voltmod Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Η εταιρεία Pentax, επιτέλους κάλυψε το κενό στην προϊοντική της γκάμα, παρουσιάζοντας την πρώτη της ψηφιακή φωτογραφική μηχανή full-frame dSLR. Μάλιστα, η νέα Pentax K-1 είναι σημαντικά οικονομικότερη από τα αντίστοιχων προδιαγραφών μοντέλα του ανταγωνισμού (η τιμή της είναι $1799) ωστόσο για την ώρα, υπάρχουν ουσιαστικά μόνο δύο νέοι φακοί για την κάμερα, τα μοντέλα HD Pentax-D FA 15-30mm f/2.8 ultra wide angle zoom και HD Pentax-D FA 28-105mm f/3.5-5.6 compact zoom lens. Υπάρχουν περίπου δέκα παλαιότεροι full-frame φακοί διαθέσιμοι, ωστόσο από τον εξοπλισμό τους απουσιάζει το autofocus και η σταθεροποίηση εικόνας. Μπορούν πάντως να χρησιμοποιηθούν και οι medium-format φακοί 645 με την χρήση προσαρμογέα ή ακόμα και φακοί της σειράς Pentax K-mount APS-C αλλά δεν αποτελούν ιδανικό συνδυασμό. Η νέα Pentax K-1 εφοδιάζεται με full-frame αισθητήρα 36,4 megapixels και υποστηρίζει ISO έως και 204.800 καθώς και burst mode στα 4,4fps. Στα πλεονεκτήματα της νέας K-1 συμπεριλαμβάνεται με ιδιαίτερα βολική περιστρεφόμενη οθόνη LCD με διαγώνιο 3,2 ιντσών, που είναι ιδανική για λήψεις υπό γωνία. Ένα ακόμη νέα χαρακτηριστικό, είναι ότι εξοπλίζεται με διάφορα μικρά LEDs, τα οποία η εταιρεία ονομάζει “operation assist lights” και τα οποία βοηθούν τον χρήστη να αλλάξει κάρτες μνήμης ή να κάνει διάφορες ρυθμίσεις στην κάμερα ακόμα και σε συνθήκες με πολύ χαμηλά επίπεδα φωτισμού. Στα χαρακτηριστικά της επίσης περιλαμβάνονται το 5-αξόνων σύστημα σταθεροποίησης εικόνας, η σχεδόν 100% κάλυψη στο σκόπευτρο, η ταχύτητα κλείστρου 1/8000-sec και η δυνατότητα λήψης video ανάλυσης 1080p στα 30fps. Δεν διαθέτει Optical Low-Pass Filter, ωστόσο η Pentax υποστηρίζει ότι η K-1 μειώνει το moire τόσο όσο και το OLPF, με το να “εφαρμόζει μικροσκοπικές δονήσεις στον αισθητήρα εικόνας”. Όσον αφορά στους φακούς, η εταιρεία υποσχέθηκε ότι σύντομα θα κυκλοφορήσει αρκετά περισσότερα μοντέλα. Site: Engadget
adtakhs Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Από τις καλύτερες εταιρίες του χώρου. Πάντα ποιοτικά σώματα με πολύ καλές προδιαγραφές και σε τιμές χαμηλότερες του ανταγωνισμού. Πολύ καλά VFM προιόντα, τα οποία έπρεπε να έχουν περισσότερο την προσοχή του Ελληνικού τουλάχιστον κοινού. Εχω 2 DSLR pentax την K-100D και την K-50. Πολύ καλές και οι δύο. 2
Vasilius Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Συμφωνώ και θα έπρεπε οι προσπάθειες των πωλητών καταστημάτων να αποτρέψουν τον κόσμο από την αγορά τους ή να δικαιολογήσουν το γιατί δεν τις φέρνουν με ηλίθιες δικαιολογίες κτλ να σταματήσει . 1
diaton101 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Αντε καιρος ηταν να πει και η Pentax στο παιχνιδι των Full frame για να υπαρχει πιο σκληρος ανταγωνισμος. Εγω ευχομαι να παει πολυ καλα για να δουμε και μειωση τιμων γενικα σε αυτο το χωρο. Αν και θα χρειαστει και καλους φακους... 1
piliourits Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 μια αγαθιάρικη ερώτηση: γιατί το 2015 θα πρέπει ότιδήποτε σώμα έχει APS-C ή FF αισθητήρα να κοστίζει 2000 ευρώ/δολάρια και άλλα τόσα οποισδήποτε prime φακός ? Δηλαδή την εποχή του φίλμ ήταν πιο φθηνή η παραγωγή σωμάτων και φακών, ενώ τώρα όχι;
toyo73 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Τελικα ο χωρος των φωτογραφικων μηχανων ειναι μονοπωλιο των Ιαπωνων.Ελπιζω να μεινει ετσι αγνος και ποιοτικος και να μην γεμιζει Κινεζικα και Κορεατικα σκουπιδια, οπως αλλοι χωροι 1
Pokemon640 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 μια αγαθιάρικη ερώτηση: γιατί το 2015 θα πρέπει ότιδήποτε σώμα έχει APS-C ή FF αισθητήρα να κοστίζει 2000 ευρώ/δολάρια και άλλα τόσα οποισδήποτε prime φακός ? Δηλαδή την εποχή του φίλμ ήταν πιο φθηνή η παραγωγή σωμάτων και φακών, ενώ τώρα όχι; O full frame αισθητήρας είναι παραπάνω κόστος στην κατασκευή. Ενώ ο APS-C είναι ποιο εύκολος και εξυπηρετεί τους πολλούς. Αν θες κάτι οικονομικό σε φάση FF μπορείς να έχεις τη παλιά σου μηχανή με το φίλμ και να χρησιμοποιείς τους νέους φακούς. Δεν σε περιορίζει κανείς σε αυτό. Απλά πρέπει να έχεις μια μηχανή με φίλμ σκοτεινών λήψεων, άλλη μια μηχανή με φίλμ καθημερινών λήψεων. Καθώς δεν μπορείς να αλλάξεις το φίλμ όταν είναι στη μέση. Επίσης βάλε και το κόστος εμφάνισης στο φωτογραφείο συν το σκανάρισμα για να τις κάνεις ψηφιακές. Προσωπικά φίλμ χρησιμοποιώ μόνο για να τραβήξω κάτι πολύ ιδιαίτερο, η ψηφιακή έχει την ευκολία του τραβάς κάτι, αν σαρέσει το κρατάς αν όχι το πατάς delete. Στο φίλμ κάθε κλίκ είναι και ευρώ. 3
songless_bird Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 20 Φεβρουαρίου 2016 μια αγαθιάρικη ερώτηση: γιατί το 2015 θα πρέπει ότιδήποτε σώμα έχει APS-C ή FF αισθητήρα να κοστίζει 2000 ευρώ/δολάρια και άλλα τόσα οποισδήποτε prime φακός ? Δηλαδή την εποχή του φίλμ ήταν πιο φθηνή η παραγωγή σωμάτων και φακών, ενώ τώρα όχι; Πρωτα απο ολα μια φιλματη τον παλιο καλο καιρο δεν ειχε καν μπαταρια,ηταν τελειως χειροκινητη , για αυτo βλεπουμε κατι leica 50 ετων να λειτουργουν αψογα ακομη. Μετα μπηκαν τα autofocus , οι αυτοματες φωτομετρησεις (προφανως και οι μπαταριες) τα image stabilation και καπου εκει εκτοξευτηκε και το κοστος κατασκευης οταν εφυγε το film και μπηκε ο ψηφιακος αισθητηρας και η οθονη. Οι φακοι βελτιωθηκαν στις επιστρωσεις και στον σχεδιασμο και απεκτησαν και αυτοι μπλιμπλικια που δεν ειχαν οι παλιοι. IS, power zoom κλπ.
Mr_Proper Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Τελικα ο χωρος των φωτογραφικων μηχανων ειναι μονοπωλιο των Ιαπωνων.Ελπιζω να μεινει ετσι αγνος και ποιοτικος και να μην γεμιζει Κινεζικα και Κορεατικα σκουπιδια, οπως αλλοι χωροι Είναι ένας απο τους χώρους όπου η ελλάδα θα μπορούσε να μπεί στο παιχνίδι μιας και η τεχνολογία είναι τετριμμένη και τα profit margins μεγάλα.... αλλά που... τα ζώα μου αργά όσοι έχουν λεφτά προτιμούν να ανοίξουν μπαρ και όσοι έχουν γνώσεις προτιμούν να μπουν δημόσιο ή στα φροντιστήρια... 1
Cell_7 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Είναι ένας απο τους χώρους όπου η ελλάδα θα μπορούσε να μπεί στο παιχνίδι μιας και η τεχνολογία είναι τετριμμένη και τα profit margins μεγάλα.... αλλά που... τα ζώα μου αργά όσοι έχουν λεφτά προτιμούν να ανοίξουν μπαρ και όσοι έχουν γνώσεις προτιμούν να μπουν δημόσιο ή στα φροντιστήρια... Μάλλον δεν έχεις την παραμικρή ιδέα τι αστρονομικό ποσό θέλει να ανοίξεις εργοστάσιο αισθητήρων, λοιπόν ηλεκτρονικών και πάνω απο όλα φακών + η έρευνα και ανάπτυξη. Άλλο budget θέλει μία καφετέρια και άλλο αυτό που λες 2
AggelosTz Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 και αφού έκανε 10 χρόνια να βγάλει φφ τώρα θα περιμένουμε αλλο τόσο για φακούς φφ γιατί αυτή την στιγμή έχει λιγοτερους και από την σόνυ. η κ5ιις εκπλήκτικη μηχανή, όπως και η κ30 αλλά με την κ3 και κ3ιι δεν μπόρεσε ποτέ να ανταγωνιστεί την 7100 και 7200, αλλά και την κάνον. ακόμα γελάνε με την κs1.
keysmith Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 η Κ-1 είναι εξαιρετική πλην του βίντεο. Το έτος 2016 παρέχει "απλό" 1080 30p χωρίς κανενός είδους AF, όταν άλλα μικρότερα μοντέλα (πχ sony a6300) παρέχουν 4K (εδώ 4K έχουν και κινητά) με άψογο διαρκές AF. Η έλλειψη 4Κ και γενικά το "μέτριο" βίντεο μίας γενιάς πίσω είναι μία σοβαρή παράλειψη που επηρεάζει κάποιους πιθανούς πελάτες ΑΝ και άλλες εταιρίες (canon, nikon στο APS-C ή FF πλην εξαιρέσεων) δεν έχουν δώσει ακόμα μεγάλη βάση στο 4k (σε λίγα/ελάχιστα μοντέλα) Υπάρχουν περίπου δέκα παλαιότεροι full-frame φακοί διαθέσιμοι, ωστόσο από τον εξοπλισμό τους απουσιάζει το autofocus και η σταθεροποίηση εικόνας. Η pentax έχει αρκετούς FF φακούς από την εποχή του φιλμ (δεκαετία των late 90s έως αρχές 2000s) και μάλιστα AF. Δεν ξέρω γιατί το άρθρο λέει ότι απουσιάζει το AF?!? Ορίστε μερικοί από αυτούς. Περισσότεροι εδώ (και από άλλες εταιρίες πχ Sigma/ Tamron). Να ένας παλιός AF 43mm f1.9 αλλα κλασσικός. βεβαίως υπάρχουν και πολλοί χειροκίνητοι (mount-K) από την δεκαετία του 1980 που επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς αντάπτορα. Επίσης στο θέμα της "σταθεροποίησης" κάνει λάθος στην παρουσίαση του το άρθρο θα πρέπει να αναφερθεί ότι κανένας φακός της Pentax δεν έχει σταθεροποίηση καθώς έχουν τα σώματα (ο αισθητήρας) σταθεροποίηση. Το οποίο γεγονός έχει πλεονέκτημα έναντι της σταθεροποίησης στο φακό καθώς επιτρέπει σταθεροποίηση και σε "μικρούς" σταθερούς φακούς που δεν γίνεται σε άλλες εταιρίες. (μονο η sony έχει παρουσιάσει λύσεις σταθεροποίηση και σε σώμα και σε φακό αν και ποτέ δεν δουλεύουν ταυτόχρονα αυτά τα δύο). Η σταθεροποίηση στο σώμα επιτρέπει κατασκευή μικρότερων και φτηνότερων φακών θεωρητικά. Λέγεται ότι υστερεί στους τηλεφακούς αλλα αυτό αλλάζει ανάλογα την παρεχόμενη λύση/υλοποίηση και βεβαίως μένει να το δούμε. Το σύστημα σταθεροποίησης της Κ-1 είναι πολύ υποσχόμενο και παρέχει και άλλα κόλπα (πολλαπλές εκθέσεις με sensor shift για δημιουργίας σούπερ φωτογραφιών σε DR, sharpness κτλ) 1
adtakhs Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 η Κ-1 είναι εξαιρετική πλην του βίντεο. Το έτος 2016 παρέχει "απλό" 1080 30p χωρίς κανενός είδους AF, όταν άλλα μικρότερα μοντέλα (πχ sony a6300) παρέχουν 4K (εδώ 4K έχουν και κινητά) με άψογο διαρκές AF. Η έλλειψη 4Κ και γενικά το "μέτριο" βίντεο μίας γενιάς πίσω είναι μία σοβαρή παράλειψη που επηρεάζει κάποιους πιθανούς πελάτες ΑΝ και άλλες εταιρίες (canon, nikon στο APS-C ή FF πλην εξαιρέσεων) δεν έχουν δώσει ακόμα μεγάλη βάση στο 4k (σε λίγα/ελάχιστα μοντέλα) Η pentax έχει αρκετούς FF φακούς από την εποχή του φιλμ (δεκαετία των late 90s έως αρχές 2000s) και μάλιστα AF. Δεν ξέρω γιατί το άρθρο λέει ότι απουσιάζει το AF?!? Ορίστε μερικοίαπό αυτούς. Περισσότεροι εδώ (και από άλλες εταιρίες πχ Sigma/ Tamron). Να ένας παλιόςAF 43mm f1.9 αλλα κλασσικός. βεβαίως υπάρχουν και πολλοί χειροκίνητοι (mount-K) από την δεκαετία του 1980 που επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν χωρίς αντάπτορα. Επίσης στο θέμα της "σταθεροποίησης" κάνει λάθος στην παρουσίαση του το άρθρο θα πρέπει να αναφερθεί ότι κανένας φακός της Pentax δεν έχει σταθεροποίηση καθώς έχουν τα σώματα (ο αισθητήρας) σταθεροποίηση. Το οποίο γεγονός έχει πλεονέκτημα έναντι της σταθεροποίησης στο φακό καθώς επιτρέπει σταθεροποίηση και σε "μικρούς" σταθερούς φακούς που δεν γίνεται σε άλλες εταιρίες. (μονο η sony έχει παρουσιάσει λύσεις σταθεροποίηση και σε σώμα και σε φακό αν και ποτέ δεν δουλεύουν ταυτόχρονα αυτά τα δύο). Η σταθεροποίηση στο σώμα επιτρέπει κατασκευή μικρότερων και φτηνότερων φακών θεωρητικά. Λέγεται ότι υστερεί στους τηλεφακούς αλλα αυτό αλλάζει ανάλογα την παρεχόμενη λύση/υλοποίηση και βεβαίως μένει να το δούμε. Το σύστημα σταθεροποίησης της Κ-1 είναι πολύ υποσχόμενο και παρέχει και άλλα κόλπα (πολλαπλές εκθέσεις με sensor shift για δημιουργίας σούπερ φωτογραφιών σε DR, sharpness κτλ) Μπράβο για την εικόνα που έδωσες. Όντως αυτά τα είναι τα αρνητικά τους αλλά και τα θετικά τους. Προσωπικά το βίντεο σε μια DSLR μου είναι αδιάφορο. Βέβαια ίσως να υπάρχουν άτομα που να το ζητούν. Αν η μηχανή έρθει κάποια στιγμή σε τιμή ευκαιρίας στην αγορά, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να την τσιμπησω. Προσωπικά προσπαθώ να αγοράζω προϊόντα από κατασκευαστές εξειδικευμένους στο εκάστοτε κομμάτι και ΟΧΙ από εταιρίες που πουλούν από ψυγείο, αυτοκίνητο, μέχρι και μπλέντερ ... Για αυτό και αγοράζω pentax κάμερες συνήθως.
keysmith Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 όποιος έχει δουλέψει με pentax τις έχει ερωτευτεί κυρίως για τον ιδιαίτερα λειτουργικό χειρισμό τους που προσωπικά τον βρίσκω αξεπέραστο. Προσωπικά έχω δουλέψει την παλαιότερη Κ-Χ (2010 με αισθητήρα 12mp, 720p video) και αν και εισαγωγικό μοντέλο ήταν άψογο. Εχω πιάσει και Κ-5 και Κ-3 αλλά για ελάχιστο χρόνο (μόνο σαν review μερικών λεπτών ) και βεβαίως με ενθουσίασαν (πλην του βίντεο). Δεν ξέρω γιατί το βιντεο το "φοβάται" και δεν δίνει το κάτι λίγο περισσότερο. Στον τομέα αυτό παραμένει σε χειρισμό και specs του 2010. Προσωπικά ωστόσο σήμερα θα αγόραζα σε FF κάτι sony a7 ή σε APS-C μία a6300 καθώς βλέπω την φωτογραφική ως πολυεργαλείο. Θέλω στις διακοπές μου να κουβαλάω ένα πράγμα για φωτογραφία και βίντεο (το βίντεο έχει άλλη φάση στην αποτύπωση/καταγραφή του παρελθόντος). Και όλα αυτά σε μικρό όγκο. Οι sony το θέμα βίντεο το έχουν απογειώσει σε άλλα επίπεδα (είναι κανονικότατες σούπερ βιντεοκάμερες όλες οι mirrorless τους). Το evf αντί ovf είναι μια θυσία που θα έκανα για να τα έχω "όλα μαζί" σε μικρό πακέτο. Βεβαίως αναγνωρίζω την υπεροχή των DSLR σε αμεσότητα στην φωτογραφία. Είμαι κάτοχος και των δύο τεχνολογιών DSLR (Canon EOS), mirrorless (Sony E mount) και αγαπώ και τα δύο αλλα αν επέλεγα ένα θα είχα mirrorless sony για.. πρακτικούς λόγους
lazlo1992 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 21 Φεβρουαρίου 2016 Παιδιά ότι και να κάνει κάθε εταιρεία νομίζω η Sony έχει μπει πολύ δυναμικά στον χώρο τον mirrorless όπου βολεύει και ερασιτέχνες και επαγγελματίες. Θέματα όπως όγκος noise reduction busrt mode αλλαγή κλειστρου έχουν χαθεί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα