Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

 Προσωπικά προσπαθώ να αγοράζω προϊόντα από κατασκευαστές εξειδικευμένους στο εκάστοτε κομμάτι και ΟΧΙ από εταιρίες που πουλούν από ψυγείο, αυτοκίνητο, μέχρι και μπλέντερ ... Για αυτό και αγοράζω pentax κάμερες συνήθως.

Προφανως εννοεις Samsung-LG.Αυτες φτιαχνουν air-contition-ψυγεια και φουρνους.Αν  συμπεριλαμβανεις και την Sony κανεις λαθος, 1) Γιατι η Sony ασχολειται μονο με ηλεκτρονικα και σε ολα εχει παραδοση χρονων και 2)Στην ψηφιακη φωτογραφια ειναι πρωτοπορος και ασχολειται απο το 1981 σχεδον απο την αρχη δηλαδη.

  • Like 1
Δημοσ.

@adtakhs Αν δεν ειναι η sony εξειδικευμενη στους αισθητηρες ψηφιακων φωτογραφικων , ποιος ειναι; :huh:

Μα οι pentax dslr, sony αισθητήρες φοράνε. χεχε

Δημοσ.

Προφανως εννοεις Samsung-LG.Αυτες φτιαχνουν air-contition-ψυγεια και φουρνους.Αν συμπεριλαμβανεις και την Sony κανεις λαθος, 1) Γιατι η Sony ασχολειται μονο με ηλεκτρονικα και σε ολα εχει παραδοση χρονων και 2)Στην ψηφιακη φωτογραφια ειναι πρωτοπορος και ασχολειται απο το 1981 σχεδον απο την αρχη δηλαδη.

Η Sony εκμεταλεύτηκε την εξαγορά της Konica Minolta για να μπει στην αγορά.

 

Από εκεί και πέρα θεωρώ πως η sony είναι καλή στους αισθητήρες αλλά DSLR δεν είναι μόνο ο αισθητήρας αλλά πολλά μα πολλά αλλά πράγματα .

 

Προσωπικά αν υπάρχει κατασκευαστης που είναι αποκλειστικά εξειδικευμένος σε ένα τομέα και προσφέρει VFM προϊόν, τον προτιμώ.

Αυτό είπα. Ο άλλος θα μπορέσει να ζήσει από τα αλλά του προϊόντα .

Δημοσ.

η Κ-1 είναι εξαιρετική πλην του βίντεο. Το έτος 2016 παρέχει "απλό" 1080 30p χωρίς κανενός είδους AF, όταν άλλα μικρότερα μοντέλα (πχ sony a6300) παρέχουν 4K (εδώ 4K έχουν και κινητά) με άψογο διαρκές AF.

 

Η έλλειψη 4Κ και γενικά το "μέτριο" βίντεο μίας γενιάς πίσω είναι μία σοβαρή παράλειψη που επηρεάζει κάποιους πιθανούς πελάτες ΑΝ και άλλες εταιρίες (canon, nikon στο APS-C ή FF πλην εξαιρέσεων) δεν έχουν δώσει ακόμα μεγάλη βάση στο 4k (σε λίγα/ελάχιστα μοντέλα)

 

 

Η pentax έχει αρκετούς FF φακούς από την εποχή του φιλμ (δεκαετία των late 90s έως αρχές 2000s) και μάλιστα AF. Δεν ξέρω γιατί το άρθρο λέει ότι απουσιάζει το AF?!? 

 

Ορίστε μερικοί από αυτούς. Περισσότεροι εδώ (και από άλλες εταιρίες πχ Sigma/ Tamron). Να ένας παλιός AF 43mm f1.9 αλλα κλασσικός. 

 

βεβαίως υπάρχουν και πολλοί χειροκίνητοι (mount-K) από την δεκαετία του 1980 που επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς αντάπτορα.

 

Επίσης στο θέμα της "σταθεροποίησης" κάνει λάθος στην παρουσίαση του το άρθρο θα πρέπει να αναφερθεί ότι κανένας φακός της Pentax δεν έχει σταθεροποίηση καθώς έχουν τα σώματα (ο αισθητήρας) σταθεροποίηση. Το οποίο γεγονός έχει πλεονέκτημα έναντι της σταθεροποίησης στο φακό καθώς επιτρέπει σταθεροποίηση και σε "μικρούς" σταθερούς φακούς που δεν γίνεται σε άλλες εταιρίες. (μονο η sony έχει παρουσιάσει λύσεις σταθεροποίηση και σε σώμα και σε φακό αν και ποτέ δεν δουλεύουν ταυτόχρονα αυτά τα δύο).

 

Η σταθεροποίηση στο σώμα επιτρέπει κατασκευή μικρότερων και φτηνότερων φακών θεωρητικά. Λέγεται ότι υστερεί στους τηλεφακούς αλλα αυτό αλλάζει ανάλογα την παρεχόμενη λύση/υλοποίηση και βεβαίως μένει να το δούμε.

 

Το σύστημα σταθεροποίησης της Κ-1 είναι πολύ υποσχόμενο και παρέχει και άλλα κόλπα (πολλαπλές εκθέσεις με sensor shift για δημιουργίας σούπερ φωτογραφιών σε DR, sharpness κτλ)

 

Μια μικρη αλλα σημαντικη λεπτομερεια  η sony οταν εχει και ο φακος σταθεροποιηση για το pitch and yaw χρησιμοποιει την σταθεροποιηση του φακου και για τα υπολοιπα χρησιμοποιει την σταθεροποιηση του σωματος, γενικα ειναι πιο αποτελεσματικη η σταθεροποιηση του φακου για το pitch and yaw, αυτος ειναι και ο λογος που συνεχιζει και βγαζει full frame φακους με σταθεροποιηση παρολο που τα καινουρια της μοντελα εχουν ολα ibis. 

 

Οποτε αμφιβαλλω αν το συστημα της pentax χωρις σταθεροποιηση στον φακο θα ειναι ανταξιο της sony σε συνεργασια με oss φακους, πιθανοτατα θα ειναι τουλαχιστον το ιδιο καλο στους primes και ερωτηματικο για το τι ισχυει για τους παλιους φακους που δεν εχουν επικοινωνια με το σωμα, στην sony αν δεν κανω λαθος σε αυτους τους φακους ισχυει 3-axis stabilization.

 

Τουλαχιστον η pentax εχει παει το ibis/sr σε αλλο επιπεδο και εχει βρει και αλλους τροπους να το εκμεταλλευεται περα της σταθεροποιησης, οπως το pixel shifting, astrotracer και εξομειωση AA για οπου χρειαζετε, θα ηθελα και την sony να τα προσφερει, ισως τωρα που μπαινει και στην FF κατηγορια η pentax να τα δωσουν εστω και σε μορφη εφαρμογης επι πληρωμη στα υπαρχων μοντελα, κυριως το pixel shifting που το βλεπω να ερχεται συντομα.

Δημοσ.

Η Sony εκμεταλεύτηκε την εξαγορά της Konica Minolta για να μπει στην αγορά.

 

Από εκεί και πέρα θεωρώ πως η sony είναι καλή στους αισθητήρες αλλά DSLR δεν είναι μόνο ο αισθητήρας αλλά πολλά μα πολλά αλλά πράγματα .

 

Προσωπικά αν υπάρχει κατασκευαστης που είναι αποκλειστικά εξειδικευμένος σε ένα τομέα και προσφέρει VFM προϊόν, τον προτιμώ.

Αυτό είπα. Ο άλλος θα μπορέσει να ζήσει από τα αλλά του προϊόντα .

 

οι περισσοτερες DSLR και κυριως της NIKON φορανε αισθητηρες sony , και μαλιστα ειναι και οι καλυτεροι!

Δημοσ.

μια αγαθιάρικη ερώτηση:

γιατί το 2015 θα πρέπει ότιδήποτε σώμα έχει APS-C ή FF αισθητήρα να κοστίζει 2000 ευρώ/δολάρια και άλλα τόσα οποισδήποτε prime φακός ?

Δηλαδή την εποχή του φίλμ ήταν πιο φθηνή η παραγωγή σωμάτων και φακών, ενώ τώρα όχι;

το 1998 πληρωσα για την nikon f5 4500 dm (830000 χιλ. δραχμες)

που το ειδες το φτηνο??

Δημοσ.

O full frame αισθητήρας είναι παραπάνω κόστος στην κατασκευή. Ενώ ο APS-C είναι ποιο εύκολος και εξυπηρετεί τους πολλούς. Αν θες κάτι οικονομικό σε φάση FF μπορείς να έχεις τη παλιά σου μηχανή με το φίλμ και να χρησιμοποιείς τους νέους φακούς. Δεν σε περιορίζει κανείς σε αυτό. Απλά πρέπει να έχεις μια μηχανή με φίλμ σκοτεινών λήψεων, άλλη μια μηχανή με φίλμ καθημερινών λήψεων. Καθώς δεν μπορείς να αλλάξεις το φίλμ όταν είναι στη μέση. Επίσης βάλε και το κόστος εμφάνισης στο φωτογραφείο συν το σκανάρισμα για να τις κάνεις ψηφιακές.

Προσωπικά φίλμ χρησιμοποιώ μόνο για να τραβήξω κάτι πολύ ιδιαίτερο, η ψηφιακή έχει την ευκολία του τραβάς κάτι, αν σαρέσει το κρατάς αν όχι το πατάς delete. Στο φίλμ κάθε κλίκ είναι και ευρώ.

Φιλμ μπορεις να αλλαξεις οταν ειναι στην μεση σε ολες τις σοβαρες φιλματες μηχανες ;)

Απλα σημειωνεις το που σταματησες και συνεχιζεις απο εκει αφου "ξαναφωτογραφισεις" με μεγαλη ταχυτητα μεχρι να φτασεις εκει που ειχες μεινει ( και εννοειται με το καπακι του φακου επανω στον φακο ) ... Ειδικα στις πιο συγχρονες φιλματες ειχαν επιλογη στα custom functions αν θα αφηνει την "γλωσσα" του φιλμ εξω απο το καρουλι ή αν θα το μαζεψει ολο . 

Αλλιως ειχες παντα στην τσαντα σου ενα film extractor και δεν σε ενοιαζε τιποτα ... 

 

Οτι δεν ειναι βολικο αν το συγκρινεις με την σημερινη ευκολια , οκ ... λογικο ! αλλα γινοταν μια χαρα ! 

 

Και οσο για τα ακριβα σωματα , υπηρχαν και ακομα υπαρχουν φιλματες πανακριβες ... απλα δεν εβγαζαν καθε εξαμηνο και καινουριο μοντελο γιατι η αγορα δεν ειχε τοοοοσους "φωτογραφους" οσο τωρα . 

 

Τοτε και ακομα μεχρι τωρα οσοι ξερουν εστω τα στοιχειωδη δεν ρισκαραν να αυτο αποκαλεστουν φωτογραφοι ( μιλαω για τις πιο manual μηχανες ) 

Ενω τωρα αρκει να εχει καρω πουκαμισο και μουστακι με στυλ rayban κοκκαλλινο γυαλι για να εισαι φωτογραφος και ας μην ξερει τι ειναι διαφραγμα και τι βαθος πεδιου ... 

 

Aυτα στα λεει καποιος που εχει Canon Eos 1V  - Canon F1n - Canon AE1p και εχουν περασει απο τα χερια μου αλλα τις εδωσα δυστυχως Eos 5 - Eos 3

Mιλαμε για σωματα που τοτε αντεχαν για χρονια και δεν με ενοιαζε αν θα ειναι η επομενη καλυτερη αλλα αν το εγω γινομαι καλυτερος ;)

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...