Προς το περιεχόμενο

Ποσο επικινδυνη ειναι τελικα η οδηγηση ?


DoctorasZivangkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν είναι μόνο ότι η οδήγηση πράγματι είναι η πιο επικίνδυνη δραστηριότητα που κάνουμε αλλά στην Ελλάδα έξτρα έχουμε και την νοοτροπία του "κάνω ότι θέλω εγώ στο δρόμο γιατί μου ανήκει και στα αρχίδια μου οι άλλοι" αλλά και τους κυριολεκτικά παρατημένους δρόμους και γενικό οδικό δίκτυο που είναι άθλιο και δημιουργούνται καρμανιόλες για πλάκα. Εχω δει ουκ ολίγες φορές αυτοκίνητα και μηχανές να πετάνε στο δρόμο επειδή πάτησαν σε κάτι γούρνες μεγαλύτερες από αυτές που σκάβουν εργάτες ύδρευσης. Ειδικά στην περιοχή μου που έχει άπειρη συγκοινωνία βαρέων οχημάτων το οδόστρωμα έχει υποστεί τέτοια καθίζηση που βλέπεις φορτηγά να κολυμπάνε και να πηγαίνουν πέρα δώθε λες και φυσάει τυφώνας. 

 

Αλλά τι περιμένεις από παρατημένη χώρα; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η οδήγηση δεν είναι καθόλου .Εμείς όμως ... πολύ !!!

και να στο θεσω αλλιώς το όπλο σκοτώνει ή ο χειριστής του ; Ενα όπλο είναι επικίνδυνο ή αυτός που το χειρίζεται ;


Ο Ιαβέρης είναι έτη φωτός μπροστά σε νοοτροπία οδηγική και συμφωνώ στο 99% σε όσα λέει  !!! Πάει σε επιτροπές συνεδριάσεων με το υπουργείο τα λέει τα λέει τα λέει... συμφωνούν ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΟΥΝ !!!!! ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΟΥ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ !!! 


Η οδηγηση δεν ειναι επικινδυνη,το ανεπαρκεστατο συστημα για να σου δωσουν διπλωμα ειναι,το να μπορεις να παρκαρεις,να ξεκινησεις σε ανηφορα και να κανεις οπισθογωνια δε σε κανει οδηγο,αν δεν σου μαθει καποιος την συμπεριφορα του οχηματος που διαφερει αναλογα με πολλους παραγοντες και συνθηκες και οι οδηγοι το αποκτουν με την εμπειρια και την αντιληψη(αν εχουν) τοτε εισαι απλα επινδυνος.Ειναι αστειο το ηληκιακο οριο που θετουν και 50 να εισαι αν δεν εχεις αντιληψη και αντανακλαστικα εισαι επικινδυνος οση "ωριμοτητα" και να διαθετεις,αν ομως τα κριτηρια ηταν τοσο αυστηρα οσο θα επρεπε θα ειχαμε "διαφυγοντα κερδη" για τις αυτοκινητοβιομηχανιες...υποθετω!

Παρεπιπτώντος η οπισθογωνία απαγορεύεται απο τον ΚΟΚ !!! Βγάλε άκρη σε αυτή την χώρα !!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο κατασκευάζονται οχήματα με δυνατότητα ανάπτυξης παράλογων ταχυτήτων εφόσον υπάρχει μέγιστο επιτρεπόμενο όριο σε όλες σχεδόν τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου; 

Μικρός σκεφτόμουν γιατί δεν κάνουνε τα αυτοκίνητα με λάστιχο γύρω γύρω όπως τα συγκρουόμενα στο λούνα παρκ! :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

νΑΙ ΠΈΤΑΞΕ Την ψαγμενιά του ο εμπειρογνώμονας και τι καταλαβε? να πει 2-3 απλές συμβουλες να σωσει κοσμο και να αφησει τα φιλοσοφικά, εγω ειμαι 10-11 χρονια οδηγός δεν εχω τρακάρει ποτε και αυτο επειδη ακολουθω 4-5 βασικά του ΚΟΚ οχι ολα.

 

 

Ακολούθα κατα γράμμα σε απόλυτο βαθμό το ΚΟΚ . Αν αυτό είναι που θα σε γλιτώσει απο τροχαίο είσαι γελασμένος . 

 

Εσύ μπορεί να είσαι τόσο προσεχτικός (και πολύ σωστά κάνεις! ) που πες δεν θα κάνεις ποτέ λάθος και θα μειώσεις τις πιθανότητες να την πατήσεις . Ο άλλος οδηγός όμως θα στην κάνει την βλακεία . Θες δε θες αμα σε λοκάρει θα στην κάνει την στούκα. Εκεί αν κάτι θα σε σώσει δεν είναι ο ΚΟΚ τόσο όσο το πόσο ψύχραιμος γρήγορος και αποφασιστικός είσαι για να βρεις πιθανό τρόπο αποφυγής ή μείωσης της σύγκρουσης καθώς και οι οδηγικές σου ικανότητες τα όρια του αυτοκινήτου σου κ.α

Για μένα το παν είναι η ταχύτητα. Αν όλοι πήγαιναν με χαμηλή ταχύτητα, θα δημιουργούνταν πολύ λιγότερα ατυχήματα και ελάχιστα θανατηφόρα.

 

 

Οι Γερμανία πάντως μας λέει το αντίθετο !!! Οπότε αλλού είναι το πρόβλημα κυρίως!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακολούθα κατα γράμμα σε απόλυτο βαθμό το ΚΟΚ . Αν αυτό είναι που θα σε γλιτώσει απο τροχαίο είσαι γελασμένος . 

 

Εσύ μπορεί να είσαι τόσο προσεχτικός (και πολύ σωστά κάνεις! ) που πες δεν θα κάνεις ποτέ λάθος και θα μειώσεις τις πιθανότητες να την πατήσεις . Ο άλλος οδηγός όμως θα στην κάνει την βλακεία . Θες δε θες αμα σε λοκάρει θα στην κάνει την στούκα. Εκεί αν κάτι θα σε σώσει δεν είναι ο ΚΟΚ τόσο όσο το πόσο ψύχραιμος γρήγορος και αποφασιστικός είσαι για να βρεις πιθανό τρόπο αποφυγής ή μείωσης της σύγκρουσης καθώς και οι οδηγικές σου ικανότητες τα όρια του αυτοκινήτου σου κ.α

Οι Γερμανία πάντως μας λέει το αντίθετο !!! Οπότε αλλού είναι το πρόβλημα κυρίως!

Εντάξει θεωρητικά αν είχαμε αυτοκίνητα που πήγαιναν με 40 χιλιόμετρα δεν θα είχαμε ατυχήματα αλλά δεν γίνεται αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει θεωρητικά αν είχαμε αυτοκίνητα που πήγαιναν με 40 χιλιόμετρα δεν θα είχαμε ατυχήματα αλλά δεν γίνεται αυτό.

40 χλμ εσύ 40 χλμ στο αντίθετο ρεύμα φορτηγό . Χάνει τον έλεγχο γιατί αποκοιμήθηκε ή ζαλίστηκε από το μεθύσι  ο οδηγός του φορτηγού μπαίνει στο αντίθετο που είσαι εσύ . Εκείνη την στιγμή 40 και 40 για σένα είναι σαν να πέφτεις σε τοίχο με 80 χλμ και κάτι λιγότερο βασικά . Δεν βλέπω καλές πιθανότητες για να γλιτώσεις σοβαρό τραυματισμό ή ακόμα και θάνατο . 

 

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελαχιστοποιούμε τις  πιθανότητες τραυματισμού  αλλά δυστυχώς δεν μηδενίζονται .

 

 

Όλα αυτά που  συζητάμε εδώ μέσα. Μείωση ταχύτητας καλύτεροι δρόμοι καλύτερη παθητική και ενεργητική ασφάλεια προστήματα κτλ είναι ημίμετρα . Δεν διορθώνουν το πρόβλημα απο την ρίζα του .

 

Η βασική πηγή του κακού είναι η έλλειψη παιδείας .

 

Αραγε ο λόγος που θρηνούμε θύματα στην αναμφισβήτητα καρμανιόλα που λέγεται Αθηνών Πατρών είναι η κακοτεχνία του δρόμου ή εμέις που δεν προσαρμοζόμαστε στις εκάστοτε οδηγικές συνθήκες ;

Στην Πατρών έχω περάσει αρκετές φορές . Προσπέραση ούτε για αστείο δεν σκέφτομαι να κάνω  και βλεπω σχεδόν πάντα διπλές προσπεράσεις ταυτόχρονα και στα 2 ρεύματα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 χλμ εσύ 40 χλμ στο αντίθετο ρεύμα φορτηγό . Χάνει τον έλεγχο γιατί αποκοιμήθηκε ή ζαλίστηκε από το μεθύσι  ο οδηγός του φορτηγού μπαίνει στο αντίθετο που είσαι εσύ . Εκείνη την στιγμή 40 και 40 για σένα είναι σαν να πέφτεις σε τοίχο με 80 χλμ και κάτι λιγότερο βασικά . Δεν βλέπω καλές πιθανότητες για να γλιτώσεις σοβαρό τραυματισμό ή ακόμα και θάνατο . 

 

Αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελαχιστοποιούμε τις  πιθανότητες τραυματισμού  αλλά δυστυχώς δεν μηδενίζονται .

Σωστά, τις ελαχιστοποιούμε. Εδώ μπορεί να πέσεις περπατώντας και να σκοτωθείς!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ώρες ώρες εξοργίζομαι . Είμαι πολύ παρατηρητικός στο δρόμο και βλέπω καθημερινά χιλιάδες λάθη και παραλείψεις . 

Ο άλλος οδηγάει χωρίς ζώνη !!!
Ο άλλος ταξιδεύει με οικογένεια και βάζει πράγματα στην καμπίνα των επιβατών !!!
Ο άλλος έχει λιωμένα λάστιχα !!
Ο άλλος απενεργοποιεί ESP απο μαγκιά !!!
Ο άλλος βάζει πάνω στο μηχανάκι το 5 χρονο παιδί του χωρίς κράνος !!
Ο άλλος βάζει όλη την οικογένεια 3 κάβαλο χωρίς κράνη !!
Ο άλλος τσιγκουνεύεται και παίρνει ένα κράνος των 40 ευρώ για το κεφάλι του αλλά i phone ή bmw μηχανή έχει !!! ΤΟΣΟ αξίζει η ζωή του !!!
Ο άλλος προσπερνάει σε στροφή !!
Ο άλλος φοράει xenon σε εργοστασιακά προβολικά φανάρια και δεν βλέπουμε την τύφλα μας!!!!
Ο άλλος φοράει στρατιωτικού τύπου κράνος  (ναι το χω δει και αυτό )
Ο άλλος οδηγάει αμάξι με πεσμένα αμορτισέρ χωρίς λάστιχα και με απενεργοποιημένους αερόσακους λόγο βλάβης !!
Ο άλλος πάει με 100 χλμ και σου κολλάει απο πίσω λες και θα σε σπρώξει να πάτε γρηγορότερα...στο θάνατο !!!
Ο άλλος έχει mercedes S class με χίλιους 2 αερόσακους  και δεν φοράει ζώνη . Νομίζοντας ότι ο αερόσακος θα τον σώσει . Κάθε άλλο ο αερόσακος χωρίς ζώνη είναι ικανός να σκοτώσει ή να σε τραυματίσει σοβάρα για αυτό άλλωστε οι προεντατήρες μηχανικοί ηλεκτρικοί ή και πυροτεχνικοί είναι απαραίτητο συμπλήρωμα για να μειώσεις τον τραυματισμό απο τον αερόσακο .
Σε συζήτηση μεγάλων ενός του χάλασε ο προεντατήρας ύστερα απο τροχαίο (επειδή ενεργοποιήθηκε) και ο άλλος του λέει άστον μωρέ μην τον φτιάχνεις αφου ζώνη έχεις και έφτιαξες και το αερόσακο.!!! 

και και και και ..... είναι αμέτρητες οι βλακείες που βλέπω καθημερινά και ακούω !
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέχασες τη κακή συνηθεια να παραβιάζουν τα στοπ. 2 φορές με έχουν τρακαρει και τις 2 γυναίκες η μια 79 ετών βγήκαν απο στοπ αέρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι πολλα ακομα

Το οτι στριβω ή αλλαζω λωριδα οποτε γουσταρω χωρις φλας

Κλειστοι καθρεπτες και σβηστα φωτα τη νυχτα

Το οτι ειμαι ταρφας και κοκκαλωνω ακομα και στην αριστερη λωριδα λεωφορου

Το οτι εχω νταλικα ή λεωφορειο και περναω με καρακοκκινο 

Το οτι παω επιτηδες με μικρη ταχυτητα στην αριστερη και αναγκαζω τους αλλους να πανε στο αντιθετο ρευμα

Το οτι ειμαι σε μηχανακι με τα παιδια μου χωρις κρανη και καπνιζω κιολας

Το οτι κανω αναστροφη ή οπισθεν σε Εθνικη - Αττικη οδο

 

και το χειροτερο που μου εχει τυχει ειναι να ερχεται νυχτα με σβηστα φωτα στο αντιθετο ρευμα καταπανω μου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μένα το παν είναι η ταχύτητα. Αν όλοι πήγαιναν με χαμηλή ταχύτητα, θα δημιουργούνταν πολύ λιγότερα ατυχήματα και ελάχιστα θανατηφόρα.

...

Two recent cases helped refute the notion that relaxed speed limits lead to more accidents. After New York raised the cap on its highway traffic to 65 mph in 1995, the state’s total crash rate dropped by 4 percent. And in 2000, the Automobile Club of Southern California determined that higher speed limits in that state did not increase the rate of statewide accidents over a period of five years. A study of Iowa’s 1996 increase of the state speed limit from 55 to 65 mph concluded that this speed hike caused a jump in traffic accidents. In a lengthy literature review of traffic engineering studies, however, it stands alone in its conclusion that higher speed limits cause more crashes.

IMPACT OF RAISING SPEED LIMITS ON TRAFFIC SAFETY

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολοι κάνουμε λάθη στην οδήγηση. Είτε μικρά είτε σοβαρά . Αλάνθαστος δεν υπάρχει . Εγω εχω διορθώσει πράγματα στον εαυτό μου απο το πρώτο καιρό που μάθαινα να οδηγάω μετά το δίπλωμα  αλλά ακόμα κάνω λάθη. Τουλάχιστον 7 χρόνια τώρα δεν έχω τρακάρει απο δικιά μου ευθύνη . Όχι δεν είμαι συντηρητικός οδηγός απλά είμαι προσεκτικός και σβέλτος εκει που με παίρνει  ! Παράδειγμα έχω δεν έχω stop πάντα σταματάω η απλά πάω τσουλώντας λίγο για να τσεκάρω. Ετσι γλίτωσα μια φορά έναν που πέρασε στοπ λες και δεν υπήρχε !
Eχω αποφύγει και μετωπική σύγκρουση με μηχανάκι πάνω σε ελαφριά καμπή δρόμου που αυτός θα πήγαινε κάπου 80-100 και καπου 70 εγώ . Δεν τον πήρε καλά η στροφή και μπήκε στο ρεύμα μου στην μέση . Ε δεν θα ζούσε κανένας  !

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλασσικό είναι στις διασταυρώσεις. Έχουν παραβιάσει ΣΤΟΠ 2 φορές και έχουν πέσει πάνω μου.

Μια ακόμα φορά που είχε χιονίσει, ένας έβγαλε τόσο τη μούρη του για να δει που μου έκοβε το δρόμο, οπότε για να τον αποφύγω χτύπησα προφυλακτήρα με προφυλακτήρα το απέναντι παρκαρισμένο, ευτυχώς μικρές ζημιές.

 

Σε λίγο καιρό θα βγει η αυτόνομη οδήγηση και λίγο αργότερα θα πάψουμε να οδηγούμε...και όλα θα είναι καλύτερα!

Βασικά η αυτόνομη οδήγηση σταδιακά εφαρμόζεται, όχι μόνο η Tesla. Το νέο Α4 και η τωρινή S Class έχουν ενσωματωμένη αυτόνομη οδήγηση για πολλές καταστάσεις.

 

Το πιο βασικό όμως είναι η ζώνη. Τα νέα αυτοκίνητα είναι πολύ ασφαλή και αν δεν είσαι άτυχος να σε σουβλίσει κάποιο ξύλο ή σιδερόβεργα, αν τη φοράς έχεις πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες επιβίωσης μετά από γερή στούκα.

 

Ζώνη

 

Ζώνη

 

Ζώνη

 

Ακόμα και για να κάνεις τον κύκλο του τετραγώνου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...