Προς το περιεχόμενο

Σφυριλατα πιστονια


basilis222

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σας

 

Έχω βρει ένα VW SCIROCCO 1.4 2012 και ο τυπάς μου λέει ότι έχει σφυριλατα πιστονια και μπιλιες με custom πρόγραμμα από την Autoveltiosis. Ξέρει κανείς αν κάνει καλή δουλειά ή εταιρεία και αν αξίζει να πάω αμάξι με σφυριλατα?

 

Έκατσα και το έψαξα αλλά πουθενά δεν γράφει κανένας για κατανάλωση αν είναι μεγαλύτερη η όχι.

(Ο ιδιοκτήτης λέει ότι καίει το ίδιο)

Και αυτό που με απασχολεί περισσότερο είναι η διάρκεια ζωής του μοτέρ πχ θέλω να βγάλει τα 200.000. Μην γίνει καμία ζημιά και θέλω χιλιάρικα για καινούργιο μοτέρ

 

Πια είναι η άποψη σας?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σφυριλατα θα βαλει καποιος που θελει να παει το μοτερ στα 270 αλογα με προγραμμα, νεα τουρμπινα και χιλια δυο. ΤΟ αν θα καιει το ιδιο ή αν θα αντεξει κατι τοσο πειραγμενο νομιζω πως οδηγει σε ενα ευκολο συμπερασμα. ΟΧΙ και στα 2...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεγαλο ρισκο αδερφε,εδω μαμα το συγκεκριμενο μοτερ βγαζει θεματακια.Για πιο λογω να παρεις ενα 1400αρι τοσο πιεσμενο;;Ασε που θα ειναι πολυ δυστροπο με τοσα αλογα για προσθιοκινητο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

230αλογα είναι. Γενικά κοιτάω μόνο για Scirocco και έχει πέσει το μάτι μου σε αυτό και σε ένα άλλο στα 110.000χλ stock 122hp. Αλλά πολύ πρόβλημα βλέπω στα TSI ρε παιδί μου.

 

Άλλοι λένε που έχουν βάλει σφυριλατα ότι αντέχει περισσότερο απ ότι τα μαμησια αν δεν το ζορίζεις καθημερινά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω αν ηταν να παω σε σιροκκο μονο αυτο με τα 122 θα κοιτουσα που εχει κ λιγοτερα προβληματα..

Κανενα αλλο δεν σε ενδιαφερει;;Μονο ροκκο;;;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα ειναι μπιελες και οχι μπιλιες.Το μονο ρισκο ειναι οτι εχει ανοιχτει το μοτερ. Τα πιστονια ειναι πιο ανθεκτικα χωρις κανενα αλλο προβλημα η επιβάρυνση.Αν αυτοι που το φτιαξανε ειναι αξιόπιστοι και κανανε καλη δουλεια παλι δεν εχεις προβλημα.Για το προγραμμα πεστου να περσασει το οριτζιναλ ξανα πριν το παρεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Που μπορώ να το πάω να το κοιτάξουν (Αθήνα-πειραια) επί πληρωμή εννοείται. Αν μου περάσει το original πρόγραμμα θα πέσει πάλι στα 160hp?

Το έχει με πρόγραμμα και σφυριλατα από το 2013 χωρίς πρόβλημα μου είπε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα σφυρηλατα γενικα ειναι πιο ανθεκτικα σε αυξημενες πιεσεις και θερμοκρασιες αλλα δεν εχουν μακροζωια γιατι προκαλουν αλλες φθορες στον κινητηρα. Γενικα δεν κανεις ενα μοτερ σφυρι για να βγαλει πολλα χλμ αλλα για να παρεις αποδοση.

 

Το TSI οντος εβγαλε αρκετα θεματακια γιατι ειναι πολυπλοκο μοτερ, στα περισσοτερα βεβαια λυνονται ευκολα με αντικατασταση καποιον εξαρτηματων με το αναλογο κοστος. Γενικα το 2-τουρμπο ειναι ενα μοτερ που θελει φροντιδα, το 122 αλογα ειναι κατασκευαστικα πιο απλο και αξιοπιστο.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ναι μόνο ροκκο θέλω

Χοντρικά ένα 122αρι πόσα χλ βγάζει του 2009.

Επίσης του 2012 160hp το ροκκο φοράει τον ίδιο κινητήρα με του 2008 160hp?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται οτι θα τσιμπησεις το σφυρηλατο. Κανεις δεν λεει πως τα σφυρηλατα δεν εχουν αντοχες στον χρονο . Ισα ισα που ειναι γενικα σε ολα πολυ πιο ανθεκτικα. Σαν συμπεριφορα το μονο που θα δεις διαφορα σε σχεση με τα μαμα ειναι οτι εχουν 7 εκατοστα του χιλιοστου σε σχεση με τα μαμα που ειναι 4. Ισως ετσι να τσιμπαει ελαχιστα παραπανω λαδι. Σε ιδιο αμαξι και μοτερ που τυχαινει να γνωριζω δεν εχει κανενα προβλημα οπως ειναι λογικο. 

Αυτα με ενα προγραμμα σπαγανε λουκια στα πιστονια και ισως για αυτο ο τυπας το ελυσε και το εκανε σφυρι. Καλυτερα λοιπον να το παρεις ετοιμο παρα να παρεις ενα αλλο και να σου βγει εσενα η ζημια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ναι μόνο ροκκο θέλω

Χοντρικά ένα 122αρι πόσα χλ βγάζει του 2009.

Επίσης του 2012 160hp το ροκκο φοράει τον ίδιο κινητήρα με του 2008 160hp

 

Δεν μπορει να σου απαντησει καποιος, με σωστη συντηρηση και χρηση μπορει να βγαλει και 400-500χιλιαδες με λιγα θεματα. Πχ καποια στιγμη μπορει να χρειαστει νεα τουρμπινα, μπορει και οχι.

Διαβασε και εδω να παρεις μια ιδεα

http://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=56340

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα ότι θέλω το αμάξι να μην βγάλει κανένα πρόβλημα αυτό είναι αδύνατον.

Αν του πω να μου το γυρίσει στο stock πρόγραμμα θα πάει πάλι 160hp?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τα σφυρήλατα θα καεί ελάχιστα παραπάνω από ότι τα μαμά,λόγω βάρους(τα σφυρήλατα είναι βαρύτερα)

αλλά αν έχει γίνει σωστή δουλειά στο μοτέρ θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με τα σφυρήλατα θα καεί ελάχιστα παραπάνω από ότι τα μαμά,λόγω βάρους(τα σφυρήλατα είναι βαρύτερα)

αλλά αν έχει γίνει σωστή δουλειά στο μοτέρ θα αντέξει περισσότερο στο χρόνο

Τα σφυριλατα είναι πιο ελαφριά από τα μαμησια η?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είπα ότι θέλω το αμάξι να μην βγάλει κανένα πρόβλημα αυτό είναι αδύνατον.

Αν του πω να μου το γυρίσει στο stock πρόγραμμα θα πάει πάλι 160hp?

Ναι θα παει παλι στα μαμα αλογα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...