Προς το περιεχόμενο

Call center!


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Mιλούσα για 8ωρη εργασία . Αλλά δεν μιλάω μόνο για τον μισθό . Μιλάω για τον σύνολο των παροχών. Πληρώνουν κανονικά υπερωρίες κανονικά αργίες και Κυριακές . Bonus πωλήσεων bonus εκπαιδευσης αν τα πας καλά πληρωμένες εκπαιδεύσεις . Αν κάνεις νυχτερινή βάρδια όλα είναι τσάμπα να φας . Τιμές σχεδόν στο κόστος για να φας στο κυλικείο κ.α . 

Επίσης ο ένας φίλος μου που δουλεύει για συμβόλαια Cosmote  γι ακαθες συμβόλαιο που υπογράφουν παίρνει έξτρα διάλειμμά μερικά λεπτά . Μια φορά εφτασε να κάνει σχεδόν μια ώρα διάλειμμα και γενικά τους πετυχαίνει τους στόχους (όχι πάντα αλλά κάποιον μήνα θα πάρει bonus σε ticket restaurant κάποιον άλλο όχι κτλ)

 

Γενικά το επίπεδο των παροχών (όχι μεμονομένα ο μισθός αλλά όλα ακόμα και οι συνθήκες εργασίας) είναι αξιοπρεπεστατο και σε ανταμείβουν για ότι πετυχαίνεις καθώς και υπάρχει δυνατότητα εξέλιξης.

 

Επίσης για κάποιους που λένε ούτε με σφαίρες call center γιατί θα καταστρέψω την ψυχολογία μου και τα νεύρα μου . Δεκτό ότι δεν αντέχουν όλοι την πίεση όπως όλοι δεν αντέχουν τις ειδικές δυναμεις  (σε ψυχολογικό επίπεδο)

AΛΛΑ τα call centers δεν είναι μόνο outbound calls ! Σε inbound calls δεν υπάρχει ούτε άγχος ούτε στόχοι ούτε πίεση . 

Σε inbound calls ειδικά σε νυχτερινες βάρδιες συνήθως πέφτει ξύσιμο .

 

 

Αλλά για να πας απο το μηδέν σε outbounds θα φας πρώτα το αγγούρι στις inbounds ! Πως να το κάνουμε; Αγγούρι καρότο μαστίγιο για να ανέβεις ! 

 

 

Φιλικά να σου πω φίλε πως αυτά που λες μάλλον είναι σε άλλη εταιρεία ή σε ουτοπικό περιβάλλον. Εγώ είμαι σε inbound έργο της εταιρείας (13888) . Οι στόχοι που λες ότι δεν είναι χαλαροί και σε πρήζουν,νομίζω ότι είναι επιστημονική φαντασία...

 

Ξεχνάς ότι υπάρχουν οι εξής στόχοι:

 

- not ready , το πόση ώρα δεν είσαι διαθέσιμος για να κάνεις κάτι (πχ σε καλεί συνδρομητής για να του αλλάξεις πρόγραμμα να του κάνεις ανανέωση κτλ) Εκεί πέφτει το μεγαλύτερο πρήξιμο

- handling time, το πόσο διαρκεί η κλήση σου κατά μέσο όρο

- hold, η αναμονή που βάζεις τον πελάτη, εδώ σε πρήζουν κανονικότατα

- και φυσικά το monitoring (ποιότητα εξυπηρέτησης)

 

ανάλογα τη φύση του έργου, τότε υπάρχουν και άλλα πολλά.

 

Οι στόχοι αλλάζουν συνεχώς προς το χειρότερο με αποτέλεσμα να φταίει ο agent... (στο λέει κάποιος που τους καταφέρνει)

 

ΑΝ, αν λέω είσαι εντάξει με αυτά, τότε έχεις να αντιμετωπίσεις τις πολλαπλές βάρδιες. Ενδεικτικά να σου πως ότι εργάζομαι εκ περιτροπής τα εξής ωράρια:

 

7-3, 10-6, 11-7, 4-12, 6-2

 

Η αλήθεια πίστεψα αρχικά ότι όντως έχεις ενημέρωση από κάποιον που δουλεύει εκεί, αλλά έπαψα να σε πιστεύω όταν έγραψες ότι υπάρχει προοπτική εξέλιξης... Εκεί κάπου έπιανα το στομάχι μου από τα γέλια... Δυστυχώς υπάρχει νοοτροπία στρατού  

 

Για να μη φανώ λάθος, να τονίσω πως όντως (7 χρόνια είμαι εκεί μέσα) δεν υπήρξε ΟΥΤΕ μία φορά που άργησαν να μας πληρώσουν, αν πιάνεις τους στόχους παίρνεις και μπόνους, πληρώνουν όντως αργίες κτλ αλλά αν αυτό νομίζεις πως σώζει την κατάσταση, τότε απλά είσαι ένας από αυτούς που έχουν βολευτεί σε μια θέση senior/team leader χωρίς να δουλεύουν και απλά το 8ωρο μπαίνει και βγαίνει...

 

Το θέμα είναι να μην παρασύρουμε τα παιδιά χωρίς λόγο. Θα μου πεις , ναι μπορεί να πάει να δοκιμάσει. Αν είναι όμως να πηγαινοέρχεται στον Αγ. Στέφανο ή Ξάνθη  και να τραβάει ότι τραβάμε εκεί μέσα... τότε καλύτερα γκαρσόνι...βασικά οτιδήποτε άλλο. 

  • Like 1
Δημοσ.

Για την προοπτική εξέλιξης ναι υπάρχει . Έχω φίλο μου που δούλευε στον Αγιο Στέφανο (κάνει την θητεία του τώρα στο στρατό) και συζητιόταν αυτός και κάποια άλλα ονόματα να ανέβουν θέση. 

Ο ίδιος είναι που μου λέει ότι του αρέσει η δουλειά που κάνει και το ότι πρήξιμο έχει φάει απλά του είναι αδιάφορο και δεν δίνει σημασία . 
Δεν είχε το ωράριο σου . Σπαστό δηλαδή ποτέ. Συνεχόμενο είχε .

Ο άλλος φίλος μου απο την άλλη δεν είναι στον Αγιο Στεφανο αλλά στην Αθήνα κέντρο . 
Είναι σε outbound calls . Ναι πέφτει πρήξιμο μου λέει ασχημο αλλα δεν τον ενδιαφέρει και τους γράφει στα τέτοια του . Κανει ότι μπορεί και αυτός είναι ευχαριστημένος με την δουλειά του και δεν την αφήνει . Τώρα δηλαδή πέφτει πρήξιμο γιατί πριν που είχε άλλο υπευθυνο δεν τα άκουγε κάνένας τους.Τον γαμ...νε μερικές  φορές που του το κάνουν σπαστό το ωράριο .


Δεν παρασύρω κανέναν και παρασύρεται αυτός που δεν θέλει να δουλέψει το μυαλό του να σκεφτεί ή να το ψάξει μόνος . Ο ευκολόπιστος . Πες το όπως θες. Σου λέω ακριβώς ότι μου χουν πει οι φίλοι που δουλεύουν εκεί .Αν είναι δυνατόν δηλαδή όποιος λέει μία άποψη να τον κατηγορούμε ότι θέλει να παρασύρει τον άλλον. Γιατί δηλαδή κάποιος που λέει κάτι διαφορετικό πρέπει να έχει δόλιο σκοπό ; !! Δεν μπορώ να καταλάβω αυτό το σκεπτικό μερικών ! Το κλασσικό πυο συμβαίνει στα φορουμς . "Υποστηρίζεις με λύσσα και με δόντια μια εταιρία ; Ε δουλεύεις για αυτούς !!! "


Αυτό για το βόλεμα που είπες σε senior.team leader δεν το καταλαβαίνω . Δεν δουλεύω στην συγκεκριμένη εταιρία ούτε έχω δουλέψει σε call centers .
Εγώ απλά είπα ακριβώς όσα μου χουν πει οι φίλοι μου που δουλεύουν εκει .


Προσωπικά το να κάθομαι να τα ακούω και να τρώω πρήξιμο δεν με ενοχλεί . Γιατί έχω μάθει να μπαίνουν απο το ένα αυτί και να βγαίνουν απο το άλλο και αν δεν κάνω στον εργοδότη ας με απολύσει . Την πίεση την θεωρώ συνηθισμένη στις διάφορες δουλειές που έχω δουλέψει . Το να δουλέψω 16 ωρο  συνεχόμενο (απο δικιά μου επιλογή) και να τα ακούσω κιόλας την ίδια μερα ποτέ δεν με νευρίασε . Γιατί έχω μάθει εκει που πρέπει να είμαι αναίσθητος . 
Αλλοι αντέχουν το βρίσιμο και την πίεση και δεν τους ενοχλεί άλλοι όμως δεν το αντέχουν . Δεν το λέω υποτιμητικά σε καμία περίπτωση . Απλά δεν έχουμε όλοι τις ίδιες αντοχές.


 

Δημοσ.

Επειδη εχω ψαχτει και εγω για αυτη την δουλεια καλο θα ηταν οσοι δουλευετε ή εχετε δοκιμασει να δουλεψετε σε διαφορες εταιρειες τετοιες να μας πειτε ποιες δεν ειναι μουφα..γιατι στο κεντρο της Αθηνας κανουν παρτυ οι μουφες που κανουν την δουλεια τους με ατομα που κανουν δοκιμαστικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Επειδη εχω ψαχτει και εγω για αυτη την δουλεια καλο θα ηταν οσοι δουλευετε ή εχετε δοκιμασει να δουλεψετε σε διαφορες εταιρειες τετοιες να μας πειτε ποιες δεν ειναι μουφα..γιατι στο κεντρο της Αθηνας κανουν παρτυ οι μουφες που κανουν την δουλεια τους με ατομα που κανουν δοκιμαστικα.

Το μόνο σίγουρο είναι οτι στην e value σου πληρώνουν κανονικά την εκπαίδευση σαν να δούλευες . Αν τα πας κιόλας καλά στην εκπαίδευση σου δίνουν bonus σε ticket restaurant . 

  • Like 1
Δημοσ.

Οπως ηδη ειπωθηκε δεν ειναι ολα τα call center ιδια,Δουλευα για 5 μηνες στην icap.Δεν θελω να φανει σαν διαφημιση αλλα οι εμπειριες απο εκει:

πληρωμες στην ωρα τους

 πληρωμη κατα την διαρκεια της εκπαιδευσης

πληρωνοσουν τις υπερωριες 

ωραριο 4-6 -8 ωρα αναλογα το project

συμβασεις μηνιαιες(αυτο το τελευταιο χρονο εχει αλλαξει πλεον ειναι αοριστου)

μισθος περιπου εαν θυμαμαι 600 ευρω για full time 

 

ΑΛΛΑ σου εσπαγαν τα @@ρια  οχι με ασχημο τροπο πχ απειλων αλλα του στυλ κανε πωλησεις ,ειμαστε μια ομαδα,παμε ολοι μαζι ,θα τα καταφερουμε,ειμαστε οι καλυτεροι και ειχαν ενα συστημα ''επιβραβευσης'' σε ενα πινακα με τις ατομικες πωλησεις του καθενος που σε εμενα  φανταζε ηλιθιο,σαν να ειμαστε μαιμουδες και μας πετουσαν μπανανες και χαιρομασταν, για να νιωσουμε οτι κανουμε κατι παραγωγικο και οτι εχουμε αξια για αυτους,ειμαστε μια παρεα κλπ.Πρακτικα χαιρομασταν που εβγαζαν εκεινοι τρελα λεφτα απο τα συμβολαια που κλειναμε,και εμεις πληρωνομασταν συγκριτικα πενταροδεκαρες.

 

Εχω δουλεψει και σε ενα αλλο στην ακαδημιας που απλα εχασα 3 μερες και φυσικα δεν πληρωθηκα ποτε,με αθλιες συνθηκες εργασιας,απειλες κλπ

 

Αυτο που προτεινω ειναι ψαξε σε ποια εταιρεια ειναι το call center και βρες εαν ειναι αξιολογη.Να ξερεις ομως ειναι ψυχοφθορα δουλεια,και πραγματικα να ειναι η τελευταια σου επιλογη.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν εχει σημασια μονο σε ποια εταιρια δουλευεις αλλα και σε ποιον σε εχει νοκιασει .Παρα πολυ δικα μου ατομα δουλευουν ωραριο βαρδιας  σε εισερχομενες κλισεις μεσω teleperformance σε διαφορετικα ποστα .

 

Πληρωνονται παντα στην ωρα τους με τις προσαυξησεις βαρδιας και Κυριακων και εορτων

 

Το ενα παιρνει τις υπερωριες σε tickets restaurant ενω το αλλο τις πληρωνεται και τα ticekts restaurant 70 ευρω τον μηνα  τα παιρνει σαν bonus αποδοσης .

 

420 το εξαωρο καθαρα  σε κατω απο 25 ετων και επειδη εχει πολλες προσαυξησεις βαρδιας το αλλο ατομο καπου στα 800 ευρω καθαρα με 8ωρο και πανω απο 25 ετων.

Μπορει να μην ειναι πολλα λεφτα και πριν λιγα χρονια να μιλαγαμε "υποτιμιτικα" για τηην γενια των 700 ευρω αλα τωρα ειναι  πολυ δυσευρετα.

  • Like 2
Δημοσ.

Από αυτά που διαβάζω μου θυμίζει πολύ το skinner box concept: https://en.wikipedia.org/wiki/Operant_conditioning_chamber

 

Πραγματικά δεν βλέπω καμία διαφορά με το gold farming σε MMORPG ή με τα achievement/trophy leaderboards.

 

Όπως το ποντίκι γυρνάει την ρόδα για να φάει το τυρί, έτσι και εδώ grindάρεις XP (τηλεπωλήσεις) για να σου δώσουν κουπόνια φαγητού (θυμίζει κάτι από κομμουνιστικά καθεστώτα αυτό, αν και εδώ πέρα γίνεται για φορολογικούς λόγους)... ρε που φτάσαμε!

 

Προσωπικά διαφωνώ έντονα με αυτή την μέθοδο πωλήσεων μέσω πλασιέ. Ο πελάτης πρέπει να πηγαίνει στην επιχείρηση και όχι το ανάποδο. Δεν είδα π.χ. καμία Apple να σε πρήζει να αγοράσεις iPhone. Μόνος του ο κόσμος τρέχει έξω από τα μαγαζιά και στήνεται σε αντίσκηνα...

 

Αν είχαν κάτι πραγματικά γαμάτο σαν τηλεπικοινωνιακή σύνδεση (βλ. FTTH) αντί να μεταπουλάνε τον σάπιο χαλκό του ΟΤΕ, δεν θα χρειαζόταν να πρήξουν κανέναν. Ο κόσμος θα τους παρακαλούσε να αγοράσει το προϊόν τους. βλ. Inalan

  • Like 1
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Δεν εχει σημασια μονο σε ποια εταιρια δουλευεις αλλα και σε ποιον σε εχει νοκιασει .Παρα πολυ δικα μου ατομα δουλευουν ωραριο βαρδιας  σε εισερχομενες κλισεις μεσω teleperformance σε διαφορετικα ποστα .

 

Πληρωνονται παντα στην ωρα τους με τις προσαυξησεις βαρδιας και Κυριακων και εορτων

 

Το ενα παιρνει τις υπερωριες σε tickets restaurant ενω το αλλο τις πληρωνεται και τα ticekts restaurant 70 ευρω τον μηνα  τα παιρνει σαν bonus αποδοσης .

 

420 το εξαωρο καθαρα  σε κατω απο 25 ετων και επειδη εχει πολλες προσαυξησεις βαρδιας το αλλο ατομο καπου στα 800 ευρω καθαρα με 8ωρο και πανω απο 25 ετων.

Μπορει να μην ειναι πολλα λεφτα και πριν λιγα χρονια να μιλαγαμε "υποτιμιτικα" για τηην γενια των 700 ευρω αλα τωρα ειναι  πολυ δυσευρετα.

 

Έχεις ρωτήσει τα δικά σου άτομα αν παίρνουν και ηρεμιστικά? Το μόνο καλό εκεί είναι οτι πληρώνουν στην ώρα τους αλλά οι συνθήκες εργασίας είναι τρομακτικές. 

Φοβερή πίεση, χρονομέτρημα και στο κατούρημα, είχε φτάσει στην τηλεόραση περίπτωση προισταμένων που έλεγαν σε παιδιά σαν τα δικά σου άτομα να μην πηγαίνουν τουαλέτα αλλά να φοράνε pampers (!!!) για να μην πέσει το Average Handling Time. Απαγορεύεται να έχεις το κινητό σου μαζί σου στο χώρο εργασίας και σε υποχρεώνουν να το αφήσεις στο ντουλαπάκι. 

Και πολλά άλλα.

Τέλος, τα 800 ευρώ καθαρά αφορούν μόνο ξενόγλωσσα τμήματα εισερχόμενων κλήσεων, συνήθως εκεί δύσκολα παίρνουν έλληνες εκτός και αν είσαι μισός/μισός ή έχεις μεγαλώσει σε ξένη χώρα πχ Γαλλία και η προφορά σου δίνει την εντύπωση γάλλου και όχι κάποιου που τα μιλάει ως ξένη γλώσσα.

  • Like 2
Δημοσ.

Ναι τα εχω ρωτησει και φυσιολογικο είναι . Πιεση φυσικα και υπαρχει αλλα σε καμμια περιπτωση όπως τα λες .

 

Ο γιος με 6ωρο και βαρδιες αλλα μονο μεχρι τις 23:00 και αυτό σπανια παιρνει 420 ευρω καθαρα και είναι κατω από 25 ετων

 

Η κορη πανω από 25 ετων με 8ωρο και βαρδια απόγευμα ή νυχτα (23:00-07:00) παιρνει 900 ευρω

Χωρις τις προσαυξήσεις νυχτας και Κυριακων θα επερνε καπου στα 740 ευρω .

 

Τα ξενογνωσσα  πανε πολύ παραπανω . Ειδικα τα Τουρκικα .

 

Παντα σε εισερχομενες κλισεις που από ότι θα ξερεις είναι πολύ πιο λιγο ψυχοφθόρες από τις εξερχόμενες όταν αφορουν ληξιπρόθεσμες δοσεις δανειων κλπ .

 

Συμφωνω ότι δεν είναι δουλειες για μελλον αν καποις θελει να κανει οικογενεια .

 

Σημερα μου εστειλε αποτυπωση μισθοδοσίας .

post-40980-0-97439200-1459923020_thumb.jpg

  • Like 1
Δημοσ.

Πιεση φυσικα και υπαρχει αλλα σε καμμια περιπτωση όπως τα λες .

 

 

 

Τί να σου πώ, υπήρξα supervisor σε τμήμα της συγκεκριμένης εταιρείας οπότε άστο, μην επεκταθώ καλύτερα.

Όπως έγραψα, το μόνο καλό πράγμα εκεί είναι η συνέπεια στη μισθοδοσία, τίποτα άλλο.

Και γενικότερα τα call centers αποτελούν την έσχατη λύση στο μεγάλο πρόβλημα ανεργίας που ταλανίζει τον τόπο μας.

Σε οποιοδήποτε εταιρεία είτε είσαι υπάλληλος γραφείου είτε εργάτης πχ σε super market θα έρθει η ώρα που θα σηκωθείς μόνος σου, θα πας δίπλα σε άλλο γραφείο, θα πεις μια κουβέντα. Εκεί αντίθετα είσαι καλωδιωμένος με τα ακουστικά/μικρόφωνα και δεν πρέπει να μετακινηθείς από το πόστο ώστε όχι να μην χαθεί κάποια κλήση αλλά και να μην υπάρξει καθυστέρηση στην απάντηση. Λες και είσαι διασωληνωμένος στην εντατική.

Μακάρι τα παιδιά σου να βρουν κάτι καλύτερο. 

  • Like 4
Δημοσ.

Τί να σου πώ, υπήρξα supervisor σε τμήμα της συγκεκριμένης εταιρείας οπότε άστο, μην επεκταθώ καλύτερα.

Όπως έγραψα, το μόνο καλό πράγμα εκεί είναι η συνέπεια στη μισθοδοσία, τίποτα άλλο.

Και γενικότερα τα call centers αποτελούν την έσχατη λύση στο μεγάλο πρόβλημα ανεργίας που ταλανίζει τον τόπο μας.

Σε οποιοδήποτε εταιρεία είτε είσαι υπάλληλος γραφείου είτε εργάτης πχ σε super market θα έρθει η ώρα που θα σηκωθείς μόνος σου, θα πας δίπλα σε άλλο γραφείο, θα πεις μια κουβέντα. Εκεί αντίθετα είσαι καλωδιωμένος με τα ακουστικά/μικρόφωνα και δεν πρέπει να μετακινηθείς από το πόστο ώστε όχι να μην χαθεί κάποια κλήση αλλά και να μην υπάρξει καθυστέρηση στην απάντηση. Λες και είσαι διασωληνωμένος στην εντατική.

Μακάρι τα παιδιά σου να βρουν κάτι καλύτερο. 

 

Σε ευχαριστω .Σαφως και δεν είναι για μονιμη εργασια αλλα αντε να βρεις κατι στο αντικειμενο που σπουδασες σημερα . Οι συνθηκες εργασιας και ειδικα η συναδελφικοτητα παντως ειδικα εκει που είναι η κορη μου είναι πολύ καλυτερες από  εκει που είμαι εγω στο παλαι ποτε ευρυτερο δημοσιο τομεα.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε ευχαριστω .Σαφως και δεν είναι για μονιμη εργασια αλλα αντε να βρεις κατι στο αντικειμενο που σπουδασες σημερα . Οι συνθηκες εργασιας και ειδικα η συναδελφικοτητα παντως ειδικα εκει που είναι η κορη μου είναι πολύ καλυτερες από  εκει που είμαι εγω στο παλαι ποτε ευρυτερο δημοσιο τομεα.

 

χμμμμ...είπαμε, μην επεκταθώ καλύτερα είναι και σαρακοστή. Η κόρη σου μάλλον δεν έχει δει ακόμα την σκληρή όψη του νομίσματος και εύχομαι να μην χρειαστεί. Καλή σου μέρα.

  • Like 2
Δημοσ.

χμμμμ...είπαμε, μην επεκταθώ καλύτερα είναι και σαρακοστή. Η κόρη σου μάλλον δεν έχει δει ακόμα την σκληρή όψη του νομίσματος και εύχομαι να μην χρειαστεί. Καλή σου μέρα.

 

Καλη σου μερα .Να ξαναπω ότι δεν είναι δουλεια με μελλον αν και υπαρχουν ατομα που δουλευουν πανω από 5 χρονια εκει με τέτοιες συνθηκες.

Δημοσ.

παιδια τα call center ειναι συνχρονη σκλαβια καμια εταιρεια δεν ειναι καλη απλα μερικες ειναι κακες και αλλες χειροτερες.

περαστε μια βολτα απο το ΣΕΤΗΠ να δειτε τι καταγγελιες εχουν απο εργαζομενους και θα φριξετε, υπηρχε γνωστη εταιρεια που τους πηραν για βομβα και δεν τους αφησε να εκκενωνόσουν το κτηριο για να μην χαθει ο στοχος, μιλαμε για τραγικα πραγματα.

Δημοσ.

παιδια τα call center ειναι συνχρονη σκλαβια καμια εταιρεια δεν ειναι καλη απλα μερικες ειναι κακες και αλλες χειροτερες.

περαστε μια βολτα απο το ΣΕΤΗΠ να δειτε τι καταγγελιες εχουν απο εργαζομενους και θα φριξετε, υπηρχε γνωστη εταιρεια που τους πηραν για βομβα και δεν τους αφησε να εκκενωνόσουν το κτηριο για να μην χαθει ο στοχος, μιλαμε για τραγικα πραγματα.

Δεν γνώριζα για το ΣΕΤΗΠ και ευχαριστώ για την πληροφορία. Θυμηθηκα πολλά ανατριχιαστικά σε εκείνο το μπουντρούμι. Μας ζητούσαν μέχρι και ποινικό μητρώο για την πρόσληψη. Και πώς να μην το ζητάνε όταν έβλεπες μέσα κάτι άτομα με ύφος " μόλις αποφυλακίστηκα", και όλους τους φουσκωμενους σεκιουριταδες να φυλάνε το κτίριο ποιός ξέρει γιατί. Εφερνες φαγητό από το σπίτι, το αφηνες στο ψυγείο και όταν πηγαινες να φας εβρισκες το μπωλ άδειο. Έπρεπε να φοράς συνέχεια το badge, έτσι και το ξεχναγες σπίτι δεν σε άφηναν να μπεις ακόμα και αν ήξεραν τι χρώμα βρακι φοράς. Το κινητό το αφηνες στα ντουλάπια, απαγορευόταν να το έχεις μαζί σου. Μπορεί να τύχαινε κάτι έκτακτο σπίτι σου και εσύ είχες μαύρα μεσάνυχτα. Πού να καλέσουν στο τηλεφωνικό κέντρο, να περιμένεις στην αναμονή μέχρι να απαντήσουν, να σε συνδέσουν στο τμήμα, και ο manager σε ενημέρωνε κατά βούληση. Αφήστε που μία φορά χρειάστηκε άμεσα να καλέσουμε ασθενοφόρο και υπήρχε ολόκληρη γραφειοκρατία για το ποιός καλεί το 166. Ίντερνετ απαγορεύεται να χαζεψεις έστω τις ειδήσεις. Είσαι συνέχεια καλωδιωμενος για να παίρνεις/ δέχεσαι κλήσεις και δεν σηκωνεσαι παρά μόνο για να πας διάλειμμα. Το οποίο το μισό το τρως περπατώντας στους αχανείς διαδρόμους ή περιμένοντας το ασανσέρ για να πας στο κουζινακι. Οι μισοί υπάλληλοι προέρχονται από χώρες που δεν γνωρίζεις τί πρόγραμμα εμβολιασμού έχουν, ποιά είναι η υγιεινή τους. Τουαλέτα φοβόμουν να πάω. Τότε μάλιστα με τον Εμπολα είχαμε τρομάξει πολύ. Και άλλα πολλά. Σε απειλούν με συνεχόμενες συμβασεις ορισμένου χρονου οτι αν δεν πιάσεις το στόχο δεν θα την ανανεώσουν. Οπότε φαντάζεστε τί ρουφιανια πέφτει ειδικά από άτομα που φοβούνται ότι θα πάνε σπίτι τους. Καμία σχέση με το συναδελφικο πνεύμα που αναφέρθηκε πιό πάνω. Μακριά και αγαπημένοι.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...