Προς το περιεχόμενο

Ποσο επικινδυνη ειναι τελικα η οδηγηση ?


DoctorasZivangkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι.

Για την περιπτωση που θα πεταχτει οντως ο μαλακας.

Θα θελες να βρεθεις σε καποιο δικαστηριο επειδη εκανες κρεμα εναν απο αυτους τους μαλακες, εξηγοντας στον δικαστη οτι "Ηταν ευθεια 100 χλμ, να μην τρεξω με 140+? Αυτος πεταχτηκε"?

Φυσικά και θα πεις "Αυτος πεταχτηκε", γεγονός είναι. Το "Ηταν ευθεια 100 χλμ, να μην τρεξω με 140+?" δεν στέκει σαν επιχείρημα, όπως και να είναι ο δρόμος έχεις υποχρέωση και να τηρείς το προβλεπόμενο όριο και να ρυθμίζεις την ταχύτητα σου ανάλογα με τις συνθήκες. Το πιθανότερο είναι να σου βγάλει δική σου συνυπαιτιότητα 15-20% λόγω υπερβολικής ταχύτητας, όπως και να έχει αυτός που πετάχτηκε φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 89
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Φυσικά και θα πεις "Αυτος πεταχτηκε", γεγονός είναι. Το "Ηταν ευθεια 100 χλμ, να μην τρεξω με 140+?" δεν στέκει σαν επιχείρημα, όπως και να είναι ο δρόμος έχεις υποχρέωση και να τηρείς το προβλεπόμενο όριο και να ρυθμίζεις την ταχύτητα σου ανάλογα με τις συνθήκες. Το πιθανότερο είναι να σου βγάλει δική σου συνυπαιτιότητα 15-20% λόγω υπερβολικής ταχύτητας, όπως και να έχει αυτός που πετάχτηκε φέρει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.

Προφανως και θα πεις οτι πεταχτηκε. Προφανως και το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο βλακας που πεταχτηκε (γι αυτο και τον βριζω σε ολα μου τα μηνυματα). Προφανως και θα βγεις "ζαχαρη" στο δικαστηριο σε μια τετοια περιπτωση, με την ασφαλιστικη να "καθαριζει" για σενα.

Το ερωτημα ειναι εαν ειναι οκ ολα αυτα, οταν εχεις τραβηξει ολο το ζορι που συνεπαγεται μια τετοια ιστορια, οταν υπαρχει ενας νεκρος ο οποιος θα ειχε λιγο καλυτερες πιθανοτητες (..εστω και μια παραπανω) να ειναι εν ζωη εαν τηρουσες τα ορια ταχυτητας ή ησουν κατω απο αυτα, εφοσον ξερεις οτι κυκλοφορουν μαλακες που πεταγονται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προφανως και θα πεις οτι πεταχτηκε. Προφανως και το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο βλακας που πεταχτηκε (γι αυτο και τον βριζω σε ολα μου τα μηνυματα). Προφανως και θα βγεις "ζαχαρη" στο δικαστηριο σε μια τετοια περιπτωση, με την ασφαλιστικη να "καθαριζει" για σενα . Το ερωτημα ειναι εαν ειναι οκ ολα αυτα, οταν εχεις τραβηξει ολο το ζορι που συνεπαγεται μια τετοια ιστορια, οταν υπαρχει ενας νεκρος ο οποιος θα ειχε λιγο καλυτερες πιθανοτητες (..εστω και μια παραπανω) να ειναι εν ζωη εαν τηρουσες τα ορια ταχυτητας ή ησουν κατω απο αυτα, εφοσον ξερεις οτι κυκλοφορουν μαλακες που πεταγονται.

"ζαχαρη" δεν πρόκειται να βγεις, σε κάθε περίπτωση θα σου κοστίσει από πολλές απόψεις(δλδ όχι μόνο οικονομικά).

 

Η διαφορά μας είναι αλλού, στο ότι παρόλο που αποδέχεσαι ότι ο "βλάκας που πετάγεται" έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, υποστηρίζεις εμμέσως πλην σαφώς ότι πρέπει να πάρουμε απόφαση πως οι "βλάκες που πετάγονται" θα υπάρχουν ότι και να γίνει, και το πρόβλημα είναι οι "βλάκες που τρέχουν". Ε όχι, το συμπέρασμα σου είναι λανθασμένο.

 

Ο κ.ο.κ. την παραβίαση stop την τιμωρεί με 700€ πρόστιμο και 9 πόντους, ενώ την υπέρβαση ορίου ταχύτητας την τιμωρεί με μέχρι 350€ πρόστιμο και μέχρι 5 πόντους. Ομοίως και τα δικαστήρια για ατυχήματα, χρεώνουν 15-20% συνυπαιτιότητα στον βλάκα που έτρεχε και 80-85% στον βλάκα που πετάχτηκε. Μέχρι ενός σημείου βέβαια, όχι όταν πηγαίνεις με 250 ενώ το όριο είναι 60. Κατά τη γνώμη σου είναι λάθος όλα αυτά? Θα έπρεπε να σκίζουν αυτόν που τρέχει και να χαϊδεύουν αυτόν που παραβιάζει την προτεραιότητα? :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

"ζαχαρη" δεν πρόκειται να βγεις, σε κάθε περίπτωση θα σου κοστίσει από πολλές απόψεις(δλδ όχι μόνο οικονομικά).

To ζαχαρη επιτηδευμενα μπηκε σε εισαγωγικα. Δυστυχως το εχω βιωσει οταν λεω οτι θα βγεις ζαχαρη σε σχεση με οτι εχεις κανει. Η συζητηση βεβαια μπορει να προχωρησει στο τι εστι ζαχαρη για τον καθενα, ποια ειναι η καταλληλη τιμωρια, ποιο ειναι το κοστος μιας ανθρωπινης ζωης, ποιο το κοστος δυο ζωων και αλλα τετοια φιλοσοφικα.

 

Η διαφορά μας είναι αλλού, στο ότι παρόλο που αποδέχεσαι ότι ο "βλάκας που πετάγεται" έχει το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης, υποστηρίζεις εμμέσως πλην σαφώς ότι πρέπει να πάρουμε απόφαση πως οι "βλάκες που πετάγονται" θα υπάρχουν ότι και να γίνει, και το πρόβλημα είναι οι "βλάκες που τρέχουν". Ε όχι, το συμπέρασμα σου είναι λανθασμένο.

Οχι, δεν ειναι αυτο το συμπερασμα μου. Το συμπερασμα μου ειναι πως υπαρχουν βλακες. Τελεία. Και απο τις δυο μεριες. Και θα συνεχισουν να υπαρχουν τον κωλο μας να βαραμε κατω. Και γι αυτο θα πρεπει να υπαρχει μια λυση που να σωζει οσο το δυνατον περισσοτερους και απο τις δυο μεριες. Με τις παρουσες συνθηκες η λυση -καλως ή κακως- ειναι να μην ξεπερναει κανεις τα ορια ταχυτητας και ας εχει "100 χλμ ευθεια" μπροστα του. Η οποια και παλι προφανως δεν ειναι πανακεια, αλλα βελτιωνει τις πιθανοτητες ολων.

 

Ο κ.ο.κ. την παραβίαση stop την τιμωρεί με 700€ πρόστιμο και 9 πόντους, ενώ την υπέρβαση ορίου ταχύτητας την τιμωρεί με μέχρι 350€ πρόστιμο και μέχρι 5 πόντους. Ομοίως και τα δικαστήρια για ατυχήματα, χρεώνουν 15-20% συνυπαιτιότητα στον βλάκα που έτρεχε και 80-85% στον βλάκα που πετάχτηκε. Μέχρι ενός σημείου βέβαια, όχι όταν πηγαίνεις με 250 ενώ το όριο είναι 60. Κατά τη γνώμη σου είναι λάθος όλα αυτά? Θα έπρεπε να σκίζουν αυτόν που τρέχει και να χαϊδεύουν αυτόν που παραβιάζει την προτεραιότητα? :)

Ειδες να υποστηριζω κατι τετοιο πουθενα ή να διαφωνω με αυτα τα μετρα? Ηλιθιο ανεβαζω τον ενα, βλακα κατεβαζω τον αλλο. Θελω να μην χαιδευουν οποιονδηποτε βαζει σε κινδυνο τη ζωη καποιου, ειτε ειναι ο πεζος που πεταχτηκε στο δρομο λογω ηλιθιοτητας, ειτε ο οδηγος που την ειδε Βιν Ντιζελ. Μπας και παρουν χαμπαρι και οι δυο ομαδες οτι ΔΕΝ πρεπει να παιζεις με αυτα, ακομα και εαν νομιζεις πως ο κινδυνος ειναι ελαχιστος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοείς οτι είναι η ώρα σου να φύγεις; Έρχεται ο χάρος; Ρωτάω σοβαρά... 

Ναι.

 

Σε αυτο το θεμα σιγουρα παντως θα βρεθουν πολλοι που ειναι σουπερ οδηγοι και ακολουθουν τον κοκ κατα γραμμα.που δεν βιαζονται,που δεν προσπερνουν,που δεν αφαιρουνται..

Στα τροχαια συνηγορουν πολλα πραγματα και οχι μονο η αμελεια του εκαστοτε οδηγου..ειναι οι δρομοι που πληρωνουμε στο επακρο,η αδιαφορια της πολιτειας και τελος τα λαθη τα δικα μας που μπορουν να ερθουν ως πρωτος κρικος στην αλυσιδα των συνθηκων που οδηγουν σε τροχαια,οταν ξερουμε οτι οδηγουμε σε καρμανιολες συνεχιζουμε να κανουμε μαλακιες..

Οδηγικη παιδεια μηδεν,οδηγηση με νευρα και σκοτουρες,οδηγηση μετα απο αλκοολ (δεν χρειαζεται να εισαι και σουρωμενος) "ελα μωρε ειμαι γερο ποτηρι,μπορω" κλπ κλπ..

Σημερα ακουσα καποιον εμπειρογνωμονα που ειπε το εξης σωστο.. "Νομιζουμε οτι μαθαινουμε να οδηγουμε οταν ξερουμε τα πεταλια,οταν ξερουμε που πατανε οι ροδες του αυτοκινητου και ο ογκος του,αλλα δεν ειναι ετσι.''

Φαντάσου οι περισσότερες γυναίκες δεν μαθαίνουν ούτε αυτά! :P :D

 

Γενικά νομίζω ότι η οδήγηση είναι η πιο επικίνδυνη κοινή δραστηριότητα που έχουμε. Δεν νομίζω ότι κάνουμε κάτι άλλο τόσο επικίνδυνο με τέτοια συχνότητα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Γενικά νομίζω ότι η οδήγηση είναι η πιο επικίνδυνη κοινή δραστηριότητα που έχουμε. Δεν νομίζω ότι κάνουμε κάτι άλλο τόσο επικίνδυνο με τέτοια συχνότητα!

Τhis.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνεί κανείς ότι στην Ελλάδα τα πράγματα χρειάζονται βελτίωση, το θέμα είναι είμαστε διαθετειμένοι να προσπαθήσουμε ο καθένας από λίγο να αλλάξουμε αυτές τις μικρές συνήθειες ώστε να κάνουμε την οδήγηση μας λίγο πιο ασφαλή;

Ο Ιαβέρης στο βίντεο που ανέβασε ο συνφορουμίτης λίγες σελίδες πιο πρίν λέει πως αρκεί να χτυπήσεις το κεφάλι σου με  5 χιλιόμετρα την ώρα για να μείνεις με μεγάλη αναπηρία. Ακόμα και αν υπερβάλει το point δεν αλλάζει. Πόσοι φοράμε ζώνη εδω και ειδικά στα πίσω καθίσματα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ζαχαρη επιτηδευμενα μπηκε σε εισαγωγικα. Δυστυχως το εχω βιωσει οταν λεω οτι θα βγεις ζαχαρη σε σχεση με οτι εχεις κανει. Η συζητηση βεβαια μπορει να προχωρησει στο τι εστι ζαχαρη για τον καθενα, ποια ειναι η καταλληλη τιμωρια, ποιο ειναι το κοστος μιας ανθρωπινης ζωης, ποιο το κοστος δυο ζωων και αλλα τετοια φιλοσοφικα.

ζάχαρη ή "ζάχαρη" δεν βγαίνεις σε καμία περίπτωση, αν θες να αναλύσουμε το τι ακριβώς εννοούσες ευχαρίστως, αν δεν θες πάλι το αφήνουμε.

 

Οχι, δεν ειναι αυτο το συμπερασμα μου. Το συμπερασμα μου ειναι πως υπαρχουν βλακες. Τελεία. Και απο τις δυο μεριες. Και θα συνεχισουν να υπαρχουν τον κωλο μας να βαραμε κατω. Και γι αυτο θα πρεπει να υπαρχει μια λυση που να σωζει οσο το δυνατον περισσοτερους και απο τις δυο μεριες. Με τις παρουσες συνθηκες η λυση -καλως ή κακως- ειναι να μην ξεπερναει κανεις τα ορια ταχυτητας και ας εχει "100 χλμ ευθεια" μπροστα του. Η οποια και παλι προφανως δεν ειναι πανακεια, αλλα βελτιωνει τις πιθανοτητες ολων.

 

Ειδες να υποστηριζω κατι τετοιο πουθενα ή να διαφωνω με αυτα τα μετρα? Ηλιθιο ανεβαζω τον ενα, βλακα κατεβαζω τον αλλο. Θελω να μην χαιδευουν οποιονδηποτε βαζει σε κινδυνο τη ζωη καποιου, ειτε ειναι ο πεζος που πεταχτηκε στο δρομο λογω ηλιθιοτητας, ειτε ο οδηγος που την ειδε Βιν Ντιζελ. Μπας και παρουν χαμπαρι και οι δυο ομαδες οτι ΔΕΝ πρεπει να παιζεις με αυτα, ακομα και εαν νομιζεις πως ο κινδυνος ειναι ελαχιστος.

Θα σου πω τι είδα. Είδα να μην σε ενοχλεί καθόλου το post του Miracle Worker(#48) που ούτε λίγο ούτε πολύ υποστηρίζει πως για όλα φταίει αυτός που τρέχει, και όχι αυτός που παραβιάζει προτεραιότητα. Είδα να διαφωνείς με την απάντηση που του έδωσε ο adi32(#50) συμφωνώντας με κάποιο τρόπο με τα όσα ισχυρίστηκε νωρίτερα ο Miracle Worker. Είδα γραμμένο από σένα το "εφοσον ξερεις οτι κυκλοφορουν μαλακες που πεταγονται" χωρίς να δω παρόμοια αναφορά για τους μαλάκες που τρέχουν, λες και οι μεν είναι αναγκαίο κακό και οι δε όχι, λες και θα μειωθούν/εξαλειφθούν τα ατυχήματα όταν σταματήσει η υπέρβαση των ορίων ταχύτητας χωρίς ταυτόχρονα να έχει σταματήσει η παραβίαση προτεραιότητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτή η νοοτροπία που έχουμε πρέπει να τελειώσει και να πληρώνει ο καθένας γιαυτό που κάνει. Δεν μπορεί να λέμε δεν πειράζει μωρέ ο μαλακας που πετάχτηκε ας προσέχω εγώ γιαυτον. Δεν πειράζει που η άλλη λαδωσε και το πήρε ή ο παππούς που πληρώνει και οδηγεί ως τα 90. Όπως λέμε δεν πειράζει που οι πολιτικοί εκλεβαν τόσα χρόνια ας πληρώσω ότι χαράτσι μου βάζουν.

Αυστηρές εξετάσεις σε πραγματικές συνθήκες όπως βροχή εμπόδια μεγάλες ταχύτητες.... Αφαίρεση διπλώματος σε χοντρες μαλακιες και υποχρέωση για ξανά εξετάσεις. Αυστηρά κτεο και όχι όπως είναι σήμερα όπου περνάνε απίστευτα σαραβαλα. Δρόμοι της προκοπής με σωστά όρια.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με τη περιοχή όπου ζω, Ηράκλειο Κρήτης, είναι ότι η τροχαία αναλώνεται, στο να κόβει κλίσεις για parking, άντε και για κανένα αλκοτέστ. Επίσης να πω στον βόρειο οδικό άξωνα είχε βγει φήμη πως λειτουργούν κάτι radar αυτόματα και μειώθηκαν να τροχαία για τον καιρό που το πίστεψε ο μέσος οδηγός.

 

Ενδεικτικά το καλοκαίρι του 2014 είχαμε μόνο 58 δυστυχήματα στο βόρειο οδικό άξωνα μόνο από μηχανές και μόνο το καλοκαίρι. Το καλοκαίρι του 2015 έφτασαν 35 όλο το έτος (άκουγα στο ραδιόφωνο).

 

 

Ωραία, δεν έχουμε καλούς δρόμους, κυρίως στην επαρχία. Deal. Το να τρέχεις με 100χλμ/ω σε μία άσφαλτο 10ετίας όπου έχει φτάσει ο δείκτης διάθλασης της να μοιάζει με γυαλί, αυτό που λέμε γυαλίζει ο δρόμος, δε σου φταίει κανείς αλλά εσύ.

 

 

Όλοι οδηγάμε με την αίσθηση ότι δε θα μας συμβεί ποτέ τίποτα.

 

και από τα μπλα μπλα:
Φωτογραφικές παγίδες (όχι βίντεο), όπου θα παίρνουν φωτογραφία το πίσω μέρους του αυτοκινήτου για τα φανάρια.
Σε σημεία με αρκετά ατυχήματα σωστή σήμανση και radar για το όριο ταχύτητας. πχ αν το όριο είναι 50χλμ.ω να γράφει στα 55χλμ/ω και όχι στα 60χλμ.ω όπως συμβαίνει τώρα.
Τα πρόστιμα να γίνουν στο 50% του μέσου μισθού (όχι του ελάχιστου), και όχι 50% μέσα σε 10 ημέρες.
Από τη στιγμή που σε γράφουν για αλκοτέστ το όχημα να ακινητοποίητε, και αν δεν μπορείς να το πάρεις εσύ ή κάποιος δικός σου, να το παίρνει ο γερανός της τροχαίας, με το απαραίτητο αντίτιμο. Είναι κοροιδεία να σε γράφουν για αλκοόλ και να σε αφήνουν να οδηγείς.

 

Αυτή είναι η καταστολή, υπάρχει και η πρόληψη, όπου θα γίνει μέσα από τα σχολεία και μπλα μπλα μπλα, αλλά τώρα στο δρόμο δεν γίνεται πρόληψη, και θέλουμε καταστολή. Στην άσφαλτο, υπάρχουν κανόνες, και πρέπει να εφαρμοστούν. Αν δεν εφαρμόζονται ο κόσμος θρινεί 1400 στην ελλάδα κάθε χρόνο.

 

 

ΕΠΙΣΗΣ, τα σαίνια της ΕΛΑΣ, ουτε μία φορά δε τα έχω δει να βγουν προληπτικά στο δρόμο και να κάνουν ένα μικρό ενημερωτικό, βέβαια μιλάμε για ένα σώμα όπου το δώμα ΔΙΑΣ, θρηνεί θύματα και αυτό από υπερβολική ταχύτητα και επικίνδυνη οδήγηση (σούζες και άλλες βλακείες), οπότε δεν είναι και ικανοί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η οδηγηση γινεται επικινδυνη οταν η ηλιθιοτητα μας συναντιεται με την ηλιθιοτητα του αλλου!

Ειμαστε ομως επιεικεις με τον εαυτο μας και καχυποπτοι σχεδον ανηλεεις με τους υπολοιπους. Παντα μιλαμε για το αλλο "γιδι" και σπανιοτατα για μας(και αν)!! Εμεις ειμαστε σουπερ ντουπερ οδηγαρες αντε και κανενας αδελφος,συζυγος,ξαδερφος! Εμεις παντα προσεχουμε,οι αλλοι απλως φταινε.

 

Ολοι εχουμε καποιες ακαταλληλες συμπεριφορες ενω οδηγουμε..   χρηση κινητου,  προσπεραση χωρις πληρη ορατοτητα,   μη χρηση κρανους/ζωνης ειδικα σε κοντινες αποστασεις ,   βλεπουμε πορτοκαλι ή κοκκινο και αναλογα τα "γουστα" πραττουμε,    παρκαρισμα σε πεζοδρομια,στροφες κτλ. , εκμεταλλευση ελευθερης πορειας ασθενοφορου,  μεταφορα παιδιων σε αγκαλιτσες ( για ειδικο καθισμα ουτε λογος..κοστιζει),  φθαρμενα ελαστικα,   προτεραιοτητα στο αμαξι εναντι του πεζου,  αλκοολ,  κουραση-υπνηλια,  κακη διαθεση,  γκαζι,γκαζι,γκαζι γιατι με παιρνει,γιατι γουσταρω,γιατι εχω την αμαξαρα,γιατι ειμαι μαγκουλας, γιατι μπορω (εγω! μονο εγω! ο αλλος οχι) κτλ κτλ.

Αγαπημενο ρημα μας το "προλαβαινω", λατρεμενη χειρονομια η μουτζα, και  προσφιλης χαρακτηρισμος του αλλου "μαλακας!"

 

Προσοχη δε σημαινει εχω απλα σε λειτουργια τις αισθησεις μου. Προσοχη σημαινει ειμαι προσηλωμενος στην οδηγηση.Λαμβανω μετρα για προληψη ατυχηματος. Εχω την αντιληψη οτι απο τη στιγμη,που κραταω το τιμονι,εχω την  ευθυνη.....αν θα το μετατρεψω απο εργαλειο σε οπλο!

 

Ας κανουμε την αυτοκριτικη μας .Τα υπολοιπα ειναι για να φορτωνουμε την ευθυνη μας στον κοκορα.

 

[Καποια στιγμη και ο "Αγιος",που εχουμε(οπως ειπωθηκε) θα μας βαρεθει!]

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιο λόγο κατασκευάζονται οχήματα με δυνατότητα ανάπτυξης παράλογων ταχυτήτων εφόσον υπάρχει μέγιστο επιτρεπόμενο όριο σε όλες σχεδόν τις πολιτισμένες χώρες του κόσμου; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη Γερμανια και στην Αυστραλια υπαρχουν δρομοι χωρις οριο ταχυτητας και εκει δε σημειωνονται πολλα ατυχηματα

 

"η ADAC υποστηρίζει την ελευθερία των ορίων και δημοσιεύει σχετικές στατιστικές. Σύμφωνα με αυτές, μόνο το 11% των τροχαίων ατυχημάτων συνέβη στους αυτοκινητόδρομους το περασμένο έτος. Ακόμα, το 60% των θανάτων δεν σχετίζεται με τους αυτοκινητόδρομους, αλλά με τους υπόλοιπους δρόμους."

http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/111499.asp

 

http://www.yupiii.gr/cars/we-like/c57832/Aystralia_Epanerxontai_oi_dromoi_xwris_.html

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι κάποιοι δρόμοι της Γερμανίας, περιορίζονται στο έδαφος της Γερμανίας όμως. Όπου και πάλι η ασφάλεια σε καλύπτει μέχρι τα 130km/h αν δεν απατώμαι. Επομένως, γιατί χρειάζονται τέτοια αυτοκίνητα; Για την οδηγική εμπειρία;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ότι ένα αυτοκίνητο έχει μεγάλη ιπποδύναμη το βοηθάει και σε προσπερασεις και αλλού. Δεν μπορεί να έχει τελική 130 ούτε να του βάλουν κόφτη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...