Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με iCloud


dk1210

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχω iCloud account, και κάνω login. Μέχρι εδώ όλα καλά. Όταν πάω στο manage your Apple ID και μου ζητάει τα security questions μάλλον δεν τα θυμάμαι σωστά, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να έχω πρόσβαση. Πως μπορώ να βάλω καινούρια;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν δεν εχεις δωσει rescue email ωστε να σου ερθει η διαδικασια απο εκει καλεσε στο 0080044145417 (μην πατησεις επιλογη για iphone) και πες τους το προβλημα σου και θα κανετε μαζι μια διαδικασια με το να κανεις reset τις ερωτησεις και να τις βαλεις απο την αρχη.

Καλημερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ αλλά εμένα σε αυτό το σημείο:Όταν σας ζητηθεί να απαντήσετε στις ερωτήσεις ασφαλείας σας, κάντε κλικ στην επιλογή "Reset your security questions" (Επαναφορά των ερωτήσεων ασφαλείας σας). δεν μου έχει αυτή την επιλογή...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ευχαριστώ αλλά εμένα σε αυτό το σημείο:Όταν σας ζητηθεί να απαντήσετε στις ερωτήσεις ασφαλείας σας, κάντε κλικ στην επιλογή "Reset your security questions" (Επαναφορά των ερωτήσεων ασφαλείας σας). δεν μου έχει αυτή την επιλογή...

Αν δεν βλέπετε την επιλογή "Reset your security questions" (Επαναφορά των ερωτήσεων ασφαλείας σας), δεν διαθέτετε μια διεύθυνση email διάσωσης και θα πρέπει να μας τηλεφωνήσετε για βοήθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...