christopher0016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 <p>Αυτό με το τιμόνι πάντως δεν είναι πάντα ασφαλές σημάδι. Το δικό μου πχ έχει κάπου 84 χιλιάδες και το τιμόνι και ο λεβιές έχουν κάποιες φθορές.</p> Αληθεια μεγαλη . Σε φοκους μκ2 εχω δει στης 40κ να αρχιζει η φθορα και σε ταξι μερσεντες με 1,5 εκ χιλ με το ιδιο τιμονι να ειναι αριστο. <p>τό focus ειναι τό 1.4 ή 1.6 ? τό εχω οδηγήσει τό 1.4 τού 2004 σέ ταξίδι 900 χλμ πήγαινε-ελα , μέ 4 ατομα μέσα βάρους 230 kg (2 ενηλικες κ 2 παιδιά) μαζι με γεμάτο πόρ-παγκάζ στό δρόμο μού αρεσε από τιμόνι από φρένα από κράτημα , από τράβηγμα ομως δέν δέν δέν , ειδικά σέ μέτριες ανηφόρες ηταν τελείως ψόφιο οσο γιά μεγαλύτερες ανηφόρες ηταν τραγικά τά πράγματα , αν ειναι τό 1.6 σίγουρα θά τραβάει καλύτερα . υπολόγισε κανα 300άρι γιά αρχή γιά αλλαγή ιμάντα εκεντροφόρου εκτός αν εχει αλλάξει πρόσφατα ο πωλητής (οπότε ζητάς τιμολόγια - αποδείξεις κλπ )</p> Ε ειναι βαρυ αμαξι δεν ειναι σαξοραλο εχω ξεφτιλησει φοκους 1,4 φιλου με citroen ax 1.1 2
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2016 Εμένα προς το παρόν με ενδιαφέρει να είναι οκ το αμάξι από άποψη ασφάλειας. Φρένα ειδικά και γενικότερα ότι έχει να κάνει με την συμπεριφορά του στο δρόμο.Με ενδιαφέρει να ξέρω ότι θα κάνω 300 χιλιόμετρα για να παώ στον Πύργο και θα είμαι ήσυχος. Και οτι τον πρώτο καιρό (κανα δίμηνο) θα είμαι ήσυχος από άποψη ασφάλειας δικής μου και της οικογένειας μου. Στην πορεία θα δω τι θέλει , ότι μου πει ο μάστορας αύριο και αναλόγως θα πράξω Γενικά δεν με ενδιαφέρει και η ταχύτητα. Άντε μέχρι 100-120 στην εθνική και άντε το πολύ 140 αν ειναι περάσω κανέναν ο οποίος πάει με 80.Και κατόπιν ξαναμπαίνω δεξιά λωρίδα... Είναι το 1400 με τα 75 άλογα Θα δούμε αύριο αν είμαστε ΟΚ.
liakinen Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τότε το focus είναι το αμάξι σου. Στην οδική συμπεριφορά ήταν αν όχι το καλύτερο ένα από τα top στην κατηγορία του. Έχει πάρα πολύ καλή αίσθηση στο τιμόνι. Για τις επιδόσεις ο μόνος σωστός κριτής είσαι εσύ. Παίζει ρόλο από τι αμάξια είχες στο παρελθόν σου, ο τρόπος χρήσης και οδήγησης που θα του κάνεις, οι δρόμοι που θα κινείται κτλ από αυτά που κατάλαβα στα μηνύματα σου θα είσαι μια χαρά με το αμάξι. P.S Από λάστιχα είναι οκ;
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Λοιπόν. Το πήγαμε σε ένα μάστορα φίλο πολύ καλού μου φίλου . Το οδήγησε , το είδανε και σε γενικές γραμμές το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Αφού ο μάστορας μου είπε καλορίζικο. Απλά για να μπορέσω να ταξιδέψω και να είμαι ήσυχος πρέπει να αλλαχτούν Ιμάντες (έχει 2 στην μηχανή) Αντλία νερού Φίλτρο λαδιού Φίλτρο αέρα Μπουζί Λάδια Τακάκια Σε κανά 2μηνο να αλλάξω λάστιχα (αυτά τα είχα προγραμματίσει έτσι και αλλιώς) Το πρόβλημα μου είναι ότι βγαίνω εκτός budget. Αρχικά υπολόγιζα να βρω ένα αμάξι σε καλή κατάσταση μέχρι 1500 ευρώ και άντε να έδινα κανά 200άρι για τα απαραίτητα του service. Το focus μαζί με μεταβίβαση μου φτάνει 2000. Και τώρα με αυτά που μου είπε ο μάστορας φτάνουμε στα 2500. Ένα αντίστοιχο focus με αλλαγμένα όλα αυτά και σε καλή έως πολύ καλή κατάσταση μηχανικά πουλιέται γύρω στα 2600-2700. Το θέμα είναι ότι βγαίνω 500-600 ευρώ εκτός budget . Γύρω στα 200 χονδρικά μου βγαίνουν τα παραπάνω ανταλλακτικά (να δώσω πχ κάτι παραπάνω) Ιμάντες 80 Αντλία νερού 40 Φίλτρο λαδιού 10 Φίλτρο αέρα 10 Τακάκια 30 Μπουζί 10 Τα παραπάνω τα βρήκα μέσω ιντερνετ.
christopher0016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 <p>Λοιπόν. Το πήγαμε σε ένα μάστορα φίλο πολύ καλού μου φίλου .</p> <p>Το οδήγησε , το είδανε και σε γενικές γραμμές το αμάξι είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Αφού ο μάστορας μου είπε καλορίζικο.</p> <p> </p> <p>Απλά για να μπορέσω να ταξιδέψω και να είμαι ήσυχος πρέπει να αλλαχτούν</p> <p> </p> <p>Ιμάντες (έχει 2 στην μηχανή)</p> <p>Αντλία νερού</p> <p>Φίλτρο λαδιού</p> <p>Φίλτρο αέρα</p> <p>Μπουζί</p> <p>Λάδια</p> <p>Τακάκια</p> <p> </p> <p>Σε κανά 2μηνο να αλλάξω λάστιχα (αυτά τα είχα προγραμματίσει έτσι και αλλιώς)</p> <p> </p> <p>Το πρόβλημα μου είναι ότι βγαίνω εκτός budget. Αρχικά υπολόγιζα να βρω ένα αμάξι σε καλή κατάσταση μέχρι 1500 ευρώ και άντε να έδινα κανά 200άρι για τα απαραίτητα του service.</p> <p>Το focus μαζί με μεταβίβαση μου φτάνει 2000. Και τώρα με αυτά που μου είπε ο μάστορας φτάνουμε στα 2500. Ένα αντίστοιχο focus με αλλαγμένα όλα αυτά και σε καλή έως πολύ καλή κατάσταση μηχανικά πουλιέται γύρω στα 2600-2700. </p> <p> </p> <p>Το θέμα είναι ότι βγαίνω 500-600 ευρώ εκτός budget . </p> Αντε καλοριζικο!! Καλα χιλιομετρα! 500€ σου ζηταει για λαδια φιλτρα μπουζι ιμαντα εκκεντροφορου τακακια και αντλια νερου?? Παρααα πολλα ζηταει . Τακακια κρατησετα εαν εχουν ψωμι . η αντλια αφου αλλαζεις ιμαντα αλαξε τη και αυτη
liakinen Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Εμ αμάξι και μάλιστα της ηλικίας αυτής ε είναι λίγο λογικό να βγεις εκτός budget. Βέβαια εκτός και αν δεν κατάλαβα σωστά από το 1500 πας στα 2500. Ένα χιλιάρικο δεν είναι λίγα. Ρώτα τιμές ξεχωριστά πχ για ιμάντες και αντλία νερού, τα άλλα είναι φθηνά. 1
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Περιμένω να μου στείλει ο πωλητης τον αριθμο του κινητήρα για να παρω εναν του πατέρα μου. Αν και είδα ότι τα focus από το 98-2004 γενικά φοράνε τα ίδια πράγματα και δεν διαφέρουν πολυ οι τιμές Το θέμα είναι ότι ακόμα και τώρα που είμαι 36 προσπαθώ να καταλάβω τον κόσμο πως σκέφτεται. Εγώ για παράδειγμα αν ήθελα να πουλήσω το αμάξι θα κοίταζα πρώτα πόσο τα δίνουν. Πχ 3000 Κατόπιν θα το πήγαινα σε μάστορα και θα του έλεγα . Θέλω να το πουλήσω . Πεσμου τι προβλήματα έχει , και τι πρέπει να αλλαχτει άμεσα για να το πάρει ο αγοραστης και να ειναι ήσυχος Θα έβαζα την αγγελία και θα έλεγα. Πωλείται focus αλλά θέλει 600 σε πράγματα (αναλυτικα) τα οποία δεν έχω να τα δώσω. Θα του έριχνα την τιμή στα 2200 αλλά ο αγοραστής θα ήταν σίγουρος για το τι χρειάζεται το αμάξι. 450 το πολύ μου είπε τώρα ο μάστορας που πάω το fabia.
liakinen Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καλά έχει ο κόσμος προβλήματα στην εποχή μας που προσπαθεί να βγάλει από όπου μπορεί λίγα €. Εκτός βέβαια από την κρίση η απάτη, πονηριά κτλ είναι χαρακτηριστικό του λαού μας. Δυστυχώς δεν σκέφτονται όλοι ή καλύτερα να πω αρκετοί όπως εσύ.
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Καλά έχει ο κόσμος προβλήματα στην εποχή μας που προσπαθεί να βγάλει από όπου μπορεί λίγα €. Εκτός βέβαια από την κρίση η απάτη, πονηριά κτλ είναι χαρακτηριστικό του λαού μας. Δυστυχώς δεν σκέφτονται όλοι ή καλύτερα να πω αρκετοί όπως εσύ. Δεν θα πούλαγα ένα αμάξι το οποίο θα ήξερα ότι θέλει να χώσεις λεφτά σε service χωρίς να το πω στον αγοραστή.Θα του έλεγα στο δίνω χαμηλότερα αλλά να ξέρεις ότι θέλει αυτά και αυτά. Εγώ θέλω να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια. Έχω τα προβλήματα μου και τα άγχη μου αλλά θέλω να είμαι κύριος. Το συγκεκριμένο έχει αλλάξει ιμάντες πριν 80.000 χιλιόμετρα περίπου. Εντάξει το δίνεις χαμηλότερα σε τιμή αλλά πήγαινε το πρώτα σε ένα μάστορα να το δει και να σου πει τι πρέπει να πεις στον αγοραστή. Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω τον κόσμο. 2
liakinen Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Πάρε και την περίπτωση των μαντράδων που σου λεν έχει 100.000 χλμ (ο Θεός ξέρει πόσα) βγάζουν και ένα βιβλίο service με ιμάντα ή καδένα που έχει αλλάξει πρόσφατα, το παίρνει ο χριστιανός ήσυχος και παίζει με την τύχη του να πάρει το μοτέρ στα χέρια. Στο θέμα σου όμως τώρα τα λεφτά 500 που θέλει ο μάστορας είναι πολλά πάρα πολλά. 3
christopher0016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Πανω απο 250 300 ευρω δεν εχουν τα ανταλακτικα . 150 200 € για αυτη την εργασια ειναι κλεψιμο 1
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Εγώ βρήκα τα ανταλλακτικά κάτω από 250. Και πολλά λέω..
christopher0016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Και πολλα ειπα δηλαδη ! Αρα μακρυα βρες αλλο συνεργειο . Εγω αγοραζω τα ανταλακτικα που χρειαζομαι και πληρωνω την εργασια
ΜΑΝΩΛΗΣ1 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Τώρα μου ειπε ένας μάστορας του πατέρα μου ότι αντε να φτάσουν μέχρι 270 ευρώ μαζί με εργασία. Αλλά θέλει να του στειλω τον αριθμό της μηχανής για να το σιγουρέψει. Εγώ τα ανταλλακτικά τα βρίσκω βια 210 ευρώ από το ιντερνετ.Με συμφέρει οπότε να μην παώ να αγοράσω. Μπορει αυτος να μην βάζει καπέλο στα ανταλλακτικά και να παίρνω μόνο εργατικά. Και εγώ έτσι κάνω γενικά. Παίρνω εγώ τα ανταλλακτικά εδώ και χρόνια και τα πάω στον μάστορα και τα βάζει. Καμιά φορά αν είναι κάτι απλό τα βάζω και εγώ. Πχ μπουζί ,ένα φιλτρο βενζίνης που εχω αλλαξει στο citroen που είχα παλιά . Περιμένω τώρα να μου στείλει τον αριθμό της μηχανής ο πωλητής . Να ρωτήσω κάτι. Η ασφάλεια του αυτοκινήτου σταματάει αυτόματα με το που το πουλήσει ο άλλος και πρέπει εγώ να κάνω νέα στα δικά μου στοιχεία μετά την μεταβίβαση? Το service έπεσε στα 360 από τον μάστορα του πατέρα μου (ανταλλακτικά και εργασία) Αύριο το μεσημέρι θα πάμε στο υπουργειο μεταφορών στον Σταυρό της Αγίας Παρασκευής. Ξέρει κανείς μέχρι τι ώρα ειναι αυτές οι υπηρεσίες?Edit το βρήκα Δήλωση μεταβίβασης θα έχει εκει η πρέπει να την εχουμε εμείς? Το ΑΦΜ το δικό μου θέλει κάποιο έγγραφο που να το πιστοποιεί? Η απλά το δίνω?
Joshua21 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2016 Αύριο το μεσημέρι θα πάμε στο υπουργειο μεταφορών στον Σταυρό της Αγίας Παρασκευής. Ξέρει κανείς μέχρι τι ώρα ειναι αυτές οι υπηρεσίες?Edit το βρήκα Έχε υπόψιν ότι το υπουργείο δεν είναι κατάστημα ώστε μπορείς να εξυπηρετηθείς λίγο πριν κλείσει, κατά κανόνα αν δεν πας μέχρι τις 9 ούτε καν προλαβαίνεις να πάρεις νούμερο προτεραιότητας. Αν θες να τελειώσεις νωρίς, πρέπει να πας πριν το άνοιγμα. Δήλωση μεταβίβασης θα έχει εκει η πρέπει να την εχουμε εμείς? Το ΑΦΜ το δικό μου θέλει κάποιο έγγραφο που να το πιστοποιεί? Η απλά το δίνω? Δήλωση μεταβίβασης δεν έχει, αλλά έχει κενές υπεύθυνες δηλώσεις που μπορείτε να τις συμπληρώσετε μόνοι σας. Το ΑΦΜ απλά το δίνεις. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα