφετε και το ξανά γράφετε. Ας γνωρίζει ο κόσμος ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπλέξει με τους ανευθυνους του e-shop σε περίπτωση βλάβης. Σιγά το πλεονέκτημα, η εγγύηση απ το εν λόγω κατάστημα. 3
zacharis1955 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Κρατήθηκα την πρώτη φορά, αλλά αφού ξανά γίνεται παράθεση της δήθεν εγγύησης του e-shop.gr, αυτή τη φορά θα το πω : αυτά είναι τα μεγάλα γράμματα, στα μικρά γράμματα αναφέρεται ότι σε περίπτωση βλάβης πληκτρολόγιου, μνήμης, σκληρού δίσκου, κτλ, δεν ισχύει η αντικατάσταση με καινούριο λαπτοπ. Το έζησα, τα έχουμε χιλιο πει και στο άλλο τόπικ, οπότε μην το γράφετε και το ξανά γράφετε. Ας γνωρίζει ο κόσμος ότι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μπλέξει με τους ανευθυνους του e-shop σε περίπτωση βλάβης. Σιγά το πλεονέκτημα, η εγγύηση απ το εν λόγω κατάστημα. Xρίστο τα μεγάλα μπλέ γράμματα είναι link για να δείς τις λεπτομέρειες της εγγύησης η οποία δεν είναι δήθεν, την έχω χρησιμοποιήσει εγώ και φίλοι αρκετές φορές στην περίπτωση σου δεν ξέρω τι πήγε κακά και δεν λειτούργησε ούτε η εγγύηση ούτε το δικαίωμα υπαναχώρησης, το έχω γράψει και άλλη φορά, ίσως έκριναν ότι χάλασες εσύ το πληκτρολόγιο, δεν ξέρω, λέω...
driverpit Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2016 Εγώ δυο φορές χρειάστηκα να την χρησιμοποιήσω την περίφημη εγγύηση του e-shop και της δυο φορές έμεινα χωρίς laptop γύρω στις 35 μέρες μέχρι να πάρω το πιστωτικό για να πάρω άλλο Laptop Κανείς τον σταυρό σου όταν κάνεις αγορά από την συγκεκριμένη εταιρία να μην σου βγει ελαττωματικό το προϊών και χρειαστεί επισκευή η αντικατάσταση από το service τους. 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα