nemesiskp Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα Μεσα στις μερες εδωσα στο eshop μια προβληματικη καρτα γραφικων με εγγυση. Μετα απο μικρη αναμονη σχεδον 3 ημερων,ερχεται μηνυμα χωρις καμια αλλη ενημερωση οτι μεσα στο λογιαριασμο μου πιστωθηκε το ποσο με το οποιο ειχα αγορασει αρχικα την καρτα.Καλα μεχρι εδω. Το θεμα μου ειναι οτι αυτην την στιγμη η καρτα δεν υπαρχει στο καταστημα τους και στα αντιστοιχα χρηματα παιρνω μια κατωτερη καρτα απο αυτην που ειχα. Και για να μιλαμε με μοντελα και αριθμους:Η καρτα που επεστρεψα ειναι η r9 290 της asus την οποια ειχα αγορασει γυρω στα 320 ευρω.Με αυτα τα λεφτα παιρνω μονο 380x οι οποιος ειναι κατωτερες στις επιδοσεις. Σκεφτομουν για gtx970 ή r9 390 οι οποιες ομως πανε στα 4κατοσταρικα δηλαδη 80+ ευρω πανω απο το πιστωτικο. Θελω λοιπον προταση για το τι μπορω να κανω και τι δικαιωματα εχω σαν καταναλωτης.Δηλαδη:μπορω να ζητησω επιστροφη χρηματων;Μπορω να ζητησω να μου δωσουν μια αντιστοιχων ή καλυτερων δυνατοτητων καρτα;Μπορω να ζητησω καποια εκπτωση στις 970-390 γιατι με αυτα τα λεφτα παιρνω κατωτερο προιον; Ευχαριστω προκαταβολικα 1
Dtsal Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Γιατί δεν στην επισκεύασε και σου έδωσαν τα χρήματα σου πίσω?
gogos47 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 sorry για το off topic αλλα φιλε μου τι προβλημα ειχε η δικια σου?? η δικη μου αυτη της υπογραφης μου διμιουργει το εξης προβλημα τα ανεμηστηρακια οταν η καρτα ειναι σε idle κανουν ενα πολυ δυνατο τριξιμο στο 30-35% της ταχυτητας οταν παιζω κανα game λειτουργει κανονικα λετε να παρω πιστωση αν την στειλω η θα με αφησουν χωρις καρτα για κανα μηνα???
Sheogorath Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα Μεσα στις μερες εδωσα στο eshop μια προβληματικη καρτα γραφικων με εγγυση. Μετα απο μικρη αναμονη σχεδον 3 ημερων,ερχεται μηνυμα χωρις καμια αλλη ενημερωση οτι μεσα στο λογιαριασμο μου πιστωθηκε το ποσο με το οποιο ειχα αγορασει αρχικα την καρτα.Καλα μεχρι εδω. Το θεμα μου ειναι οτι αυτην την στιγμη η καρτα δεν υπαρχει στο καταστημα τους και στα αντιστοιχα χρηματα παιρνω μια κατωτερη καρτα απο αυτην που ειχα. Και για να μιλαμε με μοντελα και αριθμους:Η καρτα που επεστρεψα ειναι η r9 290 της asus την οποια ειχα αγορασει γυρω στα 320 ευρω.Με αυτα τα λεφτα παιρνω μονο 380x οι οποιος ειναι κατωτερες στις επιδοσεις. Σκεφτομουν για gtx970 ή r9 390 οι οποιες ομως πανε στα 4κατοσταρικα δηλαδη 80+ ευρω πανω απο το πιστωτικο. Θελω λοιπον προταση για το τι μπορω να κανω και τι δικαιωματα εχω σαν καταναλωτης.Δηλαδη:μπορω να ζητησω επιστροφη χρηματων;Μπορω να ζητησω να μου δωσουν μια αντιστοιχων ή καλυτερων δυνατοτητων καρτα;Μπορω να ζητησω καποια εκπτωση στις 970-390 γιατι με αυτα τα λεφτα παιρνω κατωτερο προιον; Ευχαριστω προκαταβολικα Aπλά ζητάς τα χρήματα του πιστωτικού στο χέρι! http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. 2
nemesiskp Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Γιατί δεν στην επισκεύασε και σου έδωσαν τα χρήματα σου πίσω? Με το θεμα που ειχε λογικα δεν επισκευαζοταν sorry για το off topic αλλα φιλε μου τι προβλημα ειχε η δικια σου?? η δικη μου αυτη της υπογραφης μου διμιουργει το εξης προβλημα τα ανεμηστηρακια οταν η καρτα ειναι σε idle κανουν ενα πολυ δυνατο τριξιμο στο 30-35% της ταχυτητας οταν παιζω κανα game λειτουργει κανονικα λετε να παρω πιστωση αν την στειλω η θα με αφησουν χωρις καρτα για κανα μηνα??? Η καρτα με το που εμπαινε σε windows εσβηνε η οθονη και παγωνε το πισι.Δεν το εκανε οταν ημουν σε οτιδηποτε χωρις drivers.Δηλαδη safe mode και bios. Το εκανε σε 2 πισι με ολους τους δυνδυασμους των drivers. Aπλά ζητάς τα χρήματα του πιστωτικού στο χέρι! http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees/index_el.htm Εάν το προϊόν που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτεί ελαττωματικό ή δεν ταιριάζει στις προδιαγραφές της διαφήμισής του, ο πωλητής οφείλει είτε να το επισκευάσει ή να το αντικαταστήσει δωρεάν, είτε να σας επιστρέψει τα χρήματά σας ή να σας προτείνει έκπτωση στην τιμή. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ σας δίνεται εξαρχής η δυνατότητα επιλογής μεταξύ των τεσσάρων μέσων προστασίας. Διαφορετικά, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση του προϊόντος. Κατι τετοιο εψαχνα για να αγορασω με τα ιδια λεφτα απο skoutz που φυσικα ειναι φθηνοτερα.Το θεμα ειναι εαν θα μου κανουν νερα τι μπορω να κανω.Γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα μου κανουν.Να κοιταξω προς γενικη γραμματεια καταναλωτη κλπ;
Sheogorath Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Κατι τετοιο εψαχνα για να αγορασω με τα ιδια λεφτα απο skoutz που φυσικα ειναι φθηνοτερα.Το θεμα ειναι εαν θα μου κανου νερα τι μπροω να κανω.Γιατι ειμαι σιγουρος οτι θα μου κανουν.Να κοιταξω προς γενικη γραμματεια καταναλωτη κλπ; Nαι, όχι αμέσως αλλά ναι. Να σε εξαναγκάζουν σε πιστωτικό είναι παράνομο 1
nemesiskp Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Nαι, όχι αμέσως αλλά ναι. Να σε εξαναγκάζουν σε πιστωτικό είναι παράνομο Οκ θα καλεσω αυριο στο τηλεφωνο για να δω τι θα μου πουν και θα ενημερωσω.Αρχικα σκεφτομαι να αντιπροτεινω και καμια εκπτωση απο τις καρτες που εχουν εκει.Να καλεσω την ιδια την asus λετε;Οταν τους ειχα καλεσει για την συγκεκριμενη μου ειπαν να την παω πρωτα στο καταστημα να την δουν και εαν μου κανουν νερα να τους ξανακαλουσα για να την στειλουν σε αυτους(=ιταλια=κανα διμηνο στο νερο). Ευχαριστω για την βοηθεια.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Όταν στέλνουν τα μαγαζιά σε κατασκευαστή αν δεν υπάρχει ίδια κάρτα κάνουν refund στο κατάστημα οπότε και αυτοί κάνουν το ίδιο δοκίμασε να τους πεις ότι θέλεις κάρτα αντίστοιχη αλλιώς θέλεις τα λεφτά σου πίσω, ούτε πιστωτικο ούτε δώρο επιταγή ούτε τίποτα 1
nemesiskp Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Όταν στέλνουν τα μαγαζιά σε κατασκευαστή αν δεν υπάρχει ίδια κάρτα κάνουν refund στο κατάστημα οπότε και αυτοί κάνουν το ίδιο δοκίμασε να τους πεις ότι θέλεις κάρτα αντίστοιχη αλλιώς θέλεις τα λεφτά σου πίσω, ούτε πιστωτικο ούτε δώρο επιταγή ούτε τίποτα Αντιστοιχη=καμια 390-970;Γιατι λιγα review που κοιταω στο νετ η 380x που ειναι στα ιδια λεφτα(στο κιτρινομαγαζο τουλαχιστον) ειναι σαφως κατωτερη.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Moderators Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Αντιστοιχη=καμια 390-970;Γιατι λιγα review που κοιταω στο νετ η 380x που ειναι στα ιδια λεφτα(στο κιτρινομαγαζο τουλαχιστον) ειναι σαφως κατωτερη.Ανάλογη κάρτα είναι η 390 (ίδιος πυρήνας με παραπάνω μνήμη)
nemesiskp Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Οκ οποτε αναμονη μεχρι να τηλεφωνησω αυριο και να ενημερωσω. Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια.
nemesiskp Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Καλημερα Πηρα το eshop.Δεν ηξερα σε ποιο τμημα να καλεσω ακριβως και καλε το πωλησεων.Ειδε το πιστωτικο κλπ.Του λεω δεν θελω πιστωτικο γιατι σε αυτα τα λεφτα παιρνω μια κατωτερη καρτα γραφικων απο αυτη που εχω και το πισι αυτη την στιγμη καθεται αχρηστο.Μου λεει οποτε θελετε επιστροφη χρηματων;Του λεω ναι αλλιως καποια επτωση σε καποια αλλη καρτα γραφικων οπως λετε και στο site σας.Εκει λεει αα αυτο δεν γινεται γτ το ποσο ειναι αυτο που εχετε ηδη!!!!Λεει θα ενημερωσει το αρμοδιο τμημα και θα με ενημερωσουν μεσα στην μερα για την επιστροφη χρηματων.Πρακτικα μου ειπε μεχρι στις 4 γιατι τοσο δουλευει ο service.Μεχρι στις δυο θα ξανακαλεσω. Αντε να δουμε.Δεν ανεφερα νομους κλπ ακομα γτ μου ειπε μονος του για επιστροφη χρηματων. 2
nemesiskp Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Τελικά συμφώνησαν για επιστροφή χρημάτων. Με ρώτησαν από ποιο κατάστημα θέλω και περιμένω απλά να δώσουν εντολή για να πάω να παραλάβω.
isay Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Τελικά συμφώνησαν για επιστροφή χρημάτων. Με ρώτησαν από ποιο κατάστημα θέλω και περιμένω απλά να δώσουν εντολή για να πάω να παραλάβω. πρεπει να σημειωθει οτι το eshop επραξε επαγγελματικα. αυτο γιατι συνηθως βλεπουμε μονο τα αρνητικα ενος καταστηματος. επισης θα μπορουσε να το χρησιποιηθει για αναλογα προβληματα (απο αυτο η αλλο καταστημα) 4
driverpit Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2016 Να σε εξαναγκάζουν σε πιστωτικό είναι παράνομο Δεν λες πάλη καλά που του δώσανε και πιστωτικό ΟΥ μπλέξεις με το service του e-shop Παθόν άλλα μαθών 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα