MrGeo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Καλησπερα στην παρεα,εχω παρε-δωσω με την samsung για παραπανω απο μηνα, οπου τους στελνω την συσκευη μου στο service και το παραλαμβανω με περισσοτερα προβληματα απο πριν (το εχω στειλει 3 φορες σε 3 βδομαδες).Στην τελευταια αποστολη ζητησα αντικατασταση με νεα συσκευη γιατι εχει παραγινει το κακο με τις ελλατωματικες "επισκευες". Ερωτηση: Ποσο εφικτο ειναι να γινει "ομαλα" η αντικατασταση και αν καποιος ειχε αναλογη εμπειρια με την samsung, δλδ τι εκανε για να παρει τελικα την συσκευη και ποσο επωδυνη ηταν η διαδικασια γιατι ειμαι ηδη ενα μηνα χωρις κινητο και με δεδομενο πως η αντικατασταση ειναι χρονοβορα με βλεπω να μην εχω συσκευη στο κοντινο μελλον. Οπως και να εχει, ειμαι πολυ απογοητευμενος απο την samsung. Σας ευχαριστω.
saruman123 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Αναλογα τη εχει!!! Σε 15 μερες το πολυ. Ποιο κινητο ειναι και τι εχει?
MrGeo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Αναλογα τη εχει!!! Σε 15 μερες το πολυ. Ποιο κινητο ειναι και τι εχει? Η συσκευη μου ειναι ενα note 4 910C. Στην ουσια εχει προβλημα με την οθονη που εγινε αλλαγη στο πρωτο service, οπου με την πρωτη ωρα χρησης είχα μαυρες οθονες, κολληματα, τα capacitive button υπολειτουργουσαν και εσπαγε η εικονα σε κομματια! Αυτα τα λιγα και ετσι το εστειλα την επομενη μερα ξανα για επισκευη (ειμαι και επαρχια βλεπεις). Και μου ηρθε ξανα με τα ιδια προβληματα απλα χρειαστηκαν 2 μερες αυτη την φορα για να εμφανιστουν! Να τονισω πως την δευτερη φορα εγινε απλα επαναπρογραμματισμος την συσκευης και οχι καποια αλλαγη σε hardware. Οποτε, εκνεου αποστολη και αιτηση για καινουργια συσκευη.
saruman123 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Καλημερα. Και γω απο επαρχεια ειμαι αλλα τοσο πολυ οχι. Και να φανταστεις 15 μερες που σου ειπα ειναι γιατι εγω τα πηγαινω στον Γερμανο. Τωρα αν εχεις εγγυηση για μενα η αλλαγη ειναι μονοδρομος. Και θελω να πιστευω οτι την οθονη την αλλαζουν εξ ολοκληρου και δεν κανουν πασαλειματα.
MrGeo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Καλημέρα, και εγώ δεν θέλω να πιστέψω πως έγιναν πασαλειμματα. Απλά ενώ τους είχα είχα πει γις ελαττωματικό ανταλλακτικό στο δεύτερο σέρβις δεν το ελεγξαν όπως θα έπρεπε. Ερώτηση Μπορώ να ζητήσω υο F αντί για το C μοντέλο;
MrGeo Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 18 Φεβρουαρίου 2016 Δεν το γνωριζω.... Μαλιστα..θα περιμενω να δω τι θα μου πουν απο την εταιρια.. Σ ευχαριστω για τις απαντησεις..
MrGeo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 παίδες θέλω τα φώτα σας γιατί νομίζω πως η samsung με κοροιδεύει..Στα κεντρικά μου λένε πως η αίτησή μου είναι ακόμα ανοιχτή και το service χθες μου είπε πως η συσκευή μου είναι σχεδόν έτοιμη ενώ εγώ έχω ζητήσει αντικατάσταση. Τι παίζει με την κ**** εταιρία!!
saruman123 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Απο οτι καταλαβα τα κεντρικα περιμενουν το service να δουν αν φτιαχνεται η οχι. Αν δεν φτιαχνετε τοτε θα σου δωσουν αλλο.(εξησου και ανοιχτη η αιτηση) Δε αλλιως θα παρεις το δικο σου παλι αλλα υποτιθεται φτιαγμενο(τα γνωστα τα κολπα).
MrGeo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Φιλε saruman123 και εγω αυτο πιστευω. απλα ενω ειχε επικοινωνισει ο υπευθυνος της samsung (μετα απο δικη μου απαιτηση) μου ειπε πως απλα θα γινει αντικατασταση της οθονης και οχι αντικατασταση. Οποτε του εξηγησα πως βαση νομου και μετα απο 2 αποτυχημενα service, χρεωσεις αποστολης σε μενα και εχοντας μεινει χωρις συσκευη για εναμιση μηνα έχω δικαιωμα για αντικατασταση και πως θα καταφυγω στον συνηγορο του πολιτη για την ταλαιπωρια μου ειπε πως θα εξετασουν ξανα τα γεγονοτα και θα επικοινωνησει μαζι μου (αυτο τωρα την πεμπτη το απογευμα)..Τριτη μεσημερι και δεν με εχει ενημερωσει κανενας σχετικα με την αιτηση (εχω παρει 3 φορες απο χθες και κανενας δεν ξερει να μου πει τι και ΓΙΑΤΙ!).Η lg μετα απο 2 λαθος service σε οθονη μου εστειλε το καινουργιο μοντελο και δωρο μια τηλεοραση γιατι με ετρεχαν 1 μηνα, και το λεω γιατι η οθονη ειχε κοστος 160€.Ενω η samsung για κατι που εδωσα 550€ με κοροιδευει και δεν της ενδιαφερει για την ταλαιπωρια.Και τονιζω πως εναμησι μια δεν μου εδωσε μια συσκευη οπως ζητησα για να κανω την δουλεια μου οσο αυτοι εχουν την δικη μου για ελεγχους, εχχω χρεωθει 2 αποστολες (20€) γιατι αυτοι ηταν ανικανοι να μου διορθωσουν την συσκευη απο το πρωτο service, με εχουν στο περιμενε εναμησι μηνα και δεν με ενημερωνουν για τπτ..Ειναι αυτο service μεγαλης εταιριας;ΥΓ: συγνωμη για τον τονο της γραφης μου αλλα εχω φτασει στο αμην με την κοροιδια τους!
chios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Κινεζικο να είχες πάρει τώρα θα είχες ξεμπλέξει. Γιαυτό και εγώ στο σπίτι μου δεν υπάρχει καμία συσκευή Samsung μακριά κι αγαπημένη.
MrGeo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Κινεζικο να είχες πάρει τώρα θα είχες ξεμπλέξει. Γιαυτό και εγώ στο σπίτι μου δεν υπάρχει καμία συσκευή Samsung μακριά κι αγαπημένη. φιλε οπως αποδεικτηκε σκατα εγγυησεις μας δινουν..αλλα σκεφτομαι να τους αναφερω και στην επισημη αντιπροσωπεια της samsung για απαταδεκτη εξυπηρετηση! Θα ειχε νοημα να το κανω αυτο αραγε;
chios Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Εγω θα έστελνα ένα ωραίο εμαιλ στην μάνα Samsung και θα έγραφα όλα όσα πέρασες. Σίγουρα δεν φταίει μια εταιρία σαν την Samsung το ότι στην Ελλάδα το σέρβις είναι άχρηστο 1
MrGeo Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Μέλος Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2016 Εγω θα έστελνα ένα ωραίο εμαιλ στην μάνα Samsung και θα έγραφα όλα όσα πέρασες. Σίγουρα δεν φταίει μια εταιρία σαν την Samsung το ότι στην Ελλάδα το σέρβις είναι άχρηστο μαλλον ετσι θα γινει! εχω απογοητευτει ρε γαμ***..το μονο θετικο ειναι πως εχω βρει εναν καλο λογο να το πουλησω και να παρω το nexus 6p
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα