Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχουν κάποιοι λίγοι Έλληνες Developers στο Steam, αρκετοί έχουν κάποιου είδους εταιρεία /studio οπότε συνεργάζονται και με άλλους.

 

Αλλά γενικά, ειδικά εμείς οι solo devs από Ελλάδα, είμαστε σπάνιο φαινόμενο. Ακόμα.

 

Τέλος πάντων, από το 2012 εργάζομαι μόνος πάνω σε ένα υβρίδιο turn-based strategy/real time defense shooter σε ένα κόσμο που έχει καταστραφεί από ζόμπι και μεταλλαγμένα τέρατα. Ξέρετε, τα γνωστά, ώριμα ζητήματα ενός σκεπτόμενου ανθρώπου :)

 

Ο παίκτης ξεκινά από μια πόλη χωρισμένη σε τετράγωνα, και σε κάθε γύρο ξοδεύεις Action Points για να κάνεις κάποιες ενέργειες (εξερεύνηση, κατάκτηση περιοχής, επιδιορθώσεις, στρατολόγηση κλπ), έχεις ένα μεγάλο Technology Tree, κλάσεις χαρακτήρων και skills, και φυσικά μάχες με ζόμπι που προσπαθούν να σου καταστρέψουν τα οδοφράγματα.

 

th_603411_b1f5108f6db0466dbaceb50f915adb th_603411_8186f7e818604f3a9572e0393923a9 th_603411_5c914202a711488c85d83574ffa6a5 th_603411_274275b2903f4030bd6f4fa1a5a663 th_603411_c58ef78b197e49a38f4fe2d9745711

 

Ο κάθε εχθρός έχει τα weak points του οπότε πχ όταν χτυπάς ένα ζόμπι στο κεφάλι του κάνεις μεγαλύτερη ζημιά και το φρενάρεις κάπως γιατί παίζει ένα "ζαλισμένο" animation. Φυσικά βρίσκεις και άλλους επιζώντες για την ομάδα σου, τους οποίους χειρίζεται ο υπολογιστής και μπορείς να τους πεις ποιος να αναλάβει τι: Ένας καλός sniper για τα ζόμπι που επιτίθενται από μακριά, ένας με shotgun για τα κοντινά, ένας με energy weapon για τα θωρακισμένα κλπ.

 

th_603411_a866a7e2567c4d3892ea8af1e785d3 th_603411_1c15aad8342c4f58a05a304bc59d8f th_603411_a8ad40359de24d28a5b283dcf6bc41 th_603411_67a436bf326a454598116309f374fa

 

Και φυσικά υπάρχουν αποστολές , πάρα πολλά αντικείμενα, όπλα και mods, τυχαία γεγονότα και ένα κάρο πράγματα που μπορεί να ξεκλειδώσεις παίζοντας.

 

Είπαμε, 4+ χρόνια development δεν είναι λίγα.

 

Από χτες το παιχνίδι είναι στο Greenlight του Steam. Πριν από καιρό είχα δημοσιεύσει και ένα demo. Τα περισσότερα σχόλια ήταν θετικά.

 

Δε νομίζω καν να χρειάζεται να σας περιγράψω ποια είναι η ελληνική πραγματικότητα για κάποιον που προσπαθεί να γίνει game developer. οπότε ρίξτε παρακαλώ μια ματιά και, αν σας φαίνεται ενδιαφέρον, ψηφίστε να βγει το παιχνίδι στο steam!

 

Το link της σελίδας στο Greenlight είναι εδώ:

 

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=627577756

  • Like 11
  • Απαντ. 43
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μου θυμίζει πολύ το Elona Shooter.

Έχασα τα νιάτα μου με αυτό.

Θα τσεκάρω το demo αργότερα.

Μου κάνεις τρελή πλάκα!

 

Η έμπνευση για το shooting κομμάτι του παιχνιδιού μου ήρθε ακριβώς από το Elona Shooter που έλιωνα κάποια χρόνια πριν! Πρόβατα και κότες σου λέω!

 

@ noFEARgr Ευχαριστώ πολύ!

Δημοσ.

Επειδή το έχω μαράζι , τα ελληνικά θα υπάρχουν στο παιχνίδι; Ή κλασικά μόνο Αγγλικά;

Η ύπαρξη ή όχι μιας γλώσσας δεν είναι θέμα απαξίωσης αλλά είναι πρώτα και κύρια θέμα προγραμματιστικό.

 

Για να είναι έτοιμο ένα παιχνίδι για μετάφραση, πρέπει όλο το κείμενό του να εναποτεθεί σε εξωτερικά αρχεία τα οποία φορτώνονται μετά από το πρόγραμμα και να διαχωριστούν ούτως ώστε κάθε γραμμή κειμένου να αντιστοιχεί σε κάποια μεταβλητή στο πρόγραμμα που την καλεί.

 

Δηλαδή ο πολύ απλός για έναν προγραμματιστή κώδικας:

 

message("You have not enough credits");

που ταυτοχρόνως καθιστά προφανές στον ίδιο τον προγραμματιστή το περιεχόμενο του μηνύματος, θα πρέπει να γίνει

message(str_88);

Όπου το str_88 είναι το "You have not enough credits" στο εξωτερικό αρχείο γλώσσας που θα φορτώσει το παιχνίδι.

 

Δηλαδή για ένα άτομο που έχει να τα κάνει όλα αυτά, τρέχα γύρευε. Κι εγώ είμαι μόνος μου.

 

Κοντολογίς θέλει συνεργάτες αποκλειστικά για translation η υπόθεση. Για παράδειγμα το The Battle for Wesnoth έχει μεταφραστεί σε ένα κάρο γλώσσες από διάφορους ενδιαφερόμενους σε κάθε χώρα.

  • Like 2
Δημοσ.

Τι εργαλεία χρησιμοποίησες; Μπράβο για το game, φυσικά θα ψηφίσω.

 

Ευχαριστώ για την ψήφο. Το παιχνίδι γράφτηκε στο Game Maker 8, που πλέον είναι κάπως παρωχημένο με την έλευση του Game Maker: Studio αλλά έχει κάποιες δυνατότητες που μου είχαν φανεί ελκυστικές όταν το ξεκίνησα. Τα υπόλοιπα είναι free 3d προγράμματα και φυσικά Photoshop. Για τη σχεδίαση πορτρέτων αγόρασα μια γραφίδα Monoprice.

 

@ Αλεξανδρος A.92 ευχαριστώ!

  • Like 1
Δημοσ.

Ψήφος κι εδώ!

 

Μου φάνηκε ενδιαφέρον στήσιμο, μου έφερε στο νου Culling of the Cows πχ αλλά στο πιο τακτικό του.

 

Μακάρι να σου πάνε όλα καλά και να το δούμε ολοκληρωμένο.

Δημοσ.

@ Snoob Ευχαριστώ! Άμα σου πω ότι έμαθα digital painting μόνο για τις ανάγκες του παιχνιδιού θα με πιστέψεις? Κάτι ξέρω από σκίτσο (είχα εικονογραφήσει και ένας παγκοσμίως άγνωστο βιβλίο παλιότερα), αλλά από χρώματα ήμουν πάντα γιωτόμπαλο :)

 

Σαν παράπλευρη συμβουλή αν κάποιος από εσάς θέλει να πάρει ψηφιακή γραφίδα για τέτοιες δουλειές. Μην κάνετε την μακακία και δώσετε 200 € για Wacom. Πάρτε μια ταμπλετίτσα Monoprice από Amazon με 50 €, την ίδια δουλειά θα κάνετε. Άμα γίνετε φίρμες φτάνετε και στην Wacom αργότερα :)

 

@ Tobajara Ευχαριστώ πολύ! Έριξα μια ματιά στο Culling of the Cows. Αφασία! Αλλά full price 10.99 € είναι πολλά! Εγώ σκεφτόμουν να έβαζα το δικό μου στα $ 4.99 ...

Δημοσ.
@ Tobajara Ευχαριστώ πολύ! Έριξα μια ματιά στο Culling of the Cows. Αφασία! Αλλά full price 10.99 € είναι πολλά! Εγώ σκεφτόμουν να έβαζα το δικό μου στα $ 4.99 ...

 

Νομίζω πως μπορείς να κινηθείς στα 7-8 δολλάρια, με βάση αυτό που είδα.

 

Πάντως αυτή τη στιγμή το Culling of the Cows είναι στο 1 ευρώ στο Steam, με έκπτωση 90%. Για αυτά τα λεφτά αξίζει, είναι παιχνίδι μερικών ωρών αλλά αρκετά διασκεδαστικό arcade.

 

http://store.steampowered.com/app/297020/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...